Tuning
Interviu Pascalau Calin sau UKU in lumea liniilor
Written by RallyZone   

drag-uku411. Am auzit ca te dai la liniute, in ce clasa participi?

Da, ma dau la liniute si de obicei particip  la clasa de pana in 75 CP, dar am participat si la grupa de 100 CP sau 130 CP in cazul in care repartizarea pe grupe se face pe criteriul cailor putere, daca repartizarea se face dupa cilindree atunci particip in clasa de pana in 1600 cmc aspirat.

2. Ce zice lumea cand te vede cu o "dacie" la start?

De obicei oameni care nu cunosc masina "fac misto de mine", chiar nu odata mi s-a intamplat sa rada lumea de "filtrul de aer" scos in locul farului, sau sa aud chesti de genu "ce cauta asta cu dacia la start".

Altor pasionati de acest gen de concursuri le este oarecum "frica" sa zicem asa de dacia mea, pentru ca imi cunosc masina si stiu ce poate.

3. De cat timp participi la acest gen de concursuri si ce premi ai castigat pana acuma ?

Particip la "liniute" de 3 ani, iar prima cursa a fost un "esec" pentru mine pierzand toate cursele din cadrul acelui eveniment, pe urma au inceput sa se adune cateva premi: Locul 3-Mai 2008 la Baia Mare; Locul 4-August 2008  la Baia Mare; Locul 1 KoRacing ed.I Cluj-Napoca; Locul 2 Mai 2009 la Baia Mare.

Am participat chiar si la un eveninemt de Dragracing in Ungaria la Kiskunlacháza.

4.Am inteles ca ii modificata pe la motor, ce modificari, cati bani?

La motor s-a montat un filtru sport, sa schimbat evacurea cu una cu diametrul mai mare, catalizator sport, accelerator de gaze si toba finala direct flow, un soft de la Dimsport. Toate aceste modificari au dus masina de la 75 Cp in 85 de Cp. Dupa care s-a lucrat putin la chiuloasa, s-au polisat galeriile de evacuare si de admisie, s-a montat un regulator de presiune pe traseul de alimentare cu benzina si masina a scos la ultima masuratoare pe standul dyno 90.1 Cp la motor si 70 Cp la roata.Un cost aproximativ ar fi undeva la 700-800 E.

5.A meritat?

Daca stai sa te gandesti nu poti spune ca a meritat sa bagi bani astia in motorul asta, dar eu cum o fac din pasiune pentru mine s-a meritat.

Multi prieteni imi spun de ce nu fac un swamp la motorul asta cu unul mai performant, numai ca eu am un fix al meu, vreau sa scot ce se poate din motorul asta si daca o sa ajung la sume mai mari.

6.Ce planuri de viitor mai ai cu ea?

In viitorul apropiat vreau sa ii schimb axa cu came, un soft custom posibil cu un piggy-back, si o instalatie de NOS sau de injectie cu metanol; ultima varianta depinde de bugetul pe care o sa reusesc sa il strag.

7. Vrei sa o schimbi?

Pentru moment nu imi permit sa o schimb cu ceva ce imi convine mie, asa ca pentru moment raman la ea. In viitor poate o sa o schimb sau poate o sa mai imi cumpar o masina pentru plimbat si dacia sa ramana masina mea de drag sau "liniute" in limbajul nostru.

8. Ramai la liniute sau te-ai gandit sa urci si la o clasa superioara, gen vtm, raliuri ?

Pentru moment raman la liniute, chiar daca ma pasioneaza si celelate genuri de concursuri din clasele superioare pentru ca acolo se vede adevarata valoare a unui pilot dar nu imi permit sa ajung acolo, momentan sunt student si singurul sprijin material ii bursa de student si daca reusesc sa mai fac cateva economii..

 

 
SCAUNUL OMP – LIDERUL MAGAZINULUI DE SENZATII
Written by RallyZone   

 

Bucuresti, 22 octombrie 2009 – Scaunul OMP – cea mai eficienta formula achizitionata de CAR România de la magazinul de senzatii.

 

1Revista CAR România, editia în limba româna a binecunoscutei reviste britance, realizeaza în numarul sau din octombrie un studiu de ... scaunologie. Având drept punct de plecare viata sedentara a omului modern, Costi Baches, autorul studiului, porneste în cautarea celei mai eficiente formule de scaun, care sa înglobeze confortul, calitatea, pretul si - de ce nu - senzatiile sportive.

Protagonistii au fost fotoliul unui S-Klasse - pentru ale carui avantaje trebuie sa dispui de 10.000 euro, scaunul de dentist Sirona - care, datorita celor 20.000 euro investiti ar putea sa te faca sa uiti pâna si de frica sau durere, scaunul Maxim - campionul fotoliilor de frizerie, care nu ofera însa si mobilitatea dorit si ... scaunul de metrou - capabil de o viteza pe care altfel nu mai ai cum sa o atingi în Bucuresti.

Singurul care înglobeaza toate calitatile dorite a fost descoperit pe stadionul echipei Steaua Bucuresti. Scaunul OMP îmbina exclusivismul, confortul, senzatiile sportive si mobilitatea. Este cel mai mobil scaun de birou de care, daca nu mai poti sa te desparti, ai posibilitatea de a alege si varianta cu adaptor pentru masina. Omologat FIA, scaunul OMP costa 1.699 lei si poate fi achizitionat de la COLINA MOTORS sau magazinul Steaua.

Lider în productia de echipamente sportive si motorsport, OMP este prima companie din lume care a echipat cu scaune de competitie bancile tehnice ale unui club de fotbal, în Italia. Prin parteneriatul pe care COLINA MOTORS l-a finalizat în luna august 2009 între F.C. Steaua Bucuresti si OMP, bancile jucatorilor de rezerva si echipei tehnice de pe stadionul Steaua au fost echipate cu scaune OMP, similare celor folosite în competitiile auto.

image001COLINA MOTORS, în calitate de reprezentant exclusiv OMP în România, comercializeaza atât varianta tuning, pentru echiparea autovehiculelor, cât si varianta pentru birou, la sediile sale din Baneasa, strada Pechea nr. 17-19 ?i Popesti-Leordeni, soseaua Oltenitei nr. 181
 
Subaru Impreza WRX STI Carbon a debutat la Tokyo
Written by RallyZone   

subi carbo 1Japonezii vor putea achizitiona o editie limitata a lui Subaru Impreza WRX STI. Aceasta are un plafon din fibra de carbon si o transmisie automata cu cinci trepte.

O noua editie limitata a lui Subaru Impreza WRX STI a debutat anul acesta la Salonul Auto de la Tokyo. Modelul nipon nu a primit imbunatatiri in materie de putere sau cuplu motor, dar Subaru i-a oferit un acoperis din fibra de carbon si o transmisie automata cu cinci trepte. Alegerea cutiei de viteze automate in defavoarea unei transmisii manuale cu sase trepte a fost motivata pe fondul confortului suplimentar oferit de acest tip de transmisie.

Tocmai de aceea, interiorul lui Subaru Impreza WRX STI a primit materiale de calitate superioara. Bordul acestui model a fost imbracat in piele intoarsa, la fel ca scaunele tip "scoica" Recaro JDM ale lui Impreza WRX STI. Modificarile aplicate modelului Impreza WRX STI se opresc aici, modelul fiind disponibil cu doua motoare- un motor boxer de 2.0 litri turbo cu 308 CP si 422 Nm, sau un propulsor boxer de 2.5 litri supraalimentat cu o turbina, care dezvolta 300 CP si 407 Nm.

Din pacate pentru fanii Subaru din lume, modelul Impreza WRX STI Carbon nu este disponibil decat pe piata din Japonia. Mai mult decat atat, nici clientii Subaru din Japonia nu vor putea beneficia de acest model in numar mare, deoarece Impreza WRX STI Carbon este un model de serie limitata, ale carui cifre de productie nu au fost anuntate.

 

sursa:www

sursa foto: www

 
Napoca Motor Days
Written by RallyZone   
In perioada 30oct-1 nov la Expo Transilvania CLUJ-NAPOCA va avea loc evenimentul auto moto NAPOCA MOTOR DAYS.
Din cadrul acestui eveniment amintim : expozitie tuning auto , db drag , expozitie offroad, concurs offroad , concurs atv , concurs trial , expozitie de tehnica militara, demonstratii de autoaparare, stunt bike riding, expozitie moto , standuri firme de profil auto moto si tuning ,miss motors , concerte live, etc.
In cadrul Evenimentului NAPOCA MOTOR DAYS tinut la EXPO TRANSILVANIA CLUJ-NAPOCA , Hpi-Racing Romania va organiza primul concurs de RC DRIFT din ROMANIA. Va vom pune la dispozitie 35m2 de circuit virajat special conceput pentru drifting.
Concursul de Rc Drifting va avea premii consistente ,constand in automodele si accesorii pt automodele radiocomandate.
Va vom tine la curent cu desfasuratorul oficial al evenimentului si descrierea acestuia.
Veti avea parte de 3 zile de distractie non stop!!!

Va asteptam ca si vizitatori sau ca si participanti la db drag sau la salonul de tuning auto.

VA ASTEPTAM!!!
 
<< Start < Prev 1 2 Next > End >>

Page 2 of 2