Circuit
Valentino Rossi Campion Mondial la clasa regina
Written by RallyZone   

rossi2009Valentino Rossi a reusit inca o data performanta de a castiga titlul mondial de campion MotoGP. Ultima etapa a campionatului s-a desfasurat pe circuitul de la Sepang, iar dupa premiere a pozat mandrul alaturi de al Noualea Ou al sau. Explicatia? In cele de mai jos.

Rossi sustine ca in Italia se spune ca o gaina batrana face supa excelenta, insa nu mai face oua. El, personal, se vede precum o gaina batrana - are deja 30 de ani!, insa a mai facut un ou. Al noualea din intreaga cariera.

In ceea ce priveste 2010, Rossi recunoaste ca va fi un Campionat foarte, foarte dificil. Vor concura pe aceleasi motoare el, Lorenzo, Stoner si Pedrosa. Deci participantii la "duel" raman neschimbati. In acelasi timp, rivalul cel mai crancen e chiar in echipa sa, deci miza creste substantial. Pana una-alta, maine vor testa in Valencia noul model Yamaha M1, pe care cel mai probabil vor concura in Campionatul din anul urmator. Mai multe amanunte - In curand.

sursa: www

 
Valentino Rossi in wrc
Written by Romeo Tudorache   

rossi_wrcMultiplul campion mondial MotoGP Valentino Rossi îsi dovedeste înca o data pasiunea pentru cursele pe patru roti. Cu trei prezente la activ în Campionatul Mondial de Raliuri, Rossi se pregateste pentru un nou start la volanul unui Ford Focus WRC. Italianul va pilota aceeasi masina la bordul careia, în urma cu un an, a încheiat pe locul 12, la 13 minute 20.4 secunde de învingator, nimeni altul decât Sebastian Loeb, una dintre cele mai selective competitii din calendar - Raliul Marii Britanii.
Cu doar o saptamâna înainte de Marele Premiu al Malaeziei, unde ar putea sa obtina cel de-al noualea titlu mondial (!!!) din prodigioasa sa cariera în motomondialul de viteza, Il Dottore si-a anuntat participarea la a doua mansa a sezonului WRC 2010, Raliul Mexicului, o etapa pretentioasa atât prin prisma caracteristicilor traseului, cât si prin cea a conditiilor specifice altitudinii ridicate.
Aceasta va fi cea de-a patra prezenta a lui Valentino Rossi în Campionatul Mondial de Raliuri, primele trei consumându-se în 2002 în Raliul Marii Baritanii (Peugeot 206 WRC - abandon), în 2006 în Raliul Noii Zeelande (Subaru Impreza WRC - locul 11) ?i în 2008, din nou în Raliul Marii Britanii (Ford Focus WRC - locul 12).

 

sursa: www

 
WRC - Il Dottore se preg?te?te pentru o nou? apari?ie în Campionatul Mondial de Raliuri
Written by RallyZone   
Multiplul campion mondial MotoGP Valentino Rossi î?i dovede?te înc? o dat? pasiunea pentru cursele pe patru ro?i. Cu trei prezen?e la activ în Campionatul Mondial de Raliuri, Rossi se preg?te?te pentru un nou start la volanul unui Ford Focus WRC. Italianul va pilota aceea?i ma?in? la bordul c?reia, în urm? cu un an, a încheiat pe locul 12, la 13 minute 20.4 secunde de înving?tor, nimeni altul decât Sebastian Loeb, una dintre cele mai selective competi?ii din calendar - Raliul Marii Britanii.
Cu doar o s?pt?mân? înainte de Marele Premiu al Malaeziei, unde ar putea s? ob?in? cel de-al nou?lea titlu mondial (!!!) din prodigioasa sa carier? în motomondialul de vitez?, Il Dottore ?i-a anun?at participarea la a doua man?? a sezonului WRC 2010, Raliul Mexicului, o etap? preten?ioas? atât prin prisma caracteristicilor traseului, cât ?i prin cea a condi?iilor specifice altitudinii ridicate.
Aceasta va fi cea de-a patra prezen?? a lui Valentino Rossi în Campionatul Mondial de Raliuri, primele trei consumându-se în 2002 în Raliul Marii Baritanii (Peugeot 206 WRC - abandon), în 2006 în Raliul Noii Zeelande (Subaru Impreza WRC - locul 11) ?i în 2008, din nou în Raliul Marii Britanii (Ford Focus WRC - locul 12).
 
Leob nu mai participa in acest an in F1
Written by RallyZone   

 

sebastien-loebDupa ce in urma cu o saptamana in urma fostul cvadruplu campion mondial de Formula 1 ,Alain Prost, ii atragea atentia lui Loeb ca o participare in F1 fara pregatire este o sinucidere, Sebastien Leob a luat decizia corecta de a nu participa la ultima etapa a Compionatului Mondial de Formula 1, Marele Premiu al Adu Dhabi care va avea loc pe 1 noiembrie.

Leob trebuia sa conduca un monopost pus la dispozitie de echipa Toto Rosso.

Intr-un interviu Sebastien Leob declara: “ Imi lipseste in mod clar exercitiul in pilotajul unor astfel de masini. Lipsa de experienta este un handicap important. Pana la urma nu-mi voi putea cunoaste valoarea decat participind la un Grand Prix”.

Duminica trecuta Jenson Button si echipa Brawn Gp au devenit campioni mondiali.

 
Final de an competitional in Campionatul de Slalom Paralel
Written by RallyZone   
Etapa a V-a din 17.10.2009 din cadrul Campionatului de Slalom Paralel a fost organizatata de ACS Performance Sibiu prin persoana copilotului sibian Bogdan Iancu care a intentionat sa aduca la startul competitiei cat mai multe nume sonore de piloti din CNR. Spectacolul rezultat a fost la inaltimea asteptarilor.
Vremea rea din ultimele zile a fost linistita in dimineata cursei iar pe la amiaza s-a vazut chiar si un pic de soare.
La inscrieri se prezinta: Marco si Simone Tempestini alaturi de Vali Porcisteanu, Alina Bunica, Victor Dimitriu, Alex Filip, cat si obisnuitii acestui gen de curse. Dar dupa inscriere, apar si surprizele. Masina lui Vali il tradeaza surprinzator (se defecteaza cutia de viteze) astfel ca dispare sansa unei dispute darze intre cei doi si ocazia de a o vedea “la lucru” pe Alina Bunica pe o “integrala”. Dar apare si un gest de mare sportivitate: Victor Dimitru se ofera sa imprumute masina lui de curse Mitsubishi Evo 9 lui Vali, chiar daca aceasta avea sa-l coste locul doi la clasa 4 si in Clasamentul Open. Ulterior si cutia de viteze a Mitsubishiului EVO 9 avea sa cedeze inainte de ultima mansa, cei doi neputandu-si imbunatatii timpul.
La start s-au inscris 25 de concurenti.
Mansele au debutat cu juniorii unde, chiar daca rezultatele anuale erau deja transate in favoarea lui Octavian Tarnovean, orgoliul tanarului campionului en titre a dus la o disputa acerba intre el si Florin Tincescu, fapt remarcat in Clasamentul Open unde cei doi se claseaza imediat inaintea lui Alex Filip pe Dacia Logan (locurile 5 si 6). De remarcat este si prestatia tanarului junior Simone Tempestini care ar fi obtinut cu siguranta un rezultat bun daca nu rupea planetara autoturismului de concurs Peugeot 205. Cu doar patru juniori la start clasamentul are urmatoarea ordine:

- locul I.........Octavian Tarnovean
- locul II.........Florin Tincescu
- locul III.........Radu David
Nota bene: locul III clasat la juniori ocupa locul 10 in Clasamentul Open !!

Urmatoarea clasa constituita, cea de pana la 1600cmc, cu 5 concurenti la start, l-a adus in frunte pe Alex Filip (Dacia Logan), care ocupa si locul 7 in Clasamentul Open. Clasamentul final a fost urmatorul:

- locul I...........Alex Filip
- locul II...........Dan Gruca
- locul III...........Georgian Belecciu

La clasa pana la 2000 cmc, cu 6 concurenti la start, era de urmarit vicecampionul pe 2009 de la Rallysprint Lorand Jozsa care are un parcurs de exceptie.Cu timpul de 01:55,153, din finala cu Dan Niristeanu, el castiga si locul 4 in Clasamentul Open iar configuratia clasamentului este urmatoarea:

- locul I.........Lorand Jozsa
- locul II........Dan Niristeanu
- locul III........Horatiu Baghiu

Clasa peste 2000cmc a fost urmarita cu sufletul la gura de toti cei prezenti pe pista. Prin defectarea masinii lui, Vali a reusit sa se apropie cu masina lui Victor Dimitru doar in mansa a treia la 12 miimi de secunde de Tempesta (pe Subaru N12). Marco a oferit un adevarat spectacol, aplaudat la scena deschisa de toti cei prezenti. Iar la final acesta a oferit un cadou de exceptie juniorilor Octy, Radu si Simone participanti la concurs: cate o mansa pe locul din dreapta, dar cu sicana dinainte de pod inlaturata. Sariturile peste pod au starnit deliciul fotografilor si al spectatorilor. Clasamentul este:

- locul I............Marco Tempestini............timp 01:46,089
- locul II...........Vali Porcisteanu........................01:47,357
- locul III...........Victor Dimitriu.........................01:50,443

Trofel Performance a fost oferit pilotului Victor Dimitriu pentru fair-playul de care a dat dovada, oferind masina de concurs colegului sau Vali Porcisteanu.

Declaratii ale pilotilor CNR:
Tempesta: "Pentru mine a fost clar distractiv. M-am simtit bine la Sibiu, traseul e ok, a fost parcurs in sens invers de aceasta data, eu prefer totusi sensul clasic de parcurgere. Slalomul e o competitie care ajuta foarte mult juniorii. Legat de juniori, a fost prima competitie oficiala in care am evoluat alaturi de "juniorul" meu, Simone. A fost o senzatie destul de ciudata pentru mine, dar ma bucur ca sint alaturi de el la primii pasi pe care-i face in acest sport, chiar daca evolutia lui din aceasta etapa a fost scurtata de o problema mecanica."

Alex Filip: “Am venit la etapa de Slalom Paralel de la Sibiu cu gandul la distractie si, in acelasi timp, am vrut sa incerc ceva nou. Am concurat cu o masina complet diferita fata de a noastra si cu toate ca Dacia Logan este cu mult mai putin competitiva decat Citroen-ul nostru, m-am distrat foarte tare. Am avut ocazia sa am in dreapta cativa copiloti si ma bucur ca i-am putut 'plimba' pe circuitul sibian. Vreau sa le multumesc prietenilor mei de la Sibiu pentru sprijin si pentru sansa de a petrece o zi la volanul unei masini de raliu, in special lui Bogdan Nastase, Horatiu Baltador si Bogdan Iancu. Am remarcat cu placere evolutia juniorilor si ii felicit pentru felul in care au tratat aceasta competitie.”

Vali Porcisteanu:
“Sunt fericit ca am luat parte la aceasta cursa alaturi si de alti piloti importanti din CNR, gen de evenimente cu care am fost intotdeauna de acord si pe care le-am sustinut cu placere. Imi pare rau ca nu am putut lua statul cu masina mea si datorita gestului frumos al lui Victor Dimitriu am putut fi prezent in postura de concurent. Tin sa ii multumesc pentru ajutor mai ales ca in acest sport nu prea se practica "imprumutul" de masini. Pe langa distractia de care am avut parte, am fost foarte placut impresionat de evolutia juniorilor. Dupa concurs am fost invitat de catre Octavian Tirnovean sa parcurgem impreuna cateva ture de circuit la bordul masinii lui. Pot spune ca am coborat din masina putin "socat" de ce am vazut si ce senzatii am trait. Un stil de pilotaj extraordinar si o precizie incredibila. Dupa aceasta "experienta" avuta imi doresc de acum inainte sa-l sustin si sa-l ajut cu tot ce-mi va sta in putinta, sperand ca si federatia sa se implice real in sprijinirea tinerelor sperante.”

Victor Dimitriu: “Ca de fiecare data cand am putut, am raspuns prezent invitatiei de a participa la o noua etapa de Slalom Paralel. Ma bucur ca am avut parte de vreme frumoasa si tin sa-i felicit pe organizatori pentru tot ceea ce au facut, dar sunt dezamagit deoarece masina ne-a tradat din nou.”

La final de an competitional putem sa concluzionam:
- Campionatul a avut 5 etape toate la data planificata desfasurate.
- Circuitul a fost strabatut in ambele sensuri, fapt care a marit complexitatea campionatului
- Cu ajutorul ofiterului de presa/relatii cu concurentii al Pro Drive Sibiu domnul Mircea Dragan am reusit la ultima etapa sa transmitem live rezultatele fiecarei manse.
- Implicarea unui al doilea organizator de etapa –A.C.S. Performance Sibiu
- Prezenta in acest campionat a 7 juniori cu varsta cuprinsa intre 14 si 17 ani, unii de un potential, de viitor, deosebit.
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 Next > End >>

Page 5 of 6