F1
Formula 1 2011
Written by RallyZone   

Fix o saptamana ne mai desparte de startul primei editii a Compionatului de Formula 1. Duminica viitoare, in 27 martie(atunci se trece la ora de vara, pentru cine nu stie) are loc, in Australia, prima etapa de f1 din noul sezon.

Grila de start a formulei 1 este complectat de 12 echipe, acelasi numar care a fost si in 2010. Cu exceptia echipelor Red Bull, McLaren, Ferrari si Mercedes GP care nu au schimbat nimic celelalte echipe au schimbat cel putin un pilot.

Gripa din f1 2011 este:

Red Bull: Sebastian Vettel, Mark Webber

McLaren Mercedes: Lewis Hamilton, Jenson Button

Ferrari: Fernando Alonso, Felipe Massa

Mercedes GP: Michael Schumacher, Niko Rosberg

Renault: Nick Heidfeld, Bruno Sena

Williams: Rubens Barirchello, Pastor Maldonaro

Force India: Adrian Sutil, Paul diResta

Sauber: Kamui Kobayashi, Sergio Perez

Toro Rosso: Sebastien Buemi, Jaime, Alguersuari

Lotus: Jarno trulli, Heikki Kovalainen

HRT: Narain Kartikeyan, Vitantonio Liuzzi

Virgin: Timo Glock, Jerome d'Ambrosio.

De asemenea Red Bull a afirmat zilele acestea ca pilotul german Sebastian Vettel si-a prelungit contractul pana la finele sezonului 2014.

El este si cel mai tanar Compion Mondial din istoria Forumulei 1 la varsta de 23 de ani si 4 luni.

 

 
Managerul lui Kubica neaga inrautatirea starii de sanatate a pilotului F1
Written by RallyZone   

Starea de sanatate a pilotului de Formula 1 Robert Kubica este stabila, a anuntat luni managerul sau, Daniel Morelli, dupa ce un post de televiziune polonez a informat, citand-o pe logodnica sportivului, ca starea sa s-a inrautatit dupa cea de-a doua operatie suferita vineri, ca urmare a accidentului din urma cu o saptamana de la "Rally Ronde" din nordul Italiei.

"Starea sa s-a inrautatit, atat din punct de vedere fizic, cat si psihic. Robert a avut si zile mai rele, insa este puternic si stie ca aceasta este cea mai buna solutie pentru el. Viata sa nu este in pericol", ar fi spus Edyta Witas, logodnica lui Kubica, citata de postul de televiziune polonez TVN 24.

Kubica a fost operat vineri pentru a doua oara, medicii incercand sa-i stabilizeze fractura de la picior. Dupa interventie, pilotul a parasit sectia de Terapie Intensiva, insa a fost adus inapoi, medicii hotarand sa-l tina sub observatie. In cursul zilei de luni, Kubica va fi supus unor alte analize, pe baza carora medicii vor stabili cand va avea loc urmatoarea interventie chirurgicala.

"Robert se simte bine. Situatia sa este stabila. Va fi mentinut la Terapie intensiva pana miercuri, zi in care cel mai probabil va fi supus unei noi interventii chirurgicale la mana dreapta. Pana atunci, medicii au decis sa-l mentina sub observatie la Terapie Intensiva", a declarat managerul lui Kubica, Daniel Morelli, care a decis si sa-i dea afara din spitalul din Pietra Ligure pe jurnalistii de la TVN24, care au raspandit zvonul inrautatirii starii de sanatate a pilotului.

 

sursa: hotnews.ro

 
Rubens Barrichello, cel mai bun timp la Jerez
Written by RallyZone   

Veteranul de la Williams, Rubens Barrichello a stabilit cel mai bun timp al celor patru zile de teste oficiale de la Jerez (Spania), in ultima sesiune. Brazilianul a fost cronometrat cu un minut si 19.832 secunde, fiind si singurul pilot ce a coborat sub un minut si 20 secunde. Kobayashi a stabilit al doilea timp din ultima zi de la Jerez, fiind urmat de spaniolul de la Ferrari, Fernando Alonso. 

Sesiunea de teste de duminica a fost intrerupta de cinci steaguri rosii, cauzate de D'Ambrosio, Rosberg, Kobayashi, Barrichello si Di Resta.

Urmatoarea destinatie a pilotilor de Formula 1 este Barcelona, acolo unde vor testa din nou pentru patru zile, in perioada 17-20 februarie. Ultima sesiune de teste va avea loc la Bahrain (3-6 martie), inainte de inceperea sezonului, cu Marele Premiu din Bahrain, in 13 martie.

Testele oficiale de la Jerez, ultima zi:

1. Rubens Barrichello (Williams-Cosworth) 1 minut 19.832 secunde (103 tururi)

2. Kamui Kobayashi (Sauber-Ferrari) +0.769 (86 tururi)

3. Fernando Alonso (Ferrari) +1.242 (115 tururi)

4. Sebastien Buemi (Toro Rosso-Ferrari) +1.381 (90 tururi)

5. Bruno Senna (Renault) +1.568 (68 tururi)

6. Heikki Kovalainen (Lotus-Renault) +1.800 (43 tururi)

7. Nico Rosberg (Mercedes) +2.271 (45 tururi)

8. Sebastian Vettel (Red Bull-Renault) +2.39 (90 tururi)

9. Jenson Button (McLaren-Mercedes) +2.446 (70 tururi)

10. Jerome D'Ambrosio (Virgin-Cosworth) +3.153 (45 tururi)

11. Paul di Resta (Force India-Mercedes) +3.279 (99 tururi)

 

sursa:hotnews.ro

 
Calendarul competitional F1 din 2011
Written by RallyZone   

Calendarul competitional pentru FORMULA 1 din 2011

11 – 13 martie 2011 – Bahrain (Sakhir)

24 – 27 martie 2011 – Australia (Melbourne)

08 – 10 aprilie 2011 – Malaysia (Kuala Lumpur)

15 – 17 aprilie 2011 – China (Shanghai)

06 – 08 mai 2011 – Turcia (Istanbul)

20 – 22 mai 2011 – Spania (Catalunya)

26 – 29 mai 2011 – Monaco (Monte Carlo)

10 – 12 iunie 2011 – Canada (Montreal)

24 – 26 iunie 2011 – Europe (Valencia)

08 – 10 iulie 2011 – Anglia (Silverstone)

22 – 24 iulie 2011 – Germania (Nürburgring)

29 – 31 iulie 2011 – Ungaria (Budapest)

26 – 28 august 2011 – Belgia (Spa-Francorchamps)

09 – 11 septembrie 2011 – Italia (Monza)

23 – 25 septembrie 2011 – Singapore (Singapore)

07 – 09 octombrie 2011 – Japonia (Suzuka)

14 – 16 octombrie 2011 – Korea (Yeongam)

28 – 30 octombrie 2011 – India (Delhi) *

11 – 13 noiembrie 2011 – Abu Dhabi (Yas Marina Circuit)

25 – 27 noiembrie 2011 – Brazilia (Sao Paulo)

 
A riscat, a castigat
Written by RallyZone   

Jenson Button a castigat Marele Premiu al Australiei. Este prima victorie pentru englez in acest sezon.

Chiar daca la inceputul cursei si-au facut aparitia cativa picuri, englezul a riscat si a mers pe slikuri, care l-au ajutat in obtinearea victoriei.

Accidentul din primul tur dintre Button ?i Alonso, în care a fost implicat ?i Michael Schumacher p?rea c? le ofer? o mare ?ans? celor de la Red Bull, pleca?i din prima linie

La finalul cursei au fost 10 abandonuri din 24 de participanti.

Clasamentul cursei:
1. Button McLaren-Mercedes 1h33:36.531
2. Kubica Renault + 12.034
3. Massa Ferrari + 14.488
4. Alonso Ferrari + 16.304
5. Rosberg Mercedes + 16.683
6. Hamilton McLaren-Mercedes + 29.898
7. Liuzzi Force India-Mercedes + 59.847
8. Barrichello Williams-Cosworth + 1:00.536
9. Webber Red Bull-Renault + 1:07.319
10. Schumacher Mercedes + 1:09.391
11. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1:11.301
12. De la Rosa Sauber-Ferrari + 1:14.084
13. Kovalainen Lotus-Cosworth + 2 tururi
14. Chandhok HRT-Cosworth + 4 tururi

Abandonuri:
Glock Virgin Cosworth turul 41
Vettel Red Bull Renault turul 26
Di Grassi Virgin Cosworth turul 25
Sutil Force India Mercedes turul 12
Petrov Renault turul 10
Senna HRT Cosworth turul 5
Buemi Toro Rosso Ferrari turul 1
Hulkenberg Williams Cosworth turul 1
Kobayashi Sauber Ferrari turul1
Trulli Lotus Cosworth turul 1

Clasament general pilo?i:
1. Alonso 37p
2. Massa 33 p
3. Button 31 p
4. Hamilton 23 p
5. Rosberg 20 p
6. Kubica 18 p
7. Vettel 12 p
8. Schumacher 9 p
9. Liuzzi 8 p
10. Webber 6 p
11. Barrichello 5 p

Clasament constructori:
1. Ferrari 70
2. McLaren-Mercedes 54
3. Mercedes 29
4. Red Bull-Renault 18
5. Renault 18
6. Force India-Mercedes 8
7. Williams-Cosworth 5

 
Circuitul din Abu Dhabi
Written by RallyZone   

abudhabiIn urma cu 55-60 de ani multa lume nu auzise nici din greaseala de Abu Dhabi. In prezent este capitala Emiratelor Arabe Unite. Este situata pe o insula in forma de T cu iesire in Golful Persic. Din punct de vedere economic, Abu Dhabi s-a bazat in mod traditional pe petrol, detinand rezerve uriase, a caror exploatare se estimeaza ca va mai dura 100 de ani, dar in acelasi timp a incercat in mod activ sa isi diversifice investitiile in servicii financiare si turism.

Daca Dubai-ul a construit Burj-Al-Arab, cel mai luxos hotel de lume, Abu Dhabi putea sa ramana mai prejos? Nici poveste, a construit in doar 2(doi) ani un circuit de formula 1 perfect functional, cel mai luxos, care este unic in lume.Ca o paranteza iar ma gandesc la biata Romanie care nu are nici macar drumuri nationale, ce sa vorbin de autostrazi !

Primul Mare Premiu de Formula 1 desfasurat la Abu-Dhabi va avea loc duminica, pe un circuit complet nou, foarte modern si realizat la cele mai inalte standarde. Iata 10 lucruri interesante si cateva premiere absolute pe care le marcheaza impresionantul circuit:

1. Are cea mai lunga linie dreapta din intreg calendarul Formulei 1: 1,2 kilometri.
2. Finalul liniei drepte este la fel de inedit: portiunea de degajare trece pe sub tribuna vestica, astfel ca masinile iesite in decor in acel loc vor trece pe sub spectatori
abudhabi23503. Cei din Abu-Dhabi se lauda ca fiecare loc din tribune este acoperit – o premiera pentru un circuit de Formula 1.
4. Iesirea de la boxe este singura subterana din calendarul F1. Dupa ce ies de la standuri, pilotii coboara intr-un tunnel care vireaza 90 de grade la stanga si merge pe sub pista dupa primul viraj.
5. Cursa de la Abu-Dhabi va fi prima cursa care va avea loc atat pe zi cat si pe noapte. Marele Premiu va incepe la ora locala 17:00 si se va termina noaptea. Pista va fi insa tot timpul iluminata.
6. Pista trece pe sub hotelul de cinci stele Yas Hotel, care va fi aprins in majoritatea timpului în acest weekend
7. Peste 14.000 de oameni au muncit la construc?ia circuitului, din februarie 2007 de cand au demarat lucrarile.
8. Organizatorii au facut toate eforturile ca echipele sa se simta in largul lor, instaland chiar cabine cu aer conditionat la boxe pentru mecanici .
9. Exista o simetrie a numerelor la Marele Premiu al Emiratului Abu-Dhabi: sunt 55 tururi pe un circuit în lungime de 5,55 km.
10. Culoarea albastra aleasa pentru brand-uirea circuitului Yas Marina a fost aleasa pentru ca se potriveste cu culoarea apei din zona.

 

 
Leob nu mai participa in acest an in F1
Written by RallyZone   

 

sebastien-loebDupa ce in urma cu o saptamana in urma fostul cvadruplu campion mondial de Formula 1 ,Alain Prost, ii atragea atentia lui Loeb ca o participare in F1 fara pregatire este o sinucidere, Sebastien Leob a luat decizia corecta de a nu participa la ultima etapa a Compionatului Mondial de Formula 1, Marele Premiu al Adu Dhabi care va avea loc pe 1 noiembrie.

Leob trebuia sa conduca un monopost pus la dispozitie de echipa Toto Rosso.

Intr-un interviu Sebastien Leob declara: “ Imi lipseste in mod clar exercitiul in pilotajul unor astfel de masini. Lipsa de experienta este un handicap important. Pana la urma nu-mi voi putea cunoaste valoarea decat participind la un Grand Prix”.

Duminica trecuta Jenson Button si echipa Brawn Gp au devenit campioni mondiali.