Written by RallyZone
|
Joi, 25 martie, intr-un cadru intim oferit de Café Tabiet, pilotul Adrian Grigore si navigatorul sau Marius Paunescu si-au prezentat masina de concurs cu care vor participa in sezonul 2010 al Campionatului National de Raliuri.
Echipajul bucurestean a organizat acest eveniment pentru a le multumi celor care i-au fost alaturi in stagiunea precedenta si care au hotarat sa-i sustina pe Adrian si Marius si in acest an. Este vorba despre companiile Biborteni, Igol Lubrifiants, Europrim, Balper Media, Agentia de Turism Triunghi si Serus Dealer Dacia Renault Nissan.
Echipajul cu nr.70 va evolua pe probele speciale in 2010 la bordul aceluiasi model Dacia Logan cu care a incheiat anul trecut competitia pe pozitia a patra in cadrul Cupei Logan. Pentru acest sezon, cei doi si-au propus sa ia startul la toate cele opt etape din cadrul CNR si sa incerce sa se situeze de cat mai multe ori pe podium astfel incat la final sa se claseze pe una dintre primele trei locuri ale Grupei N-Clasa2.
“In primul rand dorim sa le multumim celor care ne-au fost aproape, si ma refer aici la sponsorii nostri traditionali Biborteni, Igol Lubrifiants, Europrim, Balper Media, Agentia de Turism Triunghi si Serus Dealer Dacia Renault Nissan. Eu si Marius vrem sa ne ridicam la nivelul asteptarilor acestora si sa putem spune la finalul anului ca am avut un nou sezon competitional reusit, ba chiar mai bun decat precedentul. Pornim la drum cu speranta ca finalul Campionatului ne va gasi pe una dintre treptele podiumului de premiere”, a declarat Adrian Grigore. |
Comunicat de presa 4tuning |
Written by RallyZone
|
Editia 2010 a evenimentului 4TuningDAYS Inseamna peste 200 de masini modificate, motoare de minim 1000 CP si masini concept In premiera mondiala, totul Insumand milioane de Euro. In plus, avem demonstratii live, Drift si muzica peste un Boeing 747, vedete si campioni internationali.
In perioada 13-14 Martie 2010 la Bucuresti are loc cel mai important eveniment auto al anului din Romania, 4TuningDAYS, aflat la a 5-a editie.
Sub aceasta denumire, Asociatia Romana de Tuning Auto reuneste la Romexpo alaturi de masinile modificate din cadrul expozitiei de Tuning, Racing si Car-Audio si primele etape ale Campionatelor de Drift, Car Audio si Tuning.
“Daca anul trecut am desfasurat 4TuningDAYS sub deviza Pasiunea bate criza, anul acesta, cu intreaga expozitie la capacitate maxima, stim ca nimic nu poate sta In calea pasiunii oamenilor de a face masinile mai frumoase si mai puternice. Premiere, recorduri de doborat si spectacol la maxim ne asteapta In zona libera de criza 4TuningDAYS. ” spune Gratian Sonu, 4Tuning.
Drift, Tuning si sunete de Boeing 747
Amatorii de senzatii tari vor putea fi spectatorii primei etape din Campionatul de Drift editia 2010, cea mai spectaculoasa competitie auto din Romania, In cadrul careia Isi vor demonstra Indemanarea cei mai buni piloti In arta derapajelor controlate. Alaturi de pilotii romani vor participa si piloti din Ungaria, Ucraina si Bulgaria. Jurizarea este asigurata de organizatorii Campionatului European “King of Europe”. Competitia se desfasoara sambata si duminica In Parcarea C, Romexpo.
4TuningDAYS va premia ca In fiecare an cele mai frumoase masini la exterior si interior. Zeci de premii vor confirma cele mai bune realizari si bineinteles se va decide podiumul pentru cea mai frumoasa masina tunata din Romania In cadrul Campionatului National de Tuning.
De asemenea, sambata va debuta si Campionatul National de Car-Audio.
Masinile cu sisteme audio modificate vor participa Intr-o competitie a decibelilor. Sistemele audio modificate pot aduce Intr-o masina sunete mult peste intensitatea celui produs de un avion Boeing 747 la decolare.
Masini cu motoare de peste 1000 CP si masini concept In premiera mondiala
Regina R&B, Cristina Spatar, va dezvalui In premiera mondiala conceptul Porsche Cayenne Megatron, sambata ora 13:00 la standul MBM, un exercitiu de stil si design auto demn de cele mai consacrate saloane auto.
Printre alte aparitii inedite, va fi prezentat In premiera un BMW custom mai puternic decat celebrul Bugatti Veyron cu o putere de peste 1000 cp.
Aglomeratie de VIP-uri pe metru-patrat - Daniela Crudu, Cristina Spatar, Trupa Senzual
La 4TuningDAYS, alaturi de masini, vor participa si cele mai frumoase hostesse, vedete si castigatoare ale concursurilor de Miss – Daniela Crudu, Mariana Bujor, Trupa Senzual, Raluca Potecaru si Nicoleta Macarencu sunt doar cateva exemple.
Confruntarea Campionilor
Un alt moment incendiar al evenimentului va avea loc sambata dimineata Incepand cu ora 11 - confruntarea campionilor – Titi Aur, Campion National de Raliu, Ion Oncescu si Mirela Pirjol, cei doi Campioni Internationali de Skandenberg, Florin Cozmuta – Tengu, Campion International de Drift.
Roberto Ene, un pilot de karting In varsta de numai 9 ani, va fi prezent la 4TuningDAYS pentru a face demonstratii de Indemanare alaturi de cei mai experimentati piloti. Comunitatea auto de la eveniment Isi propune sa-l sprijine In cariera sa automobilistica.
Premii si demonstratii live
In plus, vor fi si multe alte momente speciale – cascadorii cu motociclete, demonstratii de karting si Hovercraft, demonstratii ale pilotilor de raliu si demonstratii live de airbrush.
Vizitatorii vor participa la o tombola cu premii precum un scuter Peda si componente de tuning auto, car-audio si altele. De asemenea acestia au ocazia de a intra In cursa pentru castigarea Dodge Viper-ului GTS ACR de 1200 cp expus la 4TuningDAYS.
4TuningDAYS Incepe sambata, 13 Martie, la ora 10.
Programul de vizitare este Sambata si Duminica, Intre orele 10-20
Pretul unui bilet este de 20 de lei, copiii sub 12 ani au intrarea gratuita.
Note pentru jurnalisti
Asociatia Romana de Tuning Auto (A.R.T.A.) – reuneste posesorii de masini modificate si companiile de profil din Romania si organizeaza de peste 5 ani competitii oficiale de profil.
4Tuning este comunitatea pasionatilor de tuning din Romania, cu peste 80.000 de membri Inregistrati.
Site-ul evenimentului In care puteti gasi filme, fotografii de la evenimente si alte informatii:
http://www.4tuning.ro/4TuningDAYS-2010/
Pentru detalii va rugam contactati:
Vali Laszlo - 4Tuning
telefon: 0723 354 634
email:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
|
Gran Tourism Marathon la Raliul Clujului 2010 |
Federatia Romana de Automobilism Sportiv sustine Gran Tourism
Marathon, competitie rezervata automobilelor GT.
Conceput ca nou gen de competitie destinata automobilelor
Grand Tourism, GT Marathon va debuta pe 24 iunie la Paris,
urmand sa traverseze 12 tari, inclusiv Romania. La aceasta prima
editie, competitorii vor lua startul din capitala Frantei si vor
parcurge zece etape insumand un total 5.800 de km. In
Romania, GT Marathon va ajunge pe 26 iunie, caravana
automobilelor inscrise in competitie urmandu-si traseul catre
Istanbul, de unde se va intoarce prin sudul continentului, sosirea
fiind programata pentru 4 iulie la Monte Carlo. Sunt admise in
cadrul a trei categorii automobile ca Aston Martin DB9, Vantage, Audi R8, Mercedes
SL, Dodge Viper, Ferrari F430, 612, Jaguar XKR, Lamborghini Murcielago, Gallardo,
Porsche 911, Nissan GTR, etc.
Aceasta initiativa apartine unei echipe formate din celebritati din lumea sportului
auto, ca Bernard Consten, ex-presedinte al FFSA, cel care indeplineste acum functia
de Presedinte de Onoare al Comitetului de Organizare, Rene Metge, triplul invingator
al Paris-Dakar-ului si organizator a doua editii ale Raidului Paris-Beijing, Jean
Vinatier, venerabilul campion de raliuri francez al anilor ’70, organizatorii dezvaluind
in premiera ca din partea echipei Audi este posibila participarea celei mai titrate
femei-pilot Michelle Mouton, Presedinta recent infiintatei Comisii WMC
(Women&Motorsport Comission) a FIA. Presedintele Colegiului Comisarilor Sportivi ai
Maratonului GT este dl. Robert Lagulhon, membru supleant al Curtii de Apel
International a FIA.
In ziua de 16 februarie, dl. Pascal Rostagny, presedintele Comitetului de organizare al
GT Marathon a fost primit la sediul FRAS de presedintele forului nostru de
specialitate, dl. Ovidiu Mazilu. Cu aceasta ocazie s-a convenit ca FRAS sa ofere tot
sprijinul pentru aceasta competitie, urmand ca la viitoarea intalnire sa se semneze un
acord de parteneriat intre organizatorii GT Marathon si forul roman, parteneriat care,
conform intelegerii, nu va viza doar editia 2010, ci si cele viitoare. Etapa Budapesta-
Cluj a GT Marathon, cea care marcheaza intrarea caravanei pe teritoriul Romaniei,
coincide cu etapa contand pentru Campionatul National de Raliuri 2010.
Plecand de la ideea exploatarii acestei oportunitati in beneficiul iubitorilor clujeni de
motorsport, dl. Mazilu a sugerat d-lui Pascal Rostagny ca punctul final al acestei
runde sa fie o locatie din zona centrala a orasului, adiacenta Parcului Inchis sau a
Parcului de Service al Raliului Clujului, creandu-se astfel premisele inregistrarii unui
plus de imagine pentru ambele competitii. Dl Pascal Rostagny a primit cu placere
aceasta propunere. In plus, pe baza angajamentului asumat de partea romana de a
asigura prin intermediul autoritatilor locale un trafic fluent, dl. Rostagny a fost de
acord cu revizuirea traseului celei de-a doua etape a Maratonului pe teritoriu
romanesc, astfel incat caravana sa reconsidere rutele ocolitoare ale marilor orase si
sa treaca prin centrele importante, precum Targu Mures, Brasov si, evident,
Bucuresti.
Cu aceasta ocazie, dl. Ovidiu Mazilu a transmis prin intermediul d-lui Pascal Rostagny
multumiri pentru recenta scrisoare, domnului Nicolas Deschaux, Presedinte al
Comisiei Internationale de Karting a FIA, dl. Deschaux detinand in acelasi timp si
functia de Presedinte FFSA. Dl. Mazilu a avansat ideea unei apropieri a FRAS de FFSA,
in scopul dezvoltarii mai rapide a sportului pe patru roti din Romania, apreciind ca
aceasta competitie GT Marathon poate reprezenta un prim pas in aceasta directie. Dl.
Rostagny a avut toata deschiderea fata de aceasta propunere si a dat asigurari ca va
transmite si va promova in randul colegilor francezi ideea cooperarii intre cele doua
Federatii sportive, pentru accelerarea conectarii FRAS la automobilismul sportiv
european. In incheierea discutiilor, s-au stabilit de comun acord obiectivele
urmatoarei intalniri.
Federatia Romana de Automobilism Sportiv sustine Gran TourismMarathon, competitie rezervata automobilelor GT.Conceput ca nou gen de competitie destinata automobilelorGrand Tourism, GT Marathon va debuta pe 24 iunie la Paris,urmand sa traverseze 12 tari, inclusiv Romania. La aceasta primaeditie, competitorii vor lua startul din capitala Frantei si vorparcurge zece etape insumand un total 5.800 de km. InRomania, GT Marathon va ajunge pe 26 iunie, caravanaautomobilelor inscrise in competitie urmandu-si traseul catreIstanbul, de unde se va intoarce prin sudul continentului, sosireafiind programata pentru 4 iulie la Monte Carlo. Sunt admise incadrul a trei categorii automobile ca Aston Martin DB9, Vantage, Audi R8, MercedesSL, Dodge Viper, Ferrari F430, 612, Jaguar XKR, Lamborghini Murcielago, Gallardo,Porsche 911, Nissan GTR, etc.Aceasta initiativa apartine unei echipe formate din celebritati din lumea sportuluiauto, ca Bernard Consten, ex-presedinte al FFSA, cel care indeplineste acum functiade Presedinte de Onoare al Comitetului de Organizare, Rene Metge, triplul invingatoral Paris-Dakar-ului si organizator a doua editii ale Raidului Paris-Beijing, JeanVinatier, venerabilul campion de raliuri francez al anilor ’70, organizatorii dezvaluindin premiera ca din partea echipei Audi este posibila participarea celei mai titratefemei-pilot Michelle Mouton, Presedinta recent infiintatei Comisii WMC(Women&Motorsport Comission) a FIA. Presedintele Colegiului Comisarilor Sportivi ai Maratonului GT este dl. Robert Lagulhon, membru supleant al Curtii de Apel International a FIA.In ziua de 16 februarie, dl. Pascal Rostagny, presedintele Comitetului de organizare al GT Marathon a fost primit la sediul FRAS de presedintele forului nostru despecialitate, dl. Ovidiu Mazilu. Cu aceasta ocazie s-a convenit ca FRAS sa ofere totsprijinul pentru aceasta competitie, urmand ca la viitoarea intalnire sa se semneze unacord de parteneriat intre organizatorii GT Marathon si forul roman, parteneriat care,conform intelegerii, nu va viza doar editia 2010, ci si cele viitoare. Etapa Budapesta-Cluj a GT Marathon, cea care marcheaza intrarea caravanei pe teritoriul Romaniei,coincide cu etapa contand pentru Campionatul National de Raliuri 2010.Plecand de la ideea exploatarii acestei oportunitati in beneficiul iubitorilor clujeni demotorsport, dl. Mazilu a sugerat d-lui Pascal Rostagny ca punctul final al acesteirunde sa fie o locatie din zona centrala a orasului, adiacenta Parcului Inchis sau aParcului de Service al Raliului Clujului, creandu-se astfel premisele inregistrarii unuiplus de imagine pentru ambele competitii. Dl Pascal Rostagny a primit cu placereaceasta propunere. In plus, pe baza angajamentului asumat de partea romana de aasigura prin intermediul autoritatilor locale un trafic fluent, dl. Rostagny a fost deacord cu revizuirea traseului celei de-a doua etape a Maratonului pe teritoriuromanesc, astfel incat caravana sa reconsidere rutele ocolitoare ale marilor orase sisa treaca prin centrele importante, precum Targu Mures, Brasov si, evident,Bucuresti.Cu aceasta ocazie, dl. Ovidiu Mazilu a transmis prin intermediul d-lui Pascal Rostagnymultumiri pentru recenta scrisoare, domnului Nicolas Deschaux, Presedinte al Comisiei Internationale de Karting a FIA, dl. Deschaux detinand in acelasi timp sifunctia de Presedinte FFSA. Dl. Mazilu a avansat ideea unei apropieri a FRAS de FFSA,in scopul dezvoltarii mai rapide a sportului pe patru roti din Romania, apreciind caaceasta competitie GT Marathon poate reprezenta un prim pas in aceasta directie. Dl.Rostagny a avut toata deschiderea fata de aceasta propunere si a dat asigurari ca vatransmite si va promova in randul colegilor francezi ideea cooperarii intre cele doua Federatii sportive, pentru accelerarea conectarii FRAS la automobilismul sportiveuropean. In incheierea discutiilor, s-au stabilit de comun acord obiectivele urmatoarei intalniri. |
Written by RallyZone
|
“ Gsi Motorsport ”,este o tanara echipa condusa de pasiunea pentru automobilism a celor doi piloti fondatori Saracutu Elvis si Teodor Vlad. Este de fapt un concept ce urmareste nu doar satisfactii personale ci promovarea imaginii motorsportului si a celor care il practica si il sustin. Suntem tineri, plini de idei si dorim performanta!
In 2009 Vlad Teodor a reusit ocuparea locului 3 in Clasamentul Juniorilor Cnvc pilotand un Opel Kadett Gsi iar Elvis Saracutu si-a facut debutul tot la volanul unui Gsi 16 v la etapa de la Teliu. In acest an cei doi formeaza echipa Gsi Motorsport.Indiferent de posibilitatile pe care le vom avea placerea de a pilota, fairplay-ul si disciplina sportiva vor prima.
Speram ca in 2010 sa facem atat performanta cat si spectacol desi ne confruntam cu un an foarte dificil din punct de vedere financiar.
Va asteptam pe probele de coasta!!!
Vlad si Elvis Gsi Motorsport. |
Sibiu Rally Show – o frumoasa incheiere pentru sezonul 2009 |
Written by RallyZone
|
- Bogdan Marisca – locul 2 la general
- Tempesta – abandon in semifinale
Bogdan Marisca a obtinut locul secund in clasamentul general al Sibiu Rally Show, fiind nevoit sa se incline in finala in fata campionului national absolut al Romaniei in 2009, Gergo Szabo. Cu al patrulea timp in prima runda de calificari si cu al doilea timp in runda secunda, pilotul Napoca Rally Team a ajuns in semifinale, unde s-a impus in trei manse in fata lui Vali Porcisteanu. In ultima faza a competitiei, Gergo Szabo a fost insa mai rapid si Bogdan Marisca a trebuit sa se multumeasca cu locul doi in rally show-ul ce a incheiat sezonul 2009.
“Am terminat un sezon, chiar daca era sub semnul intrebarii acest final de sezon pentru noi. Sunt multumit cu rezultatul de la Sibiu Rally Show. Daca nu am fi facut greseli in finala, am fi reusit mai mult: poate un rezultat mai strans, poate chiar o victorie. Dar sunt, totusi, multumit cu acest rezultat, stiu ce trebuie facut la masina, daca va fi cazul, pentru anul 2010. Am avut niste cauciucuri impecabile, pe care le-am si ales bine. Am setat bine si diferentialele pentru acest circuit si a fost o lupta frumoasa cu toti colegii mei pana in finala, unde a trebuit sa ma inclin in fata lui Gergo Szabo, campionul national al Romaniei, pe care il felicit pentru victoria de la Sibiu, ca si pentru intreg sezonul 2009. Am avut parte si de o organizare pe masura luptei sportive si a vremii frumoase si trebuie sa-i felicit si pe Sorin Itu si pe Berti Panaiot, ca, de altfel, intreaga echipa care a muncit pentru acest spectacol. Cred ca a fost un final reusit de sezon pentru toti cei prezenti, indiferent de postura si sper sa fie un nou start pentru motorsportul romanesc, care are realmente nevoie de asa ceva. Ma bucur foarte mult ca s-au aliniat la start cei trei tineri, Florin Tincescu, Octavian Tarnoveanu si Radu David si cred ca acestea sunt sperantele motorsportului romanesc. Daca vor avea parte de sustinere in continuare, cred ca vom avea trei mari campioni”, a declarat Bogdan Marisca.
Adversarul lui Gergo Szabo din semifinalele show-ului sibian a fost Tempesta, dar liderul Napoca Rally Team a parasit prematur competitia, cu masina avariata, dupa o rasturnare spectaculoasa chiar in prima mansa a penultimului act. “ M-am distrat foarte bine, a fost un excelent final de an pentru Napoca Rally Team. Un show frumos, o vreme frumoasa, public frumos si adversari de clasa. Am mers la maxim cu Subaru, dar, din pacate, am facut o mica greseala si m-am rasturnat. Dar e mai bine ca m-am rasturnat acolo si nu intr-un raliu. Suprafata circuitului a fost foarte bine pregatita si s-a putut merge foarte tare. Insa, cand mergi tare iti asumi riscuri si apar astfel de abandonuri. Nu am fost doar eu, au mai patit-o si altii. Insa trebuie sa spun ca victoria lui Gergo Szabo a fost pe deplin meritata, chiar daca nu abandonam, cred ca rezultatul ar fi fost acelasi. Mi-ar fi placut insa o finala cu Bogdan Marisca, de aceea am tras asa de tare si de aceea m-am si rasturnat”, a declarat Tempesta la finalul Sibiu Rally Show 2009 .
R Promotion
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
|
|