Wrc
VICTORIE PENTRU CITROËN, SEBASTIEN LOEB SI DANIEL ELENA IN RALIUL MEXICULUI
Written by RallyZone   

loeb_mexic_1Sébastien Loeb si Daniel Elena si-au atins obiectivul stabilit pentru Raliul Mexicului, etapa a doua din Campionatul Mondial de Raliuri FIA. Pilotii echipei Citroën Total au castigat, pentru a patra oara consecutiv, etapa mexicana si au trecut pe prima pozitie in clasamentul pilotilor. Dupa problemele din ziua a doua, Dani Sordo si Marc Marti au continuat raliul in sistemul Super Rally ajutand astfel echipa Citroën Total sa adune mai multe puncte decat rivalii sai in clasamentul constructorilor.

Dupa prima zi din Raliul Mexicului, patru masini Citroën C4 WRC se aflau pe primele patru pozitii in clasamentul provizoriu. Petter Solberg si Sébastien Ogier au profitat cel mai mult de pozitia pe lista de start si s-au instalat la conducere. In spatele lor, Sébastien Loeb si Dani Sordo au incercat sa se distanteze cat mai mult de rivalii de la Ford, avand o pozitie ideala, la start, pentru a ataca in ziua a doua.

Sébastien Loeb si Daniel Elena au avut un parcus excelent in ziua a doua si s-au instalat pe prima pozitie in clasamentul general, reusind sa ia un avans suficient de mare pentru a putea sta linistiti in ultima zi din Raliul Mexicului. In spatele echipajului campion mondial en-titre, Petter Solberg si Sébastien Ogier s-au luptat pentru ultimele doua locuri ale podiumului, deznodamantul acestui duel fiind amanat pentru ultima zi. Pentru Dani Sordo si Marc Marti ziua a doua a fost insa una cu probleme. In urma incidentului de pe speciala Ibarilla, cea mai lunga a raliului, cei doi au fost nevoiti sa se opreasca pe proba, dar, in parcul de service, mecanicii echipei Citroën Total au reusit sa rezolve toate problemele, iar Dani Sordo si Marc Marti au luat startul in ultima zi a raliului in sistemul Super Rally.

In ziua a treia a raliului au fost programate trei probe speciale si o super speciala pe „Autodrome de León”. Sébastien Loeb, liderul raliului cu un avans de aproape un minut, a abordat foarte serios aceasta ultima bucla: “Chiar daca doua speciale includ sectiuni pe care am mai trecut in zilele anterioare, eu voi fi cel care curata drumul. Trebuie sa gasesc un ritm bun ceea ce nu este chiar foarte usor pentru mine. Eu prefer sa merg la limita, dar aici nu e cazul!” Dupa speciala a 19-a, lunga de 30 kilometri, campionul mondial a pierdut 16 secunde in comparatie cu castigatorul probei: “Sébastien Ogier si Petter Solberg sunt foarte rapizi, dar ei se lupta pentru locul secund. In ceea ce ma priveste pe mine, lucrurile sunt  asa cum mi-am dorit. Nu am riscat deloc si sigur nu voi merge la limita pe ultimele probe.

Seb si Daniel au parcurs ultimii kilometri fara greseala si au revenit in „Poliforum de León” in postura de castigatori ai raliului. “Au facut o treaba perfecta in ziua a doua. Atunci si-au consolidat prima pozitie, iar astazi totul a decurs normal”, a spus Olivier Quesnel, directorul echipei Citroën Racing. “Modelele C4 WRC au dominat acest raliu si au castigat toate probele speciale. De asemenea am obtinut aici prima tripla pe macadam a unui constructor francez. As vrea sa-i felicit si pe Petter Solberg si Sébastien Ogier pentru felul in care s-au luptat in aceasta etapa.”

loeb_mexicAceasta victorie a venit exact in momentul potrivit”, a spus Loeb, inainte sa urce pe cea mai inalta treapta a podiumului. “Am controlat aceasta cursa si cred ca putem fi increzatori si in ceea ce priveste etapele urmatoare pentru ca se vor desfasura pe suprafete similare. In urma acestei victorii am preluat conducerea in clasamentul general si avem un mic avantaj in fata lui Mikko Hirvonen. Suntem intr-o pozitie foarte buna, chiar daca acest lucru inseamna ca vom pleca primii si vom curata drumul in Raliul Iordaniei.

Dani Sordo a revenit, in ultima zi a Raliului Mexicului, in sistem Super Rally si a adunat puncte pretioase pentru echipa Citroën Total: Am trecut peste dezamagirea de sambata si sunt fericit ca am avut o evolutie buna care s-ar fi putut termina cu o clasare pe podium. Sunt multumit ca am reusit sa termin totusi acest raliu, mai ales ca datorita acestui rezultat Citroën a adunat mai multe puncte decat rivalii sai in clasamentul constructorilor si acest lucru este cel mai important acum.”

 

Rezultate Raliul Mexicului (etapa a 2-a din 12)*

1. Loeb / Elena - Citroën C4 3h42’41’’7

2. P. Solberg / Mills - Citroën C4  +24’’2

3. Ogier / Ingrassia - Citroën C4  +25’’3

4. Hirvonen / Lehtinen - Ford Focus  +1’47’’5

5. Latvala / Anttila - Ford Focus  +2’15’’1

6. H. Solberg / Minor - Ford Focus  +2’48’’0

7. Villagra / Perez Companc - Ford Focus  +10’13’’4

8. Pons / Haro - Ford Fiesta  +18’44’’4

9. Prokop / Tomanek - Ford Fiesta  +19’02’’0

10. Araujo / Miguel - Mitsubishi Lancer  +21’32’’5

15. Sordo / Marti - Citroën C4 +39’52’’4

Clasament general – PILOTI dupa Raliul Mexicului (etapa a 2-a din 12)*

1. Sebastien Loeb 43 p, 2. Mikko Hirvonen 37 p, 3. Jari-Matti Latvala 25 p, 4. Sebastien Ogier

25 p, 5. Petter Solberg 20 p, 6. Henning Solberg 16 p, 7. Dani Sordo 12 p, 8. Matthew Wilson 6 p, 9. Federico Villagra 6 p, 10. Mads Ostberg 4 p.

 

Clasament general – CONSTRUCTORI dupa Raliul Mexicului (etapa a 2-a din 12)*

1. BP Ford Abu Dhabi World Rally Team  67 p, 2. Citroen Total World Rally Team 61 p,

3. Citroen Junior Team 32 p, 4. Stobart M-Sport Ford Rally Team 28 p, 5. Munchi's Ford World Rally Team 8 p.

 

*Sub rezerva omologarii rezultatelor de catre FIA.

 
Solberg pe 1 dupa prima zi a Raliului Mexicului
03-6-solbergPetter Solberg reuseste sa incheie prima zi a Raliului Mexicului pe locul intai, dupa ce a castigat cinci din cele 9 probe parcuse. Castigand restul de patru probe, Sebastier termina ziua pe 2, la 15 secunde de Solberg. Sebastien Loeb reuseste sa se claseze pe patru, fiind urmat de coechipierul sau, Dani Sordo. Urmeaza in clasament pilotii Ford, Jari-Matti Latvala si Mikko Hirvonen, si pilotii Stobart, Henning Solberg si Matthew Wilson. In puncte s-au clasat la finalul zilei si Federico Villagra si startul Rally America si X-Games, Ken Block.

Clasament general dupa ziua 1:

1. Petter Solberg 1:23:39.9
2. Sebastien Ogier +15.0
3. Sebastien Loeb +27.5
4. Dani Sordo +40.8
5. Jari-Matti Latvala +1:01.2
6. Mikko Hirvonen +1:31.5
7. Henning Solberg +1:37.5
8. Matthew Wilson +2:47.2
9. Federico Villagra +4:19.8
10. Ken Block +4:33.3
 
CITROËN, LOEB SI SORDO VOR SA CUCEREASCA MEXICUL
Written by Laura Antonov   

teamcitroenracingDupa debutul pe zapada, in Campionatul Mondial de Raliuri FIA urmeaza o serie de cinci raliuri pe macadam. Primul dintre ele, Raliul Mexicului, este programat in acest sfarsit de saptamana. Ca de obicei, echipa Citroën Total World Rally Team va lua startul in raliu cu o singura ambitie – Victoria. Sébastien Loeb si Daniel Elena, ocupantii locului second in Suedia, vor sa-si treaca in cont a patra victorie in etapa din America Latina.

Campionatul Mondial de Raliuri, mai mult ca oricare alta competitie din luma sporturilor cu motor, garanteaza la fiecare etapa un scenariu complet diferit fata de celelalte etape. Dupa padurile, frigul, zapada si gheata din Raliul Suediei, pilotii echipei Citroën Total vor purta sombreros si se vor confrunta cu caldura, praful si drumurile de macadam din Mexic, singura tara de pe continentul American care gazduieste o etapa din WRC.

Este o etapa care imi place foarte mult. Poti sa simti ca organizatori isi daU silinta sa transforme acest raliu intr-un eveniment senzational, iar spectatorii sunt pur si simplu fantastici aici. Startul care se da pe strazile din centrul istoric al orasului Guanajuato este, fara indoiala, unul dintre cele mai frumoase momente ale sezonului”, spune Dani Sordo. Dupa o pauza de un an, si Sébastien Loeb este incantat ca va lua startul, din nou, in Raliul Mexicului: “Am luat startul la toate etapele de cand acest raliu a fost inclus in calendarul WRC in 2004. In primii ani interesul spectatorilor nu a fost unul foarte mare, dar incet, incet oamenii de aici au devenit pasionati de acest sport si acum Raliul Mexicului este una dintre cele mai populare etape ale sezonului.”

Loeb si Elena nu au mai pierdut in Mexic din 2006, iar obiectivul lor este sa-si mai adauge o victorie in palmares pe specialele mexicane. “Nu pot spune ca sezonul a inceput prost, dupa locul second obtinut in Suedia, dar nu-l voi lasa pe Mikko Hirvonen sa-si mareasca avansul in clasamentul general”, a spus campionul mondial en-titre. “Probele sunt foarte interesante din punctul de vedere al pilotului, mai ales ca nu sunt foarte dure pentru masina. Este un raliu cu multe provocari care contine portiuni foarte rapide, portiuni lente, tehnice si unele extreme de spectaculoase!

Modelul C4 WRC se va comporta mult mai bine pe o astfel de suprafata, mai ales ca avem o experienta foarte mare aici. Nu voi face insa niciun prognostic pentru ca nu am mai concurat in astfel de conditii de acum sase luni. Mikko Hirvonen a progresat mult in ultimul timp si sunt sigur ca va porni plin de incredere si foarte motivate in acest raliu. Anul trecut a pierdut titlul la o diferenta de un punct si sunt sigur ca anul acesta va da totul in fiecare raliu. Cred ca si Dani va avea, din nou, o evolutie foarte buna. Chiar daca nu are o experienta la fel de mare ca Mikko, a reusit sa faca progrese la fel de mari. Are toate motivele sa demonstreze acest lucru si, de ce nu, chiar sa incerce sa castige”, a mai adaugat Sébastien Loeb.

 

Dani Sordo este si el foarte motivat la prima etapa pe macadam din sezonul 2010: “Sper sa fac aceleasi progrese ca si in Suedia. Sunt avantajat de faptul ca voi pleca al patrulea in prima zi, deci trasa ideala va fi deja curatata de primii trei. Am toate avantajele de partea mea si voi incerca sa-mi ating obiectivul care mi-a fost trasat si anume, sa adun cat mai multe puncte pentru Citroën in clasamentul constructorilor. Rivalii nostri au avut un inceput mai bun in Suedia, dar acum suntem foarte hotarati sa-i prindem din urma.

 

 

 

TREI INTREBARI PENTRU DANI SORDO

Ai fost bucuros sau dezamagit de locul 4 obtinut in prima etapa a sezonului? 

Desigur, as fi preferat sa termin pe podium, dar locul patru este bun pentru mine intr-un raliu pe zapada. Am avut o prima zi foarte buna si acest lucru se datoreaza faptului ca m-am pregatit intens pentru acel raliu. Am reusit sa tin pasul cu Seb si Mikko, iar faptul ca am terminat prima zi la doar zece secunde in spatele liderului a fost oarecum surprinzator si pentru mine. In ziua a doua am pierdut contactul cu liderul dupa o rasucire. Au urmat alte cateva greseli si am pierdut si locul trei.

 

Atunci ai fost foarte suparat sambata seara!

Da, chiar am fost. Este suparator sa fii implicat intr-o lupta in care fiecare secunda si sa pierzi peste un minut incercand sa scoti o aparatoare a radiatorului care ar fi trebuit scoasa inaintea startului pe proba. A fost o greseala stupida. De fapt, toata lumea a fost suparata atunci! Nu ne vom gandi insa tot restul vietii la acest lucru. Trebuie sa poti trece peste astfel de momente si sa mergi mai departe. Marc si cu mine am uitat deja de acest incident si acum suntem concentrati 100% pentru Raliul Mexicului.

 

Crezi ca vei fi la fel de rapid pe macadamul mexican asa cum ai fost pe gheata din Suedia?

Intotdeauna m-am simtit acasa in Mexic. In 2008, sansele mele de a obtine un rezultat bun s-au spulberat pe prima proba speciala cand suspensia masinii a cedat. Dupa aceea am reusit sa obtin timpi foarte buni pe proba. Anul acesta sunt sigur ca pot face aceleasi progrese pe macadam, asa cum a fost cazul si pe zapada. Imi place foarte mult acest eveniment si nu doar pentru ca vorbesc aceeasi limba cu localnicii. Spectatorii sunt foarte entuziasti, iar atmosfera din Léon este fantastica. Sper ca la finalul raliului sa fiu pe podium!”

 
Raliul Mexicului, 4-7 martie
sebastien-loebDupa un start friguros pe drumurile inzapezite ale Suediei, FIA WRC se indreapta spre caldura si praful Mexicului. Bazat in Leon, la 400km de Mexico City, raliul a debutat in WRC in 2004 si revine dupa absenta din 2009. Editia vine cu ceva nou deoarece tara celebreaza 100 de ani de la Revolutia mexicana si 200 de ani de independenta. Raliul va avea 22 de probe speciale in lungime totala de 354,60 kilometri.

La etapa ce debuteaza joi s-au inscris 35 de echipaje, printre care obisnuitii piloti Citroen, Sebastien Loeb si Dani Sordo, Citroen Junior - Sebastien Ogier si Kimi Raikkonen, BP Ford Abu Dhabi - Mikko Hirvonen si Jari-Matti Latvala, Stobart Ford - Henning Solberg si Matthew Wilson. Pe langa ei va fi prezent si privatul Petter Solberg si Munchi's Ford cu Federico Villagra.Raliul Mexicului este etapa de debut a Monster World Rally Team, echipa din care face parte Ken Block.
 
Mikko Hirvonen castiga Raliul Suediei

02-12-hirvonenDupa trei zile si 21 de probe speciale Mikko Hirvonen se impune cu peste 40 de secunde in fata lui Sebastien Loeb, castigand prima etapa a WRC 2010. Al doilea pilot Ford, Jari-Matti Latvala, termina pe 3 si este urmat de al doilea pilot Citroen, Dani Sordo. La prima participare in Raliul Suediei Sebastien Ogier se claseaza pe 5. Cu un nou copilot Henning Solberg obtine locul 6, iar Matthew Wilson castiga lupta cu Mads Ostberg si se claseaza pe 7. Dupa multe ghinioane printre care rasuciri si iesiri in decor Petter Solberg termina pe 9 si este urmat de pilotul SWRC P-G Andersson. Revenit pe probele speciale dupa o lunga pauza, Marcus Gronholm termina pe 21 dupa ce ieri a avut o problema electrica care l-a facut sa cada pana pe 30. Fostul pilot F1, Kimi Raikkonen nu a fost lipsit de ghinioane si dupa ce a pierdut 30 de minute ramanand blocat intr-un mal de zapada, finlandezul termina raliul pe locul 30.

Clasament general Raliul Suediei:
1. Mikko Hirvonen 3:09:30.4
2. Sebastien Loeb +42.3
3. Jari-Matti Latvala +1:15.4
4. Dani Sordo +2:41.6
5. Sebastien Ogier +4:15.3
6. Henning Solberg +5:23.4
7. Matthew Wilson +7:53.9
8. Mads Ostberg +9:22.2
9. Petter Solberg +10:17.5
10. P-G Andersson +12:08.9

 
Citroen DS3 Racing
Written by RallyZone   

Dupa ce zilele trecute incercam sa ne dam seama care ar fi datele tehnice pe care le va afisa Citroen DS3 Racing, iata ca producatorul francez ne face o surpriza placuta.

Citroen DS3 Racing va fi produs intr-o serie limitata de 1000 de exemplare si va fi disponibil in doar doua culori, alb si negru, la un pret de aproximativ 26000 de euro. Mai lung cu 3 cm decat varianta normala DS3, varianta Racing va fi echipat standard cu jante din aliaj de 18 inch incaltate cu pneuri de 205/40 R18. Exista si cateva branduri care participa la aceasta serie limitata: Alcon pentru sistemul de franare si Bos pentru suspensie, semn ca Citroen vrea cu adevarat sa propuna o alternativa pentru clientii cu inclinatii sportive.

Motorul va fi acelasi 1.6 litri THP de pe Mini Cooper S, dar va fi impins la 200 CP si 275 Nm. Greutatea de doar 1165 kg il va ajuta pe DS3 Racing sa obtina o acceleratie 0-100 km/h in 6.8 secunde, 1km cu start de pe loc in 26.9 secunde si o viteza maxima de 230 km/h, in timp ce emisiile de CO2 vor fi de doar 155 g/km.


Sursa: GranTurismo

 
Raliul Suediei, 11-14 februarie

Anul acesta urmeaza sa se desfasoare cel de-al 38-lea sezon al WRC care incepe cu un show de 200kph pe zpada. Prima etapa, din cele 13, are loc saptamana viitoare intre 11 si 14 februarie în Karlstad, Suedia. Raliul Suediei face parte din WRC incepand cu anul 1973. Prima editie s-a desfasurat in 1950, sub numele “Rally to the Midnight Sun” si este singurul pe zapada din acest sezon al WRC. Raliul Suediei 2010 incepe joi seara cu o super speciala la Karlstad. Vineri, se pregateste o etapa de sprint, la marginea Hagfors-ului si in ziua a 3-a distractia se muta in estul orasului. In total, pilotii trec prin 21 de probe, acoperind 345.15 km dintr-un traseu de 1879.23 km.

Meteorologii promit zapada si, dupa spusele lor, anul acesta va fi cel mai friguros sezon al Raliului Suediei de pana acum, cu temperaturi sub -25 de grade.

Lista participantilor in WRC numara 54 de echipaje, printre care nume mari : Sebastian Loeb, Henning Solberg, Jari-Matti Latvala, Mikko Hirvonen si Marcus Gronholm, ultimii 5 castigatori ai raliurilor pe zapada din WRC.  Pe langa acestia, alti 71 de inscrisi vor participa la intrecerea nationala care se deruleaza pe aceleasi probe. O noutate in aceasta editie o reprezinta participarea lui Kimi Raikonen. Raliul Suediei din 11-14 februarie promite sa fie la fel de spectaculos ca si in editiile trecute.

 

 
Sebastien Loeb Castiga al 6-lea titlu
Written by RallyZone   

sebastien-loebCircuitul din Marea Britanie il aduce pe campionul Loeb putin in fata rivalului Mikko Hirvonen dupa 6 competitii castigate din cele 11 in 2009. Hirvonen obtine doar 4 victorii in acest an dupa ce in 2008 s-a situat in spatele lui Loeb, pe locul 2. Cei doi campioni sunt separati pe podium doar de un punct dupa incheierea unui sezon plin de emotii si suspans. Se decide, in aceste conditii, campionatul mondial de raliuri!!

 

Hirvonen nu reuseste sa-si stabileasca un ritm in etapele de vineri fiind cu rivalul Loeb foarte aproape in spate, astfel acesta ia avans de 9 secunde, iar pana la sfarsitul celei de-a saptea etape speciale se reduce pana la 2,4 secunde si finlandezul pierde orice sansa sa-si recupereze timpul pierdut.

 

Finlandezul Hirvonen incheie cursa pe locul II cu doar 2 puncte in fata francezului si cu un singur punct diferenta de ocupantul locului I, campionul Loeb, dar acest loc obtinut il ambitioneaza mai tare pentru Campionatul din 2010.

 

Pozitia a 3-a este ocupata de francezul Dani Sordo de la Citroen, care a terminat cursa doar cu o secunda in urma finlandezului Hirvonen.

WRC a inceput deja pregatirile, dupa finalizarea sezonului 2009, pentru anul 2010 cu schimbari in ceea ce priveste strucrura campionatului. Masinile participante vor fi mici, cat mai aproape de vehiculel de productie. Noul inceput pentru raliuri promite o schimbare dramatica la fel cum a fost ultimul sezon pentru F1.

Intr-un final ramane de vazut daca schimbarile si transformarile intr-o alta serie de titluri ale lui Sebastien Loeb, Daniel Elena si intreaga echipa Citroen vor aduce la lumina un nou campion!

 
Sebastien Loeb Castia al 6-lea titlu de campion mondial din cariera
Written by RallyZone   

sebastien-loebSébastien Loeb a castigat Raliul Marii Britanii în tara Galilor care a insemnat al 54-lea raliu castigat si al 6-lea titlu consecutive de Campion Mondial.

 

La doar 35 de ani, sofer vechi la Citroen, care anul trecut l-a depasit pe finlandezul Tommi Mäkinen care avea la active 4 campionate mondiale castigate consecutive.

 

La Raliul Marii Britanii în tara Galilor, francezul si co-driver Daniel Elena a sarit pe capota  Citroen-ului C4 si a pompat pumnii în aer ca multimea sa aplaude pe proaspatii campioni .

 

“A fost un sezon foarte dificil”, a spus un Loeb emotionat. “Am facut-o, dar a fost mare, presiune mare. Hirvonen a condus la un punct inaintea de acestui raliu, dar la finalul lui noi avem un punct si astfel castigam cel de-a 6-lea campionat mondial, sunt extreme de multumit si tototdata emotionat” a declarat Loeb

 
RALLY GREAT BRITAIN 2009
Written by RallyZone   

camila rally great britain 2009La finalul shakedown-ului din Anglia cel mai bun timp l-a obtinul Jari-Matti Latvala. A realizat timpul de 3:16:6 sec.

Mai sunt aproximativ 4 ore pana la statul oficial al RALLY GREAT BRITAIN 2009

 

No. Entrant Driver Nat Vehicle Run Time Km/h Sec/Km

4 BP Ford Abu Dhabi World Rally Team LATVALA FIN Ford Focus RS WRC 09 3 3:16.6

12 Citroën Junior Team OGIER F Citroën C4 WRC 3 3:19.0

1 Citroën Total WRT LOEB F Citroën C4 WRC 2 3:19.6

2 Citroën Total WRT SORDO E Citroën C4 WRC 2 3:19.7

11 Citroën Junior Team SOLBERG N Citroën C4 WRC 2 3:19.9

2 Citroën Total WRT SORDO E Citroën C4 WRC 1 3:20.0

12 Citroën Junior Team OGIER F Citroën C4 WRC 2 3:20.5

1 Citroën Total WRT LOEB F Citroën C4 WRC 3 3:20.7

4 BP Ford Abu Dhabi World Rally TeamLATVALA FIN Ford Focus RS WRC 09 2 3:20.7

3 BP Ford Abu Dhabi World Rally TeamHIRVONEN FIN Ford Focus RS WRC 09 1 3:21.9

14 Adapta AS OSTBERG N Subaru Impreza WRC 08 1 3:21.9

11 Citroën Junior Team SOLBERG N Citroën C4 WRC 1 3:22.2

14 Adapta AS OSTBERG N Subaru Impreza WRC 08 3 3:22.8

4 BP Ford Abu Dhabi World Rally TeamLATVALA FIN Ford Focus RS WRC 09 1 3:23.1

11 Citroën Junior Team SOLBERG N Citroën C4 WRC 3 3:23.3

6 Stobart VK M-Sport Ford Rally Team SOLBERG N Ford Focus RS WRC 08 4 3:23.8

1 Citroën Total WRT LOEB F Citroën C4 WRC 1 3:24.1

15 BP Ford Abu Dhabi World Rally TeamAL QASSIMI UAE Ford Focus RS WRC 08 3 3:24.6

6 Stobart VK M-Sport Ford Rally Team SOLBERG N Ford Focus RS WRC 08 3 3:25.7

5 Stobart VK M-Sport Ford Rally Team WILSON GB Ford Focus RS WRC 08 2 3:27.5

6 Stobart VK M-Sport Ford Rally Team SOLBERG N Ford Focus RS WRC 08 1 3:27.9

14 Adapta AS OSTBERG N Subaru Impreza WRC 08 2 3:28.8

6 Stobart VK M-Sport Ford Rally Team SOLBERG N Ford Focus RS WRC 08 2 3:29.0

15 BP Ford Abu Dhabi World Rally TeamAL QASSIMI UAE Ford Focus RS WRC 08 1 3:29.4

15 BP Ford Abu Dhabi World Rally TeamAL QASSIMI UAE Ford Focus RS WRC 08 2 3:30.1

5 Stobart VK M-Sport Ford Rally Team WILSON GB Ford Focus RS WRC 08 3 3:30.3

8 Citroën Junior Team RAUTENBACH ZW Citroën C4 WRC 4 3:31.0

5 Stobart VK M-Sport Ford Rally Team WILSON GB Ford Focus RS WRC 08 1 3:31.6

8 Citroën Junior Team RAUTENBACH ZW Citroën C4 WRC 2 3:32.0

12 Citroën Junior Team OGIER F Citroën C4 WRC 1 3:33.1

8 Citroën Junior Team RAUTENBACH ZW Citroën C4 WRC 3 3:33.6

16 Citroën Junior Team BURKART D Citroën C4 WRC 2 3:43.7

8 Citroën Junior Team RAUTENBACH ZW Citroën C4 WRC 1 3:48.3

17 Stobart VK M-Sport Ford Rally Team PEREZ GB Ford Focus RS WRC 08 1 3:52.5

16 Citroën Junior Team BURKART D Citroën C4 WRC 1 4:03.0

 

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 Next > End >>

Page 3 of 4