Cnr
Spectacol pe doua si patru roti
Written by RallyZone   
Spectacol pe doua si patru roti
. Demonstratii pe doua si patru roti la Raliul Tara Barsei
. Adrian Raduta a terminat pe locul 7 in Cupa Dacia Logan
. Urmatoarea provocare pe 4 roti: Raliul Aradului (17 – 19
septembrie)
Dupa ce si-a aparat titlul national la motocross, clasa MX1, Adrian Raduta a revenit in
Campionatul National de Raliuri la volanul unei masini Dacia Logan. Pilotul Top Cross TCS
powered by Dementor KTM va lua startul la toate etapele ramase in acest sezon.
Dupa ce a castigat competitia „Elevul de Aur” a Scolii de Pilotaj Titi Aur, Adrian Raduta a
luat startul, in 2009, la doua etape din Campionatul National de Raliuri. In 2010, dupa ce si-a
asigurat titlul national la clasa MX1, Adrian Raduta a decis sa termine anul in competitiile pe patru
roti. „M-am simtit foarte bine anul trecut in cele doua raliuri la care am luat parte. Cred ca pentru
mine ar fi o varianta sa-mi continui cariera pe patru roti in viitor”, a spus Adrian Raduta, inaintea
startului in Raliul Tara Barsei.
Campionul National de motocross a inceput Raliul Tara Barsei pe doua roti si a facut
spectacol pe super speciala amenajata in parcarea centrului comercial Baneasa Shopping City. „A
fost interesant sa merg cu motocicleta pe asfalt dupa ce tot sezonul m-am jucat pe circuitele pline
de noroi. Din pacate nu am putut sa-l iau pe motocicleta pe copilotul meu Robert Maior pentru ca
sunt sigur ca i-ar fi placut”, a glumit Adrian Raduta, dupa show-ul demonstrativ de la Baneasa
Shopping City.
Adrian Raduta si Robert Maior, noul sau copilot, au terminat prima zi a Raliului Tara Barsei
pe locul patru in Cupa Dacia Logan, dar in ziua a doua au pierdut pozitii importante din cauza unei
pene de cauciuc pe speciala a patra. In final, dupa mai mult de 100 kilometri de proba speciala pe
macadam, Adrian Raduta si Robert Maior au terminat raliul pe locul 7 in Cupa Dacia. „Nu a fost un
raliu usor pentru mine. A fost primul in care am mers cu Robert Maior si nu am avut timp sa ma
obisnuiesc cu stilul sau de dictare. Am luat decizia de a participa la aceasta etapa in ultimul
moment si nu am avut deloc timp pentru teste. Mi-au placut probele speciale, care au fost de
viteza., si in prima parte am mers mai precaut incercand sa ma acomodez cu masina si cu noul
meu copilot. Pe final totul a mers mult mai bine si sunt bucuros ca mi-am atins obiectivul, acela de
a termina si de a aduna cat mai multa experienta”, a spus Adrian Raduta, la finalul Raliului Tara
Barsei.
Raliul Aradului, urmatoarea etapa la care va lua startul Adrian Raduta in acest sezon, este
programat in perioada 17 – 19 septembrie.

 Demonstratii pe doua si patru roti la Raliul Tara Barsei . Adrian Raduta a terminat pe locul 7 in Cupa Dacia Logan . Urmatoarea provocare pe 4 roti: Raliul Aradului (17 – 19 septembrie) 

Dupa ce si-a aparat titlul national la motocross, clasa MX1, Adrian Raduta a revenit in Campionatul National de Raliuri la volanul unei masini Dacia Logan. Pilotul Top Cross TCS powered by Dementor KTM va lua startul la toate etapele ramase in acest sezon. 
Dupa ce a castigat competitia „Elevul de Aur” a Scolii de Pilotaj Titi Aur, Adrian Raduta a luat startul, in 2009, la doua etape din Campionatul National de Raliuri. In 2010, dupa ce si-a asigurat titlul national la clasa MX1, Adrian Raduta a decis sa termine anul in competitiile pe patru roti. „M-am simtit foarte bine anul trecut in cele doua raliuri la care am luat parte. Cred ca pentru mine ar fi o varianta sa-mi continui cariera pe patru roti in viitor”, a spus Adrian Raduta, inaintea startului in Raliul Tara Barsei. 
Campionul National de motocross a inceput Raliul Tara Barsei pe doua roti si a facut spectacol pe super speciala amenajata in parcarea centrului comercial Baneasa Shopping City. „A fost interesant sa merg cu motocicleta pe asfalt dupa ce tot sezonul m-am jucat pe circuitele pline de noroi. Din pacate nu am putut sa-l iau pe motocicleta pe copilotul meu Robert Maior pentru ca sunt sigur ca i-ar fi placut”, a glumit Adrian Raduta, dupa show-ul demonstrativ de la Baneasa Shopping City. 
Adrian Raduta si Robert Maior, noul sau copilot, au terminat prima zi a Raliului Tara Barsei pe locul patru in Cupa Dacia Logan, dar in ziua a doua au pierdut pozitii importante din cauza unei pene de cauciuc pe speciala a patra. In final, dupa mai mult de 100 kilometri de proba speciala pe macadam, Adrian Raduta si Robert Maior au terminat raliul pe locul 7 in Cupa Dacia. „Nu a fost un raliu usor pentru mine. A fost primul in care am mers cu Robert Maior si nu am avut timp sa ma obisnuiesc cu stilul sau de dictare. Am luat decizia de a participa la aceasta etapa in ultimul moment si nu am avut deloc timp pentru teste. Mi-au placut probele speciale, care au fost de viteza., si in prima parte am mers mai precaut incercand sa ma acomodez cu masina si cu noul meu copilot. Pe final totul a mers mult mai bine si sunt bucuros ca mi-am atins obiectivul, acela de a termina si de a aduna cat mai multa experienta”, a spus Adrian Raduta, la finalul Raliului Tara Barsei. 
Raliul Aradului, urmatoarea etapa la care va lua startul Adrian Raduta in acest sezon, este programat in perioada 17 – 19 septembrie.
 
Edwin Keleti si Victor Ponta - victoriosi la raliul Tara Barsei si campioni la grupa A
Written by RallyZone   


Jack Daniel’s Rally Team: „Condu responsabil: nu bea la volan!”

Raliul Tara Barsei a adus echipei Jack Daniel’s Rally Team bucuria victoriei prin Edwin Keleti si Victor Ponta si tristetea data de abandonurile a 2 echipaje: Gergo Szabo si Catalin Berari . 

 

Echipajul 99 - Edwin Keleti si Victor Ponta sunt deja campioni la grupa A, dupa 6 etape in Campionatul National de Raliuri in care au avut numai victorii.

 

keleti2Edwin Keleti: „ Numarul 9 ne-a adus numai bucurii”

Evident ca suntem in al 9-lea cer de bucurie dupa aceasta a 9-a victorie consecutiva si dupa cucerirea titlurilor la grupa A si 2RM! A fost un sezon uluitor, in care totul a mers perfect: masina, pneurile Pirelli de competitie. Sponsorii si fanii ni s-au alaturat si au sprijinit efortul nostru sportiv. Ii multumesc in special lui Victor pentru daruire si profesionalism, dar si echipei tehnice care a pastrat masina parametri maximi! Ii felicit si pe Dany si Vlad care au fost intotdeauna foarte rapizi si ii doresc lui Alex revenire rapida pe probe. Sper ca prin rezultatele nostre campania de responsabilitate Jack Daniel’s  „Condu responsabil: nu bea la volan!”  sa fie un succes.

 

Edwin Keleti si Victor Ponta sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, Renault Romania, Pirelli Romania, Colgate-Palmolive (Romania) prin Mennen Speed Stick, autovit.ro, Rin Grand Hotel si vopselele auto Ixell. 

 

Dupa ce vineri la Baneasa Rally Show, Gergo Szabo a scos cel mai bun timp si a dat un spectacol frumos in fata bucurestenilor, sambata, pe traseele raliului Tara Barsei pilotul de la Jack Daniel’s a abandonat spre sfarsitul zilei, dupa ce condusese in clasament pe toate probele.

gergoszabo1Gergo Szabo si Levente Csegzy: „Am avut un ghinion teribil”

Suntem la primul abandon tehnic. Masina a mers foarte bine pana acum, aveam timpi foarte buni si nu ne asteptam la asa ceva. Ne pare rau si pentru Bogdan si Sebi si il felicitam pe Vali Porcisteanu. Vor urma 2 etape foarte grele si competitive. Desi avem 83 de puncte si suntem pe locul 2, la distanta de 6 puncte de lider, suntem acum 4 echipaje cu sanse la titlu: Marisca, noi, Porcisteanu, Girtofan si poate chiar si Spitzmuller .  ”

 

Gergo Szabo si Levente Csegzy sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, , Boccardo Entreprise, Iony Piese Auto Sibiu, Wayteq, B.box, Cosmote, Nike, Julius Meinl.

 

Mihai Leu: Tara Barsei a fost agonie si extaz pentru noi! Jack Daniel’s Rally Team este in continuare pe locul 1 in clasamentul general pe echipe, cu Edwin si Victor avem déjà campionii la grupa A! Abandonul lui Gergo ne-a intristat, dar asteptam ultimile 2 etape, care speram noi sa ne aduca si titlul de campioni ai  Romaniei!

Jack Daniel’s Rally Team - „Condu responsabil: nu bea la volan!” 

 

Jack Daniel’s Rally Team, aduce in 2010 mesajul sau de responsanbilitate, cu urmatoarele echipaje: Edwin Keleti si Victor Ponta pe Renault Clio R3 Maxi Evo, Catalin Berari, copilot Mihai Sandu, pe Mitsubishi Lancer Evo 10,  Gergo Szabo si Levente Csegzy pe Mitsubishi Lancer EVO 9 si Titi Aur si Karoly Borbely, tot pe Mitsubishi Lancer EVO 9. Lor li se alatura si Viorel Ivan si Gheorghe Dumitru la Cupa Dacia.

 

Despre Brown Forman:

Cu mai mult de 4000 de angajati in intreaga lume, Brown Forman face parte din topul 10 al celor mai mari companii de bauturi spirtoase si vinuri la nivel mondial. In Romania, Brown Forman distribuie Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.

 
Gergo Szabo si Levente Csegzy invinsi de diferential la Brasov
Written by RallyZone   

gergoszabo1Gergo Szabo si Levente Csegzy echipajul Jack Daniel’s, campion en-titre bifeaza primul abandon din sezonul competitional. Raliul Tara Barsei Dunlop SEAT a inceput cu o victorie pentru cei doi la super speciala din Bucuresti unde au oferit un spectacol pe masura unor campioni. Evolutia lui Gergo si Levi a fost una foarte buna si pe probele speciale, dar duelul secundelor cu Bogdan Marisca si Vali Porcisteanu avea sa ia sfarsit pe ultima proba speciala dupa ce diferentialul fata a cedat. Competitia pentru titlul de campion va fi cu atat mai acerba cu catsi Bogdan Marisca a abandonat la Brasov.

Gergo Szabo invins de problemele tehnice:

Cursa a inceput foarte bine, dupa ce am reusit sa castigam super speciala de la Bucuresti, dar totodata ziua superspecialei s-a dovedit a fi obositoare pentru noi, am stat foarte mult in soare. Oricum am fost foarte atent la evolutia lui Bogdan, a trebuit sa mentinem un avantaj consistent fata de acesta. Cursa a decurs destul de bine, ne-am straduit sa castigam etapa, dar din pacate problemele tehnice nu ne-au ocolit pe ultima proba speciala. Marturisesc ca am facut un calcul si in cei doi ani si jumatate de curse in Romania, aceasta a fost prima astfel de problema tehnica. Competitia a devenit mult mai stransa odata cu abandonul lui Mariscasi punctele vor fi foarte pretioase la urmatoarele doua etape. Ne pregatim pentru Arad, anul trecut am batut acolo, va fi greu dar asa e la curse, vrem sa castigam. Vreau sa felicit organizatori pentru felul in care au organizat aceasta etapa mi s-a parut o idee buna superspeciala din capitala iar noi ca echipaj am simtit din plin probele speciale frumoase de asemenea.

Despre cursa de la Arad a vorbitsi navigatorul lui Gergo, Levente Csegzy constient de miza urmatoarei etape acesta spera ca pozitia suprema a podiumului sa se decida la Iasi:

Ne-ar fi placut bineinteles sa terminam daca nu pe prima pozitie macar pe podium etapa de la Brasov, dar din pacate nu asa a fost sa fie, nu putem sa terminam fiecare cursa asa cum ne dorim de fiecare data. Pe ultima porba ne-a cedat diferentialul spatesi am fost nevoiti sa abandonam. Imi pare rausi pentru abandonul lui Bogdansi Sebi, oricum competitia ramane deschisa pana la ultima etapa.

Cat despre urmatorul raliu, cel de la Arad, ne astepta o cursa stransa cu Bogdan Marisca, sper sa terminam pe podiumsi etapa de la Iasi sa decida campionul.

 

Dupa Raliul Tara Barsei, primele locuri ale clasamentului general sunt ocupate, de urmatorii piloti: 1. Bogdan Marisca – 89 p, 2. Gergo Szabo – 83 p, 3. Valentin Porcisteanu – 77p, 4. Dan Girtofan – 71 p, Csaba Spitzmuller – 58 p.

Urmatoarea etapa se va desfasura la Arad urmata mai apoi de competitia finala a sezonului la Iasi.

Echipajul Jack Daniel’s Gergo Szabo – Levente Csegzy sunt sustinut in Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010 de: Jack Daniel's,  Boccardo Entreprise, Iony Piese Auto Sibiu, Wayteq, B.box, Cosmote, Nike, Julius Meinl, Hotel Tarnava.

 

 

 
5.500 Euro pentru pilotii din Citroën Racing Trophy la Raliul Tara Barsei
Written by RallyZone   

cosma1Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium in Raliul Tara Barsei, etapa a sasea din Campionatul National de Raliuri, si au castigat, impreuna, 5.500 Euro din totalul de 15.300 Euro pusi in joc la fiecare etapa.

Vlad Cosma/Florin Dorca, Nistor Duval/Mugurel Pirscoveanu si Danny Ungur/Toni Avram au fost echipajele care s-au luptat pentru premiile in bani si pentru puncte la Raliul Tara Barsei, etapa inclusa in Citroen Racing Trophy Romania, competitie aflata anul acesta la primul sezon complet. Dupa o etapa extrem de spectaculoasa Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium la grupa A, in timp ce Danny Ungur a fost nevoit sa abandoneze cu probleme la motor.

Vlad Cosma si Florin Dorca au avut un sfarsit de saptamana care a inceput prost, dar care pana la urma s-a terminat cu bine. Vineri, la shakedown, s-a rupt o planetara. Sambata, dupa prima proba, s-a deschis capota masinii, pe etapa de legatura, care a spart parbrizul. Cu toate acestea, Vlad Cosma si Florin Dorca au terminat pe locul secund la grupa A si au preluat conducerea in Citroën Racing Trophy cu un total de 33 de puncte. „Pentru noi acest loc secund la grupa A valoreaza cat o victorie. Am avut foarte multe peripetii in acest raliu si sunt foarte multumit ca am ajuns la final. Am pierdut timp pe probele pe care am mers cu parbrizul spart, dar am mers foarte bine pe probele pe care am avut vizibilitate si sunt multumit cu deznodamantul acestei etape”, a spus Vlad Cosma, care a castigat 3.000 Euro din totalul fondului de premiere pus in joc la Raliului Tara Barsei in Citroën Racing Trophy.

Dupa un sezon marcat de numeroase probleme, Nistor Duval a reusit sa termine pe ultima treapta a podiumului la grupa A, performanta recompensata in Citroën Racing Trophy Romania cu suma de 2.500 Euro si 6 puncte. In Raliul Tara Barsei, Nistor Duval a luat startul cu Mugurel Parscoveanu, fostul copilot al lui Marco Tempestini, si a obtinut primul podium din 2010. „A fost un raliu in care lucrurile au functionat normal. Nu am mers la limita pentru ca vroiam sa ajung neaparat la sosire. Aveam nevoie de un rezultat bun pentru a-mi recapata moralul. Mai sunt inca doua etape pe macadam anul acesta si sper sa termin de fiecare data pe podium”, a spus Nistor Duval, care a adunat pana acum 10 puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy.

ungur1Danny Ungur si Toni Avram, echipaj care se afla pe prima pozitie in clasamentul Citroën Racing Trophy Romania dupa Raliul Sibiului, a avut o evolutie buna pana in speciala a 4-a, cand motorul masinii a cedat. „Raliul Tara Barsei este o etapa pe care vrem sa o stergem cat mai repede din memorie. Masina a mers foarte bine pana sa cedeze motorul. A fost o lupta interesanta, ne apropiasem la doua secunde de Vlad, dar la prima trecere pe proba lunga, pe PS4, temperatura motorului a crescut foarte mult si, la un moment dat, acesta a cedat si a trebuit sa ne oprim. Imi pare rau de munca noastra, a mecanicilor, a tuturor. Sper ca acesta sa fie primul si ultimul abandon din 2010”, a spus Danny Ungur, care, dupa acest abandon, ramane cu 27 de puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy si retrogradeaza pe locul secund.

Raliul Aradului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa si in Citroën Racing Trophy Romania, se va desfasura in perioada 17 – 19 septembrie pe specialele de macadam din jurul orasului Arad.

 
5.500 Euro pentru pilotii din Citroën Racing Trophy la Raliul Tara Barsei
Written by RallyZone   

cosma1Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium in Raliul Tara Barsei, etapa a sasea din Campionatul National de Raliuri, si au castigat, impreuna, 5.500 Euro din totalul de 15.300 Euro pusi in joc la fiecare etapa.

Vlad Cosma/Florin Dorca, Nistor Duval/Mugurel Pirscoveanu si Danny Ungur/Toni Avram au fost echipajele care s-au luptat pentru premiile in bani si pentru puncte la Raliul Tara Barsei, etapa inclusa in Citroen Racing Trophy Romania, competitie aflata anul acesta la primul sezon complet. Dupa o etapa extrem de spectaculoasa Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium la grupa A, in timp ce Danny Ungur a fost nevoit sa abandoneze cu probleme la motor.

Vlad Cosma si Florin Dorca au avut un sfarsit de saptamana care a inceput prost, dar care pana la urma s-a terminat cu bine. Vineri, la shakedown, s-a rupt o planetara. Sambata, dupa prima proba, s-a deschis capota masinii, pe etapa de legatura, care a spart parbrizul. Cu toate acestea, Vlad Cosma si Florin Dorca au terminat pe locul secund la grupa A si au preluat conducerea in Citroën Racing Trophy cu un total de 33 de puncte. „Pentru noi acest loc secund la grupa A valoreaza cat o victorie. Am avut foarte multe peripetii in acest raliu si sunt foarte multumit ca am ajuns la final. Am pierdut timp pe probele pe care am mers cu parbrizul spart, dar am mers foarte bine pe probele pe care am avut vizibilitate si sunt multumit cu deznodamantul acestei etape”, a spus Vlad Cosma, care a castigat 3.000 Euro din totalul fondului de premiere pus in joc la Raliului Tara Barsei in Citroën Racing Trophy.

Dupa un sezon marcat de numeroase probleme, Nistor Duval a reusit sa termine pe ultima treapta a podiumului la grupa A, performanta recompensata in Citroën Racing Trophy Romania cu suma de 2.500 Euro si 6 puncte. In Raliul Tara Barsei, Nistor Duval a luat startul cu Mugurel Parscoveanu, fostul copilot al lui Marco Tempestini, si a obtinut primul podium din 2010. „A fost un raliu in care lucrurile au functionat normal. Nu am mers la limita pentru ca vroiam sa ajung neaparat la sosire. Aveam nevoie de un rezultat bun pentru a-mi recapata moralul. Mai sunt inca doua etape pe macadam anul acesta si sper sa termin de fiecare data pe podium”, a spus Nistor Duval, care a adunat pana acum 10 puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy.

ungur1Danny Ungur si Toni Avram, echipaj care se afla pe prima pozitie in clasamentul Citroën Racing Trophy Romania dupa Raliul Sibiului, a avut o evolutie buna pana in speciala a 4-a, cand motorul masinii a cedat. „Raliul Tara Barsei este o etapa pe care vrem sa o stergem cat mai repede din memorie. Masina a mers foarte bine pana sa cedeze motorul. A fost o lupta interesanta, ne apropiasem la doua secunde de Vlad, dar la prima trecere pe proba lunga, pe PS4, temperatura motorului a crescut foarte mult si, la un moment dat, acesta a cedat si a trebuit sa ne oprim. Imi pare rau de munca noastra, a mecanicilor, a tuturor. Sper ca acesta sa fie primul si ultimul abandon din 2010”, a spus Danny Ungur, care, dupa acest abandon, ramane cu 27 de puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy si retrogradeaza pe locul secund.

Raliul Aradului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa si in Citroën Racing Trophy Romania, se va desfasura in perioada 17 – 19 septembrie pe specialele de macadam din jurul orasului Arad.

 
5.500 Euro pentru pilotii din Citroën Racing Trophy la Raliul Tara Barsei
Written by RallyZone   

cosma1Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium in Raliul Tara Barsei, etapa a sasea din Campionatul National de Raliuri, si au castigat, impreuna, 5.500 Euro din totalul de 15.300 Euro pusi in joc la fiecare etapa.

Vlad Cosma/Florin Dorca, Nistor Duval/Mugurel Pirscoveanu si Danny Ungur/Toni Avram au fost echipajele care s-au luptat pentru premiile in bani si pentru puncte la Raliul Tara Barsei, etapa inclusa in Citroen Racing Trophy Romania, competitie aflata anul acesta la primul sezon complet. Dupa o etapa extrem de spectaculoasa Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium la grupa A, in timp ce Danny Ungur a fost nevoit sa abandoneze cu probleme la motor.

Vlad Cosma si Florin Dorca au avut un sfarsit de saptamana care a inceput prost, dar care pana la urma s-a terminat cu bine. Vineri, la shakedown, s-a rupt o planetara. Sambata, dupa prima proba, s-a deschis capota masinii, pe etapa de legatura, care a spart parbrizul. Cu toate acestea, Vlad Cosma si Florin Dorca au terminat pe locul secund la grupa A si au preluat conducerea in Citroën Racing Trophy cu un total de 33 de puncte. „Pentru noi acest loc secund la grupa A valoreaza cat o victorie. Am avut foarte multe peripetii in acest raliu si sunt foarte multumit ca am ajuns la final. Am pierdut timp pe probele pe care am mers cu parbrizul spart, dar am mers foarte bine pe probele pe care am avut vizibilitate si sunt multumit cu deznodamantul acestei etape”, a spus Vlad Cosma, care a castigat 3.000 Euro din totalul fondului de premiere pus in joc la Raliului Tara Barsei in Citroën Racing Trophy.

Dupa un sezon marcat de numeroase probleme, Nistor Duval a reusit sa termine pe ultima treapta a podiumului la grupa A, performanta recompensata in Citroën Racing Trophy Romania cu suma de 2.500 Euro si 6 puncte. In Raliul Tara Barsei, Nistor Duval a luat startul cu Mugurel Parscoveanu, fostul copilot al lui Marco Tempestini, si a obtinut primul podium din 2010. „A fost un raliu in care lucrurile au functionat normal. Nu am mers la limita pentru ca vroiam sa ajung neaparat la sosire. Aveam nevoie de un rezultat bun pentru a-mi recapata moralul. Mai sunt inca doua etape pe macadam anul acesta si sper sa termin de fiecare data pe podium”, a spus Nistor Duval, care a adunat pana acum 10 puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy.

ungur1Danny Ungur si Toni Avram, echipaj care se afla pe prima pozitie in clasamentul Citroën Racing Trophy Romania dupa Raliul Sibiului, a avut o evolutie buna pana in speciala a 4-a, cand motorul masinii a cedat. „Raliul Tara Barsei este o etapa pe care vrem sa o stergem cat mai repede din memorie. Masina a mers foarte bine pana sa cedeze motorul. A fost o lupta interesanta, ne apropiasem la doua secunde de Vlad, dar la prima trecere pe proba lunga, pe PS4, temperatura motorului a crescut foarte mult si, la un moment dat, acesta a cedat si a trebuit sa ne oprim. Imi pare rau de munca noastra, a mecanicilor, a tuturor. Sper ca acesta sa fie primul si ultimul abandon din 2010”, a spus Danny Ungur, care, dupa acest abandon, ramane cu 27 de puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy si retrogradeaza pe locul secund.

Raliul Aradului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa si in Citroën Racing Trophy Romania, se va desfasura in perioada 17 – 19 septembrie pe specialele de macadam din jurul orasului Arad.

 
5.500 Euro pentru pilotii din Citroën Racing Trophy la Raliul Tara Barsei
Written by RallyZone   

cosma1Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium in Raliul Tara Barsei, etapa a sasea din Campionatul National de Raliuri, si au castigat, impreuna, 5.500 Euro din totalul de 15.300 Euro pusi in joc la fiecare etapa.

Vlad Cosma/Florin Dorca, Nistor Duval/Mugurel Pirscoveanu si Danny Ungur/Toni Avram au fost echipajele care s-au luptat pentru premiile in bani si pentru puncte la Raliul Tara Barsei, etapa inclusa in Citroen Racing Trophy Romania, competitie aflata anul acesta la primul sezon complet. Dupa o etapa extrem de spectaculoasa Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium la grupa A, in timp ce Danny Ungur a fost nevoit sa abandoneze cu probleme la motor.

Vlad Cosma si Florin Dorca au avut un sfarsit de saptamana care a inceput prost, dar care pana la urma s-a terminat cu bine. Vineri, la shakedown, s-a rupt o planetara. Sambata, dupa prima proba, s-a deschis capota masinii, pe etapa de legatura, care a spart parbrizul. Cu toate acestea, Vlad Cosma si Florin Dorca au terminat pe locul secund la grupa A si au preluat conducerea in Citroën Racing Trophy cu un total de 33 de puncte. „Pentru noi acest loc secund la grupa A valoreaza cat o victorie. Am avut foarte multe peripetii in acest raliu si sunt foarte multumit ca am ajuns la final. Am pierdut timp pe probele pe care am mers cu parbrizul spart, dar am mers foarte bine pe probele pe care am avut vizibilitate si sunt multumit cu deznodamantul acestei etape”, a spus Vlad Cosma, care a castigat 3.000 Euro din totalul fondului de premiere pus in joc la Raliului Tara Barsei in Citroën Racing Trophy.

Dupa un sezon marcat de numeroase probleme, Nistor Duval a reusit sa termine pe ultima treapta a podiumului la grupa A, performanta recompensata in Citroën Racing Trophy Romania cu suma de 2.500 Euro si 6 puncte. In Raliul Tara Barsei, Nistor Duval a luat startul cu Mugurel Parscoveanu, fostul copilot al lui Marco Tempestini, si a obtinut primul podium din 2010. „A fost un raliu in care lucrurile au functionat normal. Nu am mers la limita pentru ca vroiam sa ajung neaparat la sosire. Aveam nevoie de un rezultat bun pentru a-mi recapata moralul. Mai sunt inca doua etape pe macadam anul acesta si sper sa termin de fiecare data pe podium”, a spus Nistor Duval, care a adunat pana acum 10 puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy.

ungur1Danny Ungur si Toni Avram, echipaj care se afla pe prima pozitie in clasamentul Citroën Racing Trophy Romania dupa Raliul Sibiului, a avut o evolutie buna pana in speciala a 4-a, cand motorul masinii a cedat. „Raliul Tara Barsei este o etapa pe care vrem sa o stergem cat mai repede din memorie. Masina a mers foarte bine pana sa cedeze motorul. A fost o lupta interesanta, ne apropiasem la doua secunde de Vlad, dar la prima trecere pe proba lunga, pe PS4, temperatura motorului a crescut foarte mult si, la un moment dat, acesta a cedat si a trebuit sa ne oprim. Imi pare rau de munca noastra, a mecanicilor, a tuturor. Sper ca acesta sa fie primul si ultimul abandon din 2010”, a spus Danny Ungur, care, dupa acest abandon, ramane cu 27 de puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy si retrogradeaza pe locul secund.

Raliul Aradului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa si in Citroën Racing Trophy Romania, se va desfasura in perioada 17 – 19 septembrie pe specialele de macadam din jurul orasului Arad.

 
5.500 Euro pentru pilotii din Citroën Racing Trophy la Raliul Tara Barsei
Written by RallyZone   

cosma1Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium in Raliul Tara Barsei, etapa a sasea din Campionatul National de Raliuri, si au castigat, impreuna, 5.500 Euro din totalul de 15.300 Euro pusi in joc la fiecare etapa.

Vlad Cosma/Florin Dorca, Nistor Duval/Mugurel Pirscoveanu si Danny Ungur/Toni Avram au fost echipajele care s-au luptat pentru premiile in bani si pentru puncte la Raliul Tara Barsei, etapa inclusa in Citroen Racing Trophy Romania, competitie aflata anul acesta la primul sezon complet. Dupa o etapa extrem de spectaculoasa Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium la grupa A, in timp ce Danny Ungur a fost nevoit sa abandoneze cu probleme la motor.

Vlad Cosma si Florin Dorca au avut un sfarsit de saptamana care a inceput prost, dar care pana la urma s-a terminat cu bine. Vineri, la shakedown, s-a rupt o planetara. Sambata, dupa prima proba, s-a deschis capota masinii, pe etapa de legatura, care a spart parbrizul. Cu toate acestea, Vlad Cosma si Florin Dorca au terminat pe locul secund la grupa A si au preluat conducerea in Citroën Racing Trophy cu un total de 33 de puncte. „Pentru noi acest loc secund la grupa A valoreaza cat o victorie. Am avut foarte multe peripetii in acest raliu si sunt foarte multumit ca am ajuns la final. Am pierdut timp pe probele pe care am mers cu parbrizul spart, dar am mers foarte bine pe probele pe care am avut vizibilitate si sunt multumit cu deznodamantul acestei etape”, a spus Vlad Cosma, care a castigat 3.000 Euro din totalul fondului de premiere pus in joc la Raliului Tara Barsei in Citroën Racing Trophy.

Dupa un sezon marcat de numeroase probleme, Nistor Duval a reusit sa termine pe ultima treapta a podiumului la grupa A, performanta recompensata in Citroën Racing Trophy Romania cu suma de 2.500 Euro si 6 puncte. In Raliul Tara Barsei, Nistor Duval a luat startul cu Mugurel Parscoveanu, fostul copilot al lui Marco Tempestini, si a obtinut primul podium din 2010. „A fost un raliu in care lucrurile au functionat normal. Nu am mers la limita pentru ca vroiam sa ajung neaparat la sosire. Aveam nevoie de un rezultat bun pentru a-mi recapata moralul. Mai sunt inca doua etape pe macadam anul acesta si sper sa termin de fiecare data pe podium”, a spus Nistor Duval, care a adunat pana acum 10 puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy.

ungur1Danny Ungur si Toni Avram, echipaj care se afla pe prima pozitie in clasamentul Citroën Racing Trophy Romania dupa Raliul Sibiului, a avut o evolutie buna pana in speciala a 4-a, cand motorul masinii a cedat. „Raliul Tara Barsei este o etapa pe care vrem sa o stergem cat mai repede din memorie. Masina a mers foarte bine pana sa cedeze motorul. A fost o lupta interesanta, ne apropiasem la doua secunde de Vlad, dar la prima trecere pe proba lunga, pe PS4, temperatura motorului a crescut foarte mult si, la un moment dat, acesta a cedat si a trebuit sa ne oprim. Imi pare rau de munca noastra, a mecanicilor, a tuturor. Sper ca acesta sa fie primul si ultimul abandon din 2010”, a spus Danny Ungur, care, dupa acest abandon, ramane cu 27 de puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy si retrogradeaza pe locul secund.

Raliul Aradului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa si in Citroën Racing Trophy Romania, se va desfasura in perioada 17 – 19 septembrie pe specialele de macadam din jurul orasului Arad.

 
5.500 Euro pentru pilotii din Citroën Racing Trophy la Raliul Tara Barsei
Written by RallyZone   

cosma1Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium in Raliul Tara Barsei, etapa a sasea din Campionatul National de Raliuri, si au castigat, impreuna, 5.500 Euro din totalul de 15.300 Euro pusi in joc la fiecare etapa.

Vlad Cosma/Florin Dorca, Nistor Duval/Mugurel Pirscoveanu si Danny Ungur/Toni Avram au fost echipajele care s-au luptat pentru premiile in bani si pentru puncte la Raliul Tara Barsei, etapa inclusa in Citroen Racing Trophy Romania, competitie aflata anul acesta la primul sezon complet. Dupa o etapa extrem de spectaculoasa Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium la grupa A, in timp ce Danny Ungur a fost nevoit sa abandoneze cu probleme la motor.

Vlad Cosma si Florin Dorca au avut un sfarsit de saptamana care a inceput prost, dar care pana la urma s-a terminat cu bine. Vineri, la shakedown, s-a rupt o planetara. Sambata, dupa prima proba, s-a deschis capota masinii, pe etapa de legatura, care a spart parbrizul. Cu toate acestea, Vlad Cosma si Florin Dorca au terminat pe locul secund la grupa A si au preluat conducerea in Citroën Racing Trophy cu un total de 33 de puncte. „Pentru noi acest loc secund la grupa A valoreaza cat o victorie. Am avut foarte multe peripetii in acest raliu si sunt foarte multumit ca am ajuns la final. Am pierdut timp pe probele pe care am mers cu parbrizul spart, dar am mers foarte bine pe probele pe care am avut vizibilitate si sunt multumit cu deznodamantul acestei etape”, a spus Vlad Cosma, care a castigat 3.000 Euro din totalul fondului de premiere pus in joc la Raliului Tara Barsei in Citroën Racing Trophy.

Dupa un sezon marcat de numeroase probleme, Nistor Duval a reusit sa termine pe ultima treapta a podiumului la grupa A, performanta recompensata in Citroën Racing Trophy Romania cu suma de 2.500 Euro si 6 puncte. In Raliul Tara Barsei, Nistor Duval a luat startul cu Mugurel Parscoveanu, fostul copilot al lui Marco Tempestini, si a obtinut primul podium din 2010. „A fost un raliu in care lucrurile au functionat normal. Nu am mers la limita pentru ca vroiam sa ajung neaparat la sosire. Aveam nevoie de un rezultat bun pentru a-mi recapata moralul. Mai sunt inca doua etape pe macadam anul acesta si sper sa termin de fiecare data pe podium”, a spus Nistor Duval, care a adunat pana acum 10 puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy.

ungur1Danny Ungur si Toni Avram, echipaj care se afla pe prima pozitie in clasamentul Citroën Racing Trophy Romania dupa Raliul Sibiului, a avut o evolutie buna pana in speciala a 4-a, cand motorul masinii a cedat. „Raliul Tara Barsei este o etapa pe care vrem sa o stergem cat mai repede din memorie. Masina a mers foarte bine pana sa cedeze motorul. A fost o lupta interesanta, ne apropiasem la doua secunde de Vlad, dar la prima trecere pe proba lunga, pe PS4, temperatura motorului a crescut foarte mult si, la un moment dat, acesta a cedat si a trebuit sa ne oprim. Imi pare rau de munca noastra, a mecanicilor, a tuturor. Sper ca acesta sa fie primul si ultimul abandon din 2010”, a spus Danny Ungur, care, dupa acest abandon, ramane cu 27 de puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy si retrogradeaza pe locul secund.

Raliul Aradului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa si in Citroën Racing Trophy Romania, se va desfasura in perioada 17 – 19 septembrie pe specialele de macadam din jurul orasului Arad.

 
5.500 Euro pentru pilotii din Citroën Racing Trophy la Raliul Tara Barsei
Written by RallyZone   

cosma1Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium in Raliul Tara Barsei, etapa a sasea din Campionatul National de Raliuri, si au castigat, impreuna, 5.500 Euro din totalul de 15.300 Euro pusi in joc la fiecare etapa.

Vlad Cosma/Florin Dorca, Nistor Duval/Mugurel Pirscoveanu si Danny Ungur/Toni Avram au fost echipajele care s-au luptat pentru premiile in bani si pentru puncte la Raliul Tara Barsei, etapa inclusa in Citroen Racing Trophy Romania, competitie aflata anul acesta la primul sezon complet. Dupa o etapa extrem de spectaculoasa Vlad Cosma si Nistor Duval au terminat pe podium la grupa A, in timp ce Danny Ungur a fost nevoit sa abandoneze cu probleme la motor.

Vlad Cosma si Florin Dorca au avut un sfarsit de saptamana care a inceput prost, dar care pana la urma s-a terminat cu bine. Vineri, la shakedown, s-a rupt o planetara. Sambata, dupa prima proba, s-a deschis capota masinii, pe etapa de legatura, care a spart parbrizul. Cu toate acestea, Vlad Cosma si Florin Dorca au terminat pe locul secund la grupa A si au preluat conducerea in Citroën Racing Trophy cu un total de 33 de puncte. „Pentru noi acest loc secund la grupa A valoreaza cat o victorie. Am avut foarte multe peripetii in acest raliu si sunt foarte multumit ca am ajuns la final. Am pierdut timp pe probele pe care am mers cu parbrizul spart, dar am mers foarte bine pe probele pe care am avut vizibilitate si sunt multumit cu deznodamantul acestei etape”, a spus Vlad Cosma, care a castigat 3.000 Euro din totalul fondului de premiere pus in joc la Raliului Tara Barsei in Citroën Racing Trophy.

Dupa un sezon marcat de numeroase probleme, Nistor Duval a reusit sa termine pe ultima treapta a podiumului la grupa A, performanta recompensata in Citroën Racing Trophy Romania cu suma de 2.500 Euro si 6 puncte. In Raliul Tara Barsei, Nistor Duval a luat startul cu Mugurel Parscoveanu, fostul copilot al lui Marco Tempestini, si a obtinut primul podium din 2010. „A fost un raliu in care lucrurile au functionat normal. Nu am mers la limita pentru ca vroiam sa ajung neaparat la sosire. Aveam nevoie de un rezultat bun pentru a-mi recapata moralul. Mai sunt inca doua etape pe macadam anul acesta si sper sa termin de fiecare data pe podium”, a spus Nistor Duval, care a adunat pana acum 10 puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy.

ungur1Danny Ungur si Toni Avram, echipaj care se afla pe prima pozitie in clasamentul Citroën Racing Trophy Romania dupa Raliul Sibiului, a avut o evolutie buna pana in speciala a 4-a, cand motorul masinii a cedat. „Raliul Tara Barsei este o etapa pe care vrem sa o stergem cat mai repede din memorie. Masina a mers foarte bine pana sa cedeze motorul. A fost o lupta interesanta, ne apropiasem la doua secunde de Vlad, dar la prima trecere pe proba lunga, pe PS4, temperatura motorului a crescut foarte mult si, la un moment dat, acesta a cedat si a trebuit sa ne oprim. Imi pare rau de munca noastra, a mecanicilor, a tuturor. Sper ca acesta sa fie primul si ultimul abandon din 2010”, a spus Danny Ungur, care, dupa acest abandon, ramane cu 27 de puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy si retrogradeaza pe locul secund.

Raliul Aradului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa si in Citroën Racing Trophy Romania, se va desfasura in perioada 17 – 19 septembrie pe specialele de macadam din jurul orasului Arad.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next > End >>

Page 3 of 8