Cnr
ECHIPAJUL 417 – DEBUT IN CNR
Written by RallyZone   
ECHIPAJUL 417 – DEBUT IN CNR
Cea de-a doua etapa a Campionatului National de Raliuri, Raliul Argesului, este
rampa de lansare intr-o noua cariera pentru membrii echipajului 417, Ioan Doru
Mihut in calitate de pilot si Raluca Magdas – copilot. Cei doi vor participa pentru
prima data la o etapa oficiala de raliu folosind un material de concurs deja
cunoscut in Romania printre debutanti si anume Dacia Logan de cupa.
Cei doi clujeni si-au propus pentru acest prim raliu sa termine cat mai aproape de
cei de la varf, fiind un raliu de acomodare atat ca si echipaj cat si cu “lumea
drumurilor inchise”.
D.M.:“Am participat la mai multe curse de indemanare pentru amatori organizate
in ultimii ani, la mai multe etape de viteza in coasta si am mers in dreapta unor
piloti titrati din campionatul nostru de raliuri de mai multe ori. Nu am luat startul
insa la nici un raliu, un sport pe care il iubesc si imi doresc de multa vreme sa il
practic. Sunt obisnuit cu stilul de condus sportiv, insa, aici e vorba de a avea
incredere deplina in ce dicteaza copilotul si de a constientiza ca pe probele
speciale din fata, teoretic cel putin, nu vine nimeni iar carosabilul trebuie folosit
pe toata latimea sa.
Alaturi de Raluca sper sa avem un debut cat mai bun in cariera noastra, scopul
pentru acest raliu fiind sa il terminam cu bine, fara incidente.”
R.M.: “Urmaresc indeaproape raliurile de ani intregi prin prisma activitatii mele de
reporter sportiv. Site-ul pe care il administrez este un site dedicat curselor auto
insa primeaza raliurile, lucru ce m-a determinat sa imi doresc sa particip in mod
activ ca si sportiv in CNR. Se pare ca dorinta mi s-a indeplinit si voi lua startul la
aceasta etapa de la Arges in calitate de copilot. Am facut cateva teste de dictare
alaturi de Ionut, se pare ca ne intelegem si ca asculta ce ii spun, adevarata
noastra valoare ca echipaj urmand sa o aflam dupa primele probe speciale. Vom
incerca sa lasam amandoi emotiile in parcul service inainte de start si sa mergem
cat mai bine, speram fara greseli majore.”
Echipajul cu numarul de concurs 417 are sprijin financiar in primul rand din
partea familiilor, urmand sponsorii: VASROM, MARIFLOR, CELMAR si le sunt
alaturi partenerii media www.RALLYMAX.ro, www.ON-BOARD.ro,
www.VIVASPORT.ro, www.RALLYZOOM.ro
Raluca si Ionut reprezinta Clujul in Cupa Dacia Logan, fiind deocamdata singurul
echipaj clujean de la aceasta clasa, intarind astfel regula deja cunoscuta in
Campionatul National de Raliuri si anume aceea ca Clujul este orasul cel mai
bine reprezentat din punct de vedere al numarului de echipaje care se aliniaza la
startul raliurilor din Romania (cel putin 6 echipaje la fiecare raliu).
Vlad Vana – Ofiter de Presa
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
www.ON-BOARD.ro

Cea de-a doua etapa a Campionatului National de Raliuri, Raliul Argesului, este rampa de lansare intr-o noua cariera pentru membrii echipajului 417, Ioan Doru Mihut in calitate de pilot si Raluca Magdas – copilot. Cei doi vor participa pentruprima data la o etapa oficiala de raliu folosind un material de concurs dejacunoscut in Romania printre debutanti si anume Dacia Logan de cupa.Cei doi clujeni si-au propus pentru acest prim raliu sa termine cat mai aproape decei de la varf, fiind un raliu de acomodare atat ca si echipaj cat si cu “lumea drumurilor inchise”.

Doru Mihut “Am participat la mai multe curse de indemanare pentru amatori organizate in ultimii ani, la mai multe etape de viteza in coasta si am mers in dreapta unor piloti titrati din campionatul nostru de raliuri de mai multe ori. Nu am luat startul insa la nici un raliu, un sport pe care il iubesc si imi doresc de multa vreme sa il practic. Sunt obisnuit cu stilul de condus sportiv, insa, aici e vorba de a avea incredere deplina in ce dicteaza copilotul si de a constientiza ca pe probele speciale din fata, teoretic cel putin, nu vine nimeni iar carosabilul trebuie folosit pe toata latimea sa. Alaturi de Raluca sper sa avem un debut cat mai bun in cariera noastra, scopul pentru acest raliu fiind sa il terminam cu bine, fara incidente.”

Raluca Magdas: “Urmaresc indeaproape raliurile de ani intregi prin prisma activitatii mele de reporter sportiv. Site-ul pe care il administrez este un site dedicat curselor auto insa primeaza raliurile, lucru ce m-a determinat sa imi doresc sa particip in mod activ ca si sportiv in CNR. Se pare ca dorinta mi s-a indeplinit si voi lua startul la aceasta etapa de la Arges in calitate de copilot. Am facut cateva teste de dictare alaturi de Ionut, se pare ca ne intelegem si ca asculta ce ii spun, adevarata noastra valoare ca echipaj urmand sa o aflam dupa primele probe speciale. Vom incerca sa lasam amandoi emotiile in parcul service inainte de start si sa mergem cat mai bine, speram fara greseli majore.”

Echipajul cu numarul de concurs 417 are sprijin financiar in primul rand din partea familiilor, urmand sponsorii: VASROM, MARIFLOR, CELMAR si le suntalaturi partenerii media www.RALLYMAX.ro, www.ON-BOARD.ro,www.VIVASPORT.ro, www.RALLYZOOM.ro

Raluca si Ionut reprezinta Clujul in Cupa Dacia Logan, fiind deocamdata singurul echipaj clujean de la aceasta clasa, intarind astfel regula deja cunoscuta in Campionatul National de Raliuri si anume aceea ca Clujul este orasul cel mai bine reprezentat din punct de vedere al numarului de echipaje care se aliniaza la startul raliurilor din Romania (cel putin 6 echipaje la fiecare raliu).

Vlad Vana – Ofiter de Presa

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

www.ON-BOARD.ro

 
Inapoi in viitor
Written by RallyZone   

 

  1. alex filip - bogdan iancuAlex Filip ia startul in raliul in care mers ca si copilot in 1999
  2. Spectacol total pe Transfagarasan 
  3. Campania „Race and Help” continua si la Raliul Argesului 

Alex Filip si Bogdan Iancu vor ajunge in acest sfarsit de saptamana pe Transfagarasan, cel mai cunoscut drum din Romania, cu ocazia Raliului Argesului 2010.

Alex Filip a debutat in raliuri ca si copilot. Acest lucru se intampla, in 1999, iar la Raliul Argesului a mers alaturi de Razvan Trisnevski la bordul unei masini Dacia 1410. 11 ani mai tarziu, Alex Filip va lua startul, din nou, in Raliul Argesului. „Am multe amintiri frumoase din perioada de inceput a carierei mele. Am realizat foarte repede ca imi place mult mai mult sa stau la volan, decat in dreapta, si am fost, anul trecut, la un pas sa castigam titlul la grupa A. Imi plac foarte mult probele speciale incluse in acest raliu, probe apreciate inclusiv de realizatorii emisiunii TopGear, si regret ca acest raliu nu are mai multi kilometri”, a spus Alex Filip, inaintea recunoasterilor oficiale pentru Raliul Argesului 2010.

Startul pe prima speciala din Raliul Argesului, etapa a doua din Campionatul National de Raliuri, se va da sambata, 8 mai,  la ora 09:54. Echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu va avea de parcurs 336,3 kilometri dintre care 92,7 km impartiti in 9 probe speciale. „Este un traseu solicitant din toate punctele de vedere si sunt foarte curios cum va influenta vremea desfasurarea acestei etape. Tinand cont ca masina noastra este cea mai slaba din punct de vedere tehnic de la grupa A sper sa ne clasam pe podium in aceasta etapa”, a spus Bogdan Iancu, copilotul echipajului 79.

Campania „Race and Help”, prin care echipajul 79 strange fonduri pentru Fundatia Hospice „Casa Sperantei” Brasov, va continua si la Raliul Argesului. In etapa a doua a sezonului in contul „Race and Help” pot intra 463,5 Euro, bani care vor fi donati de Citroen Romania. „Sunt foarte bucuros ca sponsorii nostri au acceptat si anul acesta provocarea de a dona cate 5 Euro pentru fiecare kilometru de proba speciala parcurs. La Brasov am strans 508 Euro, donati de Michelin Romania, iar aici putem strange aproape 500 Euro. Si din acest punct de vedere imi doresc ca raliurile din Romania sa fie cat mai lungi. In plus, ii provoc, din nou, pe colegii mei sa doneze o suma de bani, la fel ca la Brasov, in urna special amenajata in parcul nostru de service”, a mai spus Alex Filip.

Raliul Argesului se va termina duminica, 9 mai, cu un rally show programat pe un traseu special amenajat in Holding Park. „Actiunea va incepe de la ora 09:00 dimineata si aici vom incerca sa facem spectacol. Acest show nu conteaza in clasamentul final al raliului si tocmai de aceea vom merge pentru public”, a mai adaugat Alex Filip.

In 2010, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu este sustinut de: Orange Romania, Michelin Romania, Computerland, Citroën Romania, FC Dinamo Bucuresti, Converse, Colina Motors si Hospice Casa Sperantei Brasov.

 
Comunicat de presa, Raliul Argesului
Written by RallyZone   

harta generala Raliul Argesului 2010Pentru prima data din 2001 incoace, Raliul Argesului, etapa a doua a Campionatului National de Raliuli Dunlop 2010, revine in configuratia de asfalt, pe Transfagarasan!

Programat in perioada 7-9 mai, Raliul Argesului le ofera competitorilor din intrecerea interna, dar si fanilor, o surpriza extrem de placuta: pentru prima data din 2001 incoace, raliul revine in configuratia de asfalt, fiind pentru multi dintre pilotii din campionat prima infruntare din cariera pe Transfagarasan.

 

Implicit, investitia pentru desfasurarea raliului a crescut enorm fata de alti ani, Raliul Argesului devenind probabil cel mai scump raliu din 2010. Au fost necesare reconditionarea si asfaltarea unor portiuni consistente din zona Transfagarasanului, cheltuiala sustinuta de autoritati, la care s-a adaugat o investitie de 50.000 de euro din partea organizatorilor, in conditiile in care bugetul pentru un raliu variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de organizator si de importanta etapei. Prin contractele si parteneriatele de imagine, Raliul Argesului va avea insa o acoperire media estimata la peste 350.000 de euro.

 

In cursa vor intra masini cu o valoare totala de peste 3 milioane de euro, printre care se numara un SUBARU IMPREZA STI NI5, masina care va fi condusa de DAN GARTOFAN, avandu-l drept copilot pe Mihai Lazarescu, si de BOGDAN MARISCA, alaturi de copilotul Sebastian Itu. Pe lista mai este bolidul MITSUBISHI EVO 9, condus de GERGO SZABO, avand copilot pe Levente Csegz (campioni en titre), si de TITI AUR, avand copilot pe Borberly Caroly, un PEUGEOT SUPER 2000 condus de MARCO TEMPESTINI, avand copilot pe Dorin Pulpea, si un RENAULT CLIO R3 MAXI EVO , masina a echipajului KELETI EDWIN/PONTA VICTOR.

 

harta Rally Show Raliul Argesului 2010Pe lista de inscrieri se afla si echipajul maghiar format din Spitzmuller Csaba si Bahor Bea. Component al Hell Racing Team, Spitzmuller are la activ titlul national absolut al Ungariei in 2008. In acel sezon, a obtinut cinci victorii consecutive care i-au permis sa-si aconteze victoria si in “sectiunile” asfalt si macadam ale intrecerii nationale din tara vecina. In palmaresul sau mai figureaza doua titluri consecutive la Grupa N (2003 si 2004), dar si alte doua locuri 3 in clasamentul absolut al Ungariei, castigate in perioada 2005-2009, cand a pilotat un Mitsubishi Lancer WRC preparat de MML. Anul trecut, Spitzmuller a fost al cincilea in clasamentul absolut si al doilea in intrecerile de asfalt. Pilotul maghiar revine acum in Romania, dupa ce a participat in 2007 si la “Transilvania Rally Show”, Raliul Argesului reprezintand pentru el momentul de debut in CNR Dunlop, an care va avea din acest moment un program complet, fiind legitimat la clubul Auto Blic din Brasov.

 

In total, lista preliminara a participantilor la intrecerile din 7-9 mai cuprinde momentan 40 de echipaje si este disponibila pe site-ul oficial al competitiei (www.raliulargesului.com). Trebuie precizat insa faptul ca nu este exclus ca numarul echipajelor inscrise sa creasca pana la momentul startului, acestea urmand sa fie admise la start, potrivit Regulamentului Particular, cu conditia achitarii unei taxe suplimentare.

 

Desfasurarea de forte este uriasa: 100 de oficiali (arbitri, comisari sportivi), 100 de oameni de ordine, 20 de oameni de ordine din imediata apropiere a organizatorului la proba denumita RALLY SHOW, sute de mecanici din echipele tehnice, 100 de membri ai echipajelor si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), la care se adauga un numar estimat de peste 10.000 de spectatori la proba din centrul Pitestiului.

 

Monica Iagar, Nicu Vlad, Monica Rosu, Marian Dragulescu, Silvia Stroescu, Ovidiu Lipan Tandarica sau Claudia (Sexy) sunt doar cateva dintre personalitatile care au vrut sa fie alaturi de cei mai mari piloti de raliuri din Romania la Raliul Argesului si vor evolua in sedinte de VIP Drive.

 

Cursa va avea loc pe o distanta de 360 de km, din care 93 km de probe speciale si 250 km de regularitate. Parcurile de service vor fi amplasate in Pitesti, respectiv Vidraru. Recunoasterile sunt programate pentru 6 si 7 mai, iar in dupa-amiaza zilei de 7 mai, intre orele 16.00 si 19.00 este programat shakedown-ul.

 

Sambata, 8 mai, vor avea loc duelurile pentru victorie, in program fiind incluse 11 probe speciale. Sectiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru si Capra (toate pe urcare) se vor parcurge de cate doua ori, in timp ce la coborare sunt incluse toate probele, cu exceptia celei denumite Vidraru. Startul este programat la ora 8:01, din Pitesti, in timp ce prima masina va pleca pe sectiunea competitiva Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc in Pitesti, la orele 21:25, dupa parcurgerea a 335,60 de kilometri, din care 93 de km pe sectiunile competitive. Seara de sambata se incheie cu „Rally Party”.

 

In ziua urmatoare, ca parte a „Pitesti Rally Show”, spectatorii vor avea posibilitatea sa-i vada la lucru pe pilotii din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010, dar si sa asiste la o suita impresionanta de demonstratii sau la lansarea echipei UCM Resita, care participa la Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010.

 

Raliul Argesului este organizat de Hatters Motorsport cu sprijinul Consiliului Judetean Arges, al Primariei Municipiului Pitesti si al Directiei Judetene pentru Sport Arges si este sustinut de Honda prin Valahia Investment, Hotel Muntenia, Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges, Pelind Family, Ramycom service, clubul Pink, cabana Capra, Wings Team si My Wash.

 

Pentru informatii suplimentare contactati:

Irina Stoica

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

+40 766 247 736

 
Doi “pestisori” printre “balene”
Written by RallyZone   

Horatiu_savuuPlecati la drum cu dorinta de a se familiariza impreuna ca echipaj si de a termina onorabil Tess Rally, Horatiu SAVU si mult mai tanarul sau navigator Marc BANCA au reusit la finalul raliului o clasare meritorie in conditiile date, locul 8 in clasamentul general FIA aducandu-le primele puncte din acest sezon. Marc s-a aflat la prima participare oficiala in calitate de sportiv, chiar daca nu are inca 18 ani, lucru permis de noile reglementari ale FRAS, fiind cel mai tanar sportiv care a luat startul vreodata in Campionatul National de Raliuri. Dupa un debut de cursa usor ezitant, concretizat intr-un tete-a-queue pe PS 2, cei doi reusesc sa-si amelioreze evolutia, totul culminand cu ocuparea locului 5 pe ultima proba speciala a zilei, Rasnov – Poiana. Sfarsitul zilei intai a raliului gaseste echipajul clujean pe pozitia 8 in cadrul clasamentului general FIA. Ziua decisiva a raliului urma sa supuna echipajele celor doua probe lungi, Babarunca si Cheia. Prima proba avea sa aduca un nou tete-a-queue, dar acest lucru nu a impiedicat clasarea clujenilor pe locul 7 in ierarhia generala, la fel ca si in ultima speciala a zilei.

Horatiu SAVU: “Am plecat la drum cu multe necunoscute, dupa multa munca depusa, atat in vederea ameliorarii pregatirii noastre fizice si psihice, cat si in vederea ameliorarii performantelor masinii. Sunt foarte multumit de faptul ca am reusit, cu o masina reconstruita practic de noi de la zero, sa scadem ecartul fata de castigatori, de la 7-8 secunde/km cat era anul trecut la aproximativ o secunda/km la acest raliu. Bineinteles, mai avem de muncit la intelegerea noii configuratii a masinii si la ameliorarea set-up-ului suspensiei, dar per ansamblu am avut o cursa aproape perfecta, conlucrarea cu Marc dovedindu-se impecabila. Noua combinatie pilot – copilot – masina ne da incredere in obtinerea unor rezultate care sa ne permita clasarea pe unul din primele 10 locuri la finalul sezonului. Doresc sa ii multumesc inca o data lui Laci Tamas pentru ajutorul oferit in pregatirea masinii”. 

Marc BANCA: ” Mie mi s-a parut ca am mers bine, cred ca a fost relativ ok dictarea, si sper ca la cursa urmatoare sa fie si mai bine, si sa terminam si mai sus in clasament. Sunt bucuros ca in sfarsit FRAS a luat o decizie inteleapta referitoare la varsta la care poti debuta in CNR.”.

Echipajul clujean invita pe toti iubitorii motosportului sa ii urmareasca evolutia in cadrul Raliului Argesului din 7-9 mai.

 Foto: Alex Gaspar

 

 
Teste De Conformitate Pentru Combustibili
Written by RallyZone   

La finele Tess Rally 2010, prima etapa contand pentru Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010, au fost prelevate probe ale combustibilului folosit de masinile de concurs cu numerele 1 (Szabo/Csegzy), 25 (Porcisteanu/Dobre) si 5 (Marisca/Itu). Probele urmeaza sa fie supuse unor teste de conformitate, rezultatele oficiale ale raliului disputat la Brasov urmand sa fie omologate dupa ce se vor primi concluziile specialistilor privind compozitia benzinei folosite de catre echipajele mentionate.

 

sursa: fras.ro

 
Puncte si bani la Brasov
Written by RallyZone   

 

  1. 12 puncte in prima etapa
  2. S-au strans 508 Euro pentru campania „Race and Help”  
  3. Anvelopele Michelin s-au comportat perfect pe asfaltul de la Brasov 

filip5Alex Filip si Bogdan Iancu au adunat 12 puncte si 1.000 Euro pentru Fundatia Hospice „Casa Sperantei in Raliul Brasovului, prima etapa din Campionatul National de Raliuri 2010.

Raliul Brasovului, prima etapa din Campionatul National de Raliuri 2010, a fost o etapa in care echipajul 79 a incercat sa adune cat mai multe puncte la grupa A, dar si cat mai multi bani pentru Fundatia Hospice „Casa Sperantei” in cadrul campaniei „Race and Help”. „Tinand cont de configuratia traseului de la Brasov stiam ca nu putem avea pretentii sa castigam din cauza diferentelor de putere intre masina noastra si cea a rivalilor si am incercat sa adunam cat mai multe puncte aici”, a spus Alex Filip.

In primele doua zile echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu si-a atins obiectivul, iar inaintea ultimei zile din Raliul Brasovului se afla pe pozitia a treia la doar 0,8 secunde in spatele echipajului de pe locul 2. „Din pacate pe ultima proba a raliului am pierdut lupta pentru pozitia a treia, pilotul care se afla in spatele nostru folosindu-si din plin atuurile: o masina mai puternica si faptul ca evolua pe teren propriu. Mi-ar fi placut sa termin pe podium aceasta etapa, dar pentru Raliul Argesului vom cauta o solutie, impreuna cu toti partenerii nostri, pentru a lua startul cu modeul Citroen C2R2 Max”, a adaugat Alex Filip, la finalul etapei de la Brasov.

Raliul Brasovului a fost si prima etapa de asfalt in care Alex Filip si Bogdan Iancu au folosit pneuri Michelin. „Nu am mai concurat niciodata cu pneuri Michelin pe asfalt, dar am constatat ca sunt net superioare fata de cele folosite in trecut. Din pacate, nu am putut face teste inaintea etapei de la Brasov si a trebuit sa ne acomodam cu ele direct in regim de cursa”, a spus Bogdan Iancu, copilotul echipajului 79.

La Raliul Brasovului, Alex Filip si Bogdan Iancu nu au incercat doar sa adune cat mai multe puncte ci au incercat sa adune si cat mai multi bani pentru Fundatia Hospice „Casa Sperantei”. In acest sens, Alex Filip si Bogdan Iancu i-au provocat pe toti ceilalti participanti la prima etapa din sezonul 2010 sa doneze o suma de bani, iar voluntarii fundatiei au reusit sa stranga suma de 1.966 RON, bani care vor completa fondul pentru organizarea clubului de vacanta pentru copiii cu boli incurabile limitatoare de viata. Tot la Raliul Brasovului, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu au strans, in cadrul campaniei „Race and Help” suma de 508 Euro. „La Brasov am parcurs toti kilometrii de proba speciala si astfel Michelin Romania va dona 508 Euro pentru Fundatia Hospice. Sunt foarte fericit ca toti partenerii nostri au acceptat sa continuam acest proiect si ca putem sustine Fundatia Hospice „Casa Sperantei” si in 2010. In acelasi timp vreau sa le multumesc colegilor de competitie si organizatorului pentru responsabilitatea sociala de care au dat dovada”, a mai adaugat Alex Filip.

In 2010, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu este sustinut de: Orange Romania, Michelin Romania, Computerland, Citroën Romania, FC Dinamo Bucuresti, Converse, Colina Motors si Hospice Casa Sperantei Brasov.

 
Danny castiga in Citroen Racing Trophy si obtine locul secund la grupa A
Written by RallyZone   

Vlad Cosma pe primul loc la juniori

 

Echipajul Napoca Rally Academy, Danny Ungur/ Tony Avram, s-a impus in cadrul Citroen Racing Trophy in prima etapa a Campionatului National de Raliuri si a urcat pe a doua treapta a podiumului grupei A. Daca pe proba superspeciala desfasurata vineri seara in centrul Brasovului, Danny nu a reusit un timp foarte bun, pe toate probele desfasurate sambata si duminica in cadrul Tess Rally, pilotul Napoca Rally Academy a obtinut, cu o singura exceptie, PS4, cei mai buni timpi dintre cei inscrisi in Citroen Racing Trophy. Aceasta evolutie i-a adus victoria in cadrul trofeului, dar, in clasamentul grupei A, Danny a trebuit sa se incline in fata lui Edwin Keleti, la volanul unui Renault ClioR3, o masina mult mai puternica decat Citroenul C2R2 Max.

dani ungur - locul 1 la grupa aA fost un inceput de campionat neasteptat pentru spectatori si pentru noi: sponsori multi, concurenta mare, spectacol. S-a mers foarte tare in acest raliu, au fost doborate toate recordurile anterioare pe probele speciale, a fost realmente spectaculos si vreau sa-l felicit pe Bogdan pentru victoria obtinuta. Eu si Tony suntem deja un echipaj sudat, am “curs” foarte bine si am reusit sa mergem foarte tare. Cred ca am gasit si limita masinii, dar ca sa ajung la limita absoluta mai trebuie sa schimbam niste setari. Astfel, cred ca voi putea sa-i tin piept si lui Edy Keleti si celorlalti concurenti de la grupa A. Cum spuneam, se merge foarte tare, inclusiv la grupa A, nu este timp de respiro. Am avut insa un raliu bun, nu am facut nicio greseala, nici noi, nici echipa tehnica, iar rezultatul nu poate sa nu ne multumeasca, a declarat Danny la finalul Tess Rally Brasov.

Pentru Vlad Cosma si Florin Dorca raliul din debutul sezonului 2010 nu a fost la fel de reusit. Dupa un inceput mai lent, determinat si de niste setari gresit alese, Vlad reuseste pe a doua jumatate a zilei de sambata sa se apropie intr-o oarecare masura de podiumul grupei A, dar o pana de cauciuc survenita pe prima speciala de duminica il face sa piarda aproximativ trei minute si sa se multumeasca cu victoria din clasamentul juniorilor si cu locul trei in Citroen Racing Trophy.

cosmaIn general am avut o cursa buna dar am avut ghinion la un moment dat. Pe primele probe ne-am dezmeticit mai greu si, in plus, am avut si setare gresita la puntea spate, astfel incat am pierdut ceva secunde pe primele doua probe de ieri. Dupa regrupare am inceput sa ne gasim ritmul, am stabilit timpi comparabili cu cei ai celorlalti concurenti pe Citroen C2 si, surpinzator, am fost in timpi cu ceilalti si pe ultima proba a zilei, Rasnov. Speram la un podium la grupa A, dar, din pacate astazi, pe prima proba, Babarunca, am facut o pana de cauciuc si am pierdut aproximativ trei minute, astfel incat trebuie sa ne multumim cu victoria de la juniori si cu locul cinci la grupa. Nu stiu ce s-a intamplat, nu am lovit nimic, pur si simplu, la jumatatea probei am simtit ca avem pana si am continuat pe pana pana in regrupare. Asta e, speram sa reusim mai mult in Raliul Argesului, a spus Vlad in ultimul parc service al zilei de duminica.

 

R Promotion,

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 
Victorie la Brasov pentru Napoca Rally Academy si Bogdan Marisca
Written by RallyZone   

Podium pentru Tempesta

 

Napoca Rally Academy a repurtat prima victorie in competitia dedicata echipelor la finalul Tess Rally Brasov, devansand campioana en-titre, Jack Daniel’s Rally Team. Ambele echipaje ale Napoca Rally Academy implicate in batalia pentru sefia clasamentului general s-au clasat pe podium: Bogdan Marisca si Sebastian Itu au ocupat primul loc, in timp ce Tempesta si Dorin Pulpea au terminat competitia pe pozitia a treia.

Porniti in dimineata ultimei zile a Tess Rally din pozitia de lideri  Bogdan si Sebi si-au gestionat perfect avansul din ziua anterioara si, cu un parcurs aproape perfect, au stabilit cei mai buni timpi pe ambele probe programate duminica: Babarunca si Cheia.

mariscaSunt foarte fericit, am castigat in clasamentul general, Napoca Rally Academy a invins in clasamentul pe echipe si vreau sa multumesc tuturor celor care au facut posibila prezenta noastra aici. A fost o cursa grea, in care s-a muncit mult, iar pe ultima proba speciala am trait senzatii tari la fiecare viraj din cauza pamantului si a criblurii scoase pe drum la trecerea precedenta. Dar in final totul a fost bine, echipa si-a facut treaba impecabil, noi am incercat sa ne ridicam la nivelul lor si, in cele din urma, ne-a iesit! Astazi ne-am concentrat foarte bine si, daca ieri am mers bine, azi am mers aproape perfect. Se putea si mai bine, am fost putin prudenti, dar, dupa cat de alunecoasa era proba pe unele viraje, prudenta noastra a fost pe deplin justificata, a declarat Bogdan Marisca imediat dupa sosire.

Desi nu au reusit sa se apropie de primul loc asa cum isi propusesera cu o seara inainte, Tempesta si Dorin sunt multumiti de evolutia de duminica. Diferenta dintre viteza maxima dezvoltata de Peugeot-ul S 2000 si cea atinsa de masinile competitorilor s-a simtit, firesc, si pe cele doua probe lungi disputate in ultima zi. Echipajul Napoca Rally Academy a obtinut totusi al patrulea timp atat pe “Babarunca” (PS7) cat si pe “Cheia” (PS8), evolutie care le-a permis sa urce pe ultima treapta a podiumului primei etape din 2010 a Campionatului National de Raliuri.

Tempesta teste 1Victorie pentru Bogdan, victorie pentru Napoca Rally Academy, victorie pentru Transilvania MotorSport! Nu pot sa nu fiu multumit. Din pacate eu am facut o greseala: am subevaluat vitezele care se vor atinge aici la Brasov. Niciodata acest raliu nu a fost atat de rapid, pentru ca se desfasura cu o luna mai devreme si era influentat de conditiile meteo. Imi asum in totalitate aceasta greseala, la viteza medie atinsa in aceasta cursa, de 120 km/h, noi nu puteam face mai mult cu aceasta masina. Cu cutia de viteze mai lunga, am fi reusit, probabil, timpi mai buni, dar nici asa nu cred ca am fi putut tine ritmul. Din fericire, acesta este singurul raliu atat de rapid, urmatoarele etape vor fi altfel. Noi ne-am propus ca in acest sezon sa ne imbunatatim rezultatele de anul trecut, aceasta este prima oara cand urcam pe podium la Brasov, asa incat suntem, oricum, multumiti, a spus Tempesta la finalul Tess Rally Brasov 2010.

Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri este Raliul Argesului, programat a se desfasura in perioada 7-9 mai pe drumurile de asfalt din jurul Pitestiului.

 

R Promotion, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 
Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010
Written by RallyZone   

Etapa 1 / Tess Rally Brasov (15-18.04.2010)

Titi Aur & Karoly Borbely  gata deIntrecere

 

titishakebvIn acest week-end la Brasov se vor tura din nou motoarele la  Campionatul National de Raliuri Dunlop. Deschizator traditional al sezonului, Tess Rally Brasov se anunta a fi o etapa bine organizata iar lupta pentru victorie,  extrem de acerba.

Dupa ce saptamana trecuta s-au prezentat oficialIn fata presei si a fanilorIn cadrul lansarii ce a avut loc la “Scoala Titi Aur” din incinta Romexpo, Titi Aur si Karoly Borbely, alaturi de colegii- Gergo Szabo si Levente Csegzy, au efectuat o sesiune de testeIn apropiere de Curtea de Arges.

“Sesiunea de teste a fost cam scurta pentru a ma putea acomoda 100% din nou cu regimul de functionare al unui motor de grupa N, a carui turatie maxima este de 5.000 rpm fata de 8.000 cat dezvolta motorul unui automobil pentru VitezaIn Coasta, cum este cel pe care l-am utilizat anul trecut. Cu toate acestea,  testul a fost bineveniti pentru a proba functionarea noastra ca echipaj”, a declarat dupa teste multiplul Campion National.

Ajunsi laInceputul saptamanii la Brasov, Titi si Karoly au efectuat recunoasterea probelor speciale. La capatul celor doua zile alocate pentru aceasta, Titi a declarat:

“Traseul din pacate nu este pe placul meu, pentru ca asfaltul este foarte bun si curat J .In schimb vremea este “buna” -adica ploua, ceea ce se anunta si pentru week-end.

Colaborarea cu Karoly merge foarte bine si daca va fi la fel siIn timpul cursei va fi perfect. Din ceea ce am vazut organizarea este buna si cred ca va fi un raliu frumos.In acest moment, noi alaturi de partenerul nostru oficial Cosmote,  putem sa garantam decat ca vom oferi fanilor un spectacol pe cinste!”

 

Tess Rally 2010 va debuta vineri la ora 17:30 cu o proba spectacol desfasuratIn centrul orasului Brasov, mai exact pe Bulevardul Eroilor.

Tess Rally 2010 / Program

Vineri / 16.04.2010

PS 1 – Brasov Rally Show (Bd. Eroilor) (1.20 km) / 17:33

Parc de service (Roman S.A.) / 17:48

 

Sambata / 17.04.2010

PS 2 – Zarnesti (4.10 km) / 11:34

PS 3 – Poiana Marului (8.80 km) / 11:47

PS 4 – Sinca Noua (9.00 km) / 14:28

PS 5 – Poiana Marului (4.10 km) / 14:47

PS 6 – Rasnov (18.50 km) / 15:12

Parc de service (Centrul Civic) / 15:45

 

Duminica / 18.04.2010

PS 7 – Babarunca (28.10 km) / 9:54

PS 8 – Cheia (27.80 km) / 12:45

Sosire raliu / 14:01

Festivitatea de premiere (Hotel Aro) / 16:30

 
TESS RALLY 2010 - avancronica unui spectacol asteptat
Written by RallyZone   

Brasovul deschide balul automobilistic intern

 

  • S-au intors Multinationalele
  • Szabo are copilot nou, Tempesta – marele favorit
  • Intoarcerea lui Girtofan la primul navigator
  • „Datoriile” lui Manu
  • Revenirile lui Aur si Raspopa
  • Lupta in trei la Grupa A
  • Dupa prima zi de recunoasteri lista de inscrieri s-a extins la 48 de echipaje
  • Programul zilei de sambata se devanseaza cu 30 de minute

Ca de obicei, Brasovul, cu TESS RALLY 2010, deschide balul automobilistic din Romania. Astfel, toti iubitorii automobilismului din Romania vor fi cu ochii pe orasul de la poalele Tampei, intrucat aici va incepe marea lupta pentru titlul national. La Brasov se vad, in fiecare an, noutatile, si doar la TESS RALLY barfele si zvonurile inceteaza. Acum, totul este la vedere, iar adevaratele batalii vor fi doar pe speciale...


Semne bune anul are

Semnul bun, in aceasta perioada in care criza incepe sa isi arate coltii mai mult ca niciodata, este ca Multinationalele s-au intors, din nou, spre raliuri. Evident, nu se mai vehiculeaza aceleasi bugete ca in anii de glorie, dar important este ca automobilismul redevine un obiectiv in ochii celor care pot asigura linistea financiara in acest sport. Astfel, pe bolizi se va putea citi Cosmote, Alexandrion, Repsol, Group Ana si Shell.



Bursa pariurilor

Ca de obicei, inaintea primei etape din campionat, incepe bursa pariurilor. In randurile de mai jos, vom incerca sa va prezentam, dupa opinia noastra, sansele marilor favoriti la cununa cu lauri a Campionatului National 2010.


gergo szabo - locul 1 la grupa nSzabo Gergo are emotii cu un navigator nou

Campionul national en-titre, ungurul Szabo Gergo, s-a intors in campionat pentru a-si apara titlul cucerit anul trecut. Masina, un Mitsubishi Lancer EVO 9, este printre cele mai puternice din campionat, iar Szabo, in al treilea an de raliuri in Romania s-a obisnuit cu probele speciale. Totusi, marele handicap al maghiarului este faptul ca si-a schimbat copilotul, anul acesta avandu-l in dreapta pe Csegzy Levente, si este greu de crezut ca va reusi, din prima, sa se obisnuiasca cu noul sau coleg. Daca va trece de acest obstacol, atunci Szabo se va bate cu sanse mari sa „bifeze” titlul si in acest an.


tempestaEchipajul Tempesta/Pulpea, marele favorit la titlu

De departe, marele favorit in 2010 la titlul national este Marco Tempestini. Tempesta are la dispozitie un Peugeot 207 S2000, despre care se spune ca este cel mai competitiv bolid aflat la start in acest sezon. De asemnea, Marco, impreuna cu copilotul sau, Dorin Pulpea, formeza, poate, cel mai sudat echipaj din caravana automobilistica. Cei doi au trecut prin multe, s-au batut doi ani, uneori de la egal la egal, cu finlandezul Jarkko Miettinen si ungurul Szabo, au acumulat foarte multa experienta, iar acum a venit timpul lor. Mai ales ca, in pauza competitionala, Tempesta s-a antrenat foarte mult in Italia, unde s-a familiarizat cu noua sa masina, iar acum, mai mult ca niciodata, are calea deschisa spre titlu. Dar, totul numai de el si copilotul sau depinde...


Dan Girtofan s-a intors la vechiul sau coechipier

Dupa doi ani de cautari, financiare si nu numai, se pare ca Dan Girtofan s-a linistit si, cu un sponsor nou, poate avea un cuvant greu de spus in lupta pentru titlul national din acest an. Dar, problema lui Giri pare a fi, ca si la Szabo, tot copilotul. Dupa ce s-a despartit de Dorin Pulpea, brasoveanul a incercat multi copiloti, si, pina la urma, a revenit la coechipierul sau din tinerete, Mita Lazarescu. Daca vor reusi cei doi sa formeze cu adevarat o echipa, atunci echipajul brasovean nu ar trebui sa lipseasca din lupta pentru titlu. Daca...


manu mihalache - sibiu rally show 2008„Datoriile” lui Manu Mihalache

Un alt pilot brasovean, Manu Mihalache, cu un sustinator „proaspat”, si cu Sorin Colceriu in dreapta, incepe un sezon in care are multe de demonstrat, mai ales sustinatorilor sai. Nu de alta, dar podiumul de anul trecut, de la etapa inaugurala, a fost „mincinos”. Motivul? Simplu, l-a batut Porcisteanu cu „ceasul de la gara”. Acum, Manu trebuie sa isi plateasca datoriile fata de brasoveni si o poate face doar intr-un singur fel: sa redevina pilotul care nu avea rival, mai ales pe teren propriu.


mariscaMarisca, eternul „pericol”

Din lupta pentru titlul national nu poate fi exclus clujeanul Bogdan Marisca, omul care a avut probleme cu bugetul pentru 2010. Desi s-a zvonit ca nu va putea sa sustina financiar intreg sezonul, Bogdan a dezmintit si a spus ca se va bate la titlu. Si cu Sebastian Itu in dreapta, Marisca poate fi un pericol real pentru cei din fata.


Revansa lui Porcisteanu?

Anul trecut, la Brasov, Vali Porcisteanu a obtinut prima victorie din cariera. Dupa un start fulminant, „Vallino” s-a sufocat in plina cursa spre podiumul de premiere si, chiar daca pe final a avut cateva tresariri, a ramas doar o speranta. Acum, este timpul sa demonstreze ce poate.


aur12Aur si Raspopa, doua spectaculoase reveniri

Nu putem trece cu vederea revenirea lui Titi Aur pe specialele din raliuri. Cu 8 titluri nationale in palmares si cu 6 victorii la Brasov, pilotul barladean are un navigator nou, in persoana lui Borbely Karoly, si acesta ar putea fi punctul sau nevralgic.

Tot la reveniri, sa notam intoarcerea in curse a lui Adrian Raspopa, cu un Mitsubishi Lancer EVO 9, care, daca este in forma si nu sare in „decor” le poate incurca, fara probleme, socotelile „balenelor”.


edi keleti r3 spaniaKeleti, cu presedintele in dreapta, asteapta lupta pentru titlu

In grupa A, Edwin Keleti, cu un copilot presedinte in dreapta, Victor Ponta, vrea sa isi apere titlul cucerit anul trecut. Astfel, acest echipaj sudat, cu un Renault Maxi Clio Evo 3, se va bate, din nou, si in mod sigur cu „dinamovistul” Alexandru Filip, care a devenit, de curand „caine” cu acte in regula. In acesta batalie, poate intra, cu sanse reale, si Alexandru Pitigoi, revenit in curse, la grupa A de aceasta data, dupa o pauza de un an.


Bugetul, singurul „adversar” al lui Gugu

Alexandru Marginean, detinatorul titlului la H, va fi doar spectator in acest campionat. Este mare pacat, intrucat s-a intors „Gugu” Graef si, probabil, lupta intre cei doi ar fi fost extrem de spectaculoasa. Dar, in aceste conditii, „Gugu” nu are decat un singur adversar: bugetul. Daca va avea banii necesari pentru a participa la toate etapele, nu prea are cum sa piarda titlul.


48 de echipaje pe lista de inscrieri
Dupa prima zi de recunoasteri lista de inscrieri s-a extins la 48 de echipaje, lista completa poate fi gasita aici



Sambata start la ora 10 :00
Programul zilei de sambata a fost devansat cu 30 de minute. Aceasta modificare nu afecteaza programul de inchidere a circulatiei. Startul probelor speciale 2,3,4,5 si 6 se devanseaza cu 30 de minute.



Tess Rally 2010
este sustinut de companiile : TESS - distribuitor Audi si Volkswagen, Lubexpert Romania - distribuitor Mobil 1, si Hotel Aro Palace ca si parteneri principali si de companiile Espavo Brasov, Kampur Service Brasov si Vectra Service in calitate de parteneri. Partener asociatal Tess Rally este compania Goodyear Dunlop Tires Romania sponsor national al campionatului de raliuri.


Despre Tess Rally 2010

Primul contact cu participantii va fi joi 15 aprilie cand toti cei inscrisi la Tess Rally vor participa la Shakedown pe un traseu comun cu al probei speciale “Poiana” situat in zona cunoscuta sub denumirea de “Cabana Aviatorilor”.
Tess Rally 2010 incepe vineri 16 aprilie cand se va desfasura super speciala Brasov Rally Show - pe bulevardul Eroilor din centrul Brasovului. Sambata 17 aprilie se vor desfasura probele spre si dinspre Sinca Veche (DN73A) si celebra Poiana “lunga” cu startul din Rasnov. Duminica 18 aprilie urmand sa aiba loc numai putin celebra proba “Babarunca”(dus/intors) si festivitatea de premiere in sala “Amfiteatru” (“Barul de noapte”) a hotelului Aro Palace din Brasov.

Tess Rally 2010 - date tehnice
Lungime totala raliu : 220.00 km
Din care probe speciale : 101.60 km
Cea mai lunga proba speciala : “Babarunca” (PS7) - 28.10 km
Cea mai scurta proba speciala : “Brasov Rally Show” (PS1) - 1.20 km
Locatiile raliului:
Sediul central :Hotel Aro Palace Brasov
Parcul de start/sosire : parcarea de pe B-dul Eroilor paralela cu parcul Nicolae Titulescu
Parcul de service : Parcarea de langa P-ta Constitutiei (Centru Civic)

Lista de inscrieri si informatii utile despre Tess Rally2010 puteti gasi non stop pe www.autorally.ro, si www.raliulbrasovului.ro
Formularele de acreditare se pot downloada facand clik pe “acreditare presa” din pagina de net a raliului. Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ma contactati.

Dan Craciun
Ofiter de presa Tess Rally 2010

0745 039736
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next > End >>

Page 7 of 8