Cnr
Doua echipaje Napoca Rally Academy pe podiumul grupei A la Raliul Clujului Mobil 1 – Star Lubricants
Written by Andi Hutanu   

 

  • cosma1Vlad Cosma la prima victorie in Citroen Racing Trophy si pe locul doi la grupa A
  • Danny Ungur pe a treia treapta a podimului grupei A si pe locul secund in cadrul Trofeului Citroen

 

Echipajul Napoca Rally Academy, Vlad Cosma/Florin Dorca, a reusit la Cluj prima victorie in Citroen Racing Trophy, cei doi terminand raliul “de casa” si pe a doua treapta a grupei A. Mezinul Napoca Rally Academy a pornit ambitios, asa cum a promis, in Raliul Clujului terminand super-speciala de vineri cu al treilea timp al grupei, la doua secunde si jumatate de lider. Insa Vlad Cosma a reusit adevaratele performante pe probele de sambata. Tanarul pilot clujean stabileste cel mai bun timp atat pe prima, cat si pe a doua speciala, pierde ceva pe cea de-a treia, dar incheie prima bucla in postura, surprinzatoare pentru multi, de lider al grupei A. Totul s-a schimbat insa la a doua trecere pe proba speciala Tarnita, unde cauciucurile folosite de Vlad si Florin nu au facut fata cantitatii de apa de pe drum si cei doi pierd peste 25 de secunde dar si primul loc, pe care nu mai reusesc sa-l recupereze pana la finalul raliului. A fost cat pe  ce, dar, din pacate, singurele cauciucuri pe care Citroen le pune la dispozitie pentru asfalt ud nu au fost cele mai potrivite pentru ploaia torentiala de care am avut parte la a doua trecere pe proba Tarnita, unde n-am putut tine pasul cu Edwin Keleti si am pierdut destul de mult. In rest, am fost in ritm cu el, l-am si batut pe unele probe, dar, de data asta, el a fost din nou cel mai bun. Astea sunt cursele, poate la Sibiu va veni si randul nostru. Daca ne uitam la locurile obtinute de noi in acest sezon la grupa A: 5,4,3,2, putem spera sa urmeze 1! Ne multumeste si victoria in Citroen Racing Trophy, dar o victorie la grupa A ar fi fost mult mai importanta, a declarat Vlad dupa sosire.

ungur1Cu o masina care nu dezvolta suficienta putere, Danny Ungur si Tony Avram, au tinut cu greu ritmul celorlalti concurenti, in special pe probele in urcare si, chiar daca pe probele in coborare “au fost acolo”, cei doi sunt nevoiti sa se multumeasca la finele Raliului Clujului Mobil 1 – Star Lubricants cu ultima treapta a podiumului grupei A si cu locul secund in Citroen Racing Trophy. Chiar acum vorbeam cu seful echipei de asistenta ca trebuie refacut motorul Citroen-ului. Pe proba speciala Tarnita, la coada lacului eram in zecime cu Vlad si la sase secunde in spatele lui Edwin. Pana sus la Marisel, ne-am distantat la 25 de secunde in urma lui Vlad si la peste un minut in urma lui Keleti. Pe proba speciala Rasca,  la vale, la prima trecere am terminat la mai putin de trei secunde distanta de Vlad si la peste 4 secunde in fata lui Edy, iar la a doua trecere i-am batut pe amandoi. A fost, deci, clar o diferenta de putere si trebuie sa facem ceva in acest sens. Am facut si o pana pe prima trecere pe Tarnita, dar asta nu cred ca a influentat deicisv rezultatul. Ar fi trebui si sa taiem profilul cauciucurilor, dar nu am crezut ca o sa ploua chiar asa. In cele din urma am stiut insa sa gestionam toate problemele si sa ajungem la sosire cu masina intreaga, orice punct este extrem de important. In concluzie, sunt multumit, vreau sa-l felicit pe Tony, a dictat fara greseala si ma felicit si pe mine, am avut o dictare perfecta. Il felicit pe Edwin, a mers foarte tare, il felicit pe Vlad si ii felicit pe toti cei care au terminat acest raliu extrem de dificil din cauza conditiilor de aderenta. Toti am avut, cred, momente cand am fost pe punctul sa sarim in decor. Acum abia asteptam sa rulam pe macadam, a spus Danny in parcul de service de la finalul Raliului Clujului Mobil 1 – Star Lubricants.

 

 

 
Victorie pentru Marisca, abandon pentru Tempesta
Written by Andi Hutanu   


 

  • Bogdan Marisca castiga autoritar Raliul Clujului Mobil 1 – Star Lubricants
  • Tempesta abandoneaza invins de o defectiune stupida

 

marisca1Echipajul Napoca Rally Academy, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, a urcat pe prima treapta a podiumului Raliului Clujului Mobil 1 – Star Lubricants, dupa o cursa pe care a controlat-o in totalitate. Daca in super-speciala de vineri seara Bogdan a reusit doar al cincelea timp, pilotul clujean a atacat inca din prima proba a zilei de sambata, pe care a si castigat-o. Beneficiind si de o alegere inspirata a pneurilor, Marisca continua in acelasi ritm, urmatoarele doua probe speciale reprezentand tot atatea time-scratch-uri pentru Bogdan si Sebi, cei doi intrand in parcul de service de la jumatatea zilei cu un avans de peste 33 de secunde. In ciuda faptului ca decizia de a aborda a doua bucla cu acelasi tip de cauciucuri nu a mai fost la fel de fericita, pilotul Napoca Rally Academy reuseste cel mai bun timp si la a doua trecere pe proba speciala Tarnita (PS5), distantindu-se in fruntea clasamentului general provizoriu la 42,6 secunde de urmatorul clasat, avans care-i permite sa slabeasca ritmul. Bogdan Marisca cedeaza astfel intaietatea pe ultimele doua probe speciale si pe super-speciala care a incheiat raliul si isi adjudeca a doua victorie din sezonul 2010, cu un ecart confortabil, de 37,2 secunde.  A fost o victorie frumoasa, muncita. Am ales bine cauciucurile pentru prima bucla, in care am si atacat. Am avut sansa ca adversarii nostri sa nu aleaga pneurile la fel de bine, ma refer in special la Gergo Szabo, si, cand am vazut ecarturile dupa prima bucla am stiut ca avem sanse la primul loc. Pentru a doua trecere pe cele trei probe speciale am primit informatii gresite referitoare la conditiile meteo si am ales acelasi tip de cauciucuri. N-au fost rele, dar am trait multe momente “tari” pe Tarnita 2, a fost o proba incredibila. Am reusit sa ajungem la finalul ei si apoi nu am facut altceva decat sa ne conservam avantajul. Imi pare rau pentru Vali Porcisteanu, dar in special pentru Tempesta, care cred in continuare ca ar fi fost principalul pretendent la victorie daca ar fi continuat. In final am reusit ceea ce ne-am propus si am obtinut 25 de puncte extrem de importante. Nu putem insa vorbi despre titlu, urmeaza macadamul, patru etape foarte dificile si orice se poate intampla, oricare dintre primii cinci-sase piloti avand sanse reale sa castige campionatul”, a declarat Bogdan Marisca .

Cu acest rezultat, pilotul Napoca Rally Academy acumuleaza 77 de puncte in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri al Romaniei, cu  19 mai multe fata de urmatorul clasat.

Pe de alta parte Tempesta si Dorin Pulpea s-au numarat printre ghinionistii Raliului Clujului Mobil 1 – Star Lubricants si, chinuiti de o defectiune stupida, au fost obligati, in cele din urma, sa abandoneze. Tempesta a inceput raliul in forta, reusind cel mai bun timp al super-specialei de vineri seara. Evolutia buna continua si in prima proba a zilei de sambata, o proba “de incalzire”, dupa cum avea sa spuna, in care se claseaza al doilea. A urmat insa dezastrul: pe proba speciala numarul 3, motorul ventilatorului pentru habitaclu a ars, lasandu-l pe Tempesta complet fara ventilatie pe parbriz. Cu parbrizul aproape complet aburit, pilotul Napoca Rally Academy parcurge  totusicele doua probe ramase , dar pierde aproape doua minute pana la finaul buclei. Defectiunea nu a putut fi remediata nici in parcul de service,tempesta1Tempesta si Dorin incercand sa se descurce cu un spray pentru dezaburire, care nu a avut insa efectul sperat. Cei doi mai pierd inca 51 de secunde la a doua trecere pe proba speciala Tarnita, iar apoi, pe PS 6, Rasca 2, lipsiti total de vizibilitate, decid sa renunte. O problema tehnica stupida, dar, din pacate, o problema care ne-a lasat complet fara vizibilitate. Inainte de prima trecere pe Rasca a luat foc ventilatorul habitaclului si am mers pe urmatoarele doua probe cu parbrizul aburit complet, pierzand foarte mult timp. Am incercat sa remediem problema cu ceva solutii pentru dezaburire, dar nu a mers si, la jumatatea probei Tarnita 2, parbrizul s-a aburit din nou. Am luat startul pe PS 6, Rasca 2, dar, dupa patru kilometri, parbrizul s-a opacizat total si, fiindca urma portiunea foarte rapida, ne-am oprit. Nu puteam continua, nu mai vedeam absolut nimic. Sunt foarte fericit pentru Bogdan, acuma are prima sansa la castigarea titlului, dar campionatul nu este inca jucat. Mai sunt patru etape si doua-trei victorii pentru oricare dintre ceilalti piloti, inclusiv pentru mine, ar schimba complet datele problemei. Asteptam macadamul, speram sa fie mai bine pentru noi, a spus Tempesta la finalul Raliului Clujului Mobil 1 – Star Lubricants.

Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri este Raliul Sibiului (macadam), care se va desfasura in perioada 16-18 iulie 2010.

 Andi Hutanu – ofiter de presa Napoca Rally Academy.

 
Ultimul raliu pe asfalt...
Written by RallyZone   

 

  1. BauMax, partener oficial in 2010 al echipajului 79
  2. „Dinamobilul” va lua startul la ultima etapa pe asfalt din 2010
  3. Campania „Race and Help” continua pe sms la 890

filip350Alex Filip, Bogdan Iancu si „Dinamobilul” sunt pregatiti pentru Raliul Clujului, ultima etapa din „turul” Campionatului National de Raliuri. Incepand cu aceasta etapa, bauMax s-a alaturat partenerilor oficiali ai echipajului 79.

In 2009, Alex Filip si Bogdan Iancu au obtinut o victorie senzationala in Raliul Clujului la o diferenta mai mica de o secunda fata de echipajul clasat pe locul secund. „A fost o victorie frumoasa pe care am obtinut-o in ultima proba speciala a raliului. Din pacate, anul acesta, sansele noastre sa reeditam succesul din 2009 sunt destul de mici, tinand cont ca am ramas in urma din punctul de vedere al masinii de curse, dar vom face totul ca sa plecam de la Cluj cu maximum de puncte posibil”, a spus Alex Filip, inaintea recunoasterilor pentru Raliul Clujului.

Incepand cu ultima etapa pe asfalt din Campionatul National de Raliuri, echipajul 79 va fi sustinut si de bauMax, una dintre companiile de succes in domeniul bricolajului din Europa Centrala si de Est. In Romania, bauMax detine 11 magazine in orasele Brasov, Sibiu, Targu Mures, Cluj, Craiova, Suceava, Bacau, Iasi, Ploiesti, Bucuresti si Pitesti. „Sunt foarte incantat ca am reusit sa atragem alaturi de noi inca un partener important. Acest lucru ne va ajuta foarte mult in atingerea obiectivului nostru de a lua startul in retur, adica etapele pe macadam, cu o masina complet noua. In plus, bauMax are magazine in aproape toate orasele unde se organizeaza etape din Campionatul National de Raliuri si cu siguranta vom face multe actiuni cu ocazia fiecarui raliu”, a spus Alex Filip, cel mai bine clasat pilot din Citroen Racing Trophy Romania.

Compania bauMax Romania se bucura de colaborarea cu cei doi componenti ai echipajului 79, Alex Filip si Bogdan Iancu, si spera ca, pe parcursul etapelor ce urmeaza sa se desfasoare pana la finalul Campionatului National deRaliuri, clientii retelei de magazine bauMax din intreaga tara sa ii sustina cu ardoare pe cei doi sportivi. Compania isi doreste sa fie prezenta in viata comunitatilor din orasele in care este prezenta si, in acest sens, o astfel de colaborare credem ca poate fi, pe termen lung, una de tipul « win-win » atat pentru noi, cat si pentru echipaj”, a spus Lucia Ungureanu, director de marketing la bauMax Romania.

Raliul Clujului, etapa a 4-a din Campionatul National de Raliuri, se va desfasura vineri si sambata, 25 – 26 iunie, pe specialele de asfalt din jurul orasului Cluj Napoca. In prima zi este programat startul festiv, incepand cu ora 20:00, si super speciala din parcarea Polus Center, iar sambata, in ziua a doua, restul de sapte probe speciale. Lungimea totala a celor 8 probe speciale este de 108 kilometri. „Ne plac foarte mult probele speciale din Raliul Clujului, mai ales Rasca si Tarnita. Tinand cont ca toti adversarii nostri, cu care ne luptam pentru un loc pe podium la grupa A, evolueaza pe teren propriu, sper foarte mult sa ploua pentru ca astfel vom avea o sansa mult mai mare sa ne atingem obiectivul”, a spus si Bogdan Iancu, copilotul echipajului 79.

Campania  „Race and Help”, prin care echipajul 79 strange fonduri pentru Fundatia Hospice „Casa Sperantei” Brasov, va continua si la Raliul Clujului. In total, in contul „Race an Help” s-au strans, dupa primele trei etape din CNR, 1.471,5 Euro. „890 numarul afisat pe masina noastra de curse nu este noul nostru numar de concurs ci este un numar scurt, la care, printr-un simplu sms, se doneaza 2 Euro in contul Fundatiei Hospice. Sper ca toti cei implicati in CNR si spectatorii de pe margine sa trimita un sms la acest numar”, a mai adaugat Alex Filip, care va comenta evolutia sa din Raliul Clujului, in direct, pe blogul personal la adresa: http://www.alexandrufilip.ro/blog.

Clasament general grupa A – PILOTI dupa Raliul Targu Mures (etapa a 3-a din 8)*

1. Edwin Keleti 75 p, 2. Danny 48 p, 3. Alex Filip 45 p, 4. Vlad Cosma 37 p, 5. Rares Tomita 24 p, 6.  Alexandru Mitroi 15 p, 7. Szabo Csongor 12 p, 8. Nistor Duval 10 p, 9. Octavian Ciovica 8 p, 10. Mihai Lacatus 6 p, 11. Andrei Cascaval 2 p, Cristian Toader 1p.

In 2010, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu este sustinut de: Orange Romania, Michelin Romania, Computerland, Baumax Romania, Radcom, Citroën Romania, FC Dinamo Bucuresti, Converse, Colina Motors si sustine Fundatia Hospice „Casa Sperantei” Brasov.

*Sub rezerva omologarii rezultatelor de catre FRAS.
 
Dan Girtofan cauta un nou podium la Raliul Clujului
Written by RallyZone   

Speram sa confirmam evolutia din ultimele raliuri

Echipajul brasovean, Dan Girtofan/Mita Lazarescu (Subaru Imprezza STI), spera sa confirme forma buna din ultimele doua curse si la Raliul Clujului Mobil 1, etapa a 4-a a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2010, care va avea loc vineri si sambata, in orasul de la poalele Deaului Feleacului. Din cauza intemperiilor din ultima vreme s-au mai deteriorat un pic probele, a doua parte a probei Tarnita e destul de rupta, cu mult nisip adus de ape. Astazi (n.r. joi) nu a plouat deloc aici, a fost zi friguroasa, dar fara precipitatii. Probele sunt destul de murdare, cu nisip, cu pamant, cu aluviuni, lucru care face dificila recunoasterea, pentru ca specialele se pot schimba de la o ora la alta daca va mai ploua. Dangau este o proba foarte frumoasa, e reasfaltata, iar PS 3, speciala noua, este una de viteza, foarte buna. Ne dorim un rezultat bun si aici, pentru a putea accede la podiumul final”, a spus Dan Girtofan.

Driver-ul brasovean este constient ca lupta va fi grea, pentru ca o buna parte din principalii contracandidati la primele locuri va evolua pe teren propriu: Nu cred ca e loc de precautie aici. Fiecare va da tot ce va putea, iar competitorii nostrii din Cluj, ma refer la Marco si la Bogdan , vor merge foarte tare. Sunt si acasa si cunosc un pic mai bine probele. Sa speram insa ca vom putea sa le tinem piept si sa ne mentinem un ritm bun si sa nu avem probleme pentru a termina cu bine”.

Echipajul Dan Girtofan/Mita Lazarescu doreste sa multumeasca partenerilor Alexandrion Grup Romania, BKP, Mobil 1 prin Lubexpert, Complexul Valea cu Flori, Aro Palace, Auto Kino Brasov - dealer Subaru si www.giri-rs.ro pentru sprijinul neconditionat acordat.

 

Bogdan Popescu

0724348299

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

foto: Catalin Stoia simcat.ro

 

 
Edwin Keleti si Catalin Berari: „suntem clujeni si la noi acasa vrem sa invingem!”
Written by RallyZone   

Mesajul echipei Jack Daniel’s Rally Team „Condu responsabil: nu bea la volan!”ajunge la Cluj


La raliul Clujului (25-27 iunie) pilotii Jack Daniel’s Rally Team sunt hotarati sa castige la toate grupele la care participa. Cu atat mai mult cu cat doi dintre ei sunt clujeni.

 

Edwin Keleti: „Clujean fiind, imi face o deosebita placere sa concurez acasa, mai ales ca acest raliu a fost castigat de 2 ori de mentorul meu, Mihai Muresan. Impreuna cu Victor, vrem sa ne razbunam greseala facuta de mine anul trecut la Cluj si care ne-a costat victoria cu doar cateva secunde. Vom aduce fanilor si prietenilor clujeni mesajul nostru, ca membri ai echipei Jack Daniel’s Rally Team: condu responsabil, nu bea la volan!

 

Edwin Keleti si Victor Ponta sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, Renault Romania, Pirelli Romania, Colgate-Palmolive (Romania) prin Mennen Speed Stick, autovit.ro, Rin Grand Hotel si vopselele auto Ixell. 

 

Catalin Berari: „ Sunt la mine acasa si imi doresc mult sa fim pe locul 1. Avem foarte multi sustinatori, fiind clujeni si eu, si Edwin. Intreaga echipa Jack Daniel’s Rally Team  va fi ca acasa si prin tot ceea ce facem vom arata clujenilor cat de responsabili suntem.

 

Titi Aur: „ Asteptam cu nerabdare macadamul, Clujul fiind ultima etapa de asfalt. Sper sa facem si aici un rezultat bun, mai ales ca la Targu Mures ne-am revenit si de la o etapa la alta rezultatele sunt tot mai bune.

 

Levente Csegzy: „ Si eu si Gergo vom face tot posibilul sa fim pe podium. Tintim locul 1 si stim ca raliul Clujului este un raliu foarte frumos, iar oamenii extrem de primitori. Cunoastem cat de cat configuratia traseului si impreuna cu colegii de la Jack Daniel’s Rally Team speram sa aducem noi puncte importante echipei, acum, la mjlocul sezonului.

 

Gergo Szabo si Levente Csegzy sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, , Boccardo Entreprise, Iony Piese Auto Sibiu, Wayteq, B.box, Cosmote, Nike, Julius Meinl.

 

 

Dupa 3 etape din campionat, Jack Daniel’s Rally Team conduce cu 198 de puncte in clasamentul pe echipe

Edwin Keleti si Victor Ponta conduc in clasamentul grupei A, cu 75 de puncte si 3 victorii. La grupa N Gergo Szabo si Levente Csegzy, castigatori pe Transfagarasan si situati pe locul 2 la Targu Mures, au acumulat 43 de puncte  si sunt pe locul 2 in clasamentul general.

De asemenea, tot la grupa N, Titi Aur si Karoly Borbely, se afla acum pe locul  7, echipajul evoluand din ce in ce mai bine si acumuland noi puncte in clasamentul general. La grupa K , Catalin Berari si Mihai Sandu sunt pe locul 2, dupa abandonul de la Targu Mures.

 

Mihai Leu, Team Manager: “De 3 etape Jack Daniel’s Rally Team urca pe podium, iar pilotii au rezultate foarte bune. Asa ca pentru Cluj ne pregatim de noi victorii. Colegii mei aduc si clujenilor mesajul de responsabilitate la volan. Pentru toti iubitorii de raliuri, dar si pentru toti cei care se afla in trafic noi spunem: “Condu responsabil: nu bea la volan!

 

 

Jack Daniel’s Rally Team aduce in 2010 mesajul sau de responsanbilitate, cu urmatoarele echipaje: Edwin Keleti si Victor Ponta pe Renault Clio R3 Maxi Evo la grupa A, Catalin Berari, copilot Mihai Sandu, pe Mitsubishi Lancer Evo 10 la grupa K,  Gergo Szabo si Levente Csegzy pe Mitsubishi Lancer EVO 9 si Titi Aur si Karoly Borbely, tot pe Mitsubishi Lancer EVO 9 la grupa N.

 

Despre Brown Forman:

Cu mai mult de 4000 de angajati in intreaga lume, Brown Forman face parte din topul 10 al celor mai mari companii de bauturi spirtoase si vinuri la nivel mondial. In Romania, Brown Forman distribuie Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.

Pentru mai multe informatii contactati:

 

Agentia DRAFTFCB

Ana-Maria Pascaru

Senior PR&Events Manager

Tel: 0731 800 142

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
 
Ultima etapa pe asfalt pentru pilotii din Citroën Racing Trophy Romania
Written by RallyZone   

 

filip5Alex Filip, Vlad Cosma, Danny Ungur si Mihai Lacatus sunt singurii piloti inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania care vor lua startul la Raliul Clujului. De la etapa a patra din Campionatul National de Raliuri va lipsi Nistor Duval, nerefacut inca dupa accidentul din Raliul Targu Mures.

 

Dupa ce au castigat 8.300 Euro la Raliul Targu Mures, pilotii din Citroën  Racing Trophy Romania sunt pregatiti pentru ultima etapa de asfalt din 2010. Toti cu exceptia lui Nistor Duval. „Accidentul de la Targu Mures a fost unul mult mai grav decat a parut la prima vedere. Am crezut ca pot lua startul in Raliul Clujului, dar medicii mi-au interzis acest lucru. Acum ma simt mult mai bine, dar totusi nu pot rezista un raliu intreg in masina. Profit de aceasta pauza pentru a ma pregati cat mai bine pentru Raliul Sibiului, prima etapa pe macadam din 2010”, a spus Nistor Duval.

 

In schimb, Alex Filip, Danny Ungur, Vlad Cosma si Mihai Lacatus sunt pregatiti pentru lupta de la grupa A pe specialele de asfalt din jurul orasului Cluj Napoca. Programat in acest sfarsit de saptamana, Raliul Clujului, etapa a 4-a din Campionatul National de Raliuri, este inclus si in programul Citroën Racing Trophy Romania. Si la aceasta etapa pilotii inscrisi in acest trofeu se vor lupta pentru premii in valoare totala de 15.300 Euro, un record in competitia nationala. „Dupa primele trei etape ale sezonului suntem pe primul loc intre pilotii care concureaza in Citroën  Racing Trophy Romania. Ne-am fi dorit sa ne implicam mai mult si in lupta pentru titlul de la grupa A, dar deocamdata nu se poate. Anul trecut am castigat la Cluj si voi face tot posibilul pentru a repeta acel succes si in 2010”, a spus Alex Filip, cel mai bine clasat pilot din Citroën Racing Trophy Romania.

 

dani ungur - locul 1 la grupa aAtat pentru Danny Ungur, cat si pentru Vlad Cosma si Mihai Lacatus, Raliul Clujului este cursa de casa. „La Targu Mures nu am reusit un rezultat bun, dar am obtinut puncte importante. La Cluj ne propunem, bineinteles, victoria la grupa A si in Citroën Racing Trophy. Vom incerca sa ne facem o strategie corecta, pentru ca nu este timp de asteptat intr-un raliu, practic, de o zi”, a spus Danny Ungur.

 

Cu o lungime totala a probelor speciale de 110 kilometri, Raliul Clujului este o provocare si pentru Vald Cosma. „La recunoasteri o sa ne notam cu atentie toate bordurile de la superspeciala. Venim dupa un rezultat bun, am obtinut un podium la Targu Mures, dar, din pacate, evolutia noastra nu a fost nici acolo asa cum ar fi trebuit sa fie. De aceasta data nu o pana a fost de vina ci pilotul. Tocmai de aceea suntem foarte ambitiosi acum si vrem, aici la Cluj, o victorie la grupa A”, a spus si Vlad Cosma, care a adunat 11 puncte in clasamentul din Citroën Racing Trophy unde ocupa pozitia a treia.

 

Etapa de la Cluj este a doua pentru Mihai Lacatus in Citroën Racing Trophy Romania. Dupa cursa de acomodare de la Targu Mures, pilotul clujean isi doreste sa urce cat mai sus in clasamentul grupei A. „Experienta mea la volanul unui Citroën C2 R2 nu este foarte mare, dar, tinand cont ca acum evoluez acasa, voi incerca sa obtin o clasare cat mai buna la grupa A. Premiile puse in joc in acest trofeu sunt extrem de interesante si ma motiveaza suplimentar in incercarea de a termina pe un loc cat mai bun la aceasta grupa”, a spus Mihai Lacatus, ultimul pilot care s-a inscris in Citroën Racing Trophy Romania.

 

Raliul Clujului, programat in acest sfarsit de saptamana, are o lungime totala de 282,9 kilometri dintre care 108 kilometri impartiti in 8 probe speciale. Urmatoarele etape incluse in Citroën Racing Trophy Romania  sunt: Raliul Sibiului (16-18 iulie), Raliul Tara Barsei (27-29 august), Raliul Aradului (17-19 septembrie), Raliul Iasiului (8-10 octombrie) si Sibiu Rally Show (noiembrie).

 
Locul 3 Cupa Dacia si locul 1 Debutanti Cupa Dacia
Written by RallyZone   
469 Sebastian Barbu/ Razvan Hulea " Locul 3 Cupa Dacia si locul 1 Debutanti Cupa Dacia"

Derulat intre 4 si 6 Iunie, Raliul Targu Mures a gazduit etapa a treia a editiei 2010 a Cupei DACIA, unde echipajul Sebastian Barbu/ Razvan Hulea s-a clasat pe locul al treilea pe podiumul general.

Sebi: "Pe scurt..un raliu greu. Am decis sa mergem corect si inteligent. Am reusitsa facem asta pana in momentul in care am facut pana pe dreapta spate cu aprox 5 km inainte de sosirea pe PS7,ceeace a insemnat pentru noi1 minut de intarziere. Din acel moment nu mai avea rost sa atacam, insa cum la raliuri se pot intampla multe..pe PS9 l-am pierdutdin fata pe Bogdan Nastase,care a fost nevoit sa abandoneze din cauza unei iesiri in decor,si noi ne-am trezit pe locul 3 la general Cupa Dacia. Acesta a ramas rezultatul final, era imposibil sa mai recuperam diferenta fata de locul 2 pe cele trei probe ramase.
Sunt multumit de masina si de echipa tehnica, vreau sa multumesc familiilor, prietenilor si partenerilor nostri care fac posibil ca noi sa traim din plin acest sport extraordinar
"

Duelul dintre Debutanti a fost castigat de cei doi sibieni in aceasta etapa a Campionatului National de Raliuri-Dunlop.

Razvan: "Am reusit un rezultat foarte bun in ciuda faptului ca la coborarea pe Praid am facut pana cu 5 km inainte de sosire si am fost nevoiti sa terminam probape janta, cu o pierdere de aprox. 1 minut. Traseul a fost dificil, am parcursprobele scurte cu emotii, fiind constienti ca o posibila pana ne-ar fidiminuat sansele la o clasare pe podiumul Cupei Dacia. PS6 Praid este o proba extraordinara, atat urcarea cat si coborarea, este dupa parerea mea una din cele mai rapide probe din tara care poate rivaliza oricand cu alte probe consacrate ca de exempluBabarunca, Gutaiul sau Dangaul. Mi-a placut foarte mult SS Serpentina si sper ca
organizatorii o vor include in raliu si anul viitor. Ii felicit pe toticolegii nostri, atat pe cei care au terminat raliul cat si pe cei care au abandonat.Regretam abandonul prietenilor si competitorilor nostri, echipajul 93 Bogdan Nastase/Alex Popidan
."

Echipajul 469 Sebastian Barbu/Razvan Hulea continua cursa cu sprijinul familiilor, prietenilor si doreste sa multumeasca partenerilor de la Vision Leasing, Oldies Pub, Schuster & CO Ecologic, KappaRacing dealer Subaru Pitesti, Faxtor Motorshop pentru sustinerea morala cat sifinanciara si nu in ultimul rand partenerului tehnic Mach 1 Sport Tech.

Va asteptam pe probe la Raliul Clujului in perioada 25-26 Iunie 2010!

PR: Andreea Craciun

 
„Ne gandeam la primul podium”
Written by RallyZone   

Echipajul Manuel Mihalache/Sorin Colceriu a terminat raliul de la Targu Mures inainte de finalul oficial, din cauza unei probleme tehnice. Pilotul brasovean a fost foarte aproape de un prim podium in actualul sezon, insa ghinionul l-a privat de o pozitie absolut meritata.

 Cursa de la Targu Mures a debutat cu o superspeciala in oras, la care au venit sa asiste peste 3.000 de fani ai raliurilor. Pe traseul format in mare parte din piatra cubica, Manu a facut spectacol si a reusit sa obtina al doilea timp, insa cum Marco Tempestini (lider de moment) a abandonat imediat dupa proba, s-a vazut in postura de lider al primei zile.

 Cu moralul ridicat, Manu Mihalache a inceput bine confruntarea de sambata, obtinand locul 4 in PS2, locul 5 in PS3, locul 8 in PS4 si locul 5 in PS5. Manu si Sorin ies la rampa pe probele cele mai lungi (PS6-Praid, PS7-Borzont, aprox. 30 km), unde ocupa pozitia a trei, in spatele driverilor maghiari Csaba Spitzmuller si Szabo Gergo. La finalul celor 7 speciale, Manu se afla pe treapta a treia a podiumului, insa nesansa l-a facut sa piarda prima medalie din 2010.

 In PS10 (cu doar 2 probe inainte de finalul raliului) apar probleme la cutia de viteze, care pana la urma cedeaza si astfel Manu se vede obligat sa declare forfait.

 Manu Mihalache : „Sunt extrem de mahnit la finalul acestei curse si cred ca am toate motivele. Am inceput excelent, cu o superspeciala unde publicul s-a manifestat absolut extraordinar, dupa care am mers din ce in ce mai bine. Nu am fost in largul meu pe probele scurte, insa in momentul in care ne-am aflat in fata specialelor mai lungi am aratat ca putem fi foarte rapizi si ca tinem ritmul inclusiv cu echipajele din Ungaria. Am sperat pana in ultimul moment ca ne vom urca pe podium la Targu Mures, insa cutia de viteze a cedat si ne-am vazut nevoiti sa abandonam. Aveam in buzunar punctele si iata ca am ramas fara ele. Se mai intampla si asemenea ghinioane, asa este in raliuri, dar nu dam inapoi. La Cluj vom merge la maxim si acolo chiar credem ca ne vom pune la gat o medalie.

Tin sa multumesc in special pentru aceasta etapa partenerului nostru de la TG Mures firma Materom, partener strategic al Valtec Romania si deasemeni sponsorului nostru traditional MarK Mobel cu sediul in Tg Mures.”

 Etapa de la Targu Mures a marcat si  intrarea in lumea sporturilor cu motor a unei noi companii, Materom, partener strategic al Valtec Romania.

 „Materom este o  firma importatoare de piese auto si accesorii cu sediul in Tg Mures si filiale in Iasi, Timisoara si Bucuresti, iar noi cautam sa incheiem parteneriate strategice pe termen lung, atat pe partea de distributie cat si pe partea de promovare si comunicare. Avem o relatie foarte buna cu Manu Mihalache si consideram ca impreuna putem avea rezultate remarcabile toate planurile”, a declarat Ionut Hetzberg, Director Executiv al Valtec Romania.

 

PR: Robo Product Media
 
Jack Daniel’s Rally Team: echipa numarul 1 la Targu Mures
Written by RallyZone   

Keleti si Ponta - invingatori la grupa A

 

Bucuresti 7 iunie 2010 : Jack Daniel’s Rally Team a adus targu muresenilor mesajul sau de responsabilitate: „Condu responsabil: nu bea la volan” . Echipa a castigat la Targu Mures puncte importante pentru clasamentul pe echipe.

Cu 198 puncte, dupa 3 etape, Jack Daniel’s Rally Team trece pe locul 1 in clasamentul pe echipe. La Targu Mures, alaturi de team managerul Mihai Leu, echipa a fost foarte bine primita de spectatori, veniti in numar foarte mare atat pe probele speciale, cat si pe Super Speciala „Serpentine” din oras.

 

„Condu responsabil: nu bea la volan” – mesajul catre spectatorii din Targu Mures

Mihai Leu: „Ca organizator la Targu Mures, dar si ca manager al echipei Jack Daniel’s , ma bucur ca lucrurile au iesit foarte bine. Am oferit muresenilor un spectacol frumos, am fost bucuros sa le vorbesc despre acest sport si despre ce inseamna sa fii responsabil la volan.”

Edwin  Keleti si Victor Ponta au castigat fara nici o problema grupa A pentru a treia oara in acest sezon, avand punctajul maxim (75 puncte). De asemenea, ei sunt pe locul 1 si in clasamentul la 2 WD.

Suntem extrem de fericiti. Targu Mures s-a dovedit un raliu foarte rapid, ne-a solicitat mult, dar totul a functionat perfect. Suntem bucurosi ca echipa Jack Daniel’s are succes si ca, atat eu, cat si Victor, am adus mesajul de responsabilitate de a nu bea la volan intr-o zona noua, in care nu s-au mai organizat raliuri pana acum. Victor a dictat excelent, eu am fost in forma. Iar spectatorii,in numar foarte mare, au dovedit ca raliul este un sport bine primit la Targu Mures. - a declarat Edwin Keleti

Edwin Keleti si Victor Ponta sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, Renault Romania, Pirelli Romania, Colgate-Palmolive (Romania) prin Mennen Speed Stick,

autovit.ro, Rin Grand Hotel si vopselele auto Ixell.

 

La grupa N Gergo Szabo si Levente Csegzy au facut o cursa buna, clasandu-se pe pozitia 2, dupa Csaba Spitzmuller. Cu acest loc doi castigat la Targu Mures, Szabo este pe locul 2, in clasamentul general,  la egalitate cu Girtofan, cu 43 de puncte.

Cu anvelope Goodrich si suspensie Sachs, masina a fost bine pregatita, chiar daca nu am prea avut timp de probe. Am castigat chiar probele Jack Daniel’s (PS 6 si PS 7 la Praid), si am fost  la un moment dat la 1,6 secunde in spatele lui Spici. Am dat tot ce am putut la acest raliu, dar pe ultimile probe ne-a fost foarte clar ca nu mai putem recupera si am preferat sa nu fortam si sa terminam cursa pe pozitia a doua. au declarat Szabo si Csegzy.

Gergo Szabo si Levente Csegzy sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, , Boccardo Entreprise, Iony Piese Auto Sibiu, Wayteq, B.box, Cosmote, Nike, Julius Meinl.

 

De asemenea, tot la grupa N, Titi Aur si Karoly Borbely, s-au clasat pe locul 5, echipajul evoluand din ce in ce mai bine, de la o etapa la alta si acumuland noi puncte in clasamentul general,unde se afla acum pe locul  7.

 

Viorel Ivan si Gheorge Dumitru la Cupa Dacia au castigat  locul 1, avand si ei deja 75 de puncte dupa 3 etape. Din pacate, la grupa K, echipajul Berari /Sandu au fost nevoiti sa abandoneze din cauza unor probleme tehnice.

 

Jack Daniel’s Rally Team, aduce in 2010 mesajul sau de responsanbilitate, cu urmatoarele echipaje: Edwin Keleti si Victor Ponta pe Renault Clio R3 Maxi Evo, Catalin Berari, copilot Mihai Sandu, pe Mitsubishi Lancer Evo 10,  Gergo Szabo si Levente Csegzy pe Mitsubishi Lancer EVO 9 si Titi Aur si Karoly Borbely, tot pe Mitsubishi Lancer EVO 9. Lor li se alatura si Viorel Ivan si Gheorghe Dumitru la Cupa Dacia.

 

Urmatoarea etapa din CNR se va desfasura in perioada 25 – 27 iunie la Cluj-Napoca , pe asfalt.

Credite Foto: Motormedia, Attila Balasz

Pentru mai multe fotografii, va rog accesati:

http://download.motormedia.ro/

User : JackRT

Pass: Daniels

 

Despre Brown Forman:

Cu mai mult de 4000 de angajati in intreaga lume, Brown Forman face parte din topul 10 al celor mai mari companii de bauturi spirtoase si vinuri la nivel mondial. In Romania, Brown Forman distribuie Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.

Pentru mai multe informatii contactati:

 

Agentia DRAFTFCB

Ana-Maria Pascaru

Senior PR&Events Manager

Tel: 0731 800 142

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 
Maximum posibil
Written by RallyZone   

 

  1. „Dinamobilul” din nou pe podium
  2. Alex Filip, cel mai bun pilot din Citroën Racing Trophy 
  3. S-au strans inca 500 Euro in campania „Race and Help” 

Alex Filip a dus, din nou, „Dinamobilul” pe podium in Camnpionatul National de Raliuri. Echipajul 79 a terminat pe locul 2 la Targu Mures si a adunat 18 puncte extrem de importante in lupta pentru titlu la grupa A.

filip5Alex Filip si Bogdan Iancu au obtinut maximum posibil la Raliul Targu Mures, etapa a treia din Campionatul National de Raliuri. Raliul a inceput vineri cu o super speciala la care au asistat cateva mii de spectatori. „A fost cea mai spectaculoasa super speciala pe asfalt din campionat. Din pacate am ezitat putin si in final am obtinut doar al patrulea timp la grupa A. Asta inseamna ca va trebui sa marim ritmul in ziua a doua”, a spus Alex Filip, dupa prima zi din Raliul Targu Mures.

Si exact asta s-a intamplat in ziua a doua. Alex Filip si-a intrat in ritm si dupa primele doua probe ale zilei a urcat pe locul secund, loc pe care nu l-a mai cedat pana la finalul raliului chiar daca au aparut si unele probleme la timoneria cutiei de viteze. „Nu mai puteam retrograda eficient din treapta a 5-a in treapta a 4-a si am fost nevoit sa franez mai devreme. Chiar si asa am reusit maximum posibil cu modelul Citroen C2R2 in aceasta etapa”, a spus Alex Filip, la finalul Raliului Targu Mures.

Echipajul 79 a adunat in etapa a treia din Campionatul National de Raliuri, una complet noua in calendarul competitional intern, 18 puncte si si-a pastrat pozitia a treia in clasamentul general al grupei A cu un total de 45 de puncte. Locul 2 la Raliul Targu Mures a fost si cea mai buna clasare dintre cei cinci piloti inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania. „In conditiile in care castigatorii raliului concureaza cu o masina mult mai puternica, sunt foarte multumit de rezultat. Locul doi inu inseamna doar 18 puncte si faptul ca am ramas in lupta pentru titlul grupei A. La aceasta se adauga si premiul castigat in Citroën Racing Trophy Romania ceea ce ma face sa sper ca, incepand cu Raliul Sibiului, sa putem lua startul cu un Citroën C2R2 Max”, a mai spus Alex Filip.

Dupa Raliul Targu Mures in contul campaniei „Race and Help”, prin care echipajul 79 strange fonduri pentru Fundatia Hospice „Casa Sperantei” Brasov, eau mai intrat 500 Euro, bani care vor fi donati de Citroën Romania. In total, in contul „Race an Help” s-au strans, dupa primele trei etape din Campionatul National de Raliuri, 1.471,5 Euro. „Faptul ca am ajuns la sosire in toate cele trei etape ma face sa fiu si mai fericit decat in mod normal. Le multumesc sponsorilor nostri care in afara sustinerii pe care ne-o acorda noua au decis sa participe si in proiectul „Race and Help”. Acesta este modul prin care noi am decis sa sustinem Fundatia Hospice. In plus, toti cei care vor sa sustina aceasta fundatie o pot face si trimitand un sms la numarul scurt 890, disponibil in retelele Orange, Vodafone si Cosmote”, a mai adaugat Alex Filip.

Dupa etapa de la Targu Mures, etapa pe care Alex Filip a comentat-o in direct pe blogul sau (www.alexandrufilip.ro/blog), in calendarul Campionatului National de Raliuri urmeaza Raliul Clujului. „Este ultimul raliu pe asfalt, raliu pe care am reusit sa-l castigam anul trecut. Vom incerca sa obtinem acelasi rezultat si anul acesta. Va fi foarte greu tinand cont de faptul ca majoritatea rivalilor nostri vor evolua in fata proprilor suportari, dar nu cred ca este imposibil”, a spus Bogdan Iancu, copilotul echipajului 79. Raliul Clujului este programat in perioada 24 – 26 iunie.

Rezultate Raliul Targu Mures (etapa a 3-a din Campionatul National de Raliuri)*

1. Edwin Keleti/ Victor Ponta – Renault Clio R3 Maxi 49:07,5

2. Alex Filip / Bogdan Iancu – Citroën C2R2 +2’31’’0

3. Vlad Cosma / Florin Dorca - Citroën C2R2 Max +2’53’’9

4. Danny / Toni - Citroën C2R2 Max +3’31’’0

5. Rares Tomita / Mihai Turcu – Honda Civic Type R  +4’55’’5

6. Szabo Csongor / Marcus Andreoiu – Peugeot 206 +5’23’’1

7. Mihai Lacatus / Rares Silasi – Citroën C2R2 +6’34’’8

 

Clasament general grupa A – PILOTI dupa Raliul Targu Mures (etapa a 2-a din 8)*

1. Edwin Keleti 75 p, 2. Danny 48 p, 3. Alex Filip 45 p, 4. Vlad Cosma 37 p, 5. Rares Tomita 24 p, 6.  Alexandru Mitroi 15 p, 7. Szabo Csongor 12 p, 8. Nistor Duval 10 p, 9. Octavian Ciovica 8 p, 10. Mihai Lacatus 6 p, 11. Andrei Cascaval 2 p, Cristian Toader 1p.

In 2010, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu este sustinut de: Orange Romania, Michelin Romania, Computerland, Citroën Romania, FC Dinamo Bucuresti, Converse, Colina Motors si sustine Fundatia Hospice „Casa Sperantei” Brasov.

*Sub rezerva omologarii rezultatelor de catre FRAS.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next > End >>

Page 5 of 8