Interviu Edwin Keleti
Written by RallyZone   

edi keleti r3 spaniaRallyZone: Anul trecut ai iesit campion la Cupa Logan in ultima etapa la iasi. Anul acesta se repeta istoria?

 

Edwin Keleti: Noi speram ca da! Am aratat de-a lungul sezonului ca suntem foarte rapizi pe orice suprafata si cu fiecare dintre masinile cu care am luat starul. Venim cu moral foarte ridicat dupa Arad si cursa de WRC din Spania. Vom pregati foarte serios cursa de la Pitesti si speram ca sansa sa fie de partea noastra.

 

RallyZone: Am vazut ca in acest an ai participat cu 2 masini, cu Renaul Clio rs si acum cu Renault Clio R3 maxi. R3-ul tii se pare mai buna? Mai prietenoasa? Iti "iarta" greselile?

 

Edwin Keleti: R3 este evident o evolutie foarte importanta sub toate aspectele. In plus, datorita dimensiunilor mai mari, a greutatii in crestere si a suspensiilor mega-performante, este mult mai stabila pe denivelari si, da, e mai iertatoare decat RS-ul.

 

RallyZone: Daca ajuta doamne doamne si castigi si iesi ce planuri de viitor ai?

 

Edwin Keleti Mie nu-mi place sa vorbesc inainte despre astfel de lucruri. Sunt usor superstitios... Orice ar fi, la anul concuram tot cu aceasta masina, in CNR si WRC.

 

RallyZone: Schimbi masina?

 

Edwin Keleti: Nu. Masina actuala e noua si mai are multe sa ne ofere.

 

RallyZone: Schimbi grupa?Ramai la aceeasi clasa si sa "iesi" cat mai mult din tara?

 

Edwin Keleti: Nu schimbam grupa si vom incerca sa iesim cat de des vom putea.

 

RallyZone:  Ce parere ai despre noul campion al Romaniei? Pentru al-II-lea an consecutiv campion la N este un strain. Cum comentezi?

 

Edwin Keleti: Gergo Szabo poate fi un exemplu pentru multi dintre noi. E serios, talentat si dezinvolt. Nu lasa nici un aspect la voia intamplarii. Sunt convins ca asta e reteta succesului. Cat despre faptul ca de doi ani piloti straini castiga la general si la N, e foarte bine. Astfel creste ritmul si profesionalismul si la noi.

RallyZone: Ce parere ai despre H? Thomas Abraham anul trecut a iesit campion, anul acesta si-a facut o masina mult mai puternica, era cazul?

 

Edwin Keleti: Grupa H ar trebui sa accepte doar STRICT masini fara omologare, respectiv cu omologare expirata. Am avea astfel sansa sa vedem mult spectacol si sa urmarim masini legendare de altadata.

 

RallyZone: Ce parere ai despre decizia lui Ungur de a schimba N cu A?

 

Edwin Keleti: Nu cred ca a avut de ales...dar sunt bucuros ca suntem, in fine adversari directi.

 

RallyZone: Anul acesta este gata, ce parere ai despre trecerea lui Vlad Cosma la A?Ce parere ai despre Porcisteanu?

 

Edwin Keleti: Vlad merita increderea pe care i-o acorda Marco. Acum sa vedem daca va si confirma. Porcisteanu mi se pare foarte talentat si ambitios, dar probabil ar trebui sa fie mai riguros.

 

RallyZone: Dupa ce 2 ani consecutiv campionii la N au fost straini, poate si vice-campionul de la N din acest an o sa fie strain, nivelul campionatului din romania a crescut? Ne invadeaza strainii care au alta mentalitate? Sa fie devina bugetul? Materialul de concurs?

 

Edwin Keleti: In mod cert a crescut nivelul. Probabil ca vin cu o alta mentalitate. Vin si se concentreaza exclusiv pe curse. Isi pregatesc foarte serios masinile. Repet, ar trebui luat exemplu de la ei.

 

RallyZone: Cum te intelegi cu Victor?

 

Edwin Keleti: Ma inteleg excelent cu Victor. Prietenia noastra evolueaza in fecare zi si descopar in el o persoana foarte placuta, cu adevarate valente umane.

RallyZone: In incheiere povesteste-mi cateva intamplari hazli din acest an...sau de cand Victor este navigator/copilot-ul tau.

 

Edwin Keleti: La limita hazliului a fost in Spania, cand, trebuind sa aleg anvelopele cu care urma sa concuram cu 3 luni inainte de start, am ajuns la fata locului si mi-am dat seama ca alesesem gume total nepotrivite (medii) si ca in felul acela nu puteam sa terminam cursa. O sicla de whisky ne-a scos insa din incurcatura si am beneficiat de pneurile potrivite (dure).