Cnr
O nou? clasare pe podium pentru echipajul Dan Gîrtofan/Mi?? L?z?rescu
Written by RallyZone   

Echipajul brasovean Dan Girtofan/Mita Lazarescu (Subaru N15) a reusit s? termine pe locul 3 Raliul Targu Mures, care a contat ca etapa a treia a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2010. „Giri” si Mita au avut un parcurs fara probleme pe asfaltul muresean, fiind depasiti la final doar de cei doi piloti  din Ungaria, Csaba Spitzmuller si Gergo Szabo. „Ne-am fi dorit un loc mai bun. Din pacate, nu am putut tine pasul cu masinile Mitsubishi. Probele au fost de foarte mare vitez?. Masina noastra a functionat perfect, nu am avut nicio problema, dar pe proba lunga si pe cele de mare vitez? suntem putin lipsiti de puterea pe care o dezvolt? masinile Mitsubishi. Una peste alta, un raliu de foarte, foarte mare vitez?, am spus-o si la început. Diferenta s-a facut,  clar, pe speciala lunga. Acolo, eu pot sa spun c? am mers 99%, poate mai aveam un pic de rezerva, am mai franat in anumite portiuni, dar astea nu cred ca au dus la asa o diferenta mare. Este un podium, sunt puncte acumulate, multumim tuturor baietilor, mecanicilor, cei care au pus la punct, perfect, masina. Suntem in ritmul cel bun. Mai avem un pic de lucru, dar cu siguranta ca pentru etapele urmatoare vom fi si mai bine pregatiti. De asemenea, multumesc celor care sunt alaturi de noi, partenerilor nostrii, si sper sa fie si ei la fel de bucurosi ca noi”, a spus, la finalul raliului, Dan Girtofan.

Gratie rezultatului de la Targu Mures, „Giri” si Mita au ramas in continuare pe podium, pe locul 3, la egalitate cu campionul en titre, Gergo Szabo, aflat pe 2: „E bine ca suntem acolo, in carti si avem o incredere mai mare de la o etapa la alta. Cred ca putem face o figura si mai frumoasa la urmatoarele etape. Mita a lucrat si a fost extraordinar si astazi, chiar pe proba lunga nu mai avea voce. S-a regasit insa destul de repede si a fost totul bine pana la sfarsit”.

Echipajul Dan Gîrtofan/Mi?? L?z?rescu dore?te s? mul?umeasc? partenerilor Alexandrion Grup România, BKP, Mobil 1 prin Lubexpert, Complexul Valea cu Flori, Aro Palace, Auto Kino Bra?ov - dealer Subaru ?i www.giri-rs.ro pentru sprijinul necondi?ionat acordat.

Urm?toarea etap? a CNR Dunlop 2010, Raliul Clujului (ultimul pe asfalt), va avea loc în perioada 25 – 27 iunie.

 

Bogdan Popescu

 
Puncte importante pentru Vlad Cosma si Danny Ungur la grupa A
Written by RallyZone   

Vlad Cosma/Florin Dorca si Danny Ungur/ Tony Avram, cele doua echipaje Napoca Rally Academy care concureaza la grupa A, au plecat de la Targu Mures cu 15, respectiv 12 puncte si isi pastreaza sansele in lupta pentru titlul acestei grupe.

 

cosmaVlad Cosma a demonstrat in Raliul Targu Mures, etapa a treia din Campionatul National de Raliuri Dunlop, ca ceea ce incepe prost se termina bine. Pilotul echipei Napoca Rally Academy a inceput cu stangul Raliul Targu Mures si dupa greseala din super speciala a terminat prima zi pe locul 8. „Am facut o greseala si am pierdut foarte mult timp. Acum sper doar ca mecanicii mei sa poata repara toate stricaciunile si sa putem continua raliul”, a spus Vlad Cosma, in parcul de service, imediat dupa super speciala.

 

Mecanicii echipei si-au facut treaba perfect si, in ziua a doua, mezinul echipei Napoca Rally Academy a reusit sa-si continue evolutia. „Din pacate, dupa incidentul de vineri seara, nu am mai avut atat de multa incredere in mine. In plus, incidentul a lasat urme si asupra masinii. Am mers toata ziua cu o fuzeta stramba si probleme la sistemul de franare”, a adaugat pilotul Napoca Rally Academy.

 

Chiar si asa, Vlad Cosma a reusit pana la urma sa-si reintre in ritm si a terminat raliul pe ultima treapta a podiumului la grupa A si pe locul secund in lupta dintre pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania. „Sunt foarte fericit ca un raliu care a inceput prost s-a terminat cu o clasare pe podium. Prima din acest sezon. Pana acum am inceput bine, dar din cauza penelor de cauciuc am ratat podiumul. Urmeaza etapa de la Cluj si sper ca acolo, in fata proprilor suporteri, sa merg fara greseala”, a spus Vlad Cosma care, in urma acestei etape, se afla pe primul loc in clasamentul juniorilor, cu 60 de puncte, si pe locul 4 la grupa A cu un total de 37 de puncte.

 

dannyPentru Danny Ungur si Tony Avram situatia a fost exact invers. Cei doi au inceput bine raliul, dar din cauza unor probleme tehnice au fost nevoiti sa se multumeasca, la final, doar cu locul 4. „In teste am descoperit unele probleme tehnice, dar pe super speciala totul a functionat perfect. Sper sa nu avem probleme in ziua a doua a raliului”, a spus Danny, la finalul primei zile din Raliul Targu Mures.

 

Din pacate ziua a doua nu a fost la fel de norocoasa si echipajul Napoca Rally Team a pierdut doua pozitii in prima parte a zilei, pozitii pe care nu a mai reusit sa le recupereze. „Speram sa continuam si aici sirul de clasari pe podium din primele doua etape si sa fim, din nou, cel mai bun echipaj dintre pilotii care concureaza in Citroën Racing Trophy Romania. Din pacate, din cauza unor probleme tehnice, nu am reusit acest lucru. Sunt totusi foarte bucuros ca masina a rezistat, in aceste conditii, pana la final si ca am adunat suficient de multe puncte pentru a ne pastra locul doi in clasamentul general al grupei A”, a spus Danny Ungur, la finalul Raliului Targu Mures.

 

Urmatoarea etapa din Campionatului National de Raliuri, la care va lua startul si echipa Napoca Rally Academy, este Raliul Clujului, programat in perioada 24 – 26 iunie, pe specialele de asfalt din jurul orasului Cluj.

 
Bogdan Marisca, lider in Campionatul National de Raliuri
Written by RallyZone   


mariscaBogdan Marisca, pilotul Napoca Rally Academy, a plecat de la Targu Mures cu 12 puncte si ramane lider in clasamentul general, dupa trei etape, in Campionatul National de Raliuri. Tempesta, colegul sau de echipa la Napoca Rally Academy, a abandonat dupa prima proba si se pregateste acum pentru Serbia Rally, etapa a doua din Cupa Europei de Est la Raliuri.

 

Bogdan Marisca si Sebastian Itu nu au riscat nimic in Raliul Targu Mures si au plecat acasa in postura de lideri ai clasamentului general din Campionatul National de Raliuri cu un total de 52 de puncte, cu 9 puncte mai mult decat urmatorul clasat. Echipajul Napoca Rally Academy a terminat etapa a treia a sezonului pe locul 4 si se pregatesc acum pentru Raliul Clujului, cursa lor de casa. „A fost un raliu spectaculos, de mare viteza, in care nu am vrut sa riscam absolut nimic. Nu m-am simtit deloc confortabil la volanul masinii Subaru Impreza STI si tocmai de aceea am abordat un stil de pilotaj mai prudent, dar este clar ca pentru etapa urmatoare va trebui sa upgradam masina din puncte de vedere tehnic. Sigur, mi-as fi dorit sa urc pe podium, dar acum cel mai important lucru este ca am ramas lideri in clasamentul general. As mai vrea sa-i felicit pe Spiti, Szabo si Giri pentru evolutia lor de aici”, a spus Bogdan Marisca, la finalul celui mai rapid raliu pe asfalt din calendarul intern.

 

Tempesta si Dorin Pulpea au terminat prima zi in postura de lideri, dar nu s-au putut bucura nici macar o secunda de victoria pe super speciala programata pe strazile din Targu Mures. „Am mers prudent pe super speciala pana in ultimul viraj pe care l-am abordat cu superficialitate. A fost greseala mea si mi-o asum in totalitate. Sunt unele greseli de pilotaj care nu te costa nimic si altele care te pot costa totul. Asa s-a intamplat si aici la Targu Mures. Singura multumire este ca masina a revenit, dupa ultima verificare tehnica din Italia, la parametri normali”, a spus Tempesta, dupa incidentul de pe super speciala.

 

Tempesta teste 2Chiar daca ar fi existat posibilitatea sa continue etapa de la Targu Mures, Tempesta a decis sa se retraga dupa prima proba a raliului. „Nu am vrut sa risc absolut nimic si oricum nu era sigur ca mecanicii vor putea repara masina. Asta a fost tot pentru Targu Mures. Acum urmeaza etapa din Serbia, din calendarul Cupei Europei de Est la Raliuri, unde trebuie sa ne aparam titlul castigat anul trecut. In plus, cu actualul sistem de punctaj cred ca putem recupera punctele pierdute in etapele urmatoare, mai ales ca s-au terminat etapale rapide de asfalt si incep cele pe macadam”, a mai adaugat Tempesta, care in weekendul 18 – 20 iunie va lua startul in prima etapa din Cupa Europei de Est la Raliuri.

 

Urmatoarea etapa din Campionatului National de Raliuri, la care va lua startul si echipa Napoca Rally Academy, este Raliul Clujului, programat in perioada 24 – 26 iunie, pe specialele de asfalt din jurul orasului Cluj. „Urmeaza cursa de casa pentru noi si tototdata ultima etapa de asfalt a sezonului. Obiectivul nostru este sa terminam cu toate cele patru masini ale echipei pe podium, atat in clasamentul general cat si la grupa A unde concureaza Dani Ungur si Vlad Cosma si sa ne impunem in clasamentul pe echipe. Eu mi-am propus sa obtin o clasare cat mai buna in Serbia pentru ca vreau sa-mi apar titlul european cucerit anul trecut”, a mai spus Tempesta, dupa etapa de la Targu Mures.

 

 
Optimisti si gata de atac!
Written by RallyZone   

kep_201005110126181 Se apropie cea de-a treia etapa a Campionatului National de Raliuri, gazduit in premiera de municipuil Tragu Mures. Raliul Targu Mures se va desfasura in perioada 4-6 iunie si consta in 12 probe speciale insumand 100 de km de PS.

Echipajul Sebastian Barbu/ Razvan Hulea asteapta cu nerabdare noua etapa.

 " Cu toate ca la Arges am abandonat, 99% din cauza mea, din motive pe care le-am aflat chiar la scurt timp dupa, plecam la Mures optimisti si gata de atac. Ne asteptam la o clasare pe podiumul Cupei Dacia Logan si una cat mai buna in clasamentul automobilelor de grupa N2. Suntem bucurosi ca deja la al doilea raliu avem o proba de 29km, cea mai lunga, tehnica si grea din aceasta competitie, unde cu siguranta cronometrul nu va ierta nici o greseala.

30 de zile par putin in timp, insa sunt destul pentru a repara masina cat si pentru o sesiune de pregatire teoretica si practica la Napoca Rally Academy . Sigur vom pune in aplicare cele invatate, si o sa atacam deja din SuperSpeciala de vineri dupa amiaza. Va fi un raliu solicitant pentru toti participantii, insa suntem increzatori ca vom obtine un rezultat bun" spune Sebi.


" Astept cu nerabdare raliul de la Tg. Mures si dupa o perioada de pregatire intensa sper ca si rezultatele vor fi pe masura. Traseul raliului este nou, competitorii sunt bine pregatiti, avem si o proba de 29 de km care va fi decisiva in stabilirea rezultatelor finale, deci, toate ingredientele pentru o cursa frumoasa. Succes tuturor participantilor" a declarat Razvan.

 Cei doi multumesc pentru sustinere familiei, prietenilor si partenerilor de la Vision Leasing, Oldies Pub, Schuster & CO Ecologic, Kappa Service dealer Subaru Pitesti, Faxtor Motorshop pentru sustinerea morala cat si financiara.


Va asteptam pe probele de la Targul Mures!

 PR Andreea Craciun

Credit foto: rallyphoto.ro

 
PILOTII DIN CITROËN RACING TROPHY PE PODIUM LA RALIUL ARGESULUI
Written by Laura Antonov   

 

dannyDanny Ungur, Alex Filip, Vlad Cosma si Nistor Duval au castigat in total 13.500 Euro la Raliul Argesului, prima etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa in Citroën Racing Trophy Romania.

La startul Raliului Argesului, etapa a doua din Campionatul National de Raliuri Dunlop, au fost prezenti toti cei patru piloti inscrisi in Citroën  Racing Trophy Romania 2010. Dupa 92,7 kilometri de proba speciala, Danny Ungur, Alex Filip, Vlad Cosma si Nistoru Duval s-au clasat pe locurile 2,3,4, respectiv 5 la grupa A. „Citroën  Racing Trophy are un concept total diferit de orice alta competitie monomarca organizata pana acum. Trofeul a fost creat pentru a-i ajuta pe toti pilotii care concureaza cu modelele Citroën C2R2 si Citroën C2R2 Max, iar sistemul de premii cred ca este mai mult decat motivant. Experienta avuta pana acum in alte tari, unde trofeul a intrat in al doilea an de existenta, a demonstrat ca de la un an la altul numarul participantilor s-a dublat. Sunt sigur ca acest lucru se va intampla si in Romania. In plus, din acest sezon, am introdus si un sistem de punctaj care are doar rolul de a-i diferentia pe pilotii inscrisi in Citroën  Racing Trophy si de a le acorda primilor trei clasati, la finalul anului, premii suplimentare”, a spus Jean-Francois Liennere, coordonatorul Citroën Racing Trophy, prezent si el la Raliul Argesului 2010.

Danny Ungur a avut un inceput mai ezitant, din cauza unor probleme de comunicare, dar dupa probele speciale in coborare a urcat pe locul 2 la grupa A, pozitie pe care nu a mai cedat-o pana la final. Locul 2 la grupa A inseamna, pentru Danny Ungur, 4.500 Euro si 10 puncte in Citroën Racing Trophy Romania. „Conceptul Citroën Racing Trophy este extrem de intersant si mi-ar placea sa vad cat mai multi piloti tineri care sa se inscrie in acest trofeu”, a spus Danny Ungur.

Alex Filip  si Bogdan Iancu, singurul echipaj care concureaza cu modelul Citroën C2R2, au avut un parcurs foarte bun si si-au atins obiectivul cu care au luat startul in acest raliu si anume, o clasare pe podium. „Nu cred ca puteam mai mult in aceasta etapa cu modelul C2R2. Lipsa de putere, in comparatie cu celelalte masini, s-a simtit mai ales pe urcare. Tocmai de aceea sunt foarte multumit de rezultat si sper ca de la etapa urmatoare sa luam si noi startul cu un C2R2 Max”, a spus Alex Filip, care pentru clasarea din Raliul Argesului a primit 3.750 Euro.

cosmaVlad Cosma si Florin Dorca s-au luptat tot timpul pentru un loc pe podium la grupa A, dar din cauza unei pene de cauciuc au fost nevoiti sa se multumeasca, la final, cu pozitia a patra si 3.000 Euro in Citroën Racing Trophy Romania. „Am avut o evolutie buna in acest raliu si in sapte probe speciale, din cele 11, am fost cel mai rapid echipaj pe o masina Citroën. Masina s-a comportat perfect si sunt sigur ca la urmatoarea etapa vom fi pe podium”, a spus Vlad Cosma.

Pentru echipajul Nistor Duval/Raoul Papp, Raliul Argesului a fost prima etapa din sezonul 2010 si lipsa de kilometri la volanul masinii si-a spus cuvantul. „Anul 2009 a fost unul foarte prost pentru mine, iar anul acesta, la Brasov, nu am putut lua startul din motive obiective. Sincer, nu m-am asteptat ca masina sa functioneze bine pana la finalul raliului si am mers foarte prudent la inceput. Cand am realizat ca totul este ok a fost deja prea tarziu pentru ca toti ceilalti au luat un avans mult prea mare”, a spus si Nistor Duval, care va primi pentru performanta din Raliul Argesului suma de 2.250 Euro.

Raliul Muresului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri, este programat in perioada 4 – 6 iunie si este inclus de asemenea in Citroën Racing Trophy Romania.

 
Podium la Raliul Argesului-Alex Filip
Written by Laura Antonov   

filip5Podium la Raliul Argesului

  1. Primul podium din 2010 pentru echipajul 79
  2. Mii de spectatori au asistat la spectacolul de pe Transfagarasan 
  3. S-au strans 463,5 Euro pentru campania „Race and Help” 

Alex Filip si Bogdan Iancu au terminat pe podium, la grupa A, cel mai spectaculos raliu pe asfalt din Romania.  In urma acestui rezultat, echipajul 79 se afla pe locul 3 in clasamentul general cu 27 de puncte.

 

Cel mai spectaculos drum din Romania: Transfagarasan. 11 probe speciale cu o lungime totala de 92,7 kilometri. Pe scurt: Raliul Argesului 2010. Pentru echipajul 79 clasarea pe podium la grupa A a fost un obiectiv ambitios. „Sunt 8 probe in urcare si, din pacate, masina pe care o avem in acest moment nu ne ajuta foarte mult. Sper sa terminam pe podium aceasta etapa si sa ne pastram sanse cat mai mari pentru a castiga grupa A in 2010”, a spus Alex Filip, inaintea Raliului Argesului.

Dupa prima bucla, in urcare, Alex Filip si Bogdan Iancu au ajuns la cabana Capra pe pozitia a patra. „Este un raliu tehnic in care dictarea joaca un rol foarte important. Rolul lui Bogdan este esential in acest raliu si pana acum a functionat totul perfect. Sunt foarte multumit de comportamentul anvelopelor Michelin/BF Goodrich pe asfaltul de aici si sper ca pe coborare sa mai urc un loc in clasament”, a spus Alex Filip.

Cele trei probe in coborare au fost oportunitatea perfecta pentru Alex Filip si Bogdan Iancu sa urce un loc in clasamentul grupei A. „Suntem pe trei acum, dar acest lucru nu inseamna ca avem podiumul asigurat. Mai este o urcare si vom face totul pentru a ne pastra aceasta pozitie”, a spus Bogdan Iancu, copilotul echipajului 79, in parcul de service.

Ritmul pe ultimele patru probe a fost unul fantastic si, in final, Alex Filip a reusit sa ramana pe pozitia a treia la grupa A. „Sunt foarte multumit cu acest rezultat si cred ca nu puteam obtine mai mult cu modelul Citroën C2R2 cu care concuram acum. Setarile recomandate de Samuel Barraud, inginerul Citroën Racing prezent la acest raliu, mi-au dat mai multa incredere pe ultimele probe si am mers la maximum. Sper acum ca pana la urmatoarea etapa sa reusesc sa schimb aceasta masina cu un Citroën C2R2 Max”, a spus Alex Filip, imediat dupa sosire. Locul 3 la grupa A inseamna si 3.750 Euro castigati in cadrul Citroën Racing Trophy Romania. „Sunt foarte bucuros ca acest trofeu se organizeaza si in 2010. Este o ocazie unica sa ne completam bugetul pentru fiecare raliu”, a mai spus Alex Filip.

filip1Raliul Argesului s-a terminat duminica, 9 mai, cu rally show-ul programat pe strazile din centrul Pitestiului. „Acest show nu a contat in clasamentul final si am incercat sa facem spectacol pentru public. In plus, a fost ocazia perfecta pentru vedetele prezente la eveniment sa experimenteze senzatiile dintr-o masina de curse”, a mai adaugat Alex Filip.

Podiumul obtinut de Alex Filip si Bogdan Iancu la Raliul Argesului a insemnat si un succes total in campania „Race and Help”, campanie prin care echipajul 79 strange fonduri pentru Fundatia Hospice „Casa Sperantei” Brasov. Echipajul 79 a parcurs toti cei 92,7 kilometri de proba speciala ceea ce inseamna ca in contul acestei campanii au intrat  463,5 Euro, bani donati de Citroën Romania. In total, dupa primele doua etape din Campionatul National de Raliuri, s-au strans 971,5 Euro.

Rezultate Raliul Argesului (etapa a 2-a din Campionatul National de Raliuri)*

1. Edwin Keleti/ Victor Ponta – Renault Clio R3 Maxi 53:24,6

2. Danny / Toni - Citroën C2R2 Max +1’04’’1

3. Alex Filip / Bogdan Iancu – Citroën C2R2 +1’25’’0

4. Vlad Cosma / Florin Dorca - Citroën C2R2 Max +1’25’’8

5. Nistor Duval / Raoul Papp - Citroën C2R2 Max +4’18’’6

6. Rares Tomita / Mihai Turcu – Honda Civic Type R  +5’20’’6

 

Clasament general grupa A – PILOTI dupa Raliul Argesului (etapa a 2-a din 8)*

1. Edwin Keleti 50 p, 2. Danny 36 p, 3. Alex Filip 27 p, 4. Vlad Cosma 22 p, 5. Alexandru Mitroi 15 p, 6. Rares Tomita 14 p, 7. Nistor Duval 10 p, 8. Octavian Ciovica 8 p, 9. Szabo Csongor 4 p, 10. Andrei Cascaval 2 p, Cristian Toader 1p.

In 2010, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu este sustinut de: Orange Romania, Michelin Romania, Computerland, Citroën Romania, FC Dinamo Bucuresti, Converse, Colina Motors si Hospice Casa Sperantei Brasov.

*Sub rezerva omologarii rezultatelor de catre FRAS.

 
Jack Daniel’s Rally Team – victorie absoluta pe Transfagarasan
Written by RallyZone   

Bucuresti 10 mai 2010 : Jack Daniel’s Rally Team si mesajul de responsabilitate sociala  „Condu responsabil: nu bea la volan” au castigat la toate grupele din Campionatul de Raliuri al Romaniei.

Echipa Jack Daniel’s Rally Team, a castigat sambata, prin pilotii sai, la toate grupele din CNR. La a doua etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop, Raliul Argesului, Gergo Szabo si Levente Csegzy – grupa N, Edwin Keleti si Victor Ponta – grupa A, Catalin Berari si Mihai Sandu – grupa K si Viorel Ivan si Gheorge Dumitru la Cupa Dacia au castigat  locul 1, iar Titi Aur si Karoly Borbely s-au clasat pe locul 10 la general.

 

O echipa responsabila - Jack Daniel’s : “Condu responsabil: nu bea la volan!”

gergo szabo - locul 1 la grupa nGergo Szabo si Levente Csegzy

Scopul nostru a fost sa castigam raliul Argesului. Am muncit foarte mult, am atacat din primele probe si ne-am mentinut avantajul pana la sfarsit. Avem 22,5 s fata de urmatorii clasati si suntem extrem de fericiti ca am dovedit ca suntem cei mai buni! Continuam sa ducem pe traseul de raliu mesajul de responsabilitate a lui Jack Daniel’s de a nu bea la volan si speram ca el sa ajunga la cat mai multi oameni in acest an. ”

69660_keleti11spain09mcklein175 Edwin Keleti si Victor Ponta

 

Transafagarasanul si-a respectat statutul de rege al drumurilor din Romania. A fost o cursa extrem de tehnica, dificila si in acelasi timp, superb. In conditiile acestea, victoria noastra categorica a fost si mai dulce! Spectatorii, veniti in numar foarte mare, au avut ce vedea. Traseul ne-a solicitat foarte mult, insa, Renault Clio R 3 s-a comporatat admirabil, iar anvelopele Pirelli au dovedit o aderenta incredibila in conditii dificile si schimbatoare. Suntem foarte multumiti de rezultat si de debutul de sezon.

 

Edwin Keleti si Victor Ponta sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, Renault Romania, Pirelli Romania, Colgate-Palmolive (Romania) prin Mennen Speed Stick,

autovit.ro, Rin Grand Hotel si vopselele auto Ixell. 

 Catalin Berari si Mihai Sandu

A fost foarte frumos, un raliu foarte bine organizat – felicitari organizatorilor! Ne bucuram ca Jack Daniel’s Rally Team a castigat la toate grupele. Pentru noi, la grupa K, a fost extraordinar, am condus cursa de la inceput pana la sfarsit, iar masina s-a comportat foarte bine. “   .

 Mihai Leu:Sunt foarte mandru ca sunt Team Manaegrul acestor echipaje. Au dovedit si pe Transfagarasan ca sunt cei mai buni. Vrem sa constientizam oamenii ca nu trebuie sa bea la volan si in tot acest campionat acesta este motto-ul sub care echipa evolueaza: Condu responsabil: nu bea la volan”.

 

 

Jack Daniel’s Rally Team, aduce in 2010 mesajul sau de responsanbilitate, cu urmatoarele echipaje: Edwin Keleti si Victor Ponta pe Renault Clio R3 Maxi Evo, Catalin Berari, copilot Mihai Sandu, pe Mitsubishi Lancer Evo 10,  Gergo Szabo si Levente Csegzy pe Mitsubishi Lancer EVO 9 si Titi Aur si Karoly Borbely, tot pe Mitsubishi Lancer EVO 9.

 

Despre Brown Forman:

Cu mai mult de 4000 de angajati in intreaga lume, Brown Forman face parte din topul 10 al celor mai mari companii de bauturi spirtoase si vinuri la nivel mondial. In Romania, Brown Forman distribuie Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.

Credite Foto: Motormedia, Attila Balasz

Pentru mai multe fotografii, va rog accesati:

http://download.motormedia.ro/

User : JackRT

Pass: Daniels

Pentru mai multe informatii contactati:

 

Agentia DRAFTFCB

Ana-Maria Pascaru

Senior PR&Events Manager

Tel: 0731 800 142

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 
Gergo Szabo – Csegzy Levente castigatori la Raliul Argesului
Written by Catalin Nunu   

 

  • Gergo Szabo: Tot weekend-ul a insemnat pentru noi munca in echipa
  • Csegzy Levente: Am asteptat aceasta etapa pe care ne propusesem sa o câstigam

 

gergo szabo - locul 1 la grupa nEchipajul Gergo Szabo – Csegzy Levente a reusit sa se impuna in cea de-a doua etapa dupa vestea neasteptata a descalificari de la Brasov. Cu un avans considerabil la finalul zilei in care s-au desfasurat cele 11 etape, Gergo reuseste sa obtina prima pozitie a podimului la etapa de pe Transfagarasan. Un start foarte bun, munca eficienta in echipa si masina care a functionat excelent pe tot parcursul raliului, au reprezentat cheia succesului la Raliul Argesului pentru echipajul Jack Daniel’s Gergo Szabo – Csegzy Levente.

Tot weekend-ul a insemnat pentru noi munca in echipa, tactica noastra a fost sa incepem

In forta de dimineata sa tragem cât putem de tare fara sa riscam insa, traseul a fost cu mult praf in unele zone pe intoarcere asa ca am lasat ritmul mai incet, ne-am straduit sa tinem de avantajul câstigat sub presiunea celorlalte echipaje, din fericire nu am gresit, am colaborat foarte bine cu navigatorul, nu am avut nici probleme tehnice asa ca am reusit sa terminam pe prima pozitie. Dupa situatia neplacuta de la Brasov, acest rezultat a venit ca o gura de aer proaspat, ne-am propus câstigarea acestei etape si ne concetram pe urmatoarele a spus Gergo Szabo la finalul raliului de pe Transfagarasan 

Szabo a mentionat cu privire la descalificarea de la Brasov ca lucrurile inca nu sunt clarificate si sunt asteptate inca documentele de la expertiza benzinei. Bineinteles nu suntem deacord cu aceasta hotarâre vom cauta sa solutionam acesta problema, mi se pare o decizie exagerata, concurez de 20 de ani si nu am trecut prin asemenea situatie. Asa cum de altfel am anuntat si la federatie doresc o reverificare mai amanuntita, cazul nu se incheie aici din punctul meu de vedere astepta inca sa vedem si noi rezultatul probei de benzina. Oricum trebuie sa ne concetram pentru competitiile care urmeaza acestea sunt cele mai importante, vom concura ca si pâna acum in limitele impuse de regulemente.

 

Navigatorul Csegzy Levente, de asemenea incatat de aceasta etapa si de rezultat bineinteles. Am asteptat aceasta etapa pe care ne propusesem sa o câstigam, am luptat pentru aceasta pozitie, am tras tare la inceput, nu am avut niciun fel de probleme cu masina echipa a functionat foarte eficient. A fost o experienta placuta atât pentru mine cât si pentru Gergo sa mergem pe aceste noi probe cu protiun de drum cu praf, viraje spectaculoase si un peisaj excelent. Am ramas deasemenea surprins placut de numarul mare de spectatori.

Cât despre problema benzinei de la Brasov, nu am primit nici pâna acum rezultatul probei de benzina care ne-a descalificat de la Brasov, deci nu stim nici noi care a fost cu adevarat problema cu benzina folosita de noi a spus Levi dupa Raliul Argesului

 

 



 
Vlad Cosma “invins” inca o data de o pana de cauciuc
Written by Andi Hutanu   

DÉJÀ VU…

Danny invinge din nou in Citroen Racing Trophy si obtine locul secund la grupa A

 

dani ungur - locul 1 la grupa aEchipajul Napoca Rally Academy, Danny Ungur/ Tony Avram, s-a impus  in cadrul Citroen Racing Trophy si in cea de-a doua etapa a Campionatului National de Raliuri si a urcat din nou pe a doua treapta a podiumului grupei A. O evolutie constanta pe probele Raliului Argesului i-a adus lui Danny o noua  victorie in cadrul trofeului Citroen, dar, in clasamentul grupei A, a trebuit din nou sa se incline in fata lui Edwin Keleti, la volanul unui Renault ClioR3, o masina mult mai puternica decat Citroenul C2R2 Max. Sunt din nou bucuros! Sunt foarte multumit de rezultat, de copilot, de masina, de echipa de asistenta tehnica, de traseu, de tot. Imi pare rau de pana lui Vlad, sper din suflet sa nu se mai intample. A fost un traseu dificil, asa cum ne asteptam, altfel foarte spectaculos si foarte frumos pentru noi, sportivii, dar cu multe capcane. S-a valurit foarte mult suprafata fata de acum zece ani, a fost si un traseu murdar, cu multa criblura, alunecos si dificil, un traseu suta la suta de copilot. Adica probe speciale pe care trebuie sa mergi exclusiv pe dictare ca sa obtii rezultate. Din pacate Edy Keleti nu poate fi prins pe asfalt uscat. Poate pe macadam sau pe ploaie ma voi apropia de el, pana atunci insa stam in ceafa lui si asteptam o mica greseala, a declarat Danny la finalul Raliului Argesului.

cosmaPentru Vlad Cosma si Florin Dorca al doilea raliu al sezonului 2010 a insemnat un nou ghinion. Beneficiind de o masina absolut noua pusa la dispozitie de Transilvania MotorSport, cei doi au avut o evolutie entuziasmanta, stabilind cel mai bun timp din cadrul Citroen Racing Trophy pe 7 din cele 11 probe speciale ale Raliului Argesului. Mai mult pe doua probe, mezinul Napoca Rally Academy a obtinut cei mai buni timpi ai grupei A. In aceste conditii, Vlad se indrepta spre o victorie in Trofeul Citroen si un loc secund la grupa A, cand a fost lovit din nou de ghinion:  o pana de cauciuc total neprovocata, survenita pe proba speciala numarul sapte il face sa piarda mai bine de o jumatate de minut si sa se multumeasca cu victoria din clasamentul juniorilor, cu locul trei in Citroen Racing Trophy si cu pozitia a patra in grupa A. Putea fi locul intai la Citroen si la juniori si locul doi la grupa A. Din pacate, din nou  evolutia noastra buna nu se fructifica si cu un rezultat pe masura. Am incercat, pe ultima bucla, sa recuperam ce am pierdut la pana, am reusit intr-o foarte mare masura, mai aveam foarte putin, dar a trebuit sa ne multumim cu acest rezultat. Asta e, vom incerca sa ne luam revansa in Raliul Muresuliu, trebuie sa fie o data si cursa noastra, a punctat Vlad .

 

 
Locul patru pentru Tempesta
Written by Andi Hutanu   

Marisca pe podium la Raliul Argesului. Pilotul Napoca Rally Academy ramane liderul campionatului

 

mariscaBogdan Marisca si Sebastian Itu au terminat Raliul Argesului pe ultima treapta a podiumului, echipajul Napoca Rally Academy pastrandu-si astfel pozitia de lider in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri. Bogdan a fost de fapt al doilea pe probele speciale, dar o greseala stupida l-a costat zece secunde de penalizare, care l-au aruncat pe locul trei. In startul celei de-a treia probe speciale, pilotul clujean lasa ambreiajul o fractiune de secunda prea devreme, masina se misca si penalizarea a venit inevitabil. Zece secunde in plus, suficient pentru ca Marisca sa ramana doar cu cele 15 puncte pe care i le aduce locul trei, puncte cu care Bogdan se declara, totusi, multumit: Un loc trei pentru care am muncit si vreau sa-i felicit pe Gergo Szabo si Dan Gartofan care au terminat pe primele doua locuri. Am pierdut locul doi pe mana noastra, am fost penalizati cu zece secunde pentru un start furat. In niciun caz nu am intentionat sa fac acest lucru, poate ca eram exact pe linia de start si am miscat masina cativa centimetri inainte ca ceasul sa arate 00. Oricum ne-am propus doar un podium pentru aceasta etapa, asa ne-am facut noi calculele.  Nu inseamna insa ca nu ne-am dorit mai mult, dar, aici, la Raliul Argesului, atat am putut. Le multumim baietilor din echipa tehnica, au schimbat motorul chiar inainte de start, am alergat asadar cu alt motor, cu alta electronica, asa incat, in circumstantele date, suntem multumiti cu locul obtinut. A fost o lupta foarte frumoasa cu Giri, cu Marco, cu Manu Mihalache si cu Vali Porcisteanu, Szabo scapase clar in fata, asa ca, la un moment dat eram lideri la “grupa mica”. Am pierdut si aceasta pozitie dintr-o greseala stupida, dar, repet, suntem multumiti, ramanem in carti pentru campionat, a declarat Bogdan Marisca.

Tempesta teste 1Tempesta si Dorin Pulpea au inceput ezitant a doua etapa a Campionatului National de Raliuri, pierzand secunde pretioase chiar pe prima proba speciala. Cei doi nu-si gasesc ritmul nici pe a doua proba iar PS3 “Piscul Negru”, a fost o proba foarte rapida in care s-a facut din nou simtita diferenta intre viteza maxima dezvoltata de Peugeot-ul S 2000 al pilotului Napoca Rally Academy si masinile celorlalti concurenti, mai mica la Peugeot cu aproximativ 20 de kilometri pe ora. Tempesta si Dorin reusesc apoi sa intre in ritm, pe urmatoarele probe au evolutii bune, reusesc chiar doua time-scratch-uri pe specialele 9 si 11, dar era prea tarziu. “Am gresit, atat eu cat si Dorin pe prima proba, nu am mers bine nici pe proba  a doua, a treia speciala stiam ca este foarte rapida si ne asteptam sa nu obtinem un timp foarte bun pe ea. Am revenit apoi in ritm cu ceilalti, bineinteles in afara probei “Piscul Negru”, unde, de fiecare data am fost mai lenti cu 7-8 secunde fata de ceilalti concurenti. A fost insa prea tarziu, la un raliu cu probe atat de scurte este greu sa surmontezi un astfel de handicap. Speram totusi la un loc pe podium, eram aproape pana la penultima proba ( Piscul Negru II) unde Bogdan a fost mai rapid cu 9 secunde decat mine, asa ca a trebuit sa ne multumim cu locul patru. Asta e, mergem inainte!, a declarat Tempesta la finalul Raliului Argesului.

Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri al Romaniei, Raliul Muresului, se va desfasura in perioada 4-6 iunie.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next > End >>

Page 6 of 8