Comunicate
Un loc pe podium pentru un final de an fericit
Written by RallyZone   
Echipajul 70, in noua formula Adrian Grigore/Marius Paunescu, se pregateste pentru Raliul Argesului, ultima etapa din actualul sezon competitional. Chiar daca “jocurile” la Cupa Dacia Logan sunt ca si facute, pilotul bucurestean spera sa prinda un loc pe podium la finalul cursei pentru a avea un sfarsit de an fericit.
Adrian Grigore: La Arad am obtinut locul 4 la cupa, deci pot spera la o medalie de bronz la Arges. Din pacate nu mai am nici macar o sansa sa ‘prind’ pozitia a 3-a in Trofeul Logan la ‚general’, dar asta nu inseamna ca nu voi face tot ce este posibil sa fiu cat mai rapid pe probele speciale. Totusi, nu vreau sa fortez prea tare deoarece imi doresc foarte mult sa termin confruntarea pentru a acumula cat mai multa experienta. Am avut o sesiune de antrenamente alaturi de George Grigorescu la finalul saptamanii trecute si sper sa-mi imbunatatesc timpii din ce in ce mai mult.”
Adrian nu beneficiaza la Raliul Argesului de “dictarea” lui Gabi Lazar, fiind nevoit sa-si schimbe navigatorul.
Adrian Grigore: “Gabi va sta in dreapta lui Grigore Anton (Grupa H) la acest raliu, iar eu voi merge pe mana lui Marius Paunescu. Ii multumesc pentru tot ce a facut pentru mine in acest an si ii urez multa bafta in continuare. ”

Echipajul Adrian Grigore/Marius Paunescu multumeste echipei tehnice de la Mach1 Sportek si sponsorilor: BIBORTENI, EUROPRIM, AGENTIA DE TURISM TRIUNGHI, IGOL LUBRIFIANTS, OXITAPE, BALPER MEDIA.

PR: Teodor Hossu-Longin
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
 
Dyno in Cluj - Napoca
Written by RallyZone   

speedzoom _p2Rallyzone:Cum de te-ai gandit sa faci dyno in cluj?

 

SpdZoom: Pai erau multi insi care vroiau sa stie despre ce poate masina lor si am vazut ca nu exista dyno in zona si am zis ca hai sa ii ajut. dar se pare ca multi zic, putini fac! Incep totusi sa ma intreb si eu cum de m-am gandit sa aduc un dyno in cluj ?

 

RallyZone: A fost mare investitia?Vine lumea sa isi verifice puterea?

 

aro250SpdZoom: Investitia? Pai depinde, pentru mine a fost mare ! Mai vine lumea la dyno. Probabil inca nu stiu multi ca exista asa ceva in Cluj, si incep sa am vaga impresie ca unii nu prea stiu de e aia dyno.

 

RallyZone: Merita mai mult sa faci altceva cu banii investiti?

 

SpdZoom: Altceva cu 45.000 euro? Eu stiu ?! probabil era mult mai simplu sa deschid un birt, o carciuma, o terasa…ceva, oricum pe "criza" asta indusa nu prea merge nimic !

 

RallyZone: Ce preturi practici?Sunt mari comparative cu alte dyno-uri din tara si din afara?

 

clio250SpdZoom: Pai la mine una sau doua masuratori costa 150 de lei plus tva. Asta ar fi cam 35 de euro. In SUA de exemplu o masurare costa peste 100 de dolari. Prin Europa nu stiu exact, dar tot cam pe acolo. Din cate am vazut, prin Bucuresti cel mai ieftin pret ar fi 50 de euro pentru 1-2 masuratori. Exista o conceptie gresita referitoare la dyno. In particular la Chassis Dyno, ca si cel pe care il am eu. Un dyno este facut pentru a masura puterea la roata, adica puterea pe care o masina o pune pe asfalt, si nicidecum pentru a MASURA puterea motorului. Aceasta putere este doar estimata pe baza unor calcule si estimari.

Exista pe la noi unele dyno care cica ar masura puterea motorului, si pe graficul pe care il afiseaza nu arata si caii masurati la roata, si probabil de aici apare aceasta neincredere in dyno-urile din Romania. In principal un dyno este util atunci cand vrei sa iti faci orice modificare la motor. Este bine ca inainte de orice interventie asupra motorului, sa masori masina inainte, ca sa stii de unde ai plecat, iar dupa modificare sa fie masurata iar, pentru a se vedea castigul sau pierderea de putere

 

RallyZone: Am vazut ca ai organizat un concurs Race Weekend. A venit lumea la masuratori? Au fost incantati de concursul tau?

 

corvette250SpdZoom: Da, am incercat sa organizez un nou gen de concurs, si pentru asta am incercat sa provoc cluburile din Romania sa vina sa isi etaleze caii putere. Am stabilit cu aceasta ocazie un mic record, am masurat 28 de masini in acea zi. N-au fost multumiti, ca n-au venit cluburile. Au venit cei care nu au bani, au venit la reducere, la PRETUL DE CRIZA !

 

RallyZone: Unde-i situat dyno-ul in Cluj?

 

SpdZoom: Strada Fabricii 118A Cluj Napoca

 
Fumuri de debutant
Written by RallyZone   
La Teliu, un pilot cu un mare palmares putea sa fie "king of the hill" la mare distanta de restul lumii dar nu a fost sa fie. Tot la Teliu, Daniel Onoriu a facut ce ar trebui toti pilotii sa faca si a adus cativa invitati care sa duca vorba mai departe si astfel sa promoveze si acest sport extrem de scump. Am mai vazut piloti relaxati care si-au oferit bolizii altor piloti si un campion la grupa A pus pe glume mai mult decat de obicei.Am dus la bun sfarsit si acest weekend si cu el un sezon in care doar patru piloti au punctat in toate etapele. Unul este campion absolut, altul este campion la grupa A, un al treilea este pe podiumul juniorilor ( felicitari Teodor Vlad! ) si inca unul cu o masina galbena care scoate mult fum si este pe podiumul grupei A. Se vede treaba ca merita sa participi la toate etapele pentru ca efortul iti va fi rasplatit. Asta daca te tine masina si “faci ca drumul”!
Pe parcursul anului am intalnit baieti meseriasi ca Norris, Dode, Vlad Teodor, Andrei Serban, Silviu Dumitrescu, Leloo, Tumpy, Alex Mirea sau Andreea Necula ( si ea e un baiat meserias!) cu care sper sa ma reintalnesc si la anul.
A fost un an bun pentru competitii!

Comunicat Andrei Mitrasca 

 
Daniel Onoriu - MAI IUTE CA MOARTEA
Written by RallyZone   

Campionul National Daniel Onoriu a fost prezent aseara la emisiunea "Un Show Pacatos", difuzata pe Antena 1. Dan Capatos a fost din nou lider de audienta, emisiunea putand fi revizionata pe website-ul postului Antena 1, la urmatorul link:

http://www.antena1.ro/index.php?page=webcast&id=63768&type=show&item=108 (Momentul Daniel Onoriu de la 00:41:00).

Cititi un nou material despre Campionul National Daniel Onoriu si in ziarul Libertatea de astazi:
http://www.libertatea.ro/stire/daniel-onoriu-despre-capatos-e-nebun-261991.html


{youtube}51jOR9_xWLU{/youtube}

{youtube}YS-JdKB-9g8{/youtube}

Cu drag,
Simona Chitac

 

Campionul National Daniel Onoriu a avut în dreapta la ultima etapa din Campionatul National de Viteza în Coasta Dunlop pe vedeta TV Dan Capatos. Însotit de sotia sa, Monica si de câtiva prieteni, Capatos a ridicat pretentii de la început.

Îti stau în dreapta, dar lasa-ma sa conduc si eu", i-a spus Capatos lui Onoriu.

În primele urcari de antrenament, Dan Capatos s-a legat linistit în centuri, si-a fixat casca si a încercat sa memoreze cât mai bine traseul. Dupa terminarea concursului, Capatos a urmat îndeaproape instructiunile lui Daniel si au facut schimb de locuri. Locul din dreapta nu i-a priit lui Daniel, el coborând palid din masina cu care a câstigat titlul de campion.

Nu pot sta în dreapta si pace. Este o vorba veche: Nebunului îi e frica de nebun", a spus Daniel Onoriu la finalul cursei.

Capatos vrea la scoala de pilotaj: „Îl vreau pe Daniel instructor"

Dupa ce l-a avut pe Daniel ca profesor pentru cele câteva manevre în viteza pe care le-a facut, pacatosul e convins ca doar acesta îl poate învata cel mai bine tainele vitezei în coasta.

Nu ma gândesc înca la ce masina sa îmi iau, dar stiu ca eu si prietenii cu care am venit aici ai am fost lânga Daniel la concurs vrem sa ne luam cat de repede licente de pilot. Si nu vreau sa fac asta cu oricine. Eu l-am vazut pe Daniel în actiune si îl vreau instructor", a declarat Capatos.

sursa: libertatea

 
Lista cu inscrisi la Raliul Argesului 2009
Written by RallyZone   
inscrisi arges 2009
 
<< Start < Prev 11 12 13 14 15 Next > End >>

Page 13 of 15