Amatori
17 decembrie
Written by RallyZone   

Se pare ca .... poate cu alta ocazie!

P O Z E   

 

V I D E O(inca se lucreaza)

 
Comunicat de presa
Written by RallyZone   

VSS Racing Club

Comunicat de presa

 

Ref: Campionatul Regional de Rally Sprint 2011 – Etapa 2, Tomesti, jud. Timis  -30 Aprilie 2011

„Sambata 30 aprilie 2011 in localitatea Tomesti (www.tomesti.ro) se va desfasura a doua etapa din cadrul Campionatului Regional de Rally Sprint 2011. Intrecerea va incepe de la ora 8 odata cu prezentarea concurentilor si verificarile tehnice, urmate la ora 8.30 de sedinta tehnica. Incepand cu ora 9 se desfasoara recunoasterile de traseu, iar la ora 10 se va da startul primei masini în concurs.

Echipajele prezente la start vor fi dotate cu toate echipamentele de siguranta (rollbar, casca, combinezon) si vor fi compuse din pilot si copilot. Concursul va consta din parcurgerea de 2 ori a traseului în ambele sensuri cu regrupare in zona de finish. Astfel, dupa parcurgerea PS1 (Tomesti-Luncani) se va efectua regruparea in zona de sosire, urmand ca dupa sosirea ultimului concurent sa se desfasoare PS2 în sens invers. PS3 si PS4 se vor desfasura dupa acelasi format, fiind urmate des afisarea rezultatelor si premierea concurentilor la Primaria Tomesti.

 

Multumim pentru sprijin Consiliului Judetean Timis, Primaria Tomesti, Politia Rutiera Timis, Politia Rutiera Lugoj, Politia Faget, Politia Tomesti, Inspectoratul Judetean de Jandarmi Timis, ISU Timis, Log Tuning, Infolieri Auto, SM Recosemtract, A-CAR, Omniasig si Silviu Valentin Vasiliu.

 

Balogh Arthur,

VSS Racing Club

 
Start citroen in 2011
Written by RallyZone   
Cele 5 echipaje inscrise la prima etapa din Citroën Racing Trophy Romania 2011 se vor lupta
pentru premii in valoare de 6.800 Euro. In afara celor doua echipaje romanesti, atrase de premiile
puse in joc, la prima etapa vor lua startul doua echipaje din Bulgaria si unul din Ungaria.
Ekaterina Stratieva, Alina Bunica, Tihomir Stratiev, Norbert Bereczki si Vlad Cosma sunt cei cinci piloti
care se vor lupta pentru cele mai mari premii puse in joc la Raliul Brasovului, prima etapa inclusa in
Citroën Racing Trophy Romania. „Sunt trei echipaje straine care vin in Romania pentru premiile din
Citroën Racing Trophy, ceea ce dovedeste ca acest proiect este un succes la nivel international. Sunt sigur
ca vom asista la o lupta extrem de interesanta pe probele speciale si sper ca numarul participantilor cu
masini Citroën C2R2-Max sau Citroën DS3-R3 sa creasca la urmatoarele curse”, a spus Didier Gerard,
directorul Citroën Romania.
Alaturi de Vlad Cosma, cel mai bun pilot din Citroën Racing Trophy Romania in 2010, vor fi patru
debutanti, printre care si Alina Bunica si Ekaterina Stratieva, trofeul din Romania fiind astfel, in premiera
pentru Europa, singurul in care vor lua startul doua femei. „Acum cateva luni existau anumite dubii in
privinta sezonului de raliuri pentru mine. Chiar daca problemele financiare nu s-au rezolvat complet, sunt
fericita din doua motive: ca o sa iau startul nu numai in cadrul primei etape de raliu din acest an, dar si in
cadrul Citroën Racing Trophy Romania. Schimbarea masinii de concurs este cel mai important factor in
momentul de fata si pot spune ca am ceva emotii referitor la cat de repede ma voi acomoda cu noul
C2R2-Max. Deoarece decizia mea de a ma inscrie in Citroën Racing Trophy a fost luata pe ultima suta de
metri voi parcurge primii kilometri cu masina abia la shakedown. Va fi un raliu important pentru mine, in
care voi incerca sa pilotez cat mai bine si in care cel mai important punct va fi acomodarea cu noua
masina”, a spus Alina Bunica.
Si pentru Ekaterina Stratieva este primul sezon in Citroën Racing Trophy, singura diferenta fiind ca ea a
mai concurat pana acum cu modelul C2R2-Max in campionatul din Bulgaria, dar si la diferite alte raliuri
din Europa. „Sunt foarte fericita ca, in sfarsit, voi concura in Citroën Racing Trophy. Ma gandesc la acest
lucru de acum doi ani, iar acum chiar se intampla. Totul s-a intamplat foarte repede si inca nu sunt intr-o
forma perfecta. Sunt sigura ca va fi o provocare interesanta pentru noi si ca va fi placut sa concuram in
Romania”, a spus Ekaterina Stratieva.
Tot din Bulgaria vine si Tihomir Stratiev, campion la grupa A si ocupantul pozitiei a patra in clasamentul
general. „Performanta obtinuta anul trecut este tot ce pot obtine, cu aceasta masina, in Bulgaria. De
aceea am decis sa accept provocarea de a concura in Romania, iar Citroën Racing Trophy este cea mai
buna oportunitate. Nu mi-am fixat niciun obiectiv pentru prima etapa, dar sper sa ma clasez cat mai bine
printre pilotii care concureaza cu modelul C2R2-Max”, a spus Stratiev, inaintea etapei de la Brasov.
Bereczki Norbert, campion absolut in campionatul Rallye 2 din Ungaria, este si el nerabdator sa
concureze pe specialele din Romania. „Ne-am pregatit intens pentru acest sezon pentru ca in Romania
concurenta este foarte puternica. Am vazut acest lucru deja, anul trecut, in Raliul Aradului. Speram ca
primul sezon cu noua noastra masina sa fie unul de succes”, a spus pilotul maghiar.
Vlad Cosma, cel mai bun pilot din Citroën Racing Trophy Romania in 2010, este pregatit sa faca fata
concurentei din tarile vecine. „Dupa aproape cinci luni de pauza suntem nerabdatori sa luam startul la
Brasov. Raliul revine la probele clasice: Paraul Rece, Rasnov, Poiana, care sunt convins ca vor fi mult mai
spectaculoase decat cele de anul trecut, si desigur, sa nu uitam, de Babarunca. In urma sesiunii de teste
am reusit sa setam masina asa cum ne-am dorit si sunt convins ca cu noile upgrade-uri by Transilvania
Motrosport vom putea fi foarte rapizi. Daca 2010 a fost un sezon de acomodare, in 2011 pornim in forta
si ne dorim sa ne luptam pentru victorie in fiecare etapa, mai ales ca ne asteapta provocari noi, o data cu
venirea celor trei echipaje din Bulgaria si Ungaria”, a spus pilotul Napoca Rally Academy.
Prima etapa inclusa in calendarul Citroën Racing Trophy Romania 2011 se va desfasura vineri, 8 aprilie, si
sambata 9 aprilie, pe probele speciale din judetul Brasov. Lungimea totala a raliului este de 248,3
kilometri, dintre care 103,4 kilometri impartiti in 7 probe speciale.
In cadrul fiecarui etape, pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania vor primii premiile in functie de
clasamentul general FIA, in calcul luandu-se doar masinile care corespund omologarii FIA pentru grupele
R1, R2, R3 si R3T. Pentru victorie se vor acorda 2.500 Euro si 10 puncte. Locul secund va fi
recompensat cu 1.500 Euro si 8 puncte, locul 3 cu 1.000 Euro si 6 puncte, locul 4 cu 800 Euro si 4
puncte, iar pentru locul 5 se vor acorda 500 Euro si 2 puncte. In functie de clasamentul final, intocmit pe
baza punctelor castigate la fiecare raliu, primii trei clasati vor primii premii suplimentare in valoare totala
de 6.000 Euro. In plus, pilotul care castiga cele mai multe probe speciale la fiecare raliu va primii un
premiu de 500 Euro, oferit de Colina Motors, partenerul tehnic al Citroën Racing Trophy Romania si in
2011.
ETAPELE INCLUSE IN CITROËN RACING TROPHY ROMANIA 2011
1. Raliul Brasovului (8-9 aprilie)
2. Raliul Muresului (6-7 mai)
3. Raliul Clujului (28-29 mai)
4. Raliul Argesului (17-18 iunie)
5. Raliul Sibiului (8-9 iulie)
6. Raliul Aradului (5-6 august)

cosma1Cele 5 echipaje inscrise la prima etapa din Citroën Racing Trophy Romania 2011 se vor lupta pentru premii in valoare de 6.800 Euro. In afara celor doua echipaje romanesti, atrase de premiile puse in joc, la prima etapa vor lua startul doua echipaje din Bulgaria si unul din Ungaria.Ekaterina Stratieva, Alina Bunica, Tihomir Stratiev, Norbert Bereczki si Vlad Cosma sunt cei cinci piloti care se vor lupta pentru cele mai mari premii puse in joc la Raliul Brasovului, prima etapa inclusa in Citroën Racing Trophy Romania.

Sunt trei echipaje straine care vin in Romania pentru premiile din Citroën Racing Trophy, ceea ce dovedeste ca acest proiect este un succes la nivel international. Sunt sigur ca vom asista la o lupta extrem de interesanta pe probele speciale si sper ca numarul participantilor cu masini Citroën C2R2-Max sau Citroën DS3-R3 sa creasca la urmatoarele curse”, a spus Didier Gerard,directorul Citroën Romania.

Alaturi de Vlad Cosma, cel mai bun pilot din Citroën Racing Trophy Romania in 2010, vor fi patru debutanti, printre care si Alina Bunica si Ekaterina Stratieva, trofeul din Romania fiind astfel, in premiera pentru Europa, singurul in care vor lua startul doua femei.

Acum cateva luni existau anumite dubii in privinta sezonului de raliuri pentru mine. Chiar daca problemele financiare nu s-au rezolvat complet, sunt fericita din doua motive: ca o sa iau startul nu numai in cadrul primei etape de raliu din acest an, dar si incadrul Citroën Racing Trophy Romania. Schimbarea masinii de concurs este cel mai important factor in momentul de fata si pot spune ca am ceva emotii referitor la cat de repede ma voi acomoda cu noul C2R2-Max. Deoarece decizia mea de a ma inscrie in Citroën Racing Trophy a fost luata pe ultima suta de metri voi parcurge primii kilometri cu masina abia la shakedown. Va fi un raliu important pentru mine, in care voi incerca sa pilotez cat mai bine si in care cel mai important punct va fi acomodarea cu noua masina”, a spus Alina Bunica.

Si pentru Ekaterina Stratieva este primul sezon in Citroën Racing Trophy, singura diferenta fiind ca ea a mai concurat pana acum cu modelul C2R2-Max in campionatul din Bulgaria, dar si la diferite alte raliuri din Europa.

Sunt foarte fericita ca, in sfarsit, voi concura in Citroën Racing Trophy. Ma gandesc la acest lucru de acum doi ani, iar acum chiar se intampla. Totul s-a intamplat foarte repede si inca nu sunt intr-o forma perfecta. Sunt sigura ca va fi o provocare interesanta pentru noi si ca va fi placut sa concuram in Romania”, a spus Ekaterina Stratieva.

Tot din Bulgaria vine si Tihomir Stratiev, campion la grupa A si ocupantul pozitiei a patra in clasamentul general.

Performanta obtinuta anul trecut este tot ce pot obtine, cu aceasta masina, in Bulgaria. De aceea am decis sa accept provocarea de a concura in Romania, iar Citroën Racing Trophy este cea mai buna oportunitate. Nu mi-am fixat niciun obiectiv pentru prima etapa, dar sper sa ma clasez cat mai bine printre pilotii care concureaza cu modelul C2R2-Max”, a spus Stratiev, inaintea etapei de la Brasov.

Bereczki Norbert, campion absolut in campionatul Rallye 2 din Ungaria, este si el nerabdator sa concureze pe specialele din Romania. „Ne-am pregatit intens pentru acest sezon pentru ca in Romania concurenta este foarte puternica. Am vazut acest lucru deja, anul trecut, in Raliul Aradului. Speram ca primul sezon cu noua noastra masina sa fie unul de succes”, a spus pilotul maghiar.

Vlad Cosma, cel mai bun pilot din Citroën Racing Trophy Romania in 2010, este pregatit sa faca fata concurentei din tarile vecine.

Dupa aproape cinci luni de pauza suntem nerabdatori sa luam startul la Brasov. Raliul revine la probele clasice: Paraul Rece, Rasnov, Poiana, care sunt convins ca vor fi mult mai spectaculoase decat cele de anul trecut, si desigur, sa nu uitam, de Babarunca. In urma sesiunii de teste am reusit sa setam masina asa cum ne-am dorit si sunt convins ca cu noile upgrade-uri by Transilvania Motrosport vom putea fi foarte rapizi. Daca 2010 a fost un sezon de acomodare, in 2011 pornim in forta si ne dorim sa ne luptam pentru victorie in fiecare etapa, mai ales ca ne asteapta provocari noi, o data cu venirea celor trei echipaje din Bulgaria si Ungaria”, a spus pilotul Napoca Rally Academy.

Prima etapa inclusa in calendarul Citroën Racing Trophy Romania 2011 se va desfasura vineri, 8 aprilie, si sambata 9 aprilie, pe probele speciale din judetul Brasov. Lungimea totala a raliului este de 248,3 kilometri, dintre care 103,4 kilometri impartiti in 7 probe speciale.In cadrul fiecarui etape, pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania vor primii premiile in functie declasamentul general FIA, in calcul luandu-se doar masinile care corespund omologarii FIA pentru grupele R1, R2, R3 si R3T. Pentru victorie se vor acorda 2.500 Euro si 10 puncte. Locul secund va fi recompensat cu 1.500 Euro si 8 puncte, locul 3 cu 1.000 Euro si 6 puncte, locul 4 cu 800 Euro si 4 puncte, iar pentru locul 5 se vor acorda 500 Euro si 2 puncte. In functie de clasamentul final, intocmit pe baza punctelor castigate la fiecare raliu, primii trei clasati vor primii premii suplimentare in valoare totalade 6.000 Euro. In plus, pilotul care castiga cele mai multe probe speciale la fiecare raliu va primii unpremiu de 500 Euro, oferit de Colina Motors, partenerul tehnic al Citroën Racing Trophy Romania si in 2011.

ETAPELE INCLUSE IN CITROËN RACING TROPHY ROMANIA 2011

1.Raliul Brasovului (8-9 aprilie)

2. Raliul Muresului (6-7 mai)

3. Raliul Clujului (28-29 mai)

4. Raliul Argesului (17-18 iunie)

5. Raliul Sibiului (8-9 iulie)

6. Raliul Aradului (5-6 august)

 
*Campionatul Regional de Rally Sprint - Etapa 1*
Written by RallyZone   

 

zone controlMai sunt 3 zile pana la startul primei editii a Campionatului Regional de
Rally Sprint. Organizat sub patronajul si sustinerea Federatiei de
Automobilism Sportiv in zona de vest a tarii campionatul cuprinde etape in
judetele Arad, Timis si Caras-Severin. Sambata 26 Martie 2011 la
Arad pe circuitul Vik Power vor lua startul piloti din Arad, Timis, Caras,
Bihor, Hunedoara.


http://vimeo.com/16147434



In preambulul primei etape pe pista vor evolua cateva karturi pentru care
vom avea un mic concurs duminica incepand cu ora 8:30, in scopul
popularizarii acestui sport. Primul concurent va porni in cursa sambata
dimineata la ora 10:00 si va avea de parcurs 15 ture impartite in 3 manse.
Programul competitiei:
1. Sambata 26 Martie 2011
- ora 8:30-10:00 - antrenamente cronometrate karturi
- ora 10:00-11:00 - concurs juniori
- ora 11:00-17:00 - concurs licentiati
- ora 17:15 - afisarea rezultatelor
- ora 17:30 - festivitatea de premiere
2. Duminica 27 Martie 2011
- ora 8:30-10:00 - concurs karturi
- ora 10:00-11:00 - concurs juniori
- ora 11:00-17:00 - concurs amatori
- ora 17:15 - afisarea rezultatelor
- ora 17:30 - festivitatea de premiere
Accesul la circuit se face de pe DN7 (E68), din sensul giratoriu de la
intrarea în oras dinspre Deva (
traseu psPentru spectatori avem pregatite premii surpriza: cursuri gratuite de
karturi pentru copii, reducere la abonamente de karturi, reduceri la
cumpararea de piese auto, reduceri la sonorizari de evenimente, ulei, etc,
cu
ajutorul partenerilor Szakal Metal, Sonorizari Arad, Karting 4 You, Best
Auto Arad.
Competitiile se desfasoara cu sprijinul Primariei Arad si Consiliul Judetean
Arad.
Parteneri media: West TV Regional, aradon.ro, tion.ro, sport365.ro, KISS FM,evenimenteauto.ro
Balogh Arthur
VSS Racing Club

 

 
VSS Racing Club da startul in luna martie 2011
Written by RallyZone   
Clubul Sportiv VSS Racing Club da startul in luna martie 2011 Campionatului Regional
de Rally Sprint.
Structurat pe mai multe etape, dar si judete, competitia se desfasoara dupa
urmatorul program:
Etapa 1. 26-27 Martie 2011, pe circuitul Vik Power din Arad pe o distanta de 17 km
Etapa 2. 30 Aprilie 2011, jud. Timis, localitatea Tomesti - 29 km
Etapa 3. 21 Mai 2011, jud. Arad, Paulis - Valea Cladovei  - 19 km
Etapa 4. 25 iunie 2011, jud. Arad, comuna Brazii - 26 km
Etapa 5. 16 Iulie 2011, jud. Caras Severin, Oravita  - 16 km
Etapa 6. 27 august 2011, jud. Timis, localitatea Barna  - 30 km
Desfasurat sub patronajul Federatiei Romane de Automobislism Sportiv, competitia
aduna la start sportivi ce au masini echipate cu sisteme de siguranta: rollbar,
scaune, centuri, casca, altele, conform Regulamentului FRAS si al Regulamentului
Particular.
Taxa de licentiere anuala este de 20 euro pentru pilot si tot atat pentru copilot.
Taxa de prticipare este de 150 ron / etapa.
In paralel, clubul nostru organizeaza o competitie destinata nelicentiatilor si
amatorilor, Campionatul Regional pentru Nelicentiati si Amatori, care va fi compus
din minim 5 etape si se adreseaza tuturor acelora care vor sa vada cum este sa
concurezi intr-un asemenea concurs,  conditiile impuse fiind casca de protectie si
vechimea carnetului de sofer mai mare de 1 an. De asemenea in acest campionat vor
putea participa si posesorii de karturi.
Momentan pentru acest campionat s-au stabilit 2 etape, urmand ca in cel mai scurt
timp sa fie definitivate si datele pentru celelalte etape.
Prima etapa se va desfasura in 26-27 martie 2011 pe circuitul Vik Power, si tot pe
acest circuit se vor mai desfasura inca 2 etape. O alta etapa stabilita (a patra ca
si desfasurare cronologica) se va desfasura la Expo Arad International in data de 05
iunie 2011, in cadrul targului TransportAr. Aceasta vine ca o continuare a
concursului organizat anul trecut in cadrul acestui targ, dorinta noastra fiind
transformarea cursei intr-o traditie. Tot impreuna cu Expo Arad vom organiza inca o
etapa in cele doua parcari exterioare si interioare a expozitiei.
Taxa de participare la etapele acestui campionat este de 70 ron.
Pentru publicul spectator am pregatit in locatiile de desfasurare a campionatului
pentru amatori concursuri cu premii variate, pornind de la posibilitatea de a urca
intr-o masina de concurs pe locul copilotului pana la reduceri la sonorizarile
diferitelor evenimente: nunti, botezuri, etc.
Cele doua campionate sunt organizate cu sprijinul Primariei Arad si Consiliului Judetean
Arad. Parteneri media: aradon.ro, tion.ro, sport365.ro, West TV Regional, Kiss Fm,
evenimenteauto.ro. Parteneri: Szakal Metal, A-Car, Sonorizari Arad, Policlinica Turcin.
Pentru informatii suplimentare puteti contacta organizatorii la numerele de telefon:
0724316943 Balan Sorin, 0741020406 Balogh Arthur sau www.vssracingclub.ro.
afis11Clubul Sportiv VSS Racing Club da startul in luna martie 2011 Campionatului Regionalde Rally Sprint.Structurat pe mai multe etape, dar si judete, competitia se desfasoara dupaurmatorul program:Etapa 1. 26-27 Martie 2011, pe circuitul Vik Power din Arad pe o distanta de 17 kmEtapa 2. 30 Aprilie 2011, jud. Timis, localitatea Tomesti - 29 kmEtapa 3. 21 Mai 2011, jud. Arad, Paulis - Valea Cladovei  - 19 kmEtapa 4. 25 iunie 2011, jud. Arad, comuna Brazii - 26 kmEtapa 5. 16 Iulie 2011, jud. Caras Severin, Oravita  - 16 kmEtapa 6. 27 august 2011, jud. Timis, localitatea Barna  - 30 km
Desfasurat sub patronajul Federatiei Romane de Automobislism Sportiv, competitiaaduna la start sportivi ce au masini echipate cu sisteme de siguranta: rollbar,scaune, centuri, casca, altele, conform Regulamentului FRAS si al RegulamentuluiParticular.Taxa de licentiere anuala este de 20 euro pentru pilot si tot atat pentru copilot.Taxa de prticipare este de 150 ron / etapa.
In paralel, clubul nostru organizeaza o competitie destinata nelicentiatilor siamatorilor, Campionatul Regional pentru Nelicentiati si Amatori, care va fi compusdin minim 5 etape si se adreseaza tuturor acelora care vor sa vada cum este saconcurezi intr-un asemenea concurs,  conditiile impuse fiind casca de protectie sivechimea carnetului de sofer mai mare de 1 an. De asemenea in acest campionat vorputea participa si posesorii de karturi.Momentan pentru acest campionat s-au stabilit 2 etape, urmand ca in cel mai scurttimp sa fie definitivate si datele pentru celelalte etape.Prima etapa se va desfasura in 26-27 martie 2011 pe circuitul Vik Power, si tot peacest circuit se vor mai desfasura inca 2 etape. O alta etapa stabilita (a patra casi desfasurare cronologica) se va desfasura la Expo Arad International in data de 05iunie 2011, in cadrul targului TransportAr. Aceasta vine ca o continuare aconcursului organizat anul trecut in cadrul acestui targ, dorinta noastra fiindtransformarea cursei intr-o traditie. Tot impreuna cu Expo Arad vom organiza inca oetapa in cele doua parcari exterioare si interioare a expozitiei.  Taxa de participare la etapele acestui campionat este de 70 ron.Pentru publicul spectator am pregatit in locatiile de desfasurare a campionatuluipentru amatori concursuri cu premii variate, pornind de la posibilitatea de a urcaintr-o masina de concurs pe locul copilotului pana la reduceri la sonorizarilediferitelor evenimente: nunti, botezuri, etc.
Cele doua campionate sunt organizate cu sprijinul Primariei Arad si Consiliului JudeteanArad. Parteneri media: aradon.ro, tion.ro, sport365.ro, West TV Regional, Kiss Fm, evenimenteauto.ro. Parteneri: Szakal Metal, A-Car, Sonorizari Arad, Policlinica Turcin.
Pentru informatii suplimentare puteti contacta organizatorii la numerele de telefon:0724316943 Balan Sorin, 0741020406 Balogh Arthur sau www.vssracingclub.ro.
 
Au fost 3 zile de raliu pe zapada in Muntii Harghitei
Written by RallyZone   

gergoszabo1Dunlop Winter Rally s-a desfasurat de vineri pana duminica (25-27 februarie) la Odorheiu Secuiesc si a marcat intoarcerea raliurilor in Muntii Harghitei.  

 

La Dunlop Winter Rally au participat 20 echipaje dintre care 11 din Ungaria. Maghiarii au dominat probele, la final, invingarator fiind echipajul Tamas Tagai/Robert Tagai. Locul doi a fost ocupat de echipajul Tempestini/Dorin Pulpea, iar pozitia a treia a revenit tot unui echipaj maghiar, Zoltan Szabo/Istvan Kerek.

 

Concurentii au parcurs  6 probe, cate trei treceri pe cele doua speciale: Madaras - 20 km si proba de 1.2 km alergata pe malul lacului Zetea. Dintre cei 20 inscrisi doar 12 au terminat raliul.

 

Festivitatea de premiere l-a avut invitat special pe Costin Giurgea, redactorul sef al revistei Top Gear, si a fost urmata de o petrecere Jack Daniel’s.


Duminica a fost o zi dedicata amatorilor, peste 40 de concurenti inscriindu-se la clasele anuntate de organizatori. .

Gergo Szabo, campion en titre al Romaniei si initiatorul acestui raliu a declarat : « A fost mai greu decat mi-am imaginat. Este clar ca intre a pilota si a organiza un raliu, pentru mine e  mult mai simplu sa pilotez. Dar a fost o experienta interesanta pentru toata lumea si ma bucur ca atat participantii, cat si sutele de spectatori care au venit in aceste zile la Odorhei au avut parte de un show frumos. Sunt multumit ca am trecut cu bine peste probelemele ridicate de vreme si ca pana la urma, cu totii ne-am bucurat de mult soare in Muntii Harghitei ! Eu astept noul sezon din CNR alaturi de echipa Jack Daniel’s Rally Team si sper ca 2011 sa fie la fel de bun ca anul trecut ! »

Winter Rally Dunlop - 2011 a fost sustinut - in calitate de partener oficial - de Goodyear Dunlop Tires Romania, partener oficial al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv (FRAS).

 

Parteneri media nationali : Top Gear

Parteneri media locali : Kiss FM,  Radio Star, Adevarul Harghitei, Ziarul de Mures, 24 de ore Targu Mures, DTV Odorheiu Secuiesc.

Au fost alaturi de organizatorii evenimentului si: Best Auto, Jack Daniel’s Rally Team, Smart Tropy, Graffi Tipp.

 
Dunlop Winter Rally - intoarcerea in Muntii Harghitei
Written by RallyZone   

In perioada 25 – 27 februarie se va desfasura la Odorheiu Secuiesc Dunlop Winter Rally, un eveniment care marcheaza intoarcerea raliurilor in Muntii Harghitei.

Competitiile auto–moto pe zapada si pe gheata sunt cele mai spectaculoase evenimente de gen din lume. Toate tarile cu traditie in motorsport, din Europa, dar si din America, organizeaza in perioada iernii competitii, chiar campionate pe zapada sau pe gheata. In Romania anilor 70-80 campionatul national de raliuri incepea cu o etapa care se desfasura in intregime pe zapada si gheata (Raliul Zapezii – Brasov)

In februarie 2011, dupa mai bine de 5 ani, echipajele de raliu se intorc in Muntii Harghitei, munti unde zapada nu se topeste niciodata

 

Acum, dupa cateva decenii, Gergo Szabo, campionul Romaniei la raliuri, a avut aceasta initiativa.  « Colegii mei din Ungaria abia asteapta sa vina la un raliu pe zapada,  iar adversarii si colegii mei din tara vin si ei la o prima « dezmortire » inainte de sezonul 2011 care bate la usa. Pe traseul probei speciale "Madaras"  (20km) zapada masura miercuri 23 februarie nu mai putin de 1 metru, asa ca ne asteapta o competitie extraordinara, iar spectatorii vor avea parte si de un peisaj foarte frumosa declarat Gergo Szabo.

 

Lista de inscrieri cuprinde 18 echipaje din Ungaria, dar nu lipsesc nici echipajele romanesti Tempesta / Pulpea, Szabo Csongor / Andreoiu Marcus.
De remarcat si faptul ca vicecampionul national de raliuri editia 2010, Vali Porcisteanu (copilot Iancu Bogdan) si campionul national al grupei H, Gunther Graef vor evolua ca si deschizatori la Dunlop Winter Rally.

 

Cartierul general al evenimentului este pe 25 februarie in Odorheiu Secuiesc (jud. Harghita), la Hotel Tarnava. Incepand de sambata 26 februarie locatia se muta in camping-ul amenajat langa lacul de acumulare Zetea  (DJ 138 la 25 km de Odorheui Secuiesc). Duminica va fi o zi dedicata amatorilor. In zona lacului de acumulare Zetea (DJ 138 - 25km de Odorheiu Secuiesc) doritorii se pot inscrie  in intervalul orar 07 :00 – 10 :30. Startul competitie este programat de la ora 11. Autoturismele participante vor fi impartite in patru grupe, in functie de tractiune si de echiparea cu anvelope.

 

Fiecare seara se va incheia cu petreceri « Jack Daniels » , cunoscut fiind faptul ca Gergo Szabo este unul dintre membrii echipei Jack Daniel’s Rally Team si ca Jack Daniel’s se implica de 3 ani in raliuri printr-un program de responsabilitate sociala : « Condu responsabil : nu bea la volan ! ».

Winter Rally Dunlop - 2011 este sustinut - in calitate de partener oficial - de Goodyear Dunlop Tires Romania, partener oficial al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv (FRAS).

 

Parteneri media nationali : Top Gear

Parteneri media locali : Kiss FM,  Radio Star, Adevarul Harghitei, Ziarul de Mures, 24 de ore Targu Mures, DTV Odorheiu Secuiesc.

Sunt alaturi de organizatorii evenimentului si: Best Auto, Jack Daniel’s Rally Team, Smart Tropy, Graffi Tipp.

 
Cursa de amatori
Written by RallyZone   

Sambata 19 februarie 2011, in kartodromul din Cluj-Napoca se va tine ceva cursa de amatori.

Cine este interesat il astept in kartodrom incepand de la ora 9 cred...

 
Winter Rally Dunlop, primul raliu organizat in Romania pe un lac inghetat
Written by RallyZone   

In perioada 25 – 26 februarie se va desfasura la Odorheiu Secuiesc Winter Rally Dunlop, primul raliu organizat in Romania pe un lac inghetat.

gergoszabo1Competitiile auto–moto pe zapada si pe gheata sunt cele mai spectaculoase evenimente de gen din lume. Spectacolul intr-o astfel de competitie  incepe de la lipsa de aderenta si continua cu maiestria pilotului de a « tine » automobilul pe traseul de concurs. Toate tarile cu traditie in motorsport, din Europa dar si din America organizeaza, pe perioada iernii competitii, chiar campionate pe zapada sau pe gheata. In Romania anilor 70-80 campionatul national de raliuri incepea cu o etapa care se desfasura in intregime pe zapada si gheata (Raliul Zapezii – Brasov).

Acum, dupa cateva decenii, Gergo Szabo, campionul Romaniei la raliuri, a avut aceasta initiativa.  « Colegii mei din Ungaria abia asteapta sa vina la un raliu pe zapada, sper ca si adversarii si colegii mei din tara sa vina si ei la o prima « dezmortire » inainte de sezonul 2011 care bate la usa » a declarat Gergo Szabo.

Gheata lacului Zetea,  pe care se va desfasura o proba speciala de 4km, masoara 30 cm si este acoperita cu un strat gros de zapada. Pe traseul probei speciale "Madaras"  (20km) se lucreaza la marcarea capetelor de pod si la ridicarea parapetilor de zapada.

Cartierul general al evenimentului este pe 25 februarie in Odorheiu Secuiesc (jud. Harghita), la Hotel Tarnava. Incepand de sambata 26 februarie locatia se muta in camping-ul amenajat langa lacul de acumulare Zetea  (DJ 138 la 25 km de Odorheui Secuiesc).

Winter Rally Dunlop - 2011 este sustinut - in calitate de partener oficial - de Goodyear Dunlop Tires Romania, partener oficial al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv (FRAS).

Parteneri media nationali :

Parteneri media locali : Kiss FM,  Radio Star, Adevarul Harghitei, Ziarul de Mures, 24 de ore Targu Mures, DTV Odorheiu Secuiesc.

Sunt alaturi de organizatorii evenimentului si: Best Auto, Smart Tropy, Graffi Tipp.

 
Debut de sezon in forta
Written by RallyZone   


Octavian Tirnovean, campionul en-titre al Campionatului National de Slalom Paralel, a inceput cu dreptul noul sezon, prin adjudecarea victoriei la Juniori. Desi in prima mansa a avut parte de un tet-a-que, pilotul in varsta de 17 ani a revenit in forta, imbunatatindu-si timpii de la o mansa la alta.

Prima runda a incheiat-o pe prima pozitie la Juniori, urmand ca in semifinale sa alerge impotriva lui Radu David, in fata caruia a reusit sa se impuna, iar timpul realizat obtinandu-i calificarea in finala mare. Avandu-l ca adversar in finala pe Florinel Tincescu, dupa un parcurs in forta, pilotul sibian a castigat cu un avans de aproape o secunda, stabilind un nou record personal si clasandu-se si pe locul 5 in clasamentul Open.

Octavian Tirnovean: "Am muncit foarte mult pentru aceasta victorie. Adversarii mei au fost foarte rapizi si au atacat inca de la inceput, lupta intre noi ducandu-se la zecimi de secunda. De asemenea, adversarul meu principal, Florinel Tincescu, si-a imbunatatit masina de concurs, masina care si sezonul trecut era net superioara Opel-ului meu. Lupta s-a transat in finala, unde cu greu am reusit sa il inving pe Florinel si unde am stabilit un nou record personal cu Corsa."

Octavian Tirnovean doreste sa multumeasca pentru sprijin lui Vali Porcisteanu, sponsorilor Taxi Pronto 949 si Matec, RallyMax si parintilor.

PR Raluca Magdas


 
<< Start < Prev 1 2 Next > End >>

Page 1 of 2