Comunicate
Pilotul Dunlop In Scoli
Written by RallyZone   

Incepand cu noul sezon competitional de automobilism sportiv din Romania, orele de sport din cateva licee importante din tara vor fi un pic... altfel. „Pilotul Dunlop”, un proiect initiat ca urmare a necesitatii informarii tinerilor cu privire la posibilitatea de a-si canaliza energia pe care tind sa o consume In viteza catre performanta si palmares, aduce o atmosfera noua la orele de sport dominate pana acum de exercitii de gimnastica si atletism sau de confruntari Intre echipele din diverse sporturi cu mingea. In 2011, raliurile, viteza In coasta, kartingul, F1, sau parfumul nisipului din Dakar vor intra si In salile de curs pentru o ora de... motorsport.

Dunlop, unul dintre cei mai mari producatori de anvelope de Inalta si ultra Inalta performanta din lume si partener oficial al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv Inca din 2007, a Inceput o campanie de promovare a automobilismului sportiv de performanta printre tinerii liceeni, adesea tentati de adrenalina caiilor putere si ispititi de mirajul vitezei neglijand Insa performanta si posibilitatea unei cariere In automobilismul sportiv profesionist.

Tinerii au nevoie de repere si modele pentru a urma o cale justa In viata. Astfel de repere nu pot fi date decat de cei care au reusit sa atinga cat de cat o culme a performantei prin ambitie, perseverenta si talent. Pilotul Dunlop Isi propune sa ofere astfel de repere si modele ale performantei si succesului In motorsport, o disciplina sportiva adesea neglijata datorita asocierii frecvent injuste cu abuzul de viteza si adrenalina”, a declarat Alina Mihaescu, Marketing & PR Manager al Goodyear Dunlop Tires Romania. ”Experienta de peste 120 de ani de victorii In motorsport a marcii Dunlop si talentul si daruirea unor piloti importanti din campionatele interne de raliuri si viteza In coasta Isi vor spune cuvantul In aceasta campanie pe care am initiat-o de a crea premisele unei culturi a motorsportului In randul tinerilor din Romania”, a mai adaugat aceasta.

Prin sprijinul si amabilitatea catorva licee importante din tara, Pilotul Dunlop va intra, Inaintea catorva etape din calendarul Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011, In dialog cu elevii claselor a XI-a si a XII-a din orase precum Brasov, Targu Mures, Cluj-Napoca, Iasi si Bacau. Ca urmare a initiativei Dunlop de a demara programul Pilotul Dunlop In Scoli, peste 3000 de elevi de liceu vor beneficia de cel putin o ora de motorsport In locul unei ore traditionale de sport sau dirigentie. Prin aceasta, Dunlop spera sa aduca tinerii mai aproape de spiritul performantei si competitiei din automobilismul sportiv, prin crearea posibilitatii unui dialog real si imediat cu piloti care fac performanta In mod curent, care au titluri de campioni sau vice-campioni In diverse competitii de profil din Romania sau care sunt pur si simplu manati de pasiunea de a-si depasi limitele pe probele de concurs.

Primele ore de motorsport au fost deja tinute de pilotul Dunlop la Colegiul National Dr. Ioan Mesota, Grupul Scolar Industrial Hidromecanica si Liceul cu Program Sportiv din Brasov chiar Inaintea Raliului Brasovului, prima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011. In popasul sau brasovean, Pilotul Dunlop a fost sustinut de copilotul Angela Stanescu. Originara din Brasov, Angela Stanescu si-a facut debutul In calitate de navigator la Raliul Metabond Covasna 2009, imediat dupa absolvirea cursurilor scolii de copilotaj sportiv sub Indrumarea lui Florin Hangu. De atunci a urmat o serie de raliuri alaturi de diferiti piloti, cea mai importanta fiind participarea la Allianz Mecsek Rallye 2009, alaturi de pilotul Szabo Csongor.

 
Start in Campionatul National de Raliuri si Cupa Dacia
Written by RallyZone   

 

T Start in Campionatul National de Raliuri si Cupa Dacia
pentru Adrian Dragan si “auto motor si sport”
. „auto motor si sport” partenerul principal pentru echipajul 55
. Primul sezon in Cupa Dacia pentru Adrian Dragan si Valentin
Bradateanu
. Michelin este furnizorul de pneuri in sezonul 2011
Sustinut de noi parteneri, Adrian Dragan, redactor sef al revistei “auto
motor si sport” revine in Campionatul National de Raliuri intr-o noua formula
competitionala, Cupa Dacia, cu o noua masina, si un nou furnizor de pneuri,
Michelin.
Dupa un an de pauza, Adrian Dragan si Valentin Bradateanu revin in Campionatul
National de Raliuri in cea mai disputata competite monomarca, Cupa Dacia.
Competitia, intrata in al cincilea an de existenta, se dovedeste prin cei 24 de concurenti
anuntati, 15 deja prezenti la prima etapa, cel mai important vector de imagine al
campionatului.
Echipajul “auto motor si sport” va concura pe o masina Dacia Logan, cu numarul 55,
pregatita de Transilvania Motor Sport. „Pentru noi, sezonul 2011 este unul plin de
noutati. Avem o noua masina, pneuri noi si parteneri care au inteles cat de important
este pentru imaginea de brand asocierea cu o competitie sportiva. Suntem constienti
ca nu va fi usor, motiv pentru care ne-am fixat ca obiectiv sa terminam toate cele noua
etape ale sezonului”, a spus Adrian Dragan, inaintea primei etape a sezonului 2011.
Raliul Brasovului se va desfasura , vineri si sambata, pe traseul deja traditional Paraul
Rece, Rasnov, Poiana Brasov, Babarunca si Cheia. In total, echipajul “auto motor si
sport” va avea de parcurs 103,4 kilometri impartiti in 7 probe speciale. „Am fost placut
impresionat de performantele masinii si de profesionalismul echipei Transilvania
Motor Sport dupa testele de dinaintea acestei etape. Referitor la “debutul” in Cupa
Dacia, trebuie sa recunosc ca este o experienta pe care mi-am dorit-o si care mi-a lipsit
pana acum, pentru ca din punct devedere sportiv nimic nu este mai important decat sa
te intreci in conditiile unui material de concurs similar, iar diferenta sa fie facuta doar
de experienta si talentul celor implicati”, a mai adaugat Adrian Dragan, redactorul sef
al revistei “auto motor si sport” .
Echipajul 55 este sustinut in sezonul 2011 de revista “auto motor si sport” si de
partenerii: Unior, Austrotherm, SKF si Michelin Romania.
DESPRE PARTNERI:
Austrotherm Romania, membru al concernului austriac Schmid Industrie Holding, dispune in
Romania de trei fabrici de polistiren expandat sau extrudat, in Bucuresti si localitatea Horia, jud.
Neamt.
Atunci cand discutam despre termoizolare, Austrotherm este specialistul, cu o oferta variata, de
la produse pentru termoizolarea fatadelor si pivnitelor, pana la profile pentru fatada.
Austrotherm este unul dintre pionierii cercetarii in domeniul termoizolatiilor, una dintre
preocuparile noastre principale fiind dezvoltarea de produse noi si optimizarea proceselor.
Oferim atat suport tehnic pentru calculele de fizica a constructiilor, cat si consiliere tehnica in
functie de necesitatile clientlor.
Impartasim cu placere experienta si cunostiintele expertilor Austrotherm atat pe pagina de
internet www.austrotherm.com, cat si in numeroasele publicatii de specialitate.
Grupul SKF, liderul mondial in furnizarea produselor, solutiilor si serviciilor in domeniul
rulmentilor, etansarilor, mecatronicii si sistemelor de lubrifiere este reprezentat de o retea de
distribuitori autorizati si dealeri cu 15.000 de locatii in 130 de tari, sucursale in 70 de tari si
locatii de productie in 100 de tari din intreaga lume.
Din 1997 SKF este prezent si in Romania. Obiectivul companiei este sa ofere clientilor sprijinul
necesar prin furnizarea de produse de cea mai inalta calitate si facilitarea accesului la tehnologii
de mentenanta moderne prin care sa se reuseasca reducerea costurilor totale de operare si
majorarea profiturilor din activitatile productive.
SKF este prezent in toate segmentele industriale cu solutii de engineering, servicii industriale si
produse – de la echiparea de origine cu rulmenti de cea mai inalta calitate a motoarelor
electrice, a autovehiculelor, a masinilor unelte, a materialului rulant, a utilajelor industriale
produse in Romania pana la furnizarea de rulmenti si accesorii ca piese de schimb, solutii
complete de lagaruire, servicii industriale de mentenanta in marile industrii procesatoare:
celuloza si hartie, ciment, metalurgie, cauciuc, alimentara etc.
Unior-Centrul National de Scule este un concept care reuneste reteaua de distribuitori a
sculelor de mana profesionale cu cea mai importanta cota de piata, in special pe segmentul
industrial. Centrul National de Scule inseamna acoperire la nivel de tara, calitate industriala,
sortiment complet, livrare in ziua primirii comenzii, solutii tehnice in timp real si peste 19
programe de scule de mana, despre care aflati detalii pe site-ul www.sculeserioase.ro.
Prezenti de 10 ani pe piata din Romania, Unior Tepid ofera cea mai bogata gama de scule de
mana aflate pe stoc si livrare imediata.
Inceputul activitatii pe piata sculelor de mana profesionale a insemnat promovarea programelor
unor producatori importanti ca: UNIOR-Slovenia, EKLIND-SUA, METALLURGICA MINOTTI-Italia,
SIBA-Italia.Tocmai in ideea de a satisface si cele mai exigente si exclusiviste cerinte ale clientului,
UNIOR TEPID a lansat pe piata si alte programe ale unor producatori de renume printre care se
numara: BIPICO, PILANA, STRUC, COMPASS, BOA, KUDOS, BMS, KOCH-BOHRER, WGB,
SUMBITEC, KAPPA, STAYER, ISO, PORT-BAG.
Comunicarea, contactul permanent cu clientul si consilierea lui sunt principii fundamentale de la
care UNIOR TEPID nu se abate, mentinandu-si statultul de lider pe piata sculelor de mana din
Romania.

. „auto motor si sport” partenerul principal pentru echipajul 55 .

Primul sezon in Cupa Dacia pentru Adrian Dragan si Valentin Bradateanu .

Michelin este furnizorul de pneuri in sezonul 2011 


Sustinut de noi parteneri, Adrian Dragan, redactor sef al revistei “auto motor si sport” revine in Campionatul National de Raliuri intr-o noua formula competitionala, Cupa Dacia, cu o noua masina, si un nou furnizor de pneuri, Michelin. 

Dupa un an de pauza, Adrian Dragan si Valentin Bradateanu revin in Campionatul National de Raliuri in cea mai disputata competite monomarca, Cupa Dacia. Competitia, intrata in al cincilea an de existenta, se dovedeste prin cei 24 de concurenti anuntati, 15 deja prezenti la prima etapa, cel mai important vector de imagine al campionatului. 

Echipajul “auto motor si sport” va concura pe o masina Dacia Logan, cu numarul 55, pregatita de Transilvania Motor Sport. „Pentru noi, sezonul 2011 este unul plin de noutati. Avem o noua masina, pneuri noi si parteneri care au inteles cat de important este pentru imaginea de brand asocierea cu o competitie sportiva. Suntem constienti ca nu va fi usor, motiv pentru care ne-am fixat ca obiectiv sa terminam toate cele noua etape ale sezonului”, a spus Adrian Dragan, inaintea primei etape a sezonului 2011. 

Raliul Brasovului se va desfasura , vineri si sambata, pe traseul deja traditional Paraul Rece, Rasnov, Poiana Brasov, Babarunca si Cheia. In total, echipajul “auto motor si sport” va avea de parcurs 103,4 kilometri impartiti in 7 probe speciale. „Am fost placut impresionat de performantele masinii si de profesionalismul echipei Transilvania Motor Sport dupa testele de dinaintea acestei etape. Referitor la “debutul” in Cupa Dacia, trebuie sa recunosc ca este o experienta pe care mi-am dorit-o si care mi-a lipsit pana acum, pentru ca din punct devedere sportiv nimic nu este mai important decat sa te intreci in conditiile unui material de concurs similar, iar diferenta sa fie facuta doar de experienta si talentul celor implicati”, a mai adaugat Adrian Dragan, redactorul sef al revistei “auto motor si sport” . 
Echipajul 55 este sustinut in sezonul 2011 de revista “auto motor si sport” si de partenerii: Unior, Austrotherm, SKF si Michelin Romania. 

DESPRE PARTNERI: 
Austrotherm Romania, membru al concernului austriac Schmid Industrie Holding, dispune in Romania de trei fabrici de polistiren expandat sau extrudat, in Bucuresti si localitatea Horia, jud. Neamt. 
Atunci cand discutam despre termoizolare, Austrotherm este specialistul, cu o oferta variata, de la produse pentru termoizolarea fatadelor si pivnitelor, pana la profile pentru fatada. Austrotherm este unul dintre pionierii cercetarii in domeniul termoizolatiilor, una dintre preocuparile noastre principale fiind dezvoltarea de produse noi si optimizarea proceselor. Oferim atat suport tehnic pentru calculele de fizica a constructiilor, cat si consiliere tehnica in functie de necesitatile clientlor. 
Impartasim cu placere experienta si cunostiintele expertilor Austrotherm atat pe pagina de internet www.austrotherm.com, cat si in numeroasele publicatii de specialitate. 

Grupul SKF, liderul mondial in furnizarea produselor, solutiilor si serviciilor in domeniul rulmentilor, etansarilor, mecatronicii si sistemelor de lubrifiere este reprezentat de o retea de distribuitori autorizati si dealeri cu 15.000 de locatii in 130 de tari, sucursale in 70 de tari si locatii de productie in 100 de tari din intreaga lume. 
Din 1997 SKF este prezent si in Romania. Obiectivul companiei este sa ofere clientilor sprijinul necesar prin furnizarea de produse de cea mai inalta calitate si facilitarea accesului la tehnologii de mentenanta moderne prin care sa se reuseasca reducerea costurilor totale de operare si majorarea profiturilor din activitatile productive. 
SKF este prezent in toate segmentele industriale cu solutii de engineering, servicii industriale si produse – de la echiparea de origine cu rulmenti de cea mai inalta calitate a motoarelor electrice, a autovehiculelor, a masinilor unelte, a materialului rulant, a utilajelor industriale produse in Romania pana la furnizarea de rulmenti si accesorii ca piese de schimb, solutii complete de lagaruire, servicii industriale de mentenanta in marile industrii procesatoare: celuloza si hartie, ciment, metalurgie, cauciuc, alimentara etc. 

Unior-Centrul National de Scule este un concept care reuneste reteaua de distribuitori a sculelor de mana profesionale cu cea mai importanta cota de piata, in special pe segmentul industrial. Centrul National de Scule inseamna acoperire la nivel de tara, calitate industriala, sortiment complet, livrare in ziua primirii comenzii, solutii tehnice in timp real si peste 19 programe de scule de mana, despre care aflati detalii pe site-ul www.sculeserioase.ro. 

Prezenti de 10 ani pe piata din Romania, Unior Tepid ofera cea mai bogata gama de scule de mana aflate pe stoc si livrare imediata. 
Inceputul activitatii pe piata sculelor de mana profesionale a insemnat promovarea programelor unor producatori importanti ca: UNIOR-Slovenia, EKLIND-SUA, METALLURGICA MINOTTI-Italia, SIBA-Italia.Tocmai in ideea de a satisface si cele mai exigente si exclusiviste cerinte ale clientului, UNIOR TEPID a lansat pe piata si alte programe ale unor producatori de renume printre care se numara: BIPICO, PILANA, STRUC, COMPASS, BOA, KUDOS, BMS, KOCH-BOHRER, WGB, SUMBITEC, KAPPA, STAYER, ISO, PORT-BAG. 

Comunicarea, contactul permanent cu clientul si consilierea lui sunt principii fundamentale de la care UNIOR TEPID nu se abate, mentinandu-si statultul de lider pe piata sculelor de mana din Romania.

 

 
Giri, Brand Ambassador al campaniei „Don’t drink and drive”
Written by RallyZone   

gartofan1Echipajul brasovean, Dan Girtofan/Mita Lazarescu se afla in fata unui nou inceput in Campionatul National de Raliuri Dunlop 2011, care va debuta cu Tess Rally, programat vineri si sambata, la Brasov. Giri si Mita si-au prezentat in cadrul unei conferinte de presa, la care au participat alaturi de reprezentatul sponsorului lor principal Alexandrion Grup Romania, Ana Maria Giudea, obiectivele pentru noul an competitional, unul care se anunta mai interesant ca oricand.Pentru 2011 ne propunem sa marim ritmul si sa nu mai avem parte de evenimente tehnice neplacute. Vom avea o concurenta puternica, pentru ca sunt multe nume grele in campionat si toti tintesc acolo sus. Ne bucura faptul ca avem un buget pe care sa ne bazam si care sa ne asigure o continuitate pe parcursul sezonului. Nu ne mai ramane decat sa avem un ritm bun pentru a obtine la final ceea ce ne dorim, adica titlul de campioni”, a spus Dan Girtofan.

Giri a tinut sa multumeasca companie Alexandrion pentru sustinerea pe care o va primi in sezoanele 2011 si 2012 si de asemenea a vorbit si despre noul sau rol, acela de Brand Ambassador al campaniei „Don’t drink and drive”. Semnarea prelungirii parteneriatului cu  Alexandrion Grup Romania ma bucura. Prin aceasta dorim sa responsbilizam publicul in vederea unei conduite responsabile pe sosele. Este stiut faptul ca drumurile sunt publice si folosite de toti dar, din pacate, unii conducatori auto nu tin cont de aceste realitati. Pe aceasta cale, ii felicit pe cei de la Alexandrion pentru initiativa pe care o au, fiind prima companie producatoare de bauturi alcoolice din Romania care a promovat ideea de «Don’t drink and drive» la nivel national”.

Dan Girtofan este de parere ca titlul de campion absolut ar putea ajunge in mainile unui pilot autohton, dupa 3 sezoane de dominatie straina: „Eu zic ca va veni randul unui pilot roman sa se impuna in 2011. Probabil ca regulile vor fi respectate mai strict si nu o sa mai existe asa zise «mici furaciuni», care sa avantajeze pe unii si pe altii si o sa fie o lupta cinstita si corecta si, probabil ca si romanii vor fi la inaltime. De data asta putem sa folosim un nou tip de combustibil, numit bioetanol, care a dus la excluderea unor echipaje din curse anul trecut, dar acum nu mai este cazul de asa ceva. Este un combustibil care mareste puterea motorului, dar si consumul, Am facut unele teste azi de dimineata si a constata ca avem intradevar putere mai multa, dar si un consum de 1 litru pe kilometru parcurs.”. 

Giri a mai spus ca intodeauna este greu debutul, mai ales cel „din propriul fief”: Intotdeauna raliul de casa este dificil, pentru ca esti in fata propriilor suporteri, e prima etapa, dureaza pana te «incalzesti», pana iti intri in ritm... Sper sa pornim bine, sa nu «dormim», publicul sa fie langa noi si sa evoluam asa cum stim sa o facem noi cel mai bine. Probele sunt aceleasi, ca si in alti ani, toate lumea le stie farte bine, iar diferenta va fi facuta de materialul de concurs si de pilot. Ma bucur foarte mult ca avem un asfalt foarte bun pe care vom alerga si ma gandeam ca, daca am putea sa luam o masina de formula 1 in care sa fiu si eu si Mita, am putea fara probleme sa concuram pe specialele de la Tess Rally. Am un singur regret, ca nu am insista mai mult ca organizatorii sa introduca in raliu proba Poiana lunga, de sa Brasov prin Poiana Brasov si pana in Rasnov, indiferent de sens. Dar poate o sa fie la anul”.

La intrebarea „care vor fi candidatii la titlul suprem in sezonul 2011?”, Mita a ales sa raspunda in locul lui Giri, spunand ca „noi si ati cativa. Va fi o lupta foarte interesanta si urmeaza sa vedem ce va fi”.

CSR Alexandrion Group Romania:

  • In 2004 Alexandrion Grup a fost prima companie producatoare de bauturi alcoolice din Romania care a lansat o campanie impotriva consumului de alcool la volan.
  • In 2009, AGR continua acest demers cu campania “Lasa pe altcineva sa conduca daca ai baut” si cu un nou spot ce a fost difuzat in decembrie pe mai multe canale TV cu scopul de a reduce numarul de persoane care conduc autovehiculele sub influenta bauturilor alcoolice.
  • In 2010, AGR a participat la ONG Fest, in centrul capitalei cu un panou urias “If You Must Drink And Drive, Drink Water!” – obtinand de la trecatori peste o mie de mesaje in sensul unei conduite responsabile.
  • In ianuarie 2011, Alexandrion Grup Romania si Politia Rutiera Romana lanseaza Prima aplicatie iPhone, intitulata “Don’t drink and Drive!”.

“Don’t drink and drive“ este  prima aplicatie iOS (iPhone Operating System) din lume care trage un semnal de alarma impotriva consumului de alcool la volan. Lansata de Alexandrion Grup Romania impreuna cu Politia Rutiera Romana, aceasta aplicatie este un simulator auto iar nivelurile de dificultate reprezinta diferite grade de alcoolemie in sange.

Alte link-uri:

http://www.fundatia-alexandrion.ro/movie.php?dont_drink_and_drive

http://www.alexandrion.ro/ro/csr/dontdrinkanddrive

 

Pagina de Facebook in limba romana:

http://www.facebook.com/Do.not.Drink.and.DriveRO

Pagina de Facebook in limba engleza:

http://www.facebook.com/Do.not.Drink.and.Drive

 
Tata Pixel
Written by RallyZone   

Producatorul indian Tata Motors va lansa o versiune a modelul prezentat anul acesta la Salonul Auto de la Geneva (3-13 martie 2011).

Noul model va fi lansat in locul lui Nano si va fi cel mai ieftin model din Europa.

De asemenea Tata a anuntat ca noul model Pixel este cel mai eficient model cu patru locuri din LUME, spatiul fiind optimizat la maxim.

Noul Tata Pixel va avea un propulsor diesel de 1.2 litri cu trei cilindri care este capabil sa dezvolte o putere maxima de 60 cp si este pozitionat sub locurile din spate. Tractiunea aleasa este cea spate, si transmisia va fi manuala cu 5 viteze.

Pixel va inlocui vechiul model Nano Europa. Versiunea de serie va avea usile cu deschidere conventionala, deoarece versiunea cu deschiderea usilor pe verticala era mult mai costisitoare!

Noul Pixel este cu 250mm mai scurt decat Nano, masa totala ar fi in jur de 750 kilograme si va emite sub 100g CO2/km.

Tata ar vrea pe viitor sa produca si un model cu 4 usi pe pltforma lui Nano dar cu caroserie imbunatatita pentru stabilitate.

Ps: Sunt chiar curios!!!

 
Tempesta si Dorin Pulpea reprezinta Romania si Clujul la Monte Carlo PDF
Written by Andi Hutanu   

tempesta1Echipajul Napoca Rally Academy, Tempesta/Dorin Pulpea, a plecat astazi spre Italia unde are programate ultimele teste cu Peugeot-ul S 2000 inainte de participarea la Raliul Monte Carlo, prima etapa a IRC din 2011, care se va desfasura in perioada 19 – 22 ianuarie. Vineri vom avea teste in Italia, in muntii de langa Savona. Ninge acum acolo, asa incat vom avea posibilitatea sa testam masina si pe zapada. De acolo vom merge direct spre Monte Carlo unde chiar si cele trei zile de recunoasteri dinaintea raliului vor reprezenta un adevarat tur de forta. Dorin a plecat deja pentru a rezolva ultimele chestiuni administrative”, a anuntat Tempesta in conferinta de presa de astazi.

Aproape 300 de echipaje au vrut sa ia startul la Monte Carlo cu ocazia aniversarii a 100 de ani a celebrului raliu, dar doar 121 au fost admise pe lista de start. Printre ele si echipajul Tempesta/Dorin Pulpea, castigator al Cupei Europei de Est in 2009 si 2010.  Ambii sportivi concureaza cu licente romanesti, asa incat, pe lista de inscrieri si in toate documentele oficiale ale raliului, tara reprezentata atat de Dorin Pulpea, cat si de Marco Tempestini (Tempesta), este Romania. De altfel anul acesta se implinesc 75 de ani de cand un roman a invins la Monte Carlo, Petre Cristea castigand acest raliu in 1936.

Obiectivul pe care si l-a stabilit Tempesta la a doua sa participare in Intercontinental Rally Challenge este de a ajunge la finalul celor 337,6 kilometri de probe speciale, sau macar sa se numere printre cei care vor parcurge celebra „ Col de Turini” in noaptea de vineri spre sambata: Participarea la Monte Carlo este o mare provocare pentru noi. Cand eram copil, unul dintre visele mele legate invariabil de masini si curse, era sa iau startul in acest raliu, care a scris pagini importante in istoria automobilismului. Cand am crescut si am inceput sa particip la competitii automobilistice, am avut insa o retinere: un raliu atat de important, atat de frumos, dar atat de dificil si atat de greu de pregatit, iti impune respect. Dar, faptul ca anul acesta este editia centenara a Raliului Monte Carlo, a fost imboldul care m-a facut sa particip la aceasta aventura. Pentru noi, pentru mine si Dorin, acest raliu este o provocare. Nu putem vorbi acum despre un rezultat sportiv pe care sa ni-l propunem pentru prima participare la una dintre cele mai grele competitii. Doar in cele patru probe din prima zi vom parcurge 130 de kilometri, adica sensibil mai mult decat intr-un raliu intreg din campionatul Romaniei.  Pe de alta parte putem inatlni 4-5 suprafete diferite pe fiecare proba speciala. Asa incat ne propunem doar sa ne bucuram de posibilitatea de a fi alaturi de cei 120 de concurenti care iau startul in acest eveniment si sa ne numaram printre cele 60 de echipaje care se vor califica pentru ultima noapte cu trecerea pe celebra „ Col de Turini „. Suntem increzatori, pornim cu sanse sa ajungem la sosire.Daca vom atinge acest obiectiv, putem vorbi deja despre un mare succes pentru noi. Daca reusim sa terminam undeva intre locurile 20 si 30, atunci va fi un rezultat foarte bun  si din punct de vedere sportiv”, a declarat Tempesta.

tempesta1Pe langa obiectivele personale si sportive, echipajul team-ului clujean isi propune sa promoveze orasul pe care il reprezinta in cadrul acestui mega-eveniment automobilistic. Astfel, la cortul Napoca Rally Academy din parcul de service, vor rula imagini ale clujului pe un ecran special amplasat, vor fi afisate imagini si materiale promotionale ale campaniei „Visit Cluj”, lansata de primaria Cluj Napoca. De altfel, logo-ul in forma de inima al acestei campanii se va regasi si pe masina  de concurs. „Tara pe care o reprezentam este Romania, dar, mai mult decat atat, eu sunt, am spus-o de multe ori, clujean! Sunt nascut italian, dar, prin adoptie, sunt clujean. Raliul Monte Carlo fiind unul dintre cele mai mediatizate evenimente sportive, ne-am gandit, impreuna cu primaria, sa promovam Clujul la acest eveniment, a precizat Tempesta. Seful Biroului Relatii Externe si Investitori din cadrul Primariei Municipiului Cluj Napoca, d-na Emilia Botezan a prezentat cateva dintre detaliile proiectului: Acesta este un exercitiu, o editie pilot a ceea ce-si propune primaria Cluj Napoca sa faca: sa dea clujenilor sentimentul de apartenenta la o comunitate care trebuie sa se promoveze cu orice ocazie. Sportul fiind unul dintre ambasadorii de necontestat ai Romaniai si ai Clujului, am incercat sa ne adaptam mesajul la acest eveniment. Mesajul, pe care dorim sa-l transmitem dintr-o privire este: „suntem in inima Transilvaniei, va asteptam cu inima deschisa in acest oras multicultural”. Pozele folosite pentru sustinerea campaniei sunt pozele pe care le-am primit in urma concursului de fotografie organizat de primaria Cluj Napoca. Ne dorim sa credem ca astfel punem arta si sportul in slujba promovarii Clujului. Aceasta este si o invitatie pentru toti cei care doresc, alte echipe sportive, personalitati din alte domenii, sa ni se alature”, a declarat d-na Emilia Botezan, seful Biroului Relatii Externe si Investitori din cadrul Primariei Municipiului Cluj Napoca.

Va vom tine la curent cu evolutia echipajului Napoca Rally Academy, Tempesta/Dorin Pulpea la Raliul Monte Carlo si va vom oferi imagini video si poze in zilele competitiei (19-22 ianuarie).

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 3 of 15