Raliuri
BCR LEASING RALLY TEAM
Written by RallyZone   

La câteva zile dup? lansarea oficial?, care a avut loc duminic?, 25 martie la World Trade Plaza, noua echip?, BCR Leasing Rally Team se preg?te?te de startul în Raliul Bra?ovului, Tess Rally, prima etap? a Campionatului Na?ional de Raliuri - Dunlop 2012.

 

Celor trei echipaje - Valentin Porci?teanu/Dan Dobre (Mitsubishi EVO X R4, Clasa 2), Edwin Keleti/ Botond Csomortani (Mitsubishi EVO X, Clasa 3), Alexandru Filip/Bogdan Iancu (Renault Clio R3 Maxi EVO, Clasa 5) - se vor al?tura campionii Cupei Dacia Logan de anul trecut, Bogdan N?stase/Alexandru Popidan (Dacia Logan, Clasa 9). „Ne bucur?m c? facem parte din aceast? echip?, mai ales c? suntem al?turi de colegii de anul trecut, Alex Filip ?i Vali Porci?teanu. Lupt?m, ca ?i în sezonul 2011, pentru locul întâi, ?i suntem siguri c? al?turi de BCR Leasing, Colina Motors ?i Plac?ri Faine, vom îndeplini acest obiectiv.” – Bogdan N?stase

BCR Leasing este încrez?toare într-un debut excelent pentru to?i membrii echipei: „Etapa Bra?ov înseamn? pentru noi prima experien?? tr?it? la maxim al?turi de Echipa de Raliu BCR Leasing. Suntem foarte încrez?tori pentru c? ?tim c? echipa al c?rei nume îl d?m este alc?tuit? din pilo?i ?i copilo?i cu experien??, care – asemeni nou? – valorizeaz? profesionalismul, curajul ?i maturitatea profesional?. – Bogdan Speteanu, Director General BCR Leasing

Un nou partener cu rezonan?? sus?ine BCR Leasing Rally Team. Nespresso, prezent pe pia?a româneasc? din 2005, prin Brands Interna?ional, cu reprezentan?e în peste 35 ??ri, va oferi energie echipajelor noastre pe probele de concurs ?i va face ?i mai pl?cut? savoarea victoriilor pentru care lupt?m în acest sezon. „Brands International se bucur? s? fie parte a proiectului BCR Leasing Rally Team, iar pentru a des?vâr?i atmosfera evenimentelor din cadrul acestui proiect, reprezentan?ii companiei noastre  îi vor încânta pe invita?i cu una din cele mai savuroase cafele din lume, marca Nespresso. Participan?ii au astfel ocazia s? deguste cele 8 sortimente de cafea Nespresso ?i s? îmbine armonios pasiunile pentru o cafea premium ?i spectacolul oferit de Rally Team.” – Raluca Maria Doroban?u, Product Manager Brands International

Colina Motors, prin divizia sa de Motorsport, ?i-a concentrat toate atuurile în acest nou proiect pe care l-a conceput: „Înaintea oric?rei competi?ii, lucrurile se desf??oar? într-un ritm anume ?i întreaga aten?ie revine ma?inilor de concurs. Experien?a ne face s? ne set?m corect timpii, de fiecare dat?, pentru a asigura un start reu?it echipajelor, precum ?i func?ionarea autovehiculelor, la cei mai înal?i parametri, pe tot parcursul competi?iei. Ne mândrim cu o echip? de profesioni?ti, care, pe lâng? cuno?tin?ele tehnice, ?tiu s?-?i implice ?i calit??ile umane, pentru a asigura toate premisele succesului. Este ca o ?tafet? - o curs? în care coechipierii se succed, fiecare î?i cunoa?te perfect responsabilitatea ?i face tot ce îi st? în putin?? pentru a-?i aduce aportul la rezultatul final – iar cursa începe cu mult înainte de alinierea la startul etapei. Începem sezonul 2012 încrez?tori în performan?ele pe care BCR Leasing Rally Team le va stabili în acest sezon competi?ional, mul?umim tuturor celor care contribuie la succesul acestui proiect ?i ur?m baft? echipajelor, pe care v? invit?m s? le sus?ine?i pe probele de la Bra?ov. V? garant?m c? numerele dumneavoastr? preferate vor fi: 1, 99,10, respectiv 22, acestea fiind numerele cu care vor concura ma?inile BCR Leasing Rally Team.” – Alexandru Pi?igoi, Director General Colina Motors

Prima etap? a Campionatului Na?ional de Raliuri – Dunlop 2012, Tess Rally, se va desf??ura la Bra?ov, pe asfalt, în perioada 30-31 martie.

 
Primul podium pentru un echipaj romanesc in IRC
Written by RallyZone   

 uMarco Tempestini si Dorin Pulpea au terminat pe locul 2 in IRC Production Cup

uProblemele tehnice i-au impiedicat sa se lupte pentru victorie

uUrmatoarea participare in IRC: Canon Mecsek Rallye Ungaria


Dupa cei peste 240 kilometri de probe speciale, Marco Tempestini si Dorin Pulpea au terminat Rally Islas Canarias El Corte Inglés pe locul secund in IRC Production Cup si pe locul 14 la general. Echipajul Napoca Rally Academy este primul echipaj romanesc care a urcat pe podium intr-o etapa din Intercontinental Rally Challenge.

Tempestini 1Abandonul din Azore a fost uitat rapid de Marco Tempestini si Dorin Pulpea. Echipajul Napoca Rally Academy a inclus si Rally Islas Canarias El Corte Inglés in programul din 2012, iar dupa cei peste 240 kilometri de proba speciala au urcat pe podium in IRC Production Cup. Prima zi din Rally Islas Canarias El Corte Inglés, etapa a doua din calendarul IRC, a inceput bine, dar s-a terminat prost. „A fost o zi foarte lunga si din pacate franele noastre au cedat. Au fost multe portiuni in coborare si din aceasta cauza, pe ultima bucla a zilei, au aparut problemele. Toata munca noastra s-a irosit intr-o clipa si am pierdut prima pozitie. Nu cred ca este posibil sa mai recuperam timpul pierdut, dar vom face totul ca sa terminam aceasta etapa”, a spus Tempestini, la finalul primei zile din Rally Islas Canarias El Corte Inglés.

Pe ultimele sase probe speciale din ziua a doua, cu o lungime totala de peste 100 kilometri, Marco Tempestini si Robert Consani, rivalul sau in lupta pentru prima pozitie in IRC Production Cup, si-au impartit in mod egal victoriile de proba speciala la aceasta grupa. „Nu am fortat deloc in ziua a doua. Dupa abandonul din Azore aveam nevoie de aceste puncte pentru a ne atinge obiectivul propus in acest sezon si anume sa terminam pe podium in IRC Production Cup. Eu vad acum partea plina a paharului. Suntem primul echipaj romanesc care a urcat pe podium in IRC. Sigur, puteam sa terminam pe prima pozitie daca nu aveam probleme in prima zi, dar acest lucru nu mai conteaza. Sunt fericit cu acest rezultat si acum ne concetram pentru prima etapa din Campionatul National”, a mai spus Marco Tempestini, care concureaza in IRC cu modelul Subaru Impreza R4.

In urma rezultatului din Rally Islas Canarias El Corte Inglés, Marco Tempestini l-a egalat pe portughezul Sergio Silva si se afla pe pozitia a treia. In fata celor doi se afla Ricardo Moura si Robert Consani, ambii cu 25 de puncte. Urmatoarea etapa din programul echipajului romanesc in IRC este Canon Mecsek Rallye, in Ungaria, programat in perioada 2 - 3 iunie. „Urmatoarele doua etape, Irlanda si Turul Corsicii, nu au fost incluse in programul nostru la inceputul sezonului, dar sunt sanse sa luam totusi startul in Turul Corsicii si apoi, desigur, in Ungaria conform programului. Pana atunci ne concentram insa pe intrecerea interna”, a spus si Dorin Pulpea, copilotul echipajului Napoca Rally Academy.

 

 

Rezumatul complet al etapei a doua din Intercontinental Rally Challenge va fi transmis, miercuri 21 martie, de postul Eurosport incepand cu ora 01:00.

CLASAMENT IRC PRODUCTION CUP (dupa Rally Islas Canarias El Corte Inglés)

1 Robert Consani (Franta) 25p
= Ricardo Moura (Portugalia) 25p
3 Sérgio Silva (Portugalia) 18p
= Marco Tempestini (Romania) 18p
5 Ruben Rodrigues (Portugalia) 15p
6 Miguel Barbosa (Portugalia) 12p
7 Luis Rego (Portugalia) 10p
8 Ricardo Carmo (Portugalia) 8p
9 Luís Pimentel (Portugalia) 6p

 
Cu gandul la argint
Written by RallyZone   

Pentru echipajul Adrian Grigore/Marius Paunescu sezonul 2012 din Campionatul National de Raliuri nu se diferentiaza foarte mult fata de cel precedent din punct de vedere al materialului de concurs. Pilotul bucurestean se va alinia la startul cursei de la Brasov pe acelasi bolid Honda Civic, cu care se clasa pe pozitia a 3-a a podiumului in clasamentul general al Clasei 9 in 2011.

Adi Grigore - 3Adrian Grigore: “Am decis impreuna cu navigatorul meu sa nu schimbam masina, in primul rand pentru ca vrem sa beneficiem de experienta acumulata anul trecut. Cu toate ca am avut doua momente mai putin placute – iesirea in decor de la Tg Mures si abandonul tehnic de la Iasi – ma pot declara multumit de tot ceea ce am invatat in perioada precedenta. Au fost si situatii fericite, locul I la Brasov, argintul de la Arad si cred ca era normal ca in acest an sa nu o luam din nou de la zero.

Adi este inscris de 8 luni intr-un program special de pregatire fizica si psihica la Institutul National de Cercetare pentru Sport, rezultatele urmand sa se vada pe parcursul actualului an competitional.

Adrian Grigore: “Este vorba de un complex de antrenamente nespecifice, gandit si realizat de persoane special pregatite, aflate sub conducerea domnului Pierre de Hillerin, carora le multumesc si pe aceasta cale. Pe langa asta, incerc sa-mi perfectionez stilul de pilotaj cu ajutorul lui Vali Porcisteanu, unul dintre cei mai buni prieteni ai mei, care a fost alaturi de mine si in 2011 si care ma asista la sesiunile de teste si in aceasta perioada. Ii sunt recunoscator pentru ajutorul din trecut si pentru ca ma ajuta si acum!

Cand vine vorba de obiectivele pentru 2012, Adi prefera sa lase faptele sa vorbeasca in locul sau, insa nu ascunde faptul ca doreste o medalie mai stralucitoare decat cea de bronz.

Adrian Grigore: “La raliuri exista o sumedenie de necunoscute si de aceea este foarte greu sa faci pronosticuri. De fiecare data apar probleme tehnice, intervin si inerentele greseli de pilotaj, iar la acestea se adauga lupta constanta cu toate celelalte echipaje. Evident ca ne dorim locul I la Clasa 9, dar vom fi multumiti la finalul lui 2012 si cu treapta a doua a podiumului, deoarece ar insemna un pas inainte fata de anul trecut.

Echipajul Grigore/Paunescu va avea asistenta tehnica de la echipa de mecanici a driverului Norbert Bereckzi.

Adrian Grigore: “Anul trecut Norbert m-a ajutat intr-un moment foarte dificil pentru mine si de atunci s-a legat o frumoasa prietenie intre noi. Mi-a impartasit mult din experienta sa de pilot, mi-a dat intotdeauna sfaturi bune, iar echipa lui de mecanici este excelenta. Reviziile dintre curse vor fi facute la Auto Plus, service-ul lui Bogdan Samoila, si el fost concurent in CNR si prieten de-al meu. Evident, trebuie sa le multumesc tuturor sponsorilor care m-au ajutat in trecut si care si acum ne dau tot concursul pentru un sezon cat mai bun si lipsit de probleme financiare.

Exact ca si in 2011, “BIBORTENI” este sponsorul principal, pe langa el gasindu-si loc partenerii traditionali: “IGOL” – lubrifianti, “CARPATI MOTOR” – dealer Honda, “IRISH GREEN”, “EUROPRIM” – transporturi, Restaurant “CERBUL CARPATIN”, “BALPER MEDIA”, Agentia de turism “TRIUNGHI”, Hotel “COTA 1400”.

 
Gata de start in Gran Canaria
Written by RallyZone   
uMarco Tempestini si Dorin Pulpea sunt pregatiti pentru startul in etapa din Gran Canaria 
uEvolutie buna in shakedown
u139,4 kilometri de proba speciala in prima zi


Recunoasterile si shakedown-ul de dinaintea Rally Islas Canarias El Corte Inglés au decurs fara nicio problema pentru Marco Tempestini si Dorin Pulpea. Echipajul Napoca Rally Academy este pregatit pentru startul in etapa a doua din Intercontinental Rally Challenge

Tempestini 1Marco Tempestini si Dorin Pulpea s-au acomodat rapid cu asfaltul din Gran Canaria si sunt pregatiti pentru startul in Rally Islas Canarias El Corte Inglés, etapa a doua din calendarul Intercontinental Rally Challenge. „Asfaltul este foarte bun pe toate probele si este foarte aderent. Alegerea cauciucurilor nu va fi o problema aici decat daca ploua, dar sper sa nu se intample acest lucru”, a spus Marco Tempestini, dupa recunoasterile oficiale.

Lucrurile au decurs pefect si in timpul shakedown-ului. Aflat la primul raliu pe asfalt cu modelul Subaru Impreza R4, Marco Tempestini a incercat sa gaseasca cele mai bune setari pentru aceasta etapa. „Mi-a placut foarte mult cum se comporta masina pe asfalt. Am facut sase treceri pe proba si cel mai bun timp a fost de 1min:32,1 secunde, adica am fost la doar o secunda in spatele portughezului Moura. La fiecare trecere am incercat sa gasesc setarile ideale pentru cele doua zile de cursa. Sper ca in aceasta etapa totul sa functioneze la fel de bine pana acum si sa plecam din Gran Canaria cu primele puncte din acest sezon in IRC Production Cup”, a mai adaugat Marco Tempestini.

In prima zi din Rally Islas Canarias El Corte Inglés sunt programate 9 probe speciale cu o lungime totala de 139,4 kilometri. Startul este programat la ora 09:00 (ora Romaniei), iar ultima speciala, care se va desfasura pe un circuit de karting, este programata la ora 21:21 (ora Romaniei). „Vineri ne asteapta o zi lunga. Cred ca am facut o dictare buna pentru prima etapa pe asfalt cu aceasta masina. Imi plac probele de aici si sunt sigur ca va fi o zi extrem de interesanta care se va termina cu super speciala de pe circuitul de karting. Sunt sigur ca vor fi foarte multi spectatori acolo si sper sa ajungem si noi acolo fara probleme”, a spus si Dorin Pulpea, copilotul echipajului Napoca Rally Academy.

Sambata, in ziua a doua, sunt programate restul de 6 probe speciale cu o lungime totala de 101,52 kilometri. Startul se va da la ora 11:00 (ora Romaniei), iar sosirea este programata la ora 19:53 (ora Romaniei). Eurosport va transmite rezumate dupa fiecare zi din Rally Islas Canarias El Corte Inglés dupa urmatorul program: sambata 17 martie de la ora 00:00, duminica 18 martie de la ora 00:30 si miercuri 21 martie rezumatul complet al celei de-a doua etape a sezonului 2012.

 
Totul incepe de la zero in Gran Canaria
Written by RallyZone   

 uMarco Tempestini si Dorin Pulpea intra din nou in lupta pentru puncte din IRC

uPeste 240 kilometri de probe speciale pe asfalt

uUn test interesant si pentru prima etapa din Campionatul National


Tempestini 1Chiar daca Rally Islas Canarias El Corte Inglés, etapa a doua din Intercontinental Rally Challenge, nu era inclusa in programul din 2012, Marco Tempestini si Dorin Pulpea au decis, dupa abandonul din Azore, sa participe si in aceasta etapa.

Dupa abandonul din Rallye Sata Acores in Portugalia, Marco Tempestini si Dorin Pulpea au decis sa includa in programul pe 2012 si participarea in Rally Islas Canarias El Corte Inglés. Etapa a doua din calendarul Intercontinental Rally Challenge se va desfasura pe asfalt, iar obiectivul echipajului Napoca Rally Academy a ramas acelasi. „Anul acesta ne-am propus sa terminam pe podium in IRC Production Cup. In Portugalia am fost aproape de o clasare pe podium, dar din pacate am abandonat. Pentru a ne pastra sansele, am decis sa includem in program si etapa din Gran Canaria”, a spus Marco Tempestini, inaintea plecarii din Romania.

Tempestini 2Inclusa in calendarul IRC in 2010, etapa din acest an a suferit cateva modificari esentiale. In afara renuntarii la specialele de noapte, traseul raliului este mai lung acum cu 50 kilometri de proba speciala. Rally Islas Canarias El Corte Inglés are cartierul general in Las Palmas, Grand Canaria. Startul in raliu se va da vineri, 16 martie, la ora locala 7:00 am. In total, in program au fost incluse 15 probe speciale cu o lungime totala de 240,92 kilometri. „Este un raliu complet diferit de cele din acest sezon. Vom pleca de la setarile pe asfalt din Monte Carlo si cred ca dupa recunoasteri si shakedown vom alege cele mai bune solutii. Daca vom reusi sa ne intram la fel de repede in ritm ca in Azore, sunt sigur ca putem obtine un rezultat bun. Desigur daca reusim sa si terminam aceasta etapa. Chiar daca temperaturile dintre Gran Canaria si Brasov sunt total diferite, ne folosim de aceasta etapa si pentru pregatirea primului raliu din Campionatul National”, a mai spus Marco Tempestini.

Eurosport va transmite rezumate dupa fiecare zi din Rally Islas Canarias El Corte Inglés dupa urmatorul program: sambata 17 martie de la ora 00:00, duminica 18 martie de la ora 00:30 si miercuri 21 martie rezumatul complet al celei de-a doua etape a sezonului 2012.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 2 of 32