Comunicate
Vlad Cosma a castigat Citroën Racing Trophy Romania
Written by RallyZone   

Vlad Cosma si Florin Dorca au adus inca o victorie pentru Citroën in Raliul Iasului, facand astfel ca modelel C2R2 Max si DS3 R3 sa fie invincibile in acest sezon in campionatul national la 2 roti motrice. In urma succesului din Raliul Iasului, Vlad Cosma si Florin Dorca au castigat, pentru a doua oara consecutiv, Citroën Racing Trophy Romania.

Echipa Citroën a plecat de la Iasi cu inca o victorie la categoria automobilelor cu doua roti motrice pastrandu-si astfel invincibilitatea in acest sezon. Dupa ce Norbert Bereczki s-a impus la Brasov si Targu Mures cu C2 R2 Max, Vlad Cosma la Cluj si Tara Barsei cu C2 R2 Max, Simone Campedelli la Sibiu cu DS3 R3si Krozser Menyhert la Arad cu DS3 R3, in Raliul Iasului s-a impus din nou Vlad Cosma cu un Citroën C2R2 Max. „Am avut un sezon excelent in Romania unde am castigat pana acum de fiecare data, atat cu modelul C2R2 Max, dar si cu modelul DS3 R3. A fost un sezon frumos si sper sa ne pastram invincibilitatea si in ultima etapa din Romania chiar daca aceasta cursa nu mai este inclusa in Citroën Racing Trophy Romania, iar Vlad Cosma sa devina campion la clasa automobilelor cu tractiune pe doua roti”, a spus Jean-Francois Lienere, directorul departamentului competitii clienti din cadrul Citroën Racing.

In prima zi a Raliului Iasului lupta pentru victorie, la clasa automobilelor cu tractiune pe doua roti, s-a dat intre Vlad Cosma si Norbert Bereczki, cei doi piloti din Citroën Racing Trophy Romania ocupand primele doua pozitii dupa cele 5 probe speciale de vineri. „In sfarsit am reusit sa gasesc cele mai bune setari pe macadam. Chiar daca nu am o experienta foarte mare pe aceasta suprafata incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult”, a spus Norbert Berezcki, lider in Citroën Racing Trophy Romania inaintea acestei etape.

Vlad Cosma a mers excelent si in ziua a doua si si-a atins obiectivul propus: victorie la clasa automobilelor cu tractiune pe doua roti, un succes care i-a adus o noua victorie la general in Citroën Racing Trophy Romania. „Sunt foarte bucuros ca am reusit sa ne aparam rezultatul din 2010 pentru ca Norbert Bereczki a fost un adversar foarte puternic. Pentru noi, la Iasi, a fost un weekend perfect. Am facut o cursa inteligenta si am reusit sa ne conservam avantajul pe care ni l-am creat in prima zi. In urma acestei victorii am urcat pe primul loc si la doua roti motrice si mergem la Bacau pentru a ne lupta pentru titlu si in aceasta competitie”, a spus si Vlad Cosma.

Norbert Bereczki si Laszlo Kozma, lideri cu patru puncte avans in Citroën Racing Trophy Romania inaintea etapei de la Iasi, nu au mai avut acelasi ritm ca in prima zi si au pierdut duelul cu Vlad Cosma si Florin Dorca. In plus, o iesire in decor i-a costat timp pretios si, in final, echipajul maghiar a terminat pe locul 3. Chiar daca a adunat in total tot 34 de puncte, la fel ca Vlad Cosma, si ambii au acelasi numar de victorii, doua, pilotul clujean are un loc doi in plus fata de Norbert Bereczki. „A fost greseala mea pe final si am pierdut foarte mult timp. Masina este ok, nu a suferit avarii, dar imi pare rau ca nu am reusit sa castig Citroën Racing Trophy Romania inca de la prima mea prezenta aici. Cu siguranta, daca acest proiect va continua si in 2012 vom fi din nou la start”, a spus Norbert Bereczki.

Pentru Ekaterina Stratieva, Raliul Iasului a fost inca o cursa de acomodare pe macadam. „Locul 10 la doua roti motrice nu este neaparat un rezultat multumitor, dar totusi ma bucur ca am facut progrese pe o suprafata care nu-mi place deloc. Acesta a fost si obiectivul meu, mai ales ca aici am luat startul cu un copilot nou, si sunt sigura ca la Bacau putem creste si mai mult ritmul”, a spus Ekaterina Stratieva, dupa Raliul Iasului 2011.

CLASAMENT CITROËN RACING TROPHY ROMANIA 2011

  1. Vlad Cosma/Florin Dorca (Romania) – 34 puncte
  2. Norbert Bereczki/Kozma Lazslo (Ungaria) – 34 puncte
  3. Tihomir Stratiev/Dobrin Borisov (Bulgaria) – 16 puncte
  4. Alina Bunica/Gabi Lazar (Romania) – 10 puncte
  5. Krozser Menyhert/Lovay Miklos – 10 puncte
  6. Ekaterina Stratieva/Sivov Nedyalko (Bulgaria) – 4 puncte

DESPRE CITROËN RACING TROPHY ROMANIA

 

In cadrul fiecarui etape, pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania vor primii premiile in functie de clasamentul general FIA, in calcul luandu-se doar masinile care corespund omologarii FIA pentru grupele R1, R2, R3 si R3T. Pentru  victorie se vor acorda 2.500 Euro si 10 puncte. Locul secund va fi recompensat cu 1.500 Euro si 8 puncte, locul 3 cu 1.000 Euro si 6 puncte, locul 4 cu 800 Euro si 4 puncte, iar pentru locul 5 se vor acorda 500 Euro si 2 puncte. In functie de clasamentul final, intocmit pe baza punctelor castigate la fiecare raliu, primii trei clasati vor primii premii suplimentare in valoare totala de 6.000 Euro. In plus, pilotul care castiga cele mai multe probe speciale la fiecare raliu va primii un premiu de 500 Euro, oferit de Colina Motors, partenerul tehnic al Citroën Racing Trophy Romania si in 2011.

 
Dementor Rally Show: 100% spectacol
Written by RallyZone   
  1. Ultima confruntare este programata pe 11 – 12 noiembrie
  2. Competitia este deschisa tuturor claselor din CNR
  3. Spectacol si pe doua roti la Dementor Rally Show  2011


Ultima confruntare dintre pilotii care au participat in Campionatul National de Raliuri Dunlop 2011 va avea loc la Dementor Rally Show. La fel ca in 2010, anul acesta competitia este deschisa pentru pilotii de la fiecare clasa din campionat.

Dementor Rally Show, competitie ajunsa la editia a saptea, se va desfasura anul acesta in perioada 11 – 12 noiembrie pe circuitul de rally cross din Sibiu, singurul din Romania unde se pot intrece doua masini in paralel cu startul din acelasi loc. Dementor Rally Show va fi, ca in fiecare an, ultima confruntare dintre pilotii din Campionatul National de Raliuri Dunlop.

La fel ca la editia din 2010, vor fi acceptati pilotii de la toate clasele din competitia interna, iar Dementor Rally Show se va desfasura timp de doua zile. Sper sa avem parte de vreme buna si de o prezenta cat mai numeroasa la start. Ca in fiecare an vom incerca sa aducem si piloti straini la start, dar deocamdata suntem doar in faza de discutii. Acum ca am stabilit data de desfasurare sunt sanse ca pe lista de start sa apara si piloti straini. Vom avea si demonstratii cu motociclete si atv-uri facute, la fel ca anul trecut, de echipa Dementor”,  a spus Sorin Itu, organizatorul Dementor Rally Show

Vineri, 11noiembrie, in prima zi a Dementor Rally Show, o competitie similara cu celebra Cursa Campionilor, se va da startul la ora 10:00, fiind programate cursele cu masini din Cupa Dacia Logan, clasele 9 si 11+19, iar sambata 12 noiembrie, in cea de-a doua zi, startul se va da la ora 10:00, in aceasta zi fiind programate cursele de la clasele 2+3 si 5+6.

Titi Aur in 2005 si 2006, Jarkko Miettinen in 2007, Manuel Mihalache in 2008, Danny Ungur, la grupa A, si Gergo Szabo, la grupa N, in 2009 si Titi Aur (grupele H+K), Vali Porcisteanu (grupa N2), Danny Ungur (grupa A) si David Botka (grupa N) in 2010 sunt pilotii care s-au impus pana acum la competitia care inchide sezonul competitional din Campionatul National de Raliuri Dunlop.

 
Edwin Keleti si Victor Ponta au debutat cu dreptul la clasa 3
Written by RallyZone   

In acest weekend Jack Daniel’s Rally Team a participat la Tess Really – prima etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2011.

 Inceputul campionatului a fost pentru Jack Daniel’s Rally Team o provocare in care chestiunile de ordin tehnic si vremea capricioasa au dus la abandonuri si rezultate sub asteptari pentru unii dintre piloti. Pe de alta parte, debutul lui Edwin Keleti si a lui Victor Ponta la clasa 3 le-a adus un loc 5 si puncte pre?ioase pentru echipa.  Cu un Mitsubishi Lancer Evo 10 spectaculos pe probe, echipajul JDRT primeste 10 puncte la Tess Rally, in timp ce campionul en titre Gergo Szabo termina raliul pe locul 11, dupa un accident care i-a distrus partial partea din fata a masinii.

gergoszabo1 Gergo Szabo: Am avut ghinion, am ales si neinspirat cauciucurile, vremea ne-a dat peste cap pe toti . Am incercat din rasputeri sa recuperez timpii dupa ce mi-am rezolvat partial problemele tehnice, dar nu am reusit sa intru in primii 10 si sa punctez, cum mi-as fi dorit. Am mers mai departe pentru echipa si pentru ca nu pot abandona atata timp cat masina este functionala. Imi place sa duc lucrurile pana la capat. Va astept pe probe la urmatoarele etape si nu uitati – conduceti responsabil si nu  beti la volan!

Bogdan Nastase si Alexandru Popidan au fost pe locul 1 la Cupa Dacia si au contribuit alaturi de Edwin Keleti si Victor Ponta la castigarea unor puncte pre?ioase care au adus echipa JDRT pe locul 2 la Brasov.

Titi Aur si Karoly Borbely au abandonat dupa 5 probe, iar Catalin Berari si Mihai Sandu au abandonat inca de la inceputul raliului din cauza turbinei.

 Mihai Leu, Team Manager: Tess Rally a fost pentru Jack Daniel’s Rally Team un raliu cu ghinioane. Felicitari lui Valentin Porcisteanu pentru castigarea acestui raliu si felicitari tuturor care au urcat pe podium. Mai sunt 8 etape si ne vom lua revansa. Va astept la Targu Mures in mai, unde speram ca echipajele Jack vor avea rezultate foarte bune.

Jack Daniel’s Rally Team aduce in 2011 mesajul sau de responsabilitate cu urmatoarele echipaje: Gergo Szabo si Zoltan Kohler pe Mitsubishi Lancer EVO 9 si Edwin Keleti si Victor Ponta pe Mitsubishi Lancer Evo 10 la clasa 3, Catalin Berari, copilot Mihai Sandu, pe Mitsubishi Lancer Evo 10 la clasa 19 si Titi Aur si Karoly Borbely, tot pe Mitsubishi Lancer EVO 9 la clasa 3. Lor li se adauga echipajul de la Dacia Logan, format din Bogdan Nastase si Alexandru Popidan.

 

 
"Alegerea neinspirata a gumelor ne-a costat victoria" a spus Dan Gartofan
Written by RallyZone   

Echipajul brasovean Dan Girtofan/Mita Lazarescu (Subaru N15), a incheiat pe ultima treapa a podiumului Tess Rally, prima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011. Giri si Mita puteau sa obtina chiar si victoria in raliul de casa, dar vremea le-a jucat feste si o alegere gresita a pneurilor pe unele probe speciale i-a facut sa se multumeasca doar cu locul 3, dupa invingatorul Valentin Porcisteanu si dupa Bogdan Marisca. Nu stiu ce sa spun, daca sunt multumit sau nemultumit cu acest loc 3. Acum depinde din ce perspectiva privim lucrurile. E un loc pe podium, e bine pentru ca sunt puncte importante pentru campionat. Am inceput cu dreptul, de fapt cu semidreptul daca as putea spune asa. Pot sa zic ca suntem multumiti de podium, dar nu si de greselile pe care le-am facut in timpul raliului si aici ma refer la alegerea neinspirata  a pneurilor. Am pierdut raliul pe alegerea gresita a gumelor”, a spus Dan Girtofan.

gartofan1Giri a facut o analiza amanuntita evolutiei de-alungul celor doua zile de la Tess Rally. Raliul a inceput in prima zi cu o superspeciala,  unde pot sa spun ca am avut o evolutie buna, nu am pierdut asa mult timp, a fost un ecart de doar 3 secunde fata de primul clasat. Publicul a fost foarte numeros si asta m-a bucurat foarte mult”, a povestit Dan Girtofan, care a continuat apoi : A doua zi nu a inceput bine, nu ar fi trebuit sa punem cauciucuri de ploaie pe Paraul Rece, desi era umed, pentru ca am pierdut destul timp. Aceleasi cauciucuri insa s-au comportat bine pe a doua proba a zilei, care a fost mai murdara, drept dovada ca am castigat speciala.  Apoi, am primit informatia ca in partea de sus a probei Babarunca, la grantia dintre judetele Brasov si Prahova, ninge si am decis sa mergem cu pneuri de zapada. Din nou am fost neinspirat, pentru ca pe partea de start era uscat asfaltul si nu am avut aderenta aproape deloc, am alunecat foarte tare. In partea a doua a probei a fost ceva mai bine, pentru ca drumul era acoperit de o mazga si cauciucurile s-au comportat asa cum trebuie. Din pacate, pierdusem iarasi o gramada de timp in raport cu Vali Porcisteanu. Au urmat apoi doua ore de regrupare crunte, cu perioade cand era ba ploiae, ba ceata, ba soare, care ne-au facut sa nu stim ce fel de gume sa punem pentru proba de intoarcere. Pana la urma am plecat tot cu pneuri de ploaie, care au mers ok pana la iesirea din padure, dupa care, pe ultimi 5-6 kilometri, s-au supraincalzit din cauza ca asfaltul era uscat si ne-au facut iar sa pierdem mult timp. Nici pe ultimele speciale nu am fost mai inspirati, alegand sa mergem cu gume intermediare, crezand ca va ploua, dar nu s-a intamplat asta si am avut o aderenta foarte scazuta, care ne-a plasat in final pe locul 3 la general. Speram insa sa ne luam revansa la urmatorul raliu”.

Dan Girtofan si Mita Lazarescu tin sa adreseze multumiri speciale partenerului principal, Alexandrion Grup Romania, dar si sponsorilor Mobil 1 prin Lubexpert Romania, BKP, Aro Palace, www.prorallyperformance.ro, www.bursacamerehotel.ro si www.bursabileteavion.ro, fara de care nu ar fi putut fi la start in sezonul 2011.

Urmatoarea etapa a CNR Dunlop 2011 este Raliul Muresului, programat la Tg. Mures, pe 6 si 7 mai.

 
VICTORIE PENTRU NORBERT BERECZKI
Written by RallyZone   
Norbert Bereczki, Tihomir Stratiev si Alina Bunica sunt pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy
Romania care au ajuns la sosire in Raliul Brasovului. Norbert Bereczki a debutat cu o victorie in
Romania, Tihomir Stratiev a terminat pe doi, iar Alina Bunica pe locul 4.
Echipajul maghiar Norbert Bereczki/Kozma Lazslo , aflat la prima sa cursa cu modelul Citroën C2R2-
Max, a avut o evolutie excelenta si a reusit sa se impuna inca de la prima sa prezenta in Romania.
Norbert Bereczki, campion la Rallye 2 in Ungaria in 2010, s-a acomodat foarte repede cu specialele pe
asfalt din Romania si nu numai ca a fost cel mai rapid dintre pilotii care concureaza cu masini cu
omologare FIA conform grupei R, dar a reusit sa termine si pe locul 6 in clasamentul general al raliului.
„A fost fantastic. Chiar daca conditiile meteo au fost imprevizibile, am incercat sa obtinem maximum
posibil in acest raliu. Totul a fost nou pentru mine aici si de aceea acest succes inseamna enorm.
Concurenta din Romania si din partea celorlalti piloti inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania este
puternica si cred ca va fi un sezon extrem de spectaculos”, a spus Norbert Bereczki, care a fost
recompensat cu 2.500 Euro si 10 puncte pentru clasarea din Raliul Brasovului. In plus, pilotul maghiar
si-a adjudecat si premiul suplimentar de 500 Euro, oferit de Colina Motors partenerul tehnic al Citroën
Racing Trophy Romania, pentru ca a castigat cele mai multe probe speciale dintre pilotii inscrisi in
Citroën Racing Trophy Romania.
Bulgarii Tihomir Stratiev/Dobrin Borisov, campioni la grupa A in tara vecina, au facut o cursa prudenta
si au ales intotdeauna varianta cea mai sigura a pneurilor Pirelli pentru conditiile meteo de la Brasov. La
finalul celor 7 probe speciale, Tihomir Stratiev si Dobrin Borisov au terminat pe locul secund in
clasamentul masinilor cu tractiune pe doua roti. „Recunosc, nu-mi place deloc sa concurez pe ploiae.
Pur si simplu nu stiam la ce sa ne asteptam pe probele speciale si de aceea am ales intotdeauna cea mai
sigura optiune. Sunt insa multumit de modul in care au decurs lucrurile la prima noastra prezenta in
Romania si, cu siguranta, la urmatoarele etape incluse in calendarul Citroën Racing Trophy Romania ne
vom lupta pentru victorie”, a spus Tihomir Stratiev, care a primit un premiu de 1.500 Euro si 8 puncte
pentru performanta sa.
Si pentru Alina Bunica si Gabi Lazar etapa de la Brasov a fost prima cursa cu modelul C2 R2-Max.
Dupa un parcurs bun, la finalul celor sapte probe speciale, Alina Bunica a avut insa suficiente motive sa
zambeasca. „Lipsa unor teste cu aceasta masina inaintea raliului si-a spus cuvantul. Etapa de la Brasov a
fost una de acomodare, in care am incercat sa invat cum reactioneaza aceasta masina. Ma bucur foarte
mult ca am reusit sa terminam acest raliu dificil si acum sper sa gasesc resursele financiare pentru a
putea lua startul si la celelalte etape din Citroën Racing Trophy Romania”, a spus Alina Bunica. Pentru
locul 4, in clasamentul masinilor cu tractiune pe doua roti, obtinut in Raliul Brasovului, Alina Bunica a
primit un premiu de 800 Euro si 4 puncte.
Pentru Vlad Cosma si Florin Dorca, cel mai bun echipaj din Citroën Racing Trophy Romania in 2010,
etapa de la Brasov s-a terminat pe speciala a doua in urma unei iesiri in decor. „Pentru noi acesta este
primul abandon din cauza unei iesiri in decor. Stiam ca acest lucru trebuie sa se intample. Ca sa mergi
la limita, trebuie sa stii unde e limita. Ei bine, la Brasov, noi am trecut putin peste ea. Am mers foarte
bine, am plecat foarte motivat, masina se comporta foarte bine, cand, pe niste ace de par, am simtit ca
reapare problema la sistemul de franare pe care o semnalasem la shakedown. La un moment dat am
apasat pedala, nu s-a intamplat nimic, abia la a doua pedala am reusit sa franez dar a fost prea tarziu.
Masina a glisat, am lovit parapetul si nu am mai putut continua”, a spus Vlad Cosma.
Echipajul Ekaterina Stratieva/Milanova Blagovesta, singurul echipaj complet feminin din Citroën Racing
Trophy, a fost nevoit sa se opreasca, pe speciala a patra, cu probleme la cutia de viteze. „Mi-ar fi placut sa
termin acest raliu pentru ca as fi vrut sa acumulez cat mai multa experienta in Romania. Oricum, etapa de
la Brasov a fost un test util pentru restul sezonului si sunt sigura ca totul va merge mult mai bine in
urmatoarea etapa din Citroën Racing Trophy”, a spus Ekaterina Stratieva.
Raliul Muresului, urmatoarea etapa inclusa in calendarul Citroën Racing Trophy Romania 2011, este
programat in perioada 6 – 7 mai.
CLASAMENT CITROËN RACING TROPHY ROMANIA
1. Norbert Bereczki/Kozma Lazslo (Ungaria) – 10 puncte
2. Tihomir Stratiev/Dobrin Borisov (Bulgaria) – 8 puncte
3. Alina Bunica/Gabi Lazar (Romania) – 4 puncte
4. Ekaterina Stratieva/Milanova Blagovesta (Bulgaria) – 0 puncte
5. Vlad Cosma/Florin Dorca (Romania) – 0 puncte
DESPRE CITROËN RACING TROPHY ROMANIA
In cadrul fiecarei etape, pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania vor primii premiile in functie
de clasamentul general FIA, in calcul luandu-se doar masinile care corespund omologarii FIA pentru
grupele R1, R2, R3 si R3T. Pentru victorie se vor acorda 2.500 Euro si 10 puncte. Locul secund va fi
recompensat cu 1.500 Euro si 8 puncte, locul 3 cu 1.000 Euro si 6 puncte, locul 4 cu 800 Euro si 4
puncte, iar pentru locul 5 se vor acorda 500 Euro si 2 puncte. In functie de clasamentul final, intocmit
pe baza punctelor castigate la fiecare raliu, primii trei clasati vor primii premii suplimentare in valoare
totala de 6.000 Euro. In plus, pilotul care castiga cele mai multe probe speciale la fiecare raliu va primi
un premiu de 500 Euro, oferit de Colina Motors, partenerul tehnic al Citroën Racing Trophy Romania
si in 2011.

Norbert Bereczki, Tihomir Stratiev si Alina Bunica sunt pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania care au ajuns la sosire in Raliul Brasovului. Norbert Bereczki a debutat cu o victorie in Romania, Tihomir Stratiev a terminat pe doi, iar Alina Bunica pe locul 4.Echipajul maghiar Norbert Bereczki/Kozma Lazslo , aflat la prima sa cursa cu modelul Citroën C2R2-Max, a avut o evolutie excelenta si a reusit sa se impuna inca de la prima sa prezenta in Romania.Norbert Bereczki, campion la Rallye 2 in Ungaria in 2010, s-a acomodat foarte repede cu specialele pe asfalt din Romania si nu numai ca a fost cel mai rapid dintre pilotii care concureaza cu masini cuomologare FIA conform grupei R, dar a reusit sa termine si pe locul 6 in clasamentul general al raliului.„A fost fantastic. Chiar daca conditiile meteo au fost imprevizibile, am incercat sa obtinem maximum posibil in acest raliu. Totul a fost nou pentru mine aici si de aceea acest succes inseamna enorm.Concurenta din Romania si din partea celorlalti piloti inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania este puternica si cred ca va fi un sezon extrem de spectaculos”, a spus Norbert Bereczki, care a fost recompensat cu 2.500 Euro si 10 puncte pentru clasarea din Raliul Brasovului. In plus, pilotul maghiar si-a adjudecat si premiul suplimentar de 500 Euro, oferit de Colina Motors partenerul tehnic al Citroën Racing Trophy Romania, pentru ca a castigat cele mai multe probe speciale dintre pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania.

Bulgarii Tihomir Stratiev/Dobrin Borisov, campioni la grupa A in tara vecina, au facut o cursa prudenta si au ales intotdeauna varianta cea mai sigura a pneurilor Pirelli pentru conditiile meteo de la Brasov. La finalul celor 7 probe speciale, Tihomir Stratiev si Dobrin Borisov au terminat pe locul secund in clasamentul masinilor cu tractiune pe doua roti. „Recunosc, nu-mi place deloc sa concurez pe ploiae.Pur si simplu nu stiam la ce sa ne asteptam pe probele speciale si de aceea am ales intotdeauna cea mai sigura optiune. Sunt insa multumit de modul in care au decurs lucrurile la prima noastra prezenta in Romania si, cu siguranta, la urmatoarele etape incluse in calendarul Citroën Racing Trophy Romania ne vom lupta pentru victorie”, a spus Tihomir Stratiev, care a primit un premiu de 1.500 Euro si 8 puncte pentru performanta sa.Si pentru Alina Bunica si Gabi Lazar etapa de la Brasov a fost prima cursa cu modelul C2 R2-Max.Dupa un parcurs bun, la finalul celor sapte probe speciale, Alina Bunica a avut insa suficiente motive sa zambeasca. „Lipsa unor teste cu aceasta masina inaintea raliului si-a spus cuvantul. Etapa de la Brasov a fost una de acomodare, in care am incercat sa invat cum reactioneaza aceasta masina. Ma bucur foarte mult ca am reusit sa terminam acest raliu dificil si acum sper sa gasesc resursele financiare pentru a putea lua startul si la celelalte etape din Citroën Racing Trophy Romania”, a spus Alina Bunica. Pentru locul 4, in clasamentul masinilor cu tractiune pe doua roti, obtinut in Raliul Brasovului, Alina Bunica aprimit un premiu de 800 Euro si 4 puncte.

Pentru Vlad Cosma si Florin Dorca, cel mai bun echipaj din Citroën Racing Trophy Romania in 2010,etapa de la Brasov s-a terminat pe speciala a doua in urma unei iesiri in decor. „Pentru noi acesta este primul abandon din cauza unei iesiri in decor. Stiam ca acest lucru trebuie sa se intample. Ca sa mergi la limita, trebuie sa stii unde e limita. Ei bine, la Brasov, noi am trecut putin peste ea. Am mers foarte bine, am plecat foarte motivat, masina se comporta foarte bine, cand, pe niste ace de par, am simtit ca reapare problema la sistemul de franare pe care o semnalasem la shakedown. La un moment dat am apasat pedala, nu s-a intamplat nimic, abia la a doua pedala am reusit sa franez dar a fost prea tarziu.Masina a glisat, am lovit parapetul si nu am mai putut continua”, a spus Vlad Cosma.

Echipajul Ekaterina Stratieva/Milanova Blagovesta, singurul echipaj complet feminin din Citroën RacingTrophy, a fost nevoit sa se opreasca, pe speciala a patra, cu probleme la cutia de viteze. „Mi-ar fi placut sa termin acest raliu pentru ca as fi vrut sa acumulez cat mai multa experienta in Romania. Oricum, etapa de la Brasov a fost un test util pentru restul sezonului si sunt sigura ca totul va merge mult mai bine in urmatoarea etapa din Citroën Racing Trophy”, a spus Ekaterina Stratieva.

Raliul Muresului, urmatoarea etapa inclusa in calendarul Citroën Racing Trophy Romania 2011, este programat in perioada 6 – 7 mai.

CLASAMENT CITROËN RACING TROPHY ROMANIA

1. Norbert Bereczki/Kozma Lazslo (Ungaria) – 10 puncte

2. Tihomir Stratiev/Dobrin Borisov (Bulgaria) – 8 puncte

3. Alina Bunica/Gabi Lazar (Romania) – 4 puncte

4. Ekaterina Stratieva/Milanova Blagovesta (Bulgaria) – 0 puncte

5. Vlad Cosma/Florin Dorca (Romania) – 0 puncte

DESPRE CITROËN RACING TROPHY ROMANIA

In cadrul fiecarei etape, pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania vor primii premiile in functiede clasamentul general FIA, in calcul luandu-se doar masinile care corespund omologarii FIA pentru grupele R1, R2, R3 si R3T. Pentru victorie se vor acorda 2.500 Euro si 10 puncte. Locul secund va fi recompensat cu 1.500 Euro si 8 puncte, locul 3 cu 1.000 Euro si 6 puncte, locul 4 cu 800 Euro si 4puncte, iar pentru locul 5 se vor acorda 500 Euro si 2 puncte. In functie de clasamentul final, intocmit pe baza punctelor castigate la fiecare raliu, primii trei clasati vor primii premii suplimentare in valoare totala de 6.000 Euro. In plus, pilotul care castiga cele mai multe probe speciale la fiecare raliu va primi un premiu de 500 Euro, oferit de Colina Motors, partenerul tehnic al Citroën Racing Trophy Romania si in 2011.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 2 of 15