Dominatia resiteana se impune in a doua dubla a CNVC Dunlop 2012 |
Written by RallyZone
|
Vremea excelenta de pe Valea Cetatii Rasnov a strans la startul etapelor a II-a si a III-a a CNVC DUNLOP 2012 un numar impresionant de concurenti si a incins peste asteptari atmosfera. Favoritul asfaltului uscat, Lucien Hora, s-a impus fara probleme in ambele zile de concurs si a doborat, atat in etapa de sambata cat si in cea de duminica, recordul de viteza stabilit pe traseul de la Rasnov.
Etapa de sambata, 16 iunie, a strans 98 de piloti la startul etapei a doua a CNVC DUNLOP 2012 si prima din cadrul Trofeului Rasnov. Interesati sa isi seteze materialul de concurs pentru ultima etapa de asfalt din cadrul CNR Dunlop 2012 ce va avea loc in acest week-end la Cluj, piloti de raliu, printre care s-au numarat Valentin Porcisteanu, Dan Girtofan, George Grigorescu, Simone Tempestini, Viorel Ivan s.a., au luat startul in etapa de sambata a competitiei schimband configuratia catorva podiumuri pe clase. Etapa de sambata a fost adjudecata de Hora cu un timp record, in timp ce locurile II si III au fost ocupate de Paul Andronic si Daniel Onoriu.
In etapa de duminica, fostul campion national, Daniel Onoriu, a pierdut podiumul in fata lui Lucian Raduta, un pilot hotarat, lider la grupa A, in timp ce Lucien Hora, urmat de Paul Andronic, si-a adjudecat inca o data victoria pe traseul de pe Valea Cetatii Rasnov, stabilind un nou record de viteza cu 4,8 kilometri de coasta parcursi in numai 01:56,209 minute. La grupa N, Catalin Cismaru s-a impus a treia oara consecutiv, luand un start excelent in actualul sezon competitional de coasta.
Pe Valea Cetatii Rasnov, masinile istorice au facut deliciul publicului aflat pe proba. Horia Popescu, la volanul unei impresionante masini DeTomaso Pantera, si-a adjudecat victoria la clasa I2, in timp ce Alexandru Ciolan, la volanul lui Mini Cooper, a urcat pe prima treapta a podiumului la I1.
Urmatoarea etapa a CNVC DUNLOP 2012 este programata in ultimul week-end al lunii iunie, respectiv in perioada 29 iunie–1 iulie, la Resita, pe arhicunoscutul traseu de pe Valea Domanului. |
Cel mai mare numar de piloti la o etapa de viteza in coasta din Romania |
Written by RallyZone
|
99 de concureti vor lua startul sambata in a doua etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2012. Printre participanti se numara si campionul national en titre de raliuri, Valentin Porcisteanu.
Weekendul 16-17 iunie 2012, rezervat in calendarul competitional al FRAS celei de-a doua duble a CNVC Dunlop 2012, se anunta unul incendiar pe traseul de viteza in coasta de pe Valea Cetatii Rasnov. Organizatorii competitiei au anuntat un numar record de participanti pentru etapa de sambata, ce va conta ca a doua etapa in campionat, dupa anularea etapei de sambata de la Teliu, si se asteapta la un numar cel putin la fel de mare de inscrisi si pentru etapa de duminica.
Dupa un debut stangaci, intrerupt frecvent de o vreme caprisoasa cu ploi puternice si de incidente consistente si imprevizibile, Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2012 se anunta deja ca unul foarte disputat, jocurile pe clase fiind dejucate odata cu participarea unor nume importante ale automobilismului romanesc in etapele rasnovene de viteza in coasta. La randul sau, Lucien Hora, motivat de anularea primei etape a campionatului, va pune din nou la bataie performanta monopostului Lola pentru o noua victorie in actualul sezon de coasta. Iesirea in decor a pilotului bucurestean Daniel Onoriu in etapa de duminica a Trofeului Teliu a pus sub semnul intrebarii prezenta acestuia la startul etapelor de la Rasnov, dar prezenta sa printre primii pe lista de inscrisi a alungat orice indoiala, competitia devenind cu atit mai intensa cu cat si motivatia pilotului bucurestean este mai mare. De la start nu vor lipsi nici forta rosie, Paul Andronic, si nici Catalin Cismaru.
Trofeul Rasnov conteaza ca a doua dubla a Campionatul National de Viteza in Coasta DUNLOP 2012 si grupeaza etapele a doua si a treia din campionat. Urmatoare dubla de viteza in coasta se va desfasura la Resita, pe Valea Domanului, in perioada 29 iunie – 1 iulie.
Pentru mai multe informatii, vizitati pagina de Facebook Dunlop Racing Info Romania sau pagina de web a FRAS, www.fras.ro. |
ONORIU ACUZA: „Sunt prins in jocuri de culise care ma depasesc” |
Written by RallyZone
|
O noua situatie incredibila zdruncina increderea campionului national en-titre fata de corectitudinea modului de desfasurare a competitiilor de motorsport din tara noastra. Dupa ce a semnalat de-a lungul timpului mai multe nereguli in modul in care organizatorii alegeau sa-si indeplineasca rolul, Daniel Onoriu este acum convins ca rezultatele sportive consemnate pe probe pot sa nu reprezinte o realitate de necontestat.
Aflat in acest week-end la Straja, pentru desfasurarea etapei de la Alba-Iulia din Campionatul National de Viteza in Coasta, pilotul bucurestean nu a mai participat in ultima proba de concurs, acuzand nereguli de cronometrare.
Dupa o plecare in poll position, prima zi de concurs s-a terminat pentru Daniel Onoriu cu o plasare pe locul 3 in clasamentul general, dupa monopostul de formula condus de Lucien Hora (grupa D) si o masina de ultima generatie condusa de Paul Andronic (grupa H). Dupa recunosterile desfasurate pe traseu, dar convins si de experientele din timpul concursului, Onoriu a hotarat sa faca modificari la masina care sa-i confere avantaj pe traseul de la Straja, unde anul trecut batuse recordul coastei: 1 minut si 40 de secunde! Sambata, in ziua libera dintre competitii, echipa de mecanici a pilotului au inlocuit cutia de viteze a masinii, considerata prea scurta pentru acest traseu, cu o cutie de viteza mai lunga, in 5 trepte. Alegerea a fost una avantajoasa, Daniel Onoriu reusind sa dea jos in a doua zi de concurs 3 secunde inca din prima urcare de antrenament cronometrata. Un rezultat care a surprins in conditiile in care Onoriu nu si-a mai facut cunoscuta strategia de adaptare tehnica a masinii.
„Desi in ultima perioada am avut mici probleme tehnice cu masina, le-am rezolvat inainte de etapa de la Straja, iar duminica masina mi-a functionat impecabil. Am reusit setari optime, iar modul in care am parcurs suprafata de concurs in prima urcare cronometrata a fost una specifica unui antrenament. Chiar si asa, fara sa fortez, am reusit un timp foarte bun: 1 minut si 46 de secunde. In prima urcare de concurs trasele pe care le-am facut au fost mai mult decat optime, am reusit sa intru plin, in forta maxima in mai toate virajele cheie, masina mi-a inaintat in linie dreapta perfect datorita noii cutii de viteza mai lunga decat cea folosita vineri. Totul mi-a iesit dupa sufletul meu in aceasta urcare. Cu toate acestea, dupa 15 minute de asteptare datorate unor ... defectiuni de comunicare, mi s-a spus ca timpul meu este 1 minut si 48 de secunde. Ceea ce inseamna ca mi-au citit un timp mai prost cu 2 secunde decat in urcarea de antrenament! Ceea ce este culmea tupeului, pentru ca un pilot simte cum si daca merge bine. In plus, masina nu a avut nicio problema de aceasta data. Mai mult decat atat, timpii intermediari luati de catre oamenii mei de pe traseu imi indicau un timp final de 1 minut si 43 de secunde. Nu inteleg de unde au aparut diferentele incredibil de mari intre ce stiu eu ca s-a intamplat pe traseu in masina mea si timpul care mi s-a comunicat oficial”.
Daniel Onoriu continua sirul acuzatiilor, semnaland si alte aspecte care il fac sa-si ridice semne de intrebare privind corectitudinea rezultatelor oficiale comunicate: „Pe ultima portiune de drum, exista un radar care ne lua viteza: pilotul clasat inaintea mea a avut viteza inregistrata de 169 km / h, iar cel de dupa mine 152 km / h. Eu am avut 165 km / h. Cu toate acestea, rezultatele oficiale ma plaseaza la 5 secunde distanta de cel din fata mea, dar la cateva zecimi de secunda distanta de cel de dupa mine, cand pe noi ne distantau numai pe acea portiune de drum 13 km / h! Pentru cunoscatori, acel traseu are si suficiente linii drepte si suficiente viraje in asa fel incat o masina de grupa N cum este cea care s-a plasat dupa mine sa nu inainteze la fel de bine ca a mea. Monopostul condus de Lucien Hora nu l-am inclus in discutie pentru ca el este din alta poveste. Sa vii cu un monopost de formula sa concurezi cu autoturisme 4x4 inseamna sa vii de fapt sa te lupti singur sau mai corect ... in afara concursului, pentru spectacol. Pentru ca nu ai adversari reali.”
Considerat de multi un adevarat talent, de altii un adevarat norocos, Daniel Onoriu a surprins prin evolutia sa continua in acest sport din 2007, reusind sa ajunga campion national absolut la doi ani de la debut. Prin modul sau deschis de a comunica, fara ocolisuri si mereu dispus sa povesteasca ore intregi cu fanii despre pasiunea sa, Onoriu este considerat unul dintre cei mai iubiti piloti din Romania. Acest lucru l-a ajutat sa-si dea seama ca la cronometru lucrurile nu sunt tocmai perfecte, in momentul in care stand pe traseu din loc in loc, fanii iau timpii intermediari ai concurentilor. „Un pilot simte daca merge bine sau prost, stie daca greseste viraje sau daca ceva putea fi facut mai bine. Eu am simtit duminica maximul din partea mea, dar si din partea masinii. Timpii intermediari luati de fani pe traseu, plecarea de la start, precum si viteza de la finish, dar cel mai important pentru mine, autoevaluarea mea, toate imi indicau un timp foarte bun, oricum net superior celui din antrenamente”.
Cum a ajuns Onoriu sa fie cronometrat cu un timp mai slab in concurs decat in antrenamente va ramane multa vreme un mister. Un mister care se adanceste din ce in ce mai mult cand lucruri din trecut se pun cap la cap: „Nu este prima oara cand am dubii la cronometru. La o alta etapa, unul din sponsorii mei a stat la start, asteptand sa i se comunice si timpul meu. Pilotii care au luat startul inaintea mea, dar si alti cativa care plecasera dupa mine isi primisera timpii. In dreptul numelui Daniel Onoriu, casuta de timp realizat era goala, si a ramas asa ceva vreme, pana s-au conturat primele zece pozitii. Ulterior, i s-a comunicat si sponsorului meu timpul efectuat de mine.”
Considerat un personaj incomod, Onoriu isi pune acum intrebari privind modul in care ii este inteles efortul si pasiunea cu care se dedica acestui sport. „Am facut eforturi uriase sa imi cumpar material de concurs si sa pot lua startul. Nu am avut pretentii de la nimeni sa ma favorizeze in vreun fel, dar nu vreau sa-si bata joc nimeni de viata mea. Eu ca pilot imi risc viata etapa de etapa, mergand la limita riscului. Doar asa ajungi campion si sa obtii timpi incredibili cu masina de generatie mai slaba decat ceilalti. Pentru cei care nu sunt familiarizati cu acest sport, ganditi-va ca urcati la munte pe serpentine cu viteze intre 150 - 220 de km / h, cautand intotdeauna trasele ideale, de foarte multe ori extrem de periculoase. Nu stiu cine invarte roata in acest sport, dar cu siguranta se intampla lucruri care ma depasesc”.
Daniel Onoriu nu este primul pilot care acuza greseli de cronometrare, de-a lungul timpului in acest sport existand multe voci care au avut intrebari fara raspuns. „Undeva, orice masinarie creata de om are o vulnerabilitate. Regret ca nu exista inca o entitate separata care sa verifice cu atentie tot ce se intampla in acest sport: pornind de la securitatea traseelor si pana la desfasurarea propiu-zisa a competitiei si a aparaturilor folosite.”
Pana cand se vor lua masuri in directiile firesti de desfasurare a competiilor de nivel national, Daniel Onoriu ramane cu intrebarea la care nu crede ca va gasi raspuns: „Cine, de ce si de cate ori pana acum?” |
Record de piloti la startul etapei a III-a ! |
Written by RallyZone
|
? 51 de piloti la startul de vineri pentru Trofeul Teliu.
? Toate conditiile pentru o cursa captivanta
? Se inmultesc supermasinile
Vineri se vor intrece pe coasta de la Teliu 51 de piloti, un record pentru tanara, insa deja consacrata competitie din vecinatatea localitatii cu acelasi nume. In ciuda faptului ca aceasta cursa a fost organizata intaia oara in sezonul 2009, cand clubul brasovean Auto Blic a adus in premiera caravana CNVC Dunlop in comuna Teliu, putem spune ca "desenul" traseului a intrat deja in inimile celor care anima campionatul de coasta. Imbinand o configuratie interesanta a traseului, care promite o viteza medie ridicata deopotriva cu viraje tehnice cu posibilitatile de vizionare multiple pentru spectatori, cursa promite sa devine un "clasic". Pentru editia din 2010, toate detaliile au fost puse la punct cu rigurozitate, organizatorul avand sprijinul autoritatilor locale. O mentiune speciala trebuie facuta pentru Compania Drumuri Nationale Brasov, care s-a ocupat de aducerea suprafetei de concurs la standardele impuse de natura competitiei, efectuand reparatii si mici retusuri ale covorului asfaltic.
In ceea ce priveste participarea, cursa face o noua promisiune, cei care vor alege sa vina la Teliu putand admira o serie impresionanta de bolizi : Lola F3000, masina campioana Mitsubishi Lancer Evo5, Toyota Celica a brasoveanului "Gugu" Graef, masinile de epoca ce incanta tot mai des privirile in competitiile interne si multe altele.
Campionatele europene de coasta par sa-si fi lasat amprenta asupra intrecerii interne, unde incep sa apara bolizi tot mai puternici si mai bine pregatiti. Dupa ce am vazut in ultima vreme tot mai multe supermasini, o noua aparitie va incanta simturile fanilor de curse incepand cu etapa a treia. Este vorba de frumosul Porsche 911 Gt2 Evo II (cod 993, pentru fanii Porsche), ex- Herbert Pregartner (pilot in campionatul Austriei), adus la start de Nemeth Sandor, pilotul licentiat la Auto Crono. Pentru cei interesati de latura tehnica mentionam ca bolidul are un propulsor bi-turbo care dezvolta in jur de 820 de CP si un set-up aerodinamic specific curselor de coasta, cu multiple eleroane si extractoare aerodinamice. Asadar o evolutie care nu trebuie ratata, inca un motiv pentru a veni la Teliu!
Lista completa de participanti aici.
Trofeul Teliu - parteneri
Trofeul Teliu este sustinut de Consiliul Local si Primaria Teliu in dubla calitate de coorganizator si partener oficial, de Contempo Cars – Dealer regional BMW, in calitate de partener principal si de partenerii Valea cu Flori – dezvoltator imobiliar, Kampur Service si Espavo.
Trofeul Teliu vineri – Program
Recunoa?teri (cronometrate): de la ora 09:00-10:30
Antrenamente man?a I-a: de la ora 10:30-12:00
Antrenamente man?a a II-a: de la ora12:00-13:30
Concurs - Man?a a I-a: de la ora 15:30-17:00
Concurs - Man?a a II-a: de la ora 17:00-18:30
Festivitatea de premiere: de al ora 20:00
Trofeul Teliu – restrictii de circulatie
Pentru desfasurarea evenimentului automobilistic circulatia rutiera pe DN 10 in sectorul: km119-km126, va fi restrictionata dupa cum urmeaza:
Vineri : 08:30 – 13:30 si 15:30 – 19:00
Adrian Diaconescu
Echipa Autorally |
PECHEA CATRE DANIEL: „Ai ochii lui bunica-tu, gura lui bunica-tu, esti tot ONORIU” |
Written by RallyZone
|
Pilotul de raliuri Daniel Onoriu nu stie sa cante la niciun instrument si, desi se trage dintr-o familie de muzicanti celebri, el a preferat sa aleaga un alt drum. In timp ce tatal sau il si vedea calcandu-i pe urmele regretatului Ion Onoriu, Daniel a ales kartingul de mic copil, aducand primele lui cupe in casa inca de la varsta de 12 ani.
Cariera lui sportiva nu l-a impiedicat insa sa devina un fin ascultator al muzicii bunicilor sai, dar si al altor nume sonore care i-au calcat pragul casei. Unul dintre acestia, saxofonistul Marin Petrache Pechea, s-a apropiat mult de Daniel, despre care se spune ca aduce cel mai bine cu Ion Onoriu. „Generatiile tinere poate nu au auzit prea multe despre Marin Petrache Pechea. Eu pot doar sa va spun ca fiind la el acasa, am vazut o poza cu Michael Douglas, Tony de Vito si Pechea al nostru in mijloc. Era de pe vremea cand canta si locuia exilat in State. Pentru mine, este o valoare autentica a Romaniei”, a povestit Daniel.
Peste ani, saxofonistul a regasit in Daniel multe din calitatile fostului sau prieten Ion Onoriu, si l-a indragit. Mai mult decat atat, a hotarat sa isi puna combinezonul de copilot si sa urce alaturi de el in masina campioana: „Ma duc la Brasov cu el. Stiu ce poate doar din auzite, e un campion si mi-e suficient cat sa imi doresc sa il sustin in etapa de la Teliu din acest week-end. Acum sa vedem daca pentru caii lui e buna muzica saxofonului meu”, a incheiat maestrul Pechea.
Daniel Onoriu va lua startul vineri si duminica in Campionatul National de Viteza in Coasta, unde va lupta sa isi pastreze pozitia de lider si titlu de campion, in lupta sa cu masina de formula, LolaF3000. |
Written by RallyZone
|
Cursa se va desfasura in perioada 8-9 mai pe dealul Bucovat, acolo unde deja ne-am obisnuit cu acest gen de curse.
Programul evenimentului 8 Mai ora 15.00 - 17.00: - REVIZIE TEHNICA; - REPARTIZAREA NUMERELOR DE CONCURS; - SEDINTA TEHNICA CU SPORTIVII.
Masinile vor ramane peste noapte in curtea ACR de unde se vor scoate in dimineata cursei, la ora 8.00. Se va pleca in coloana catre Bucovat.
9 Mai ora 8.00 - 9.30: inscrierea participantilor din alte orase ?i gruparea masinilor pentru start.
Limita maxima a autovehiculelor inscrise in concurs: 40.
Taxa inscriere: 100 lei.
Timp alocat desfasurarii concursului 4h, in intervalul 10:00- 14:00. In functie de numarul de concurenti si de modul de desfasurare al cursei, se va stabili numarul de urcari efectuate.
CLASELE DE CONCURS > 1400 cmc 1400-1600 cmc 1600-1800 cmc 1800-2000 cmc 2000 cmc > GENERAL
Pentru informatii suplimentare: 0765341461
Este posibil sa avem si fotocelule, dar inca nu am stabilit, desi se opteaza pentru, dar totul depinde de bugetul disponibil.
Multumim celor care si-au dat acordul pentru desfasurarea acestei curse: - primaria Bucovat, in special d-lui primar; - ACR Dolj (d-na Nita); - Serviciul Politiei Rutiere Dolj, in special d-lui Emil Zuican, care sprijina acest sport; - Jandarmeriei Craiova; - Postul de Politie Bucovat; - Directia de Drumuri si Poduri. |
DANIEL ONORIU SI RAZVAN LUCESCU, PE PODIUM IN CLUB PRINCESS |
Written by RallyZone
|
CAMPIONUL ROMANIEI VA DEFILA ALATURI DE ALTI MARI SPORTIVI IN SCOP CARITABIL
Nume cunoscute din lumea sportului, dar si unele dintre cele mai frumoase manechine, se vor aduna intr-o prezentare inedita in scop caritabil, miercuri, 14 aprilie, dupa miezul noptii, in Club «Princess» din capitala. Intre sportivii invitati se afla si pilotul de curse Daniel Onoriu, campion national absolut. El va defila pe podiumul de prezentare, alaturi de ceilalti invitati: Razvan Lucescu, selectionerul nationalei Romaniei, Ion Craciunescu, Nicolae Manea, Iulian Miu, Catalin Zmarandescu, Nana Falemi, Adrian Matei, Corneliu Rus si Andrei Stoica (reprezentantii noii generatii Lokal Kombat), Adrian Bumbescu jr.
Vor urca pe podium si Adelina Varciu, Oana Ogararu, Gina Maican, Alexandra Enachescu, Iulia Rosca, Gabriela Pavel, Roxana Tanase, Paula Milea, iar una din rochiile create de designerul Roxana Butnaru si purtate de acestea va putea fi licitata de cei prezenti, in acelasi scop umanitar. La eveniment va veni si fostul inernatonal dinamovist Liviu Ciubotariu, insotit de sotia sa, Carmen.
Intregul buget al evenimentului va fi donat Amaliei, o fata de 18 ani diagnosticata cu Colesteatom (tumora benigna cu capacitate de distrugere a structurilor osoase a interiorului craniului, avand recidiva cu inflamatie si lichid pe osul mastoid cu iritatie meningeala) in vederea strangerii de fonduri pentru cea de-a treia operatie in valoare de 14.500 euro (suma pe care nu o detine), obligatorie pentru restabilirea auzului, indepartarea tumorii, refacerea timpanului, de catre un doctor specialist dintr-o clinica din Los Angeles.
Cei care doresc sa o ajute pe Amalia, o pot face donand in contul: RO83 RNCB 0318002702430001, deschis pe numele Chiran Amalia Nicoleta. |
DANIEL ONORIU VA REPREZENTA ROMANIA LA RALLY ALL STARS 2010 |
Written by RallyZone
|
- se va lupta cot la cot cu toti ceilalti campioni nationali din tarile europene - lupta se va da pe aceeasi masina, pentru ca diferenta sa fie facuta doar de pilot - va concura alaturi de Gigi Galli, Ari Vatanen si alte legende din motorsport
Daniel Onoriu a fost invitat la RALLY ALL STARS 2010, ca reprezentant al Romaniei, competitie care se va desfasura in Croatia, la Porec, intre 30 aprilie si 2 mai.
Campionii nationali en-titre 2009 din toate tarile europene vor lua parte la acest eveniment. Mai sunt invitati sa concureze si: Gigi Galli, Guerlain Chicherit, Ari Vatanen, Stig Blomqvist, Luc Alphand, Herman Gassner, Wilfried Wiedner, Krzysztof Holowczyc, Szalay Balasz, Andrej Jereb si alte cateva legende ale motorsportului.
Evenimentul va fi acoperit media si de Eurosport TV / Motors TV. Pana in prezent sunt acreditati 46 de jurnalisti din 8 tari. O companie belgiana va face productia TV a show-ului, filmand cu 8 camere. Pana acum, 7 posturi TV din 5 tari vor transmite evenimentul. Fiecare pilot poate sa vanda drepturi de transmisie pentru tara sa. Se pot cumpara 2 ore de show TV pe care partenerul belgian le va pregati.
Actori, cantareti, atleti de top vor fi prezenti la Rally All Stars, majoritatea fiind si copiloti in show. D-na Mila Horvat si D-nul Zlatan Zuhric Zuhra vor fi maestrii de ceremonii (vedete de top din Croatia).
In aceeasi perioada are loc in Porec cel mai mare festival de vin din Europa Centrala, "The VinIstria", fiind vorba de o zona cu o mostenire istorica deosebita.
Evenimentul Rally All Stars dureaza 3 zile si incepe cu o conferinta de presa la Primaria din Porec, acolo unde primarul orasului va deschide ceremoniile si va intampina campionii Europei. Sambata seara, pe 1 mai, va avea loc si Miss Hostess Europe 2010.
Se vor alinia la start campionii nationali grupati in 6 grupe a cate 6 piloti. Primii doi de la fiecare grupa se vor bate duminica, 2 mai, in finalele Rally All Stars.
Masinile pe care vor concura campionii sunt:
Buggy's 180HP; 2000cc (MPI Racing) / Mitsubishi Lancer's EVO IX Gr. N (Gassner Motorsport), iar pentru finala Opel Antara's RR 450HP; 7000cc(Opel Dakar Team)
Scopul acestui eveniment este, in primul rand, proclamarea THE BEST RALLY DRIVER IN EUROPE, dar mai ales de a promova raliul, rally-cross-ul, rally-raid-ul, motorsportul in general. Evenimentul are si o latura educativa, mai multe brosuri si fly-ere fiind impartite tinerilor care isi doresc sa ajunga piloti de top. Va avea loc si o expozitie de masini si motociclete de modele diferite.
Va rog sa ma contactati pentru detalii privind materialele de presa si pentru:
- acreditari de presa
- drepturi de difuzare in Romania (2 ore de transmisie)
- sponsorizari pentru promovarea alaturi de Daniel Onoriu (branduire masina de antrenament, logo pe echipamentul de concurs, logo pe echipamentul de protocol etc.).
|
Clasament final VTM Straja |
Written by RallyZone
|
25 octombrie 2009 - In conditii de vreme foarte buna pentru luna octombrie si organizarea deosebita a filialei ACR Alba,in perioada 23 - 24 octombrie, s-au desfasurat pe binecunoscutul traseu de la Straja din judetul Alba,etapele a V-a si a VI-a ale Campionatului National de Viteza pe Traseu Montan 2009. S-au alinial la start 25 de concurenti care si-au disputat aprig primele pozitii in cele 2 zile de concurs.
Clasament general etapa a 5-a:
1.Radut Lucian 2.Moraru Adrian 3.Rusu Claudiu 4.Trifu Nicolae 5.Ionica Marius 6.Vidican Cosmin 7.Negrean Andrei 8.Tirpe Ioan 9.Beldie Mihai 10.Geogean Sebastian
Clasament general etapa a 6-a:
1.Radut Lucian 2.Moraru Adrian 3.Ionica Marius 4.Rusu Claudiu 5.Trifu Nicolae 6.Tirpe Ioan 7.Geogean Sebastian 8.Vidican Cosmin 9.Damian Lucian 10.Serban Dumitru |
Written by RallyZone
|
{youtube}8UFkV2frREY{/youtube} |
|