Comunicate
Echipajele Napoca Rally Academy pregatite pentru Raliul Targu Mures
Written by RallyZone   

Cele patru echipaje ale Napoca Rally Academy pleaca astazi, 1 iunie 2010,  spre Targu Mures pentru a participa la la sfarsitul acestei saptamani la a treia etapa a Campionatului National de Raliuri al Romaniei.

Liderii clasamentului general in acest moment, Bogdan Marisca si Sebastian Itu abordeaza cu optimism acest raliu absolut nou pentru toti concurentii: “Deocamdata suntem liderii Campionatului, daca vom munci cu folos la Targu Mures vom reusi sa ne pastram aceasta pozitie. Este un raliu nou, dar cred ca va fi o cursa interesanta. La Pitesti ne-am dorit un podium, l-am reusit, dar am fi putut mai mult daca nu faceam o greseala la startul uneia dintre probele speciale, greseala care ne-a adus o penalizare de 10 secunde, in urma careia am pierdut un loc in clasament. La Targu Mures ne propunem din nou un podium. Va fi greu, in special prin prisma faptului ca avem doua tipuri total diferite de probe speciale: primele patru, exceptand superspeciala, sunt foarte rapide, dar denivelate si inguste, iar proba “regina” a cursei, Praid-Gheorgheni este foarte frumoasa si tehnica si, daca se rezolova problema calitatii asfaltului in unele locuri, ar deveni una dintre cele mai frumoase probe din Campionat. Beneficiem de un motor nou, sper sa ne facem si noi treaba cum trebuie si, la urmatoarea conferinta de presa, sa vorbesc tot din pozitia de lider al clasamentului”, a declarat Bogdan.

Tempesta teste 2Si echipajul Tempesta/Dorin Pulpea a decis sa “umble” la motorul Peugeot-ului S 2000, nemultumiti de clasarile din primele doua etape ale Campionatului National de Raliuri, dar si de timpii obtinuti pe probele speciale: “Noi nu suntem deloc multumiti de parcursul de pana acum, locul trei si locul patru la primele doua etape nu reprezinta nici pe departe asteptarile noastre. Am lucrat foarte mult in ultima vreme si am analizat aceasta problema si s-a luat decizia ca motorul Peugeot-ului S2000 sa fie schimbat mai devreme si cred ca aceasta este decizia corecta. Am emotii referitoare la masina, pentru ca in aceasta seara pleaca din Italia si nu stiu daca va ajunge la timp din pricina ploilor din Ungaria. Dupa shakedown-ul de joi vom sti exact daca previziunile inginerilor sunt corecte. Ne dorim clar victoria la Targu Mures, ca toata lumea, dar un podium este absolut necesar pentru  a ramane in carti pentru Campionat. Pe de alta parte, acesta este ultimul raliu foarte rapid, asteptam cu curiozitate sa trecem pe proba lunga. Restul probelor stim de la organizatori ca sunt rapide, dar fiind inguste si denivelate, probabil ca dezavantajul nostru  nu va fi atat de important. Pe de alta parte, pentru mine si Dorin incepe un tur de forta: la sfarsitul acestei saptamani suntem la Targu Mures, in 18 iunie vom fi la startul primei etape a FIA European Rally Cup, la Belgrad, apoi urmeaza Raliul Clujului. O luna grea, dar speram ca iunie sa fie si o luna fructuoasa pentru noi”, a anuntat Tempesta.

Danny Ungur si Tony Avram sunt multumiti cu rezultatele obtinute in acest sezon, dar isi doresc prima victorie la grupa A: Dupa doua etape suntem foarte multumiti: conducem in Citroen Racing Trophy si suntem pe locul secund al grupei A. Obiectivul pentru acest sezon este pentru noi castigarea Trofeului Citroen si, daca se poate, titlul la grupa A. Suntem in grafic, dar targetul nostru este sa-i invingem pe Edwin Keleti si Victor Ponta. Sper sa parcurgem acest raliu fara greseala si sa ne intoarcem bucurosi”, anunca Danny manusa.

Vlad Cosma si Florin Dorca au un obiectiv principal la Raliul Targu Mures: fara pana! Mezinul Napoca Rally Academy a avut evolutii foarte bune pe probele speciale ale primelor doua raliuri disputate in 2010, dar penele de cauciuc l-au indepartat, de fiecare data, de podiumul grupei A : “De aceasta data, obiectivul nostru este foarte clar: sa nu facem pana. Participarea la Cupa DKMT a fost un bun prilej pentru teste si setarea masinii, am facut mici ajustari si, in acest moment, pot spune ca avem o masina de top. Depinde de noi si de sansa sa obtinem un rezultat bun la Targu Mures. Ne vom feri cat vom putea de incidente si vom merge mai tare decat am facut-o la Pitesti. Speram ca, in sfarsit, evolutia noastra buna sa se concretizeze si cu un rezultat bun”, a declarat Vlad.

Raliul Targu Mures se va desfasura in perioada 4-6 iunie si are programate 12 probe speciale insumand 100 de kilometri din totalul de 217,9 ai competitiei.

 

Andi Hutanu – ofiter de presa Napoca Rally Academy

 

 
„Condu responsabil: nu bea la volan!”
Written by RallyZone   

 

aur11Echipa Jack Daniel’s Rally Team si Team Managerul Mihai Leu sunt prezenti in perioada 4 - 6 iunie la raliul de la Targu Mures, pregatiti pentru noi victorii.

Jack Daniel’s Rally Team, aduce in 2010 mesajul sau de responsanbilitate, cu urmatoarele echipaje: Edwin Keleti si Victor Ponta pe Renault Clio R3 Maxi Evo la grupa A, Catalin Berari, copilot Mihai Sandu, pe Mitsubishi Lancer Evo 10 la grupa K,  Gergo Szabo si Levente Csegzy pe Mitsubishi Lancer EVO 9 si Titi Aur si Karoly Borbely, tot pe Mitsubishi Lancer EVO 9 la grupa N.

 Dupa 2 etape din campionat, Keleti si Ponta au 50 de puncte si conduc la grupa A, iar Berari si Sandu, cu 43 de puncte, conduc la grupa K. Gergo Szabo si Levente Csegzy, castigatori pe Transfagarasan, ocupa locul 5 in clasamentul grupei N si clasamentul general, in timp ce Titi Aur si Karoly Borbely sunt pe locul 8.

 Mihai Leu: “La Targu Mures Jack Daniel’s Rally Team vine pregatita sa castige. Colegii mei aduc si la Targu Mures mesajul de responsabilitate la volan. Pentru toti iubitorii de raliuri, dar si pentru toti cei care se afla in trafic noi spunem: “Condu responsabil: nu bea la volan!”

Edwin Keleti si Victor Ponta sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, Renault Romania, Pirelli Romania, Colgate-Palmolive (Romania) prin Mennen Speed Stick, autovit.ro, Rin Grand Hotel si vopselele auto Ixell.

 Despre Brown Forman:

Cu mai mult de 4000 de angajati in intreaga lume, Brown Forman face parte din topul 10 al celor mai mari companii de bauturi spirtoase si vinuri la nivel mondial. In Romania, Brown Forman distribuie Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.

Ana-Maria Pascaru

Senior PR&Events Manager

 
Lucien Hora alearga in Raliul Argesului cu Lola F3000 99/50 Cosworth
Written by RallyZone   

Lucien Hora va pilota in Raliul Argesului masina Lola F3000 99/50 Cosworth cu care va lua startul in  Campionatul National de Viteza în Coasta Dunlop 2010. Acest model a confirmat deja pe traseele din Europa si in campionatul Italiei, masina trecand prin mainile unor piloti de prima mana ai Italiei, precum Denny Zardo, campion in 2008 in Italia, Christian Merli sau Luigi Bruccoleri.

Fisa Tehnica Lola 99/50:
Greutate: 568 Kg 
Roti: 11" fata, 16" spate 
Cutie de viteze: secventiala cu 5 trepte 
Motor: Cosworth V8 
Cilindree: 3000 cmc 
Putere Maxima: 498 CP

Colegul de echipa al lui Luci Hora va fi in acest an Christian Nistoran, care va alerga pe Mitsubishi EVO Lancer VI. Mentionam ca pân? la revenirea la forma fizica binecunoscut?, sportivul Mircea PADUREAN este in continuare inclus in echipa UCM Sport asigurand suportul tehnic pentru colegii sai in sezonul competitional 2010.

Raliul Argesului – www.raliulargesului.com
Raliul Argesului se va desfasura in perioada 7-9 mai 2010 la Pitesti si, dupa o pauza de 9 ani, va avea probele speciale de concurs pe Transfagarasan. 
Raliul este organizat de Hatters Motorsport cu sprijinul Consiliului Judetean Arges, al Primariei Municipiului Pitesti si al Directiei Judetene pentru Sport Arges si este sustinut de Honda prin Valahia Investment, Hotel Muntenia, Hotel Victoria, Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges, Pelind Family, Ramycom service, clubul Pink, cabana Capra, Wings Team, My Wash. 
Evenimentul este prezentat de GSP TV si se desfasoara sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

Biroul de presa
Raliul Argesului 2010

sursa:autorally.ro

 
Honda si Raliul Argesului 2010 au grija de mediu!
Written by RallyZone   

Sponsor al Raliului Arge?ului, partenerul Honda din Pite?ti, Valahia Investment, arat? adev?ratul spirit responsabil al Honda în etapa din acest an, printr-o ac?iune de plantare de copaci, care vor compensa emisiile de CO2 din timpul raliului. Cu acest prilej, Valahia Investment transmite îndemnul la responsabilitate fa?? de mediul înconjur?tor, sus?inand totodat? sportivitatea pentru care marca este recunoscut? la nivel interna?ional. 

Aceasta implicare local? într-o etap? clasic? de raliu, este premergatoare etapei 2010 a competi?iei na?ionaleEco, organizat? de Honda Trading România în data de 15 Mai – Honda GreenChallenge - o competi?ie ce promoveaz? preocuparea pentru un stil de condus cu impact minim asupra mediului, precum ?i excelenta tehnologie Honda.  

Produc?tor cu tradi?ie al vehiculelor hibrid, Honda lanseaz?, tot s?pt?mâna viitoare, in România, un model hibrid sport - Honda CR-Z, primul de acest fel din lume. Honda a fost întodeauna renumit? prin filosofia inovatoare, fie c? este vorba de motorsport, fie de tehnologii ce acord? o aten?ie special? protec?iei mediului. Astfel, brandul î?i respect? promisiunea îmbinând creativitatea ?i tehnologia de ultima or?, dezvoltând produse de mobilitate avansat?, incluzând vehicule cu hidrogen care emit apa în loc de noxe, cum este cazulHonda FCX Calrity.

Raliul Argesului – www.raliulargesului.com
Raliul Argesului se va desfasura in perioada 7-9 mai 2010 la Pitesti si, dupa o pauza de 9 ani, va avea probele speciale de concurs pe Transfagarasan. 
Raliul este organizat de Hatters Motorsport cu sprijinul Consiliului Judetean Arges, al Primariei Municipiului Pitesti si al Directiei Judetene pentru Sport Arges si este sustinut de Honda prin Valahia Investment, Hotel Muntenia, Hotel Victoria, Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges, Pelind Family, Ramycom service, clubul Pink, cabana Capra, Wings Team, My Wash. 
Evenimentul este prezentat de GSP TV si se desfasoara sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

Biroul de presa
Raliul Argesului 2010

sursa: autorally.ro

 
CRISTINA ROMAN, MISS HOSTESS ROMANIA 2010, A CUCERIT EUROPA
Written by RallyZone   

CEA MAI POPULARA HOSTESSA DIN EUROPA E ROMANCA!!!

Cristina Roman, reprezentanta Romaniei la Miss Hostess Europe 2010 a venit in tara cu titlul „Miss Popularity”


Este din Braila, are 21 de ani si a fost aleasa Miss Hostesse Romania 2010. Cristina Roman a reprezentat Romania la Miss Hostess Europe, concurs ce s-a desfasurat in Porec (Croatia), in 30 aprilie - 2 mai. Concurente din toata Europa s-au intrecut pentru obtinerea celor cinci titulaturi puse in jos: Miss Hostess Europe (locul 1, 2, 3), Miss Photogenic si Miss Popularity.


Cristina a incantat publicul din Croatia cu o dezinvoltura deosebita, avand un discurs impecabil in limba engleza. In varsta de numai 21 de ani, Cristina este studenta in anul II la Facultatea de Relatii Internationale si Studii Europene, Universitatea Nicolae Titulescu.

Dupa obtinerea titlului Miss Hostess Romania 2010, presa din Romania a numit-o „sosia Adelinei Varciu”. Desi nu o cunoaste personal pe Adelina Varciu, tanara care ii seamana izbitor a avut ocazia sa o intalneasca, intr-o prezentare din clubul Princess unde cele doua au fost protagoniste.


Sunt de aceeasi varsta, dar Cristina nu a fost casatorita si nici nu a gasit marea iubire pana acum. Ca si Adelina, Miss Hostesse Romania este singura: „Si eu m-am despartit recent de fostul meu iubit pentru ca l-am vazut cu alta femeie. Nu ma intereseaza daca m-a inselat sau nu si nici nu am pus detectivi pe urmele lui. Stiu doar ca era acolo unde nu trebuia sa fie, insotit”.

Nascuta in zodia Pesti, Cristina nu a prins inca gustul cluburilor si prefera oricand o plimbare in natura. Studenta eminenta, Miss Hostesse Romania are gustul „studiilor”: ea detine si un atestat de limba franceza luat la Paris.

In restul Europei, titlulatura de „hostess” o obtii cu totul altfel decat in Romania. Ea este o profesie in sine, cu cod de inregistrare, care necesita indeplinirea mai multor conditii: sa aiba studii de turism, cunostinte solide de relatii publice, sa cunoasca doua limbi straine si sa aiba atestat doveditor pentru aceasta etc. In toamna, vom invita in Romania cativa profesori din Franta si din Elvetia pentru a preda cursuri acreditate de hosting, astfel incat fetele din Romania sa poata obtine job-uri de hostess in Uniunea Europeana, foarte bine platite. In plus, vom veni si cu o serie de oferte pentru posesoarele unui astfel de atestat”, a declarat Simona Chitac, general manager al agentiei in PRogress Media, organizator Miss Hostess Romania. „In ce priveste concursul Miss Hostess Romania, acesta s-a aflat la prima editie, dar vom face o traditie atat in Romania, cat si in Europa, purtand deja discutii avansate pentru cea de-a doua editie cu organizatorul european”, a continuat Simona Chitac.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 7 of 15