START IN CITROËN RACING TROPHY 2010 |
Written by Laura Antonov
|
Citroën Racing Trophy Romania va debuta anul acesta la Raliul Argesului, etapa a doua din Campionatul National de Raliuri. Alex Filip, Dani Ungur, Vlad Cosma si Nistor Duval sunt pilotii care s-au inscris, pana acum, in Citroën Racing Trophy Romania 2010 si care se vor bate pentru premii record in competitia nationala.
Raliul Argesului 2010 este prima etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop inclusa in programul Citroën Racing Trophy Romania 2010. Daca anul trecut au fost incluse in acest trofeu doar ultimele trei etape, in 2010 Citroën Racing Trophy Romania se va desfasura la toate cele sapte etape ramase in calendarul competitional si, desigur, la Sibiu Rally Show. „Citroën Racing Trophy este un format care s-a bucurat de un mare succes in toate tarile in care s-a organizat si cred ca si despre Romania se poate spune acelasi lucru. Si in acest an sunt eligibili pilotii care concureaza cu modelel C2R2 si C2R2 Max, iar premiile sunt mai mari decat in sezonul trecut”, a spus Simon Jean Joseph, dublu campion european de raliuri si initiator al programului in calitate de Responsabil Competitii Clienti Citroën Racing.
La prima etapa din Citroën Racing Trophy Romania 2010 s-au inscris 4 piloti: Daniel Ungur, Vlad Cosma si Nistor Duval cu modelul Citroën C2R2 Max si Alex Filip, care va lua startul, la fel ca in sezonul 2009, cu modelul Citroën C2R2.
Premiile puse in joc pentru pilotii din Citroën Racing Trophy Romania sunt si in acest sezon cele mai mari din competitia nationala, suma totala ca care se ridica premiile alocate unei etape fiind de 15.300 Euro. Pilotii clasati in top 8 la grupa A sunt recompensati cu 4.000 Euro pentru locul 1, 3.000 Euro pentru locul secund, 2.500 Euro pentru locul 3, 2.000 Euro pentru locul 4, 1.500 Euro pentru locul 5, 1.000 Euro pentru locul 6, 800 Euro pentru locul 7, si 500 Euro pentru locul 8. Spre deosebire de anul trecut, la fiecare etapa se va intocmi si un clasament, valabil doar pentru pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania, dupa sistemul de punctaj 10-8-6-5-4-3-2-1, iar la sfarsitul sezonului, in functie de clasament, primii trei piloti vor mai primii premii in piese Citroën Racing, in valoare totala de 7.000 Euro.
Etapele incluse in Citroën Racing Trophy Romania sunt Raliul Argesului (7-9 mai), Raliul Muresului (4-6 iunie), Raliul Clujului (26-27 iunie), Raliul Sibiului (16-18 iulie), Raliul Tara Barsei (27-29 august), Raliul Aradului (17-19 septembrie), Raliul Iasiului (8-10 octombrie) si Sibiu Rally Show (noiembrie).
|
Jack Daniel’s Rally Team la raliul Argesului |
Written by RallyZone
|
Jack Daniel’s Rally Team si mesajul de responsabilitate sociala „Condu responsabil: nu bea la volan”ajung pe Transfagarasan si la Pitesti in perioada 7-9 mai.
Echipa Jack Daniel’s Rally Team, impreuna cu Team Managerul Mihai Leu participa la a doua etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop. .
Jack Daniel’s Rally Team, aduce in 2010 mesajul sau de responsanbilitate, cu urmatoarele echipaje: Edwin Keleti si Victor Ponta pe Renault Clio R3 Maxi Evo, Catalin Berari, copilot Mihai Sandu, pe Mitsubishi Lancer Evo 10, Gergo Szabo si Levente Csegzy pe Mitsubishi Lancer EVO 9 si Titi Aur si Karoly Borbely, tot pe Mitsubishi Lancer EVO 9.
Edwin Keleti si Victor Ponta
“Campioni en titre la grupa A si castigatori la Brasov, nu ne vom culca pe laurii victoriei si vom face ca acest sezon lung si dificil sa se incheie tot cu un titlu. Pentru noi, raliul Argesului este ceva complet nou si vom trata cu foarte multa seriozitate aceasta etapa.”
Edwin Keleti si Victor Ponta sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, Renault Romania, Pirelli Romania, Colgate prin Mennen SpeedStick, autovit.ro, Rin Grand Hotel si vopselele auto Ixell.
Gergo Szabo si Levente Csegzy
„Arges este un raliu foarte tehnic, dar noi suntem optimisti. Masina este pregatita si asteptam cu nerabdare Transfagarasanul. Am auzit numai lucruri frumoase despre acest traseu. Tintim podiumul si vom munci foarte mult pentru acest lucru.”
Titi Aur si Karoly Borbely
“Configuratia actuala a raliului inseamna dificultate, zona periculoasa, dar este un raliu deosebit de tehnic, oricum, greu din punct de vedere sportiv. Dezavantajul acestui raliu este ca nu se poate merge in bucla si ca regruparile sunt foarte mari, iesindu-se din ritm. Asa cum am mai spus, nefiind fan al probelor de asfalt, astept cu nerabdare macadamul. Intre timp, vom face tot posibilul ca la Arges sa avem rezultate foarte bune.”
Catalin Berari si Mihai Sandu
“Argesul este un raliu frumos, am participat la el la debutanti cu multi ani in urma. Asteptam cu nerabdare acest raliu, speram ca masina sa fie in regula, sa nu avem probleme tehnice. La fel speram ca si ceilalti colegi ai nostri de echipa – Gergo, Titi, Edwin - sa aiba rezultate foarte bune. “
Despre Brown Forman:
Cu mai mult de 4000 de angajati in intreaga lume, Brown Forman face parte din topul 10 al celor mai mari companii de bauturi spirtoase si vinuri la nivel mondial. In Romania, Brown Forman distribuie Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.
Foto: Motormedia
Pentru mai multe informatii contactati:
Agentia DRAFTFCB
Ana-Maria Pascaru
Senior PR&Events Manager
Tel: 0731 800 142
Email:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
|
Conferinta premergatoare TESS RALLY |
Written by RallyZone
|
Conferinta de presa premergatoare TESS Rally a avut loc in aceasta dimineata, gazda evenimentului fiind Hotelul Aro Palace, din Brasov. La intalnirea cu presa a luat parte presedintele clubului organizator Auto Blic, alaturi de care s-au aflat reprezentantii sponsorilor si doi dintre piloti. Domnul Bela Stoica, presedintele clubului organizator, Auto Blic a luat cuvantul primul: “Ne aflam la al 40-lea an de raliuri la Brasov, desi este cea de-a 39-a editie a cursei, anul 2000 fiind o pauza. Este asadar o competitie foarte longeviva si una cu o bogata istorie, care nu a fost anulata nici macar in 1977, cand startul a fost decalat din cauza cutremurului. In acest an ne-am intors la Aro Palace, unde putem spune ca s-a nascut acest raliu si unde am gasit sustinere pentru gazduirea si sustinerea evenimentului. Doresc sa multumesc partenerilor nostri pentru sprijinul acordat si fara de care acest eveniment nu ar fi fost posibil. Domnul Gelu Dumitru de la TESS, care este alaturi de Auto Blic inca de acum 10 ani, de la infiintarea clubului, nu a spus niciodata nu. Astfel TESS este din nou partener principal, nume care da si denumirea raliului. Ceilalti parteneri ai raliului sunt Lubexpert, care este alaturi de noi si la Raliul Tara Barsei, Kampur, care ne sprijina prima oara, Vectra Service si Espavo, care munceste alaturi de noi la organizare in fiecare an“. Domnul Nicolae Albu, director general Hotel Aro Palace a pus si el accentul pe traditia cursei de a-si asocia numele cu cel al hotelului pe care domnia sa il conduce: “Aici s-a nascut Raliul Brasovului, ca si Cerbul de Aur, care are o statueta ce aminteste acest lucru, pe viitor probabil vom face si pentru raliu ceva asemanator. Hotelul Aro Palace sustine o serie de evenimente care au ajutat la consacrarea Brasovului pe plan national si international de-a lungul timpului, intre care si Raliul Brasovului. Chiar daca vremurile nu sunt cele mai potrivite, organizatorii raliului au depasit momentul dificil si astfel vom reusi sa mentinem si in acest an evenimentul la nivelul cu care am obisnuit“. TESS Brasov, distribuitor VW si Audi este din nou partener principal al cursei, care poarta si de aceasta data numele firmei brasovene. Domnul Gelu Dumitru, director general TESS si-a exprimat bucuria pentru a fi alaturi de eveniment si pentru faptul ca aceasta colabrare este ilustrata prin chiar titlul intrecerii. Domnul Gelu Matau, reprezentantul companiei Lubexpert, importator al uleiurilor Mobil1 si Esso si-a exprimat si el satisfactia pentru colaborarea cu TESS Rally, care face parte din politica de asociere cu sportul cu motor a companiei Mobil 1, sustinator al Raliului de la Baia Mare si al mai multor echipaje din Campionatul National de-a lungul timpului. Un partener nou care se alatura echipei de organizare in acest an este Kampur Service, care a fost reperezentata de domnul Adrian Lelutiu, director general. Acesta a precizat : “Suntem o firma noua, avem doar doi ani si jumatate de activitate si ne bucuram sa fim alaturi de Auto Blic in organizarea acestui raliu. Sper intr-o colaborare cat mai lunga“. Au mai luat cuvantul Domnul Mihai Incze, reprezentantul Espavo, care a spus ca va fi alaturi de organizator si pe viitor si Domnul Virgil Caracas, presedinte de onoare Auto Blic, care si-a exprimat bucuria pentru ca organizatorii au reusit sa depaseasca toate dificultatile intampinate si sa mentina standardul ridicat pentru raliul de la poalele Tampei. La final cuvantul a fost preluat de cei doi piloti prezenti, Titi Aur si Dan Girtofan, care si-ar dori prezenta si la conferinta de presa de final, care reuneste cei mai bine clasate trei echipaje. Primul a vorbit Titi Aur, revenit in CNR dupa o pauza de un an, care facut o paralela intre competitia brasoveana si clasicul Monte Carlo : “Din punct de vedere ralistic putem spune ca acest raliu este un veritabil Monte Carlo. Mi-as fi dorit insa o organizare in Februarie-Martie, care sa garanteze o suprafata acoperita cu zapada. Este prima etapa a sezonului in mod traditional si este una deosebita pentru ca aici am adus masini in premiera pentru Romania, aici am debutat in 1986 si tot aici am obtinut sase victorii. “ Dan Girtofan a fost ultimul care a luat cuvantul, pilotul brasovean exprimandu-si bucuria de a se afla la start : “Sunt fericit sa ma aflu pe lista de start, acest lucru a fost posibil doar cu ajutorul unor oameni foarte inimosi“. Tess Rally 2010 este sustinut de companiile : TESS - distribuitor Audi si Volkswagen, Lubexpert Romania - distribuitor Mobil 1, si Hotel Aro Palace ca si parteneri principali si de companiile Espavo Brasov, Kampur Service Brasov si Vectra Service in calitate de parteneri. Partener asociatal Tess Rally este compania Goodyear Dunlop Tires Romania sponsor national al campionatului de raliuri.
Despre Tess Rally 2010 Primul contact cu participantii va fi joi 15 aprilie cand toti cei inscrisi la Tess Rally vor participa la Shakedown pe un traseu comun cu al probei speciale “Poiana” situat in zona cunoscuta sub denumirea de “Cabana Aviatorilor”. Tess Rally 2010 incepe vineri 16 aprilie cand se va desfasura super speciala Brasov Rally Show - pe bulevardul Eroilor din centrul Brasovului. Sambata 17 aprilie se vor desfasura probele spre si dinspre Sinca Veche (DN73A) si celebra Poiana “lunga” cu startul din Rasnov. Duminica 18 aprilie urmand sa aiba loc numai putin celebra proba “Babarunca”(dus/intors) si festivitatea de premiere in sala “Amfiteatru” (“Barul de noapte”) a hotelului Aro Palace din Brasov. Tess Rally 2010 - date tehnice Lungime totala raliu : 220.00 km Din care probe speciale : 101.60 km Cea mai lunga proba speciala : “Babarunca” (PS7) - 28.10 km Cea mai scurta proba speciala : “Brasov Rally Show” (PS1) - 1.20 km Locatiile raliului: Sediul central :Hotel Aro Palace Brasov Parcul de start/sosire : parcarea de pe B-dul Eroilor paralela cu parcul Nicolae Titulescu Parcul de service : Parcarea de langa P-ta Constitutiei (Centru Civic)
Lista de inscrieri si informatii utile despre Tess Rally2010 pot fi gasite non stop pe www.autorally.ro, si www.raliulbrasovului.ro Dan Craciun Ofiter de presa Tess Rally 2010
0745 039736
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Foto: Alex Gaspar |
MAROS BIKE XCO Cup – 25 aprilie 2010, Cluj-Napoca – Padurea FAGET |
Written by RallyZone
|
Evenimentul deschide in mod oficial sezonul competitiilor de Mountain Bike in Romania. Concursul este inscris in calendarul Uniunii Cicliste Internationale (UCI) si este organizat sub egida Federatiei Romane de Ciclism si Triatlon (FRCT), si se va desfasura sub stricta supraveghere a observatorilor internationali. Competitia va avea formatul olimpic a concursurilor de tip Cross – Country. Evenimentul, facand parte din calendarul competitional UCI – Class 2,permite primilor 10 clasati sa acumuleze puncte in clasamentul international, puncte in baza carora se stabileste clasamentul mondial, iar acumularea acestor puncte conteaza pentru calificarea la Jocurile Olimpice de la Londra 2012. Acest caracter particular al MAROS BIKE XCO Cup va atrage atat sportivi romani cat si din strainatate. Locatia de desfasurare este padurea Faget, situata la marginea orasului Cluj-Napoca, concurentii parcurgand un traseu cu o lungime de peste 5 Km, in functie de categoria de concurs de 3 pana la 6 ori.Competitorii vor fi grupati in mai multe categorii, in functie de varsta, sex si pregatirea fizica pe care o au. Clasa de concurs UCI va contine doar 2 grupe si anume barbati/femei, conditia de participare fiind varsta minima de 19 ani. Participantii care nu concureaza la aceasta clasa UCI, vor fi impartiti pe grupe conform regulamentului Romanian Gran Prix. Evenimentul este organizat de catre Clubul Sportiv Maros Cluj-Napoca, avand sustinerea: Maros Sport SRL, KissFM Cluj, Antena1 Cluj. Organizatorii invita mass-media la Conferinta de presa ce va avea loc miercuri 21 aprilie 2010, la ora 14 la Casa de Cultura a Studentilor, sala Est - etaj III. Acreditarile de presa se pot solicita completand on-line formularul de la adresa: http://cupa.marosbike.ro/ro/info-presa/informatii-generale/
Site-ul oficial al evenimentului: www.cupa.marosbike.ro
Va asteptam cu drag.
Vlad Vana – Ofiter de presa GSM: (+40) 729.777.770
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
|
Written by RallyZone
|
Echipajul clujean 321 Crisan Florin (pilot) Trifu Nicolae Mihai (navigator), vor lua startul in acest an pe un Subaru Impreza STI de gupa A. Daca anul trecut la Raliul Clujului “Mobil1 Star Lubricants” “s-au dat” de acomodare ca nou echipaj, anul acesta si-au propus sa ridice stacheta. Anul trecut au participat la raliul Clujului cu un Seat Ibiza de grupa N cu motor de 1.6, fiind la grupa h clasa 2. Anul acesta participa pe un Subaru Impreza Sti cu motor de 2 litrii turbo .
Echipajul 321 isi propune un raliu de “acomodare” cu masina si, de data aceasta locurile se inverseaza, Florin Crisan este pilotul.
Florin Crisan: “Fiind primul raliu din acest an ne-am propus sa participam cu “prudenta” pentru a termina raliul, san e acomodam cu masina sa castigam experienta ca echipaj sis a ne clasam pe podium.”
Mihai Trif: “La raliul Brasovului “Tess Rally 2010” piloteaza Florin Crisan. Speram sa nu avem nici o problema cu masina, san e “inchegam” ca echipaj, sa “invatam” masina si ne dorim o clasare cat mai buna”.
Echipajul 321doreste sa le multumeasca pe aceasta cale noilor sponsori: TurboTehnics, www.RallyZone.ro, Mecanicilor de la TOOL BOX,GLL SERVICE si nu in ultimul rand SOTIEI (SPONSORUL PRINCIPAL)
Alex Gaspar
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Foto: Alex Gaspar |
|