Circuit
Dunlop RoSBK 2012, intrecerea continua pe Hungaroring
Written by RallyZone   

Ce-a de-a patra etapa a cupei DUNLOP Romanian Superbike 2012 debuteaza maine pe circuitul de Formula 1 Hungaroring. Cursele propriu-zise atat pentru clasa Supersport 600cc cat si pentru clasa Superbike 1000cc se vor desfasura duminica, concomitent cu competitia internationala European Riders Cup, pilotii romani concurand astfel alaturi de piloti maghiari, austrieci, italieni si elvetiei.

 

Programata in weekend-ul 15-17 iunie pe arhicunoscutul circuit Hungaroring, etapa a IV-a a Cupei DUNLOP Romanian Superbike 2012 asteapta performerii singurei competitiii de motociclism viteza din Romania ce se desfasoara integral pe piste profesioniste omologete la statul unei noi provocari. La clasa 1000cc detinatorul titlului, Ionut Mistode, ce alearga pentru echipa BGS Motorsport cu un motor BMW S1000 RR echipat cu anvelope Dunlop, va avea din nou sansa de a recupera din terenul pierdut in fata fortei timisorene, Catalin Cazacu. Acesta din urma, isi conserva pozitia de lider la zi al competitiei cu doua victorii din trei posibile, urmand sa isi confirme din nou valoarea pe circuitul de la Hungaroring. La clasa 600cc, lupta este deschisa dupa accidentarea destul de severa a pilotului AMCKart, Octavian Negrea, in cursa etapei a III-a a Dunlop RoSBK disputata la Slovakiaring.

 

Odata cu etapa a IV-a a Dunlop RoSBK 2012, disputa se va muta pe circuite cu asfaltul din ce in ce mai incins, iar conditiile de vara, cu atmosfera preponderent caniculara vor pune presiune pe anvelope. Dunlop este pregatit si de aceasta data sa livreze niveluri inalte de performanta ale aderentei, in special pentru cei de la clasele din GP Racer CUP care vor avea foarte mare nevoie de incredere in singurul punct de contact cu suprafata traseului: anvelopele.

 

Dupa aceasta etapa a Dunlop RoSBK 2012 mai sunt de disputat inca 4 etape pana la sfarsitul sezonului, dupa cum umreaza: SlovakiaRing, Slovacia - 07 - 08 iulie, Hungaroring, Ungaria - 13 - 14 august, Brno, Cehia - 14 - 16 septembrie si Bucuresti - 28 - 30 septembrie a.c. Etapa de la Bucuresti este programata sa se desfasoare pe pista circuitului Motorpark Romania de langa Adancata. Lucrarile pentru constructia acestui circuit au fost inaugurate pe 6 iunie si urmeaza sa se incheie treptat, asfaltarea pistei urmand sa fie gata pana la data etapei programate din cadrul Dunlop RoSBK. Dunlop Romanian Superbike este prima competitie oficiala ce se va desfasura pe acest circuit avant in momentul de fata incheiat un acord pe 3 ani de zile pentru derularea de etape pe pista de la Motorpark Romania.

 

Pentru mai multe informatii vizitati pagina de facebook Dunlop Racing Info Romania sau pagina oficiala de web Dunlop RoSBK www.rosbk.ro

 
Dunlop RoSBK 2012, intrecerea continua pe Hungaroring
Written by RallyZone   

Ce-a de-a patra etapa a cupei DUNLOP Romanian Superbike 2012 debuteaza maine pe circuitul de Formula 1 Hungaroring. Cursele propriu-zise atat pentru clasa Supersport 600cc cat si pentru clasa Superbike 1000cc se vor desfasura duminica, concomitent cu competitia internationala European Riders Cup, pilotii romani concurand astfel alaturi de piloti maghiari, austrieci, italieni si elvetiei.

 

Programata in weekend-ul 15-17 iunie pe arhicunoscutul circuit Hungaroring, etapa a IV-a a Cupei DUNLOP Romanian Superbike 2012 asteapta performerii singurei competitiii de motociclism viteza din Romania ce se desfasoara integral pe piste profesioniste omologete la statul unei noi provocari. La clasa 1000cc detinatorul titlului, Ionut Mistode, ce alearga pentru echipa BGS Motorsport cu un motor BMW S1000 RR echipat cu anvelope Dunlop, va avea din nou sansa de a recupera din terenul pierdut in fata fortei timisorene, Catalin Cazacu. Acesta din urma, isi conserva pozitia de lider la zi al competitiei cu doua victorii din trei posibile, urmand sa isi confirme din nou valoarea pe circuitul de la Hungaroring. La clasa 600cc, lupta este deschisa dupa accidentarea destul de severa a pilotului AMCKart, Octavian Negrea, in cursa etapei a III-a a Dunlop RoSBK disputata la Slovakiaring.

 

Odata cu etapa a IV-a a Dunlop RoSBK 2012, disputa se va muta pe circuite cu asfaltul din ce in ce mai incins, iar conditiile de vara, cu atmosfera preponderent caniculara vor pune presiune pe anvelope. Dunlop este pregatit si de aceasta data sa livreze niveluri inalte de performanta ale aderentei, in special pentru cei de la clasele din GP Racer CUP care vor avea foarte mare nevoie de incredere in singurul punct de contact cu suprafata traseului: anvelopele.

 

Dupa aceasta etapa a Dunlop RoSBK 2012 mai sunt de disputat inca 4 etape pana la sfarsitul sezonului, dupa cum umreaza: SlovakiaRing, Slovacia - 07 - 08 iulie, Hungaroring, Ungaria - 13 - 14 august, Brno, Cehia - 14 - 16 septembrie si Bucuresti - 28 - 30 septembrie a.c. Etapa de la Bucuresti este programata sa se desfasoare pe pista circuitului Motorpark Romania de langa Adancata. Lucrarile pentru constructia acestui circuit au fost inaugurate pe 6 iunie si urmeaza sa se incheie treptat, asfaltarea pistei urmand sa fie gata pana la data etapei programate din cadrul Dunlop RoSBK. Dunlop Romanian Superbike este prima competitie oficiala ce se va desfasura pe acest circuit avant in momentul de fata incheiat un acord pe 3 ani de zile pentru derularea de etape pe pista de la Motorpark Romania.

 

Pentru mai multe informatii vizitati pagina de facebook Dunlop Racing Info Romania sau pagina oficiala de web Dunlop RoSBK www.rosbk.ro

 
Dunlop Preview: Cursa de 24 de ore de la Le Mans
Written by RallyZone   

Anvelopele Dunlop accepta din nou provocarea istovitoarei curse de 24 de ore de la Le Mans care se va desfasura, anul acesta pentru a 80-a oara consecutiv, in acest sfarsit de saptamana.

Viteza mare cu care se va rula partial pe drumuri publice, partial pe circuitul care are o lungime totala de 13,63 km va pune anvelopele Dunlop în fata multor provocari, în special pe segmentul de linie dreapta de mare viteza, în timp ce conditiile meteo ce pot varia dramatic pe parcursul celor 24 de ore de cursa fac din anvelope o alegere cruciala, iar din strategia anvelopelor un factor vital in cursa.

Cursa de 24 de ore de la Le Mans este a treia etapa din Campionatul Mondial de Anduranta FIA (WEC), dar ramane unul din cele mai mari evenimente sportive din lume.

 

 

Dunlop a Class Act 

Dunlop este furnizor de anvelope pentru echipe atat la categoriile LMP1, LMP2, GTE Pro cat si la GTE de la Le Mans. La cea mai numeroasa clasa, LMP2, echipele aleg anvelopele care au castigat aceasta categorie în 2011, Le Mans Series si etapele precedente ale WEC, sau Intercontinental Le Mans Cup: Dunlop.

La categoria LMP2 se aliniaza la start cele mai usoare 20 de prototipuri provenite de la mai multi constructori si cu o mare varietate de motoare folosite. Aceasta înseamna ca de la anvelopele Dunlop se cere o capacitate mare de operare pentru a permite diferite combinatii cu un nivel înalt al aderentei si durabilitatii.

În conditiile în care toate masinile alearga cu aceleasi anvelope, competitia se va axa pe capacitatea echipelor si pilotilor de a descoperi secretele performantei anvelopelor si circuitului, lucrand îndeaproape cu inginerii Dunlop.

 

 

Premiu special pentru castigatorul categoriei LMP2

În semn de recunoastere pentru faptul ca toti concurentii de la categoria LMP2 au ales anvelopele Dunlop, compania a anuntat un premiu special pentru castigatorul acestei categorii: anvelope gratuite pentru restul sezonului pentru echipa ce va obtine un podium la general în cursa de 24 de ore de la Le Mans.

Istoria Dunlop la cursa de 24 de ore de la Le Mans

Istoria Dunlop în cursa de 24 de ore de la Le Mans înseamna 34 de victorii – cele mai multe victorii din toate timpurile obtinute de un producator de anvelope. Dunlop a castigat cu Bentley, Alfa Romeo, Bugatti, Jaguar, Ferrari, Porsche si Mazda, pentru a numi numai cateva din masinile care au luat startul în aceasta cursa.

De la victoria lui John Duff si Frank Clement, care au trecut primii linia de sosire în 1924 la volanul unui Bentley de 3 litri, pana la victoria impresionanta a echipei formata din Volker Weidler, Johnny Herbert si Bertrand Gashot la volanul unei Mazda cu motor rotativ, Dunlop a demonstrat de fiecare data adevarata arta si pasiune pentru anvelope.

Între timp, Dunlop si-a adjudecat nenumarate victorii la clase, una din cele mai memorabile fiind chiar victoria echipei Greaves Motorsport cu al lor Zytek Nissan la clasa LMP2.

Fortul Dunlop la Le Mans

 


În total, 23 din cele 56 de masini de pe lista de înscrisi la Le Mans vor alega cu anvelope Dunlop, la categoria LMP1 Dunlop fiind partener al echipei OAK Racing. Echipa franceza este singura de la aceasta categorie care concureaza cu anvelope Dunlop.

La categoria LMP2 lucrurile stau cu totul altfel, toate cele 20 de masini înscrise aici fiind echipate cu anvelope Dunlop.

Ca si la LMP1, la clasa GT – GTE Pro o singura masina este echipata cu anvelope Dunlop, respectiv cea a echipei JMW Motorsport. Echipa britanica a cunoscut deja succesul în European Le Mans Series, iar la Le Mans va purta creatia în materie de design a castigatorului competitiei Dunlop Art Car Competition.

La clasa GTE-Am, masina echipata cu anvelope Dunlop va fi cea a echipei americane Krohn Racing, un Ferrari 458.

Informatii, imagini si video de la competitie veti putea vedea aici: http://motorsport.dunlop.eu, iar imagini la rezolutie mare veti putea descarca de aici: http://bit.ly/K4kFxa  

Pentru mai multe informatii despre Dunlop, vizitati www.dunlop.eu

 
Daniel Onoriu, personaj de film
Written by RallyZone   
onoriu_buzatuPilotul cu cele mai multe operatii, Daniel Onoriu, are in aceasta saptamana etapa in campionatul de motociclism. Pentru ca are o pauza de 6 ani in competitiile moto, pilotul bucurestean se antreneaza in ultima vreme pe circuitul din Tunari. "Merg cu motocicleta de serie, asa cum am cumparat-o din magazin, nu i-am facut nicio modificare si am emotii sa nu fiu dezavantajat. Dar vreau sa fac asta, pentru ca mi-e dor de cursele pe doua roti", a declarat campionul pe 4 roti.

Protagonistul unui accident de motocicleta in trafic, Onoriu este foarte prudent acum: "Nu ma tem de viteza pe circuit, in competitii organizate. De cand concurez, nu mi s-a intamplat nimic foarte grav in concursuri. Cel mai dureros a fost cand mi-am rupt clavicula dupa ce am cazut la Arad. Dar strada te poate ucide. Oricat de bun as fi fost eu ca motociclist de campionat, un accident de strada mi-a venit de hac o perioada. Am prea multi prieteni care au murit stupid, nu au avut norocul meu. Viteza pe strada te poate omori!", a declarat pilotul care va incepe o campanie pentru mersul prudent in trafic.

"Cand am debutat in raliuri, am facut scoala de pilotaj la Titi Aur, care mi-a reconfirmat ca pot face fata fara probleme in campionatul national, ceea ce s-a si adeverit. In doar 2 ani mi-am depasit profesorul. Acum, ma sfatuiesc cu cel mai bun motociclist din Romania, Ionut Mistode, actualul campion national RO-SBK. Ne-am intalnit si la circuit unde am invatat cateva lucruri foarte utile de la Ionut. El este foarte tehnic si a continuat sa concureze in toti anii in care eu am lipsit de la start". 

Onoriu si Mistode vor pleca maine spre Grecia, la circuitul de la Serres, unde vor concura cu alti motociclisti din Romania, Grecia, Bulgaria si Turcia. Ei vor realiza si un film in memoria prietenilor motociclisti ucisi in trafic.
 
ONORIU REVINE IN ROMANIAN SUPERBIKE (RO-SBK)
Written by RallyZone   
Nici accidentul grav pe care l-a avut acum 6 ani si nici zilele petrecute in coma nu l-au oprit pe Daniel Onoriu sa se urce din nou pe motocicleta. Desi a inceput sa mearga iarasi pe doua roti la doar o luna de la accident, pana acum Onoriu nu si-a dorit sa se intoarca in concursurile moto, preferand masinile de raliu, dotate cu roll bar si mult mai sigure pentru competitii. "Eram un pilot destul de bun in campionatul de motociclism atunci cand am avut accidentul pe strada si credeam ca mie nu mi se poate intampla nimic. Dupa ce mi-am revenit din coma si mi-am reasezat corpul intr-o pozitie verticala suportabila, m-am urcat din nou pe doua roti, dar eram mult mai prudent. De aceea am si ales sa continui competitiile intr-un alt sport, tot de viteza: raliuri si viteza pe traseu montan", a recunoscut Onoriu.


ono111"Pentru ca nu a fost gata masina de curse, am stat in alerta tot anul"

In nici trei ani de la accident, Daniel a ajuns campion national absolut in noul sport practicat. Dar a continuat sa isi foloseasca motocicleta in traficul urban de zi cu zi. Acum se considera pregatit pentru o revenire "de nevoie" in competitiile pe doua roti: "Anul acesta imi propusesem sa concurez in Campionatul National de Viteza in Coasta, asa cum am facut in ultimii ani. Dar nesansa mea a fost sa imi duc masina la un preparator din Ungaria care nu si-a respectat termenul asumat. Din motive strict obiective, nu am luat startul deloc in acest an, masina mea fiind in continuare in garajul de la Budapesta. Abia acum trece prin modificari majore, pentru ca timp de 5 luni nu s-a umblat la ea din cauza unor probleme de factura personala ale preparatorului. Pentru ca nu a fost gata masina de curse, am stat in alerta tot anul si imi doream sa revin in febra competitiilor. Nu s-a putut in raliuri si mi-am propus sa prind macar o etapa in motociclism. Stiu ca am aproape 6 ani de pauza in Romanian Superbike, dar sper sa prind ritmul din nou repede."

Onoriu conduce o motocicleta Agusta F4R, pe care si-a vopsit-o imediat ce si-a cumparat-o: "Am luat-o noua, dar culorile ei originale mi se pareau triste pentru mine. In plus, culorile mele preferate sunt rosu, alb si negru si am vopsit-o imediat asa. Nu o pregatesc cu nimic pentru etapa de campionat RO-SBK. Voi merge cu ea exact asa cum am cumparat-o, de serie. Am luat decizia de a participa la ultima etapa din Grecia mai ales pentru ca mi-e foarte dor de curse si de competitii. Nu vreau sa las anul sa treaca fara o prezenta la start", a spus Onoriu.

Finala RO-SBK 2011 va avea loc pe 07-09 octombrie pe circuitul grecesc de langa orasul Serres si va alinia la start piloti romani, greci, bulgari si turci. 
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 Next > End >>

Page 1 of 6