Cnr
Debut cu dreptul pentru cel mai tanar pilot din Campionatul National de Raliuri
Written by RallyZone   

Juniorul Napoca Rally Academy, Simone Tempestini, si-a indeplinit obiectivul stabilit pentru Raliul Aradului, etapa a saptea a Campionatului National de Raliuri, parcurgand toate cele 11 probe speciale ale competitiei. La doar 16 ani, Tempestini junior devine astfel cel mai tanar pilot din campionatul de raliuri al Romaniei. Avandu-l alaturi pe experimentatul Lucio Baggio, actualul navigator al pilotului italian de top Piero Longhi si fost copilot al lui Marco Tempestini, Simone s-a bucurat de fiecare kilometru parcurs din cei 116 cat insumau probele speciale ale primei sale etape de raliu:” Mi-a placut mult, m-am simtit bine, m-am distrat bine si sunt multumit ca am ajuns la sosire. Am avut doar o pana de cauciuc pe PS 10, dar am schimbat roata si, in afara de asta totul a fost ok. Este total diferit fata de ce se intampla in Campionatul de Slalom Paralel, dar, dupa prima proba m-am regasit, ma simteam bine si pot spune ca imi place mult, a declarat Simone Tempestini, in ultimul parc de service al Raliului Aradului.

Fiul lui Tempesta este liderul clasamentului juniorilor in Campionatul de Slalom Paralel al Romaniei si ocupa pozitia secunda in clasamentul open al aceleiasi competitii.

 
Victoria: cel mai dorit cadou la Arad. Gergo Szabo – Levente Csegzy castiga Raliul Aradului
Written by RallyZone   

Gergo Szabo – Levente Csegzy castiga pentru a doua oara Raliul Aradului, astfel cei doi acumuleaza 25 de puncte si ajung pe primul loc in clasamentul general. Cu doua noi probe speciale Raliul Aradului a fost de bun augur pentru Gergo si Levi, acestia acumuland pana in acest moment un total de 108 puncte.

Cei doi aveau sa inceapa ziua probelor speciale intr-un ritm rezervat iar dupa un duel al secundelor cu Csaba Spitzmuller, au fortat la maximum si, dupa penultima bucla, a trecut pe primul loc, cu aproape 18 secunde in fata lui Spitzi.

Gergo Szabo s-a aratat multumit de noile probe iar aniversarea zilei sale de nastere a fost rasplatita cu cel mai dorti cadou de la Arad: victoria acestei etape.

gergoszabo1Facand un rezumat al etapei de la Arad, sunt de parere ca decizia introducerii noilor probe a fost inspirata, au fost probe de calitate pe care le-as caracteriza ca fiind asemantoare cu cele din Finlada, cu saritori si paliere de viteza. Oricum, cred ca am reusit sa ne gasim ritmul optim cu care sa parcurgem probele speciale si marturisesc ca de regula nu am emotii inaintea curselor, dar de data aceasta tensiunea a fost mult mai mare, pentru a castiga campionatul aveam nevoie de aceasta victorie. Imi pare rau pentru abandonul lui Marisca, nu au avut noroc au fost tradati de problemele tehnice, insa la Iasi se poate intampla orice. Avem speranta ca vom putea bate iar daca nu, tintim spre un loc pe podiuma declarat Szabo

Mai in gluma mai in serios pilotul maghiar a amintit faptul ca Csaba Spitzmuller este aici pentru a fi invingator si nu invins, deci nici nu se poate pune problema ca acesta sa concureze in favoarea lui Gergo

Csegzy Levente ocupantul scaunului de navigator, dedica bineinteles Victoria coechipierului sau:

Evident, dedic aceasta victorie lui Gergo, care si-a sarbatorit ziua de nas;tere, ne-am dorit foarte mult sa castigam la Arad in primul rand pentru el, intradevar am incercat sa fac din punctul meu de vedere tot ce este omeneste posibil pentru a termina pe prima pozitie acest raliu. Au fost momente dificile mai ales pe prima bucla de dupa masa, intr-adevar s-a mers pe unele locuri mult prea tare tinand cont de terasament si de aderenta pe care am avut-o, pana la urma am reusit sa terminam asa cum ne-am dorit. Am avut si mici probleme tehnice pe probele noi, dar care nu ne-au influentat insa parcursul.”

Raliul Aradului reprezinta penultima etapa a sezonului competitional, iar lupta pentru pozitia suprema in ierarhia nationala se va da la Iasi.

Gergo Szabo si Csegzy Levente sunt sustinuti in Campionatul National de Raliuri al Romaniei de: Jack Daniel’s,  Boccardo Entreprise, Iony Piese Auto Sibiu, Wayteq, B.box, Cosmote, Nike, Julius Meinl, Hotel Tarnava.

 
Jack Daniel’s Rally Team – victorii si sarbatoare la raliul Aradului
Written by RallyZone   

Raliul Aradului a adus echipei Jack Danie’s Rally Team rezultate exceptioanale. Campionul en titre Gergo Szabo a castigat raliul si se indreapta spre un nou titlu, Edwin Keleti si Victor Ponta, deja campioni, au ocupat locul 2 la grupa A si Catalin Berari si Mihai Sandu locul 2 la grupa K .

 

Mihai Leu: „ Am organizat pentru al doilea an un raliu la Arad si ma bucur ca a fost un succes. Si mai mult ma bucur ca echipa pe care o conduc este invingatoare la Arad si ca prin aceste rezultate am transmis mesajul nostru: Condu responsabil: nu bea la volan! atat aradenilor, cat si iubitorilor de raliu din Ungaria.

Avem 459 de puncte si suntem pe locul 1! Gergo Szabo a facut o cursa extraordinara. Victor si Edwin au sosit pe locul 2, Catalin Berari la fel, Viorel Ivan la Cupa Dacia, prin victoria sa, a contribuit la succesul echipei.”

 

gergoszabo1Gergo Szabo: „Aradul este cadoul meu pentru ziua mea!”

Am castigat pentru a doua oara la Arad si ne bucuram foarte tare. Mai avem o etapa si speram la un nou titlu. Pentru mine bucuria este enorma. Am muncit mult si meritam din plin aceasta victorie. Cu 108 puncte, suntem primii in clasament, dar lupta nu va fi usoara. Evident, ne asteapta raliul Iasiului si ultima batalie. Victoria de la Arad a fost cadoul meu si a lui Levente pentru mine!

Gergo Szabo si Victor Ponta - sarbatoriti la raliul Aradului

 

Jack Daniel’s Rally Team a sarbatorit victoriile membrilor echipei, dar si zilele de nastere a 2 dintre ei: Gergo Szabo si Victor Ponta. Nascuti in aceeasi zi – 20 septembrie – cei doi au petrecut cu Jack si tort. Si pentru ca in septembrie se sarbatoreste in fiecare an ziua lui Jack Daniel, in acest an, la Arad au fost practic 3 sarbatoriti:  Jack, Gergo si Victor!

 

keleti2Edwin Keleti si Victor Ponta sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, Renault Romania, Pirelli Romania, Colgate-Palmolive (Romania) prin Mennen Speed Stick, autovit.ro, Rin Grand Hotel si vopselele auto Ixell. 

 

Jack Daniel’s Rally Team, aduce mesajul sau de responsanbilitate cu urmatoarele echipaje: Edwin Keleti si Victor Ponta pe Renault Clio R3 Maxi Evo, Catalin Berari, copilot Mihai Sandu, pe Mitsubishi Lancer Evo 10,  Gergo Szabo si Levente Csegzy pe Mitsubishi Lancer EVO 9 si Titi Aur si Karoly Borbely, tot pe Mitsubishi Lancer EVO 9. Lor li se alatura si Viorel Ivan si Gheorghe Dumitru la Cupa Dacia.

Despre Brown Forman:

Cu mai mult de 4000 de angajati in intreaga lume, Brown Forman face parte din topul 10 al celor mai mari companii de bauturi spirtoase si vinuri la nivel mondial. In Romania, Brown Forman distribuie Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.

 
O victorie asteptata de la inceputul sezonului
Written by RallyZone   

Echipajul Napoca Rally Academy, Vlad Cosma/ Florin Dorca, a pasit pe prima treapta a podiumului grupei A la finalul Raliului Aradului, a saptea etapa a Campionatului National de Raliuri. Dupa ce a obtinut al doilea timp al grupei in super-speciala de vineri seara, Vlad incepe in forta ziua de sambata cu un time-stretch pe prima proba a zilei, pierde apoi cateva secunde pe urmatoarele doua speciale, dar finalul buclei il gaseste in postura de lider, chiar daca, initial, pilotul clujean nu se astepta sa se impuna pe probele de viteza din prima parte a zilei. Pe a doua trecere, Vlad pierde ceva timp pe fiecare dintre cele trei speciale, dar nu suficient pentru a-l indeparta de la conducerea grupei A. Urmau cele patru probe tehnice pe care Vlad isi stabilise sa atace, dar, cu probleme la masina, reuseste acest lucru doar pe ultima bucla, dupa parcul de service. Astfel, tanarul pilot al Napoca Rally Academy castiga ultimele doua speciale si reuseste sa-si adjudece prima victorie la grupa A din cariera.

cosma1Suntem foarte fericiti, este o victorie pe care o asteptam de la inceputul sezonului! Pe primele sase probe de astazi targetul nostru era sa nu luam bataie foarte tare.  Am reusit mai mult de atat, dupa ce le-am parcurs eram  in fata cu cateva secunde, chiar daca pe a doua bucla am mers cu grija, dupa ce mecanicii au descoperit in parcul de service un furtun perforat, pe care, in criza de timp, l-au peticit. Am mers apoi alte patru probe cu probleme electrice, masina intrerupea la 6000 de ture, desi motorul Citroenului C2R2 Max “urca” in mod normal pana la 8500 de ture. Baietii de la Transilvania MotorSport au rezolvat si aceasta problema si, pe ultimele doua probe, am dat atacul final si am reusit sa ne impunem. E o victorie foarte importanta pentru noi, suntem foarte bucurosi, exulta Vlad dupa baia de sampanie oferita de mecanici in ultimul parc de service.

Inaintea ultimei etape a Campionatului National de Raliuri, Raliul Iasiului, Vlad Cosma si Florin Dorca ocupa locul secund in ierarhia grupei A, cu 98 de puncte. Clasamentul este condus de Edwin Keleti si Victor Ponta, care au acumulat pana acum 158 de puncte iar pe ultima treapta a podiumului, cu 81 de puncte, se afla un alt echipaj al Napoca Rally Academy: Danny Ungur/Toni Avram.

 
AU FOST SI WEEKEND-URI MAI BUNE…
Written by RallyZone   
  • Marisca abandoneaza in Raliul Aradului
  • Tempesta a terminat pe patru

 

marisca1Echipajul Napoca Rally Academy, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, nu a terminat Raliul Aradului din cauza unor probleme electrice la masina. Acesta este al doilea abandon tehnic consecutiv de care are parte Bogdan Marisca, dupa cel de la Brasov. In aceste conditii sansele la titlu s-au diminuat considerabil pentru  pilotul clujean . Nu stiu exact ce s-a intamplat, se pare ca s-a rupt suportul de la baterie, aceasta se misca necontrolat si intrerupea limentarea cu curent. Am terminat proba asa, dar, in cele din urma ceva s-a intamplat si la motor din cauza acelor socuri la alimentare si, pe etapa dintre PS 8 si PS 9, am fost nevoiti sa ne oprim. Ne-ar fi placut sa mergem la Iasi cu sanse pentru titlu, dar acum acestea sunt foarte mici, a spus Bogdan cu amaraciune. In acest moment Marisca se afla pe locul trei in clasamentul general Campionatului National de Raliuri, cu 89 de pucte, fiind insa devansat de Gergo Szabo, care a acumulat 108 puncte si de Valentin Porcisteanu, 92 de puncte.

tempesta1Pentru Tempesta si Dorin Pulpea, penultima etapa a Campionatului National de Raliuri a insemnat primul raliu terminat in ultimele cinci runde ale competitiei interne. Locul patru obtinut la Arad, nu este insa in masura sa-i multumeasca. Locul patru, evident, nu este ceea ce ne-am dorit. Sambata dimineata am pierdut prea mult timp pe prima bucla si nu am mai putut recupera. In partea a doua a zilei am mers mai bine, chiar daca pe ultima bucla am incercat niste setari care nu s-au dovedit a fi foarte inspirate. Dupa patru sute de kilometri pe asfalt alunecos am avut nevoie de o mica perioada de adaptare la macadam si, la ritmul in care se merge acum in campionat, orice moment de ezitare in seamna cel putin 10 secunde pierdute. Urmeaza Raliul Iasiului, unde vrem sa terminam onorabil campionatul intern si il vom folosi si ca ultim shake-down pentru Rusia, caci trebuie sa castigam din nou Cupa Europei de Est, a declarat Tempesta la finalul Raliului Aradului.

Dupa Raliul Iasiului (8-10 octombrie), Tempesta si Dorin Pulpea vor participa, in perioada 16-17 octombrie, la Novorossyisk Rally of Russia, a cincea etapa in FIA European Rally Cup (East),  etapa in urma careia echipajul Napoca Rally Academy spera sa aduca, la fel ca in 2010, trofeul european la Cluj.

 
„Titlul s-a dus, dar ne batem pentru podium”
Written by RallyZone   

gartofan1Echipajul brasovean Dan Girtofan/Mita Lazarescu a terminat pe locul 5 Raliul Aradului, etapa a 7-a a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2010. Rezultatul de la Arad face ca „Giri” si Mita sa rateze orice sansa de a mai lupta pentru titlul suprem, dar le ofera inca o oportunitate de a termina pe podiumul clasamentului din 2010. Din pacate titlul s-a dus, insa ne mai pastram sansele la podium. N-am reusit sa merg in ritmul pe care mi l-as fi dorit. S-a schimbat vremea, a plouat, s-au facut noroaie si de aceea am avut o prudenta mai mare. In plus, a venit si o greseala pe superspeciala de vineri, unde am pierdut aproape 12 secunde din cauza ca ne-am rasucit. Trebuie sa spun ca a fost o superspeciala care nu ne-a placut deloc, nici mie, nici mai multor colegi. A fost bezna totala, nu s-a respectat traseul, s-au mutat cauciucurile de la ceilalti concurenti, s-au facut trase pe care le descopereai in timp ce faceai tura, nicidecum nu semanau cu cele de la recunoastere. Cum am mai spus, totul a fost in bezna, n-am vazut nici noi, nici spectatorii nimic. Pacat. In ceea ce priveste a doua zi, am fost mai prudenti, am avut si doua momente un pic mai delicate, la viteza mare, care ne-au dat asa un pic de „teama”. Nu am iesit in decor, dar la 170 de km la ora sa treci de-a latul spre raul Mures nu cred ca este o senzatie prea placuta. PS 3, proba care seamna cu cele din Finlanda, a fost una foarte frumoasa, dar, din pacate, acolo au avut loc cele mai multe accidente, rasturnari. Dupa amiaza, pe specialele lungi, am inceput sa-mi intru in ritm, dar deja ecartul era prea mare pentru a mai putea face ceva. Au mers foarte tare Gergo, Spitzi, chiar si Vali si Bogdan, iar noi, din nefericire, n-am reusit sa tinem pasul cu ei”, a povestiti „Giri” aventura aradeana.

Dan Girtofan a apreciat ca nu vrea sa mai dea pronosticuri pentru ultima etapa, Raliul Iasiului, cea care va decide ierarhia finala a sezonului 2010. „Am ramas pe locul 4, dar s-a apropiat Spitzmuller foarte tare de noi si am pierdut un pic contactul cu Vali, care este pe 2. S-au bulversat cat de cat lucrurile in lupta pentru podium, dar urmeaza sa vedem ce putem face la Iasi. Nu mai vreau sa dau pronosticuri si sa mai zic nimic pentru ca, dupa cum se vede, iti doresti una si iese alta. E un sport foarte schimbator si trebuie sa mai si noroc. Cu alte cuvinte si norocul face parte din echipaj”, a spus Girtofan, care a adaugat apoi: „Nu vreau sa fac calcule. N-am facut-o nici la Arad si nu vreau sa o fac nici la ultima etapa. Va fi cum va vrea Dumnezeu! Vreau doar sa ne pregatim bine si sa dam ce putem la Iasi. Asta ne-a mai ramas. Nu dezarmam insa, suntem niste luptatori”.

Raliul Aradului a fost castigat de Gergo Szabo, care a fost urmat pe podium de Csaba Spitzmuller si de Valentin Porcisteanu. Ultima etapa a CNR Dunlop 2010 va fi Raliul Iasiului, programat intre 8 si 10 octombrie.

Echipajul Dan Girtofan/Mita Lazarescu doreste sa multumeasca partenerilor Alexandrion Grup Romania, BKP, Mobil 1 prin Lubexpert, Complexul Valea cu Flori, Aro Palace, Auto Kino Brasov – dealer Subaru si www.giri-rs.ro pentru sprijinul neconditionat acordat.

 
Clasament Neoficial General (Ideiglenes végeredmény OPEN)
Written by RallyZone   

Pilot/Copilot                      Automobil                                   G C           T.Realiz   Penal  Timp Total Ecart fata de I-ul      Ecart fata de prec

RSz Versenyzo/Navigátor                            Autó                      Gy. Ido             Össz ido                     prec

Külömbs elso  Külömbs elozo

1    2 Tempesta/Pulpea Dorin                               Peugeot 207 S2000       N 4    02:53,00           02:53,0    62.43 km/h       -

2    8 Mihalache Manuel/Colceriu Sorin                    Mitsubishi EVO 9          N 4    02:53,40           02:53,4      00:00,4     00:00,4

3    41 Spitzmuller Csaba/Bahor Bea                        Mitsubishi EVO 9          N 4    02:53,50           02:53,5      00:00,5     00:00,1

4   117 Szíjj Zsolt/Kazinczky Levente                       Mitsubishi                  S 4    02:56,10           02:56,1      00:03,1     00:02,6

5    1 Szabo Gergo/Csegzy Levente                      Mitsubishi EVO 9          N 4    02:56,40           02:56,4      00:03,4     00:00,3

6    5 Marisca Bogdan/Itu Sebastian                       Subaru Impreza N15      N 4    02:57,20           02:57,2      00:04,2     00:00,8

7   143 Lovasz Pal/Berenyi Akos                            Mitsubishi                  S 4    02:57,90           02:57,9      00:04,9     00:00,7

8    25 Porcisteanu Valentin/Dobre Dan                    Mitsubishi                  N 4    02:58,00           02:58,0      00:05,0     00:00,1

9    28 Aur Titi/Borbely Karoly                                Mitsubishi EVO 9          N 4    02:59,50           02:59,5      00:06,5     00:01,5

10  163 Borbás Szabolcs/Borbás Attila                      Subaru Impreza           S 4    02:59,90           02:59,9      00:06,9     00:00,4

11  171 Vavika Tibor/Baumhakl Kornél                       Mitsubishi                  S 4    03:00,60           03:00,6      00:07,6     00:00,7

12   48 Tatoiu Dan/Berghea Adrian                          Subaru N11                N 4    03:04,20           03:04,2      00:11,2     00:03,6

13    6 Girtofan Dan/Lazarescu Mihai                       Subaru Impreza STI N15 N 4    03:04,80           03:04,8      00:11,8     00:00,6

14   15 Popa Octavian/Beldie Mihaela                       Mitsubishi EVO 9          N 4    03:04,90           03:04,9      00:11,9     00:00,1

15   11 Savu Horatiu/Banca Marc                            Mitsubishi EVO 9          N 4    03:05,90           03:05,9      00:12,9     00:01,0

16  139 Bereczki Norbert/Kozma László                     Honda                      N 2    03:06,30           03:06,3      00:13,3     00:00,4

17   99 Keleti Edwin/Ponta Victor                            Renault Clio                A 7    03:06,50           03:06,5      00:13,5     00:00,2

18  336 Banciu Dorin/Covaci Gabriel                         Toyota Celica GT four    H 4    03:06,70           03:06,7      00:13,7     00:00,2

19   29 Cosma Vlad/Dorca Florin                             Citroen C2R2 Max         A 6    03:07,00           03:07,0      00:14,0     00:00,3

20  183 Rado Istvan/Kovacs Szilvia                          Honda Civic VTI           N 2    03:07,10           03:07,1      00:14,1     00:00,1

21   50 Petcu-Urasi Ciprian/Bondane Ion                    Mitsubishi EVO 9          N 4    03:07,30           03:07,3      00:14,3     00:00,2

22   53 Lacatus Mihai/Tohatan Florin                        Mitsubishi EVO 8          N 4    03:08,50           03:08,5      00:15,5     00:01,2

23  187 Nagy Tamas/Nemeth Fruzsina                       Honda Civic                N 2    03:08,60           03:08,6      00:15,6     00:00,1

24  159 Fischer Dániel/Földesi Csaba                        Honda                      A 7    03:08,80           03:08,8      00:15,8     00:00,2

25  181 Lendvai Istvan Rolf/Madar Tibor                     Suzuki Swift Sport        N 2    03:11,40           03:11,4      00:18,4     00:02,6

26  177 Praj Ferenc/Erczkovi Attila                           Honda Civic                A 7    03:11,80           03:11,8      00:18,8     00:00,4

27   27 Duval Nistor/Magos Dan                              Citroen C2 R2 Max        A 6    03:13,60           03:13,6      00:20,6     00:01,8

28  175 Stepan Arpad/Magyar Peter                         Lada                        S 2    03:13,80           03:13,8      00:20,8     00:00,2

29  411 Tomita Serban/Ferenti Iosif                           Citroen Saxo VTS         N 2    03:14,90           03:14,9      00:21,9     00:01,1

30   22 Borbely Lorincz/Chinces Marcel                    Citroen Saxo VTS         N 2    03:15,20           03:15,2      00:22,2     00:00,3

31  469 Barbu Sebastian/Hulea Razvan                     Dacia Logan               N 2    03:15,80           03:15,8      00:22,8     00:00,6

32   47 Ivan Viorel/Dumitru Gheorghe                       Dacia Logan               N 2    03:16,50           03:16,5      00:23,5     00:00,0

33  302 Berari Catalin/Sandu Mihai                           Mitsubishi EVO 10         K .    03:16,50           03:16,5      00:23,5     00:00,7

34  309 Groza Elisei/Marginean Radu-Nicolae              Subaru Impreza STI N10  K .    03:16,60           03:16,6      00:23,6     00:00,1

35  485 Raduta Adrian/Maior Robert                         Dacia Logan               N 2    03:17,60           03:17,6      00:24,6     00:01,0

36  121 Paldi Zsolt/Csepany Csaba                          Lada VFTS                 H 3    03:17,90           03:17,9      00:24,9     00:00,3

37   93 Nastase Bogdan/Popidan Alexandru               Dacia Logan               N 2    03:18,60           03:18,6      00:25,6     00:00,7

38  451 Tatoiu Sidonia/Hangu Florin                          Subaru N12                K .    03:19,40           03:19,4      00:26,4     00:00,8

39   85 Stanoiev Bogdan/Maier Calin                        Dacia Logan               N 2    03:20,00           03:20,0      00:27,0     00:00,6

40  445 Mirea Alexandru/Despinoiu Dragos                 Dacia Logan               N 2    03:21,10           03:21,1      00:28,1     00:01,1

41   20 Badina Eugen/Badina Aurelian                      Ford Escort MK2          H 4    03:21,20           03:21,2      00:28,2     00:00,1

42   70 Grigore Adrian/Paunescu Marius                   Dacia Logan               N 2    03:22,20           03:22,2      00:29,2     00:01,0

43  330 Argesanu Dragos/Butnar Gheorghe                Subaru N12                K .    03:22,30           03:22,3      00:29,3     00:00,1

44  415 Krepelka Alexandru/Szonyi Adrian                 Dacia Logan               N 2    03:22,90           03:22,9      00:29,9     00:00,6

45  419 Tempestini Simone/Baggio Lucio                    Dacia Logan               N 2    03:24,50           03:24,5      00:31,5     00:01,6

46  433 Popa Spartacus/Fancsali Tamas                    Dacia Logan               N 2    03:24,90           03:24,9      00:31,9     00:00,4

47  321 Crisan Florin/Onofrei Mircea                         Subaru Impreza           H 4    03:27,20           03:27,2      00:34,2     00:02,3

48  310 Graef Gunther/Cibu Cristian                         Toyota Celica ST205     H 4    03:36,00           03:36,0      00:43,0     00:08,8

Director Sportiv(Versenyigazgató)                                  Secretar Sef(Versenyiroda vezetoje)

FODOR ADRIAN                                                             LANG TAMAS

 
Tempesta castiga super speciala la Raliul Aradului!
Written by RallyZone   


  1. Startul oficial s-a dat in fata Primariei Municipiului Arad
  2. 1500 de spectatori au urmarit, pe ploaie, super speciala pe pista de karting
  3. Sambata sunt programate 10 probe speciale pe macadam

tempesta1Raliul Aradului a debutat astazi cu super speciala de pe circuitul de karting Vegas International Kart. Tempesta a fost cel mai rapid si s-a instalat la conducere dupa prima zi din Raliul Aradului, podiumul fiind completat de Manu Mihalache si Csaba Spitzmueller.

Desfasurata pe ploaie, care a inceput cu cateva minute inainte de start, prima proba din  Raliul Aradului a decurs fara incidente, toti cei 48 de piloti inscrisi ajungand cu bine in parcul inchis. Ploaia a fost un „bonus” perfect doar pentru spectatori care au asistat la un spectacol total, masinile fiind echipate cu pneuri de macadam.

Tempesta a repetat performanta de anul trecut si s-a impus pe circuitul de karting Vegas International Kart cu timpul de 2 minute si 53 de secunde. Podiumul clasamentului general a fost completat Manu Mihalache, la 0,4 secunde, si de Spitzmuller Csaba, la 0,5 secunde in spatele lui Tempesta.

Cei patru piloti care se bat pentru titlul national, Szabo Gergo, Bogdan Marisca, Vali Porcisteanu si Dan Gartofan s-au clasat pe locurile 4, 5, 6, respectiv 9. Cel mai bun pilot maghiar, in clasamentul Open care ii include pe toti cei 48 de piloti aflati pe lista de start, Szijj Zsolt care a fost cronometrat cu cel de-al patrulea timp.

Echipajul Edwin Keleti/Victor Ponta s-a impus la grupa A, Catalin Berari/Mihai Sandu sunt lideri la grupa K, Dorin Banciu/Gabriel Covaci la grupa H, iar Sebastian Barbu/Razvan Hulea ocupa prima pozitie in cadrul Cupei Dacia.

Sambata, 18 septembrie, in ziua a doua a Raliului Aradului, sunt programate restul de 10 probe speciale cu o lungime totala de aproape 113 kilometri.

 
Record de participanti la Raliul Aradului
Written by RallyZone   

  1. 34 de piloti straini si 38 de piloti romani la start
  2. Super speciala pe circuitul de karting
  3. 11 5,8 km impartiti in 11 probe speciale pe macadam

Raliul Aradului, etapa a 7-a din Campionatul National de Raliuri, a strans un numar record de participanti. Pe lista de inscrieri sunt 72 de piloti, dintre care 34 de piloti din Ungaria.

arad afis 201038 de piloti romani si 34 de piloti maghiari. Asa arata lista de start pentru Raliul Aradului, etapa a 7-a din Campionatul National de Raliuri, cu aproape doua saptamani inaintea startului oficial. „Am incercat pe tot parcursul acestui an sa-i conving pe pilotii din Ungaria sa vina la Arad pentru acest raliu. Pana la urma am reusit si sper ca in 2011 acest raliu sa conteze atat in campionatul nostru, cat si in campionatul Ungariei”, a spus Mihai Leu, organizatorul acestei etape. Chiar daca inscrierile oficiale s-au incheiat, lista de start ramane in continuare deschisa, orice echipaj putand sa se inscrie la aceasta etapa platind o taxa suplimentara.

Programata in perioada 17 – 18 septembrie, pe specialele de macadam din judetul Arad, etapa a 7-a din Campionatul National de Raliuri are o lungime totala de 415,95 kilometri, dintre care 115,8 kilometri impartiti in 11 probe speciale. „Am adus foarte multe lucruri noi in aceasta etapa in comparatie cu prima editie si sunt sigur ca toti piloti vor aprecia noua configuratie a raliului. As vrea sa multumesc tuturor autoritatilor locale care s-au implicat in sprijinirea acestui proiect”, a continuat Mihai Leu.

Singura proba care nu se va desfasura pe macadam este super speciala, programata vineri 17 septembrie de la ora 19:00, care se va desfasura pe circuitul de karting din Arad. „Circuitul de karting este unul foarte cunoscut in oras si aici s-a desfasurat, printre altele, si o etapa din Campionatul Mondial de Supermoto. Sunt sigur ca vom avea parte de un spectacol total pe aceasta proba si sper sa atragem cat mai multi spectatori”, a mai spus Mihai Leu, organizatorul Raliului Aradului.

 
Un an cu ghinion...
Written by RallyZone   

Echipajul Manuel Mihalache/Sorin Colceriu nu a reusit sa termine Raliul Tara Barsei, decizia de a abandona venind chiar inainte de ultima speciala a cursei, in momentul in care ocupa pozitia a 15-a.

 

Pilotul brasovean a inceput ezitant, doar locul 10 la superspeciala de la Bucuresti, insa isi punea mari sperante intr-o revenire pe probele de macadam din “triunghiul” Predeal-Azuga-Sacele.

 

manu_mihalache1Manu Mihalache: “Nu am fost in cea mai buna forma la superspeciala mai ales din cauza caldurii, dar nu ne-am facut mari probleme, pentru ca am avut un ecart de doar 3,2 secunde fata de Gergo, castigatorul probei. Din pacate o idee buna – organizarea specialei Baneasa Rally Show la Bucuresti – s-a dovedit foarte incomoda pentru noi, concurentii. A fost extrem de obositor, am ajuns tarziu la Brasov, ne-am culcat la ore inaintate din noapte si nu am avut destul timp de odihna pentru cursa de a doua zi. Oricum, sper ca si in 2011 sa avem o proba in Capitala, dar mai este de lucrat la capitolul organizare.

 

Manu a inceput ziua de sambata cu un loc 6 pe PS2, urmat de pozitia a 7-a in proba urmatoare – in conditiile in care specialele au fost castigate de Dodo Pitigoi cu o masina de grupa K – dupa care a terminat de doua ori cu cel de-al 5-lea timp in PS4 si PS5. In acel moment se afla pe locul 7 in clasamentul general, la 22 secunde de lider. A urmat, insa, un ghinion teribil care l-a obligat pe Manuel sa piarda aproape 7 minute pe PS6.

 

Manu Mihalache: “A sarit siguranta de la timonerie si nu am mai putut folosi schimbatorul de viteze. Am oprit, am pierdut 6-7 minute stand pur si simplu pe proba, timp in care am facut o improvizatie si am putut sa plec. Totusi, nu am rezolvat mare lucru, deoarece nu puteam folosi treptele 1, 3 si 5 ale cutiei de viteze.

 

Chiar si asa, Manu si Sorin nu au cedat si au obtinut locul 6 pe PS7, insa in momentul in care – in parcul de service fiind – au aflat ca ocupa doar pozitia a 15-a la “general” au decis sa se retraga.

 

Manu Mihalache: “Ne-am gandit mult daca mai are vreun rost sa continuam, mai ales ca eram la aproape 8 minute de Gergo si la 3 minute si jumatate de ultimul loc aducator de puncte, ocupat de Keleti. Am decis de comun acord ca e mai bine sa abandonam ca sa protejam masina. Nu avea sens sa mai luam startul in ultima speciala doar pentru a face figuratie. E frustrant sa vezi cum o piesa de 1 euro te aduce intr-o asemenea situatie. Din pacate, desi anul acesta am avut revizii la Mitsubishi-ul de concurs asa cum nu am mai avut in ultimii ani, am fost loviti de ghinion. Sunt si eu curios ce se va intampla in ultimele doua curse si pot spune cu siguranta ca toti cei 4 din fata vor merge la rupere.

 

Urmatorul raliu va avea loc la Arad, intre 17-19 septembrie.

Echipajul Manuel Mihalache/Sorin Colceriu multumeste partenerilor: Repsol, sponsorului deja traditional MarK Mobel (Tg Mures), Gaetmo, ProFM si Kraftwerk.
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next > End >>

Page 2 of 8