Cnr
Dunlop continua traditia
Written by RallyZone   

Campionatul National de Raliuri Dunlop si Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop se lanseaza intr-un nou sezon competitional.

Pentru al patrulea an consecutiv, Dunlop isi reconfirma prezenta in sustinerea celor mai importante doua competitii nationale de automobilism sportiv din Romania: Campionatul National de Raliuri Dunlop si Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop.

 

Parteneriatul unic cu Federatia Romana de Automobilism Sportiv a dus in ultimele trei sezoane competitionale la cresterea constanta a implicarii Dunlop atat in campionatul intern de raliuri, cat si in cel de viteza in coasta. „Implicarea noastra constanta in sprijinirea directa a dezvoltarii celor mai importante doua campionate interne de automobilism sportiv este in primul rand un efort de echipa intre Dunlop si Federatia Romana de Automobilism Sportiv. Faptul ca suntem in al patrulea an consecutiv de parteneriat unic, stabil, este dovada clara a faptului ca eforturile noastre comune au fost incununate de succes”, a declarat Alina Mihaescu, Marketing & PR Manager pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania.

 

Desi sezonul 2010 se anunta unul cel putin la fel de dificil din punct de vedere financiar ca si sezonul precedent, implicarea Dunlop in acest an ramane cel putin constanta, obiectivul principal fiind in continuare cel al dezvoltarii continue. „Am apreciat deschiderea aratata de Dunlop de a-si mentine implicarea si in actualul sezon competitional. Traditia este una din valorile noastre de baza si ne vom canaliza eforturile catre mentinerea pe termen cat mai lung a unui astfel de parteneriat. Suportul oferit de Dunlop atat la nivelul dezvoltarii infrastructurii organizatorice, cat si la nivelul cresterii si consolidarii activitatilor de marketing si comunicare pentru cele doua competitii interne si nu numai este unul salutar”, a adaugat Ovidiu Mazilu, Presedintele Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

 

Ca urmare a continuarii parteneriatului dintre Dunlop si FRAS, cele doua campionate vor avea in acest an titulatura completa de „Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010” si respectiv „Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010”.

 

Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010 va debuta pe 16 aprilie la Brasov, cu etapa inaugurala Tess Rally 2010. Ca si in anul precedent, campionatul intern de raliuri va avea 8 etape ce se vor desfasura conform calendarului competitional anuntat de Federatia Romana de Automobilism Sportiv.

 

Startul in Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010 este programat pentru perioada 21-23 mai a.c., cand vor avea loc primele doua etape din actualul sezon, la Sugas Bai – Covasna, si va avea 16 etape grupate cate doua in opt duble.

 

Mai multe detalii despre Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010 si Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010 pe www.fras.ro

 

 
NAPOCA RALLY TEAM DEVINE NAPOCA RALLY ACADEMY
Written by RallyZone   


  • mai mult decat un proiect sportiv
  • Tempesta ataca titlul cu un Peugeot 207 S 2000 furnizat de Transilvania MotorSport
  • Bogdan Marisca din nou pe Subaru
  • Danny si Vlad concurenti la grupa A si Citroen Racing Trophy

 

Tempesta teste 1Aflat intr-o continua crestere si maturizare, proiectul Napoca Rally Team s-a transformat in ceva mult mai amplu, numit, din 2010, Napoca Rally Academy, au anuntat astazi componentii echipei.

Cred ca Napoca Rally Academy reprezinta o dezvoltare naturala a ceea ce am facut pana acum. Este un pas foarte important si ramane ca in saptamanile si lunile viitoare sa va aratam de ce si cat este de diferit noul proiect de Napoca Rally Team.  Am vrut practic sa grupam toate initiativele noastre, pe toate planurile, sub un singur nume, a precizat Tempesta.

Napoca Rally Academy se doreste a fi mult mai mult decat un proiect de motorsport, gruparea clujeana propunandu-si o implicare mai profunda in societatea romaneasca. Atat in plan sportiv, prin participarea directa in competitiile automobilistice dar si prin sustinerea altor sporturi, inclusiv a celor aflate acum intr-un con de umbra in ceea ce priveste mediatizarea, cat si in plan social, prin organizarea de campanii sociale sau participarea la astfel de actiuni organizate de alte institutii.

Daca Napoca Rally Team si-a facut un titlu de glorie din sprijinirea tinerilor piloti, campionul cupei Dacia si al juniorilor, Vlad Cosma, fiind un exemplu elocvent in acest sens, Napoca Rally Academy isi propune sa duca mai departe si sa dezvolte acest deziderat. Astel, in sezonul 2010, pe langa Vlad Cosma, echipa va sustine inca doi foarte tineri piloti: Florin Tincescu (16 ani), care va concura in Campionatul National de Viteza pe Traseu Montan, in cel de Rally Cross si in Campionatul de Slalom  Paralel al Romaniei si Simone Tempestini (15 ani) care va alerga in Campionatul de Slalom Paralel si in cel de Rally Cross. Florin Tincescu a si castigat duminica prima etapa de Rally Cross a sezonului, desfasurata la Arad, aceasta fiind prima victorie a noului team clujean in acest sezon.

Napoca Rally Academy se va implica si in sporirea gradului de civilizatie rutiera in Romania de la cursuri si promovarea conceptului de conducere defensiva, pana la campanii de informare si educare a participantilor la trafic.

Team-ul clujean isi doreste extinderea orizontului in motorsport, spre comunitatea de tunning sau cea de drifting din Romania si a semnat in acest sens un parteneriat cu cel mai important site din domeniu: www.4tuning.ro.

In Campionatul National de Raliuri al Romaniei Napoca Rally Academy participa in sezonul 2010 cu patru echipaje: Tempesta/Dorin Pulpea, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, Danny Ungur/Tony Avram si Vlad Cosma/Florin Dorca. Gruparea clujeana se va inscrie si in competitia rezervata echipelor, in conditiile in care va exista o astfel de competitie, daca vor exista si alte team-uri inscrise.

Tempesta si Dorin Pulpea ataca anul acesta titlul national absolut cu o noua masina: tot un Peugeot 207 S 2000, dar inmatriculat in Romania, furnizat, impreuna cu asistenta tehnica aferenta, de Transilvania MotorSport. Pilotul Napoca Rally Academy afiseaza un optimism moderat inainte de Tess Rally Brasov, prima etapa a campionatului intern. Sezonul debuteaza ca de obicei la Brasov, dar eu si Dorin am avut niste participari ca distractie, dar si ca antrenament la niste curse in Italia si am organizat joi si vineri o sesiune de teste la Tarnita unde am facut ultimele setari la masina. Ne-am pregatit asadar cat am putut de bine atat fizic, psihic, cat si din punct de vedere al materialului de concurs. Noi ne dorim maximum in aceasta editie de campionat, stim ca sta in puterile noastre, dar avem nevoie si de ceva noroc. Ne respectam adversarii, mai sunt inca sase-sapte echipaje cu acelasi obiectiv, speram totusi sa aducem anul acesta titlul la Cluj, a declarat Tempesta.

Tempesta teste 2Si Bogdan Marisca si Sebastian Itu vor avea in 2010 o alta masina: un Subaru WRX STi N 15, furnizat tot de Transilvania MotorSport. Incepem sezonul cu o masina cu care am concurat in 2008, ca parte a noului proiect pentru ca Transilvania MotorSport este furnizorul de servicii tehnice pentru Napoca Rally Academy si chiar mai mult decat atat. TMS este o echipa tehnica care are ambitii foarte mari, nu doar locale sau nationale ci europene sau chiar mondiale. In acest context se inscrie participarea noastra cu o masina a Transilvaniua MotorSport in Campionatul de Raliuri al Romaniei. Speram sa facem asta tot sezonul si sa-i punem probleme lui Marco si celorlalti concurenti pentru ca si noi ne dorim titlul in 2010! Dupa Brasov voi putea spune exact daca este vorba despre un vis sau avem sanse reale pentru acest obiectiv, si-a anuntat Bogdan intentiile.

In schimb pentru Danny Ungur lucrurile nu s-au schimbat prea mult fata de finalul sezonului trecut: el va alerga si anul acesta alaturi de Tony Avram pe Citroen C2R2 Max, formula in care intentioneaza sa castige tot ce se poate: Va fi un an greu si ma bucur ca sunt la start in aceeasi formula in care am incheiat sezonul 2009. Ne dorim castigarea titlului grupei A si a trofeului Citroen Racing in Romania. Acelasi lucru il veti auziinsa  si de la Vlad Cosma si mai sunt si altii care au aceeasi dorinta. Noi mergem insa sa castigam, chiar daca stim ca avem mai multi adversari putrnici”, a transat lucrurile Danny.

Intr-adevar, printre concurentii lui Danny si ai lui Tony pentru cele doua obiective se numara si campionii cupei Dacia, ai juniorilor si ai grupei N2: Vlad Cosma si Florin Dorca. Vreau sa spun in primul rand ca ne bucuram ca facem parte din proiectul Napoca Rally Academy, proiect care, in cativa ani, speram sa devina un fenomen. Din punct de vedere sportiv noi avem  o lupta in plus fata de Danny: pe langa castigarea grupei A si a Citroen Racing Trophy, noi ne dorim si victoria in clasamentul juniorilor. Mai sunt insa si alti concurenti foarte valorosi in cadrul acestor grupe, cred ca vom putea sa ne evaluam mai bine sansele dupa Brasov, a incheiat Vlad.

Va reamintim ca in perioada 16-18 aprilie, la Brasov, va avea loc prima etapa a sezonului 2010 a Campionatului National de Raliuri al Romaniei: Tess Rally. Vom reveni cu detalii despre evolutiile echipajelor Napoca Rally Academy.

 

R Promotion

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 
Titi Aur ataca din nou Campionatul National de Raliuri
Written by RallyZone   

aur11Cunoscutul campion national de raliuri, Titi Aur, si-a anuntat decizia sa participe la noua editie a Campionatului National de Raliuri editia 2010 în cadrul evenimentului oficial de lansare care a avut loc joi, 8 aprilie 2010, în cadrul „scolii de pilotaj Titi Aur”.

 

Revin cu mult entuziasm dupa un an de pauza în competitiile auto sportive, alaturi de un nou copilot, Karoly Borbely, un bun prieten, dar si un profesionist desavârtit. Am încredere ca aceasta noua formula se va uniformiza rapid, ca vom intra în ritm si, bineînteles, ca vom obtine rezultate foarte bune. Obiectivul nostru pentru aceasta editie este locul I, chiar si în contextul economic dificil care si-a pus amprenta si în zona raliurilor. Acest lucru nu ne va împiedica însa sa nu fim la fel de competitivi, sa oferim spectacol celor care ne urmaresc cu pasiune an de an”, a afirmat multiplul campion – Titi Aur.

 

Noul echipaj va pleca la drum cu un Mitsubishi Lancer Evo IX, grupa N, calendarul competitional incluzând 8 etape: 4 de asfalt si 4 de  macadam.

  • Motor 2.000 cmc, turbo, 300 CP, 500 Nm
  • Electronica: Motec
  • Cutie de viteze cu craboti, comanda in H, 5+1 raporturi
  • Diferential fata: autoblocant
  • Diferential central: electronic
  • Diferential spate: autoblocant
  • Suspensie (asfalt, macadam): Rieger
  • Jante: asfalt – 18”, macadam – 15”
  • Pneuri (asfalt, macadam): Pirelli

 

Fata de celelalte editii, masina vine cu un design cu totul deosebit, unitar, care îi confera o dinamica exceptionala la nivel vizual. „Am colaborat strâns cu specialisti în design pentru a lansa o masina la nivelul cerintelor si asteptarilor unei competitii de rang mondial. Suntem încântati de rezultatul obtinut, si, fara modestie, cred ca o sa facem impresie.

 

aur12Campionatul National de Raliuri 2010 are programata prima etapa la Brasov, între 16 -18 aprilie, acesta fiind unul dintre cele mai renumite raliuri din cadrul competitiei, eveniment ajuns la cea de a 40-a editie. Comparata cu raliul Monte Carlo, pentru ca se desfasoara chiar si pe zapada, etapa de la Brasov are probe speciale care trec prin zone cunoscute ca Poiana Brasov, Râsnov, Pârâul Rece, Predeal, etc. Din cele 40 de editii ale raliului de la Brasov, Titi Aur a câstigat 6.

 

COSMOTE, cel mai dinamic operator de telefonie mobila din România este partenerul oficial al echipajului Titi Aur – Karoly Borbely:

 

COSMOTE este un sustinator traditional al performantei, în toate planurile, iar sportul reprezinta o directie importanta în politica de implicare sociala a companiei. Acesta este al treilea an consecutiv în care sustinem echipa lui Titi Aur în cursa pentru locul 1. Credem în acesti campioni cu adevarat pasionati de automobilism si avem convingerea ca vor obtine rezultate foarte bune. Suntem siguri ca Titi Aur si Karoly Borbely vor oferi un spectacol plin de viata si adrenalina! Tot în spiritul sustinerii sportului, COSMOTE este sponsor, pentru al doilea an, al echipei de fotbal CFR Cluj, o echipa dinamica, ce a avut o evolutie extraordinara pânt în prezent”, a declarat Ruxandra Voda, Corporate Affairs Manager, COSMOTE România.

 

Ceilalti parteneri care vor sustine echipajul lui Titi în decursul celor 8 etape sunt: Jack Daniel’s, Nike, thegroup, Smailo si DINASTY.

 

Calendar competitional CNR 2010

Etapa I: Raliul Brasovului (asfalt): 16-18 aprilie

Etapa a II-a: Raliul Argesului (asfalt): 7-9 mai
Etapa a III-a: Raliul Muresului (asfalt): 4-6 iunie

Etapa a IV-a: Raliul Clujului (asfalt): 25-27 iunie

Etapa a V-a: Raliul Sibiului (macadam): 16-18 iulie

Etapa a VI-a: Tara Bârsei (macadam): 27-29 august
Etapa a VII-a: Raliul Aradului (macadam): 17-19 septembrie

Etapa a VIII-a: Raliul Iasului (macadam): 8-10 octombrie

Palmares Titi Aur:

-          10 titluri de Campion National Absolut, 8 la Raliuri si 2 la Viteza în Coasta

-          51 de raliuri câstigate si 32 etape de viteza în coasta

-          1 titlu de Vicecampion Balcanic de raliuri (1995)

-          3 victorii în etape de Campionat European de Raliuri

 
Echipajul #333 porneste in sezonul competitional 2010 intr-o noua formula
Written by RallyZone   

111Adrian Moraru a pregatit pentru noul sezon o masina Mitsubishi Lancer Evo VIII cu care va concura in Campionatul National de Raliuri la grupa H, avandu-l ca navigator pe Danut Hatigan, un copilot cu multa experienta si alaturi de care isi propune clasarea intre primii 10 in clasamentul general.

Adrian Moraru: Prima etapa va fi una de acomodare pentru mine, atat cu masina cat si cu Danut. Suntem pregatiti de start din toate punctele de vedere, logistic, fizic si psihic. Echipa tehnica este bine pregatita, iar eu sunt sigur ca alaturi de Danut, care are multa experienta, vom reusi sa punctam in fiecare cursa. Ne vom stradui sa obtinem rezultate maxime si sa formam o echipa buna.

Voi participa si la cateva etape ale Campionatului National de Viteza in Coasta si la cateva etape in Ungaria pentru a parcurge cat mai multi kilometri la volanul masinii care este total diferita fata de cea din sezonul precedent, dar si pentru a-i face vazuti pe cei care ne sunt alaturi. Inchei prin a le multumi sponsorilor: Confort S.A., Izometal, Magelan, Brighthouse, TVT 89, Full Print Banat, Conar Arad, cu un deosebit respect d-lui Caraiman Lucian, care a fost alaturi de mine pe toate planurile, echipei de asistenta de la Dogtuning, prietenilor si familiei pentru sustinere.

 
Raliul Argesului
Written by RallyZone   

Dupa prima zii de concurs batalia la grupa A s-a mai linistit. Ernest Muller a abandonat si batalia se va da doar intre Edwin Keleti si Alex Filip.

Inainte de raliul Argesului Filip era la conducerea clasamentului grupei A cu doar 1 (unu) punct in fata lui Edwin Keleti.

La finalul zilei de ieri Keleti avea un avans de 1 minut 31 de secunde, azi diferenta s-a micsorat.

Ps10 a facut multe "victime" iar la finalul probei diferentele de timp au fost foarte mari

Marea majoritate a pilotilor au facut pana pe aceasta proba.

Mai sunt 3 probe speciale pana putem spune cine este campion la A, singura grupa care ne mai tine in suspans.

 
Raliul Argesului
Written by RallyZone   
Premiera la Euromall
In cadrul Raliului Argesului Euromall,sambata, 31 octombrie , parcarea complexului comercial Euromall va gazdui,in premiera, o proba super-speciala.
Proba contracronometru, super-speciala va reuni la start un numar de 36 de autoturisme.
Pe durata a trei ore,pe traseul cu o lungime de 1,5km cei 36 de bolizi vor incerca sa dea dovada valorii lor si a celor care-i piloteaza.
Actiunea are ca scop principal, promovarea sponsorului  principal Euromall prin atragrea unui public numeros, in conditiile in care argesenii s-au dovedit a fi intotdeauna mari iubitori ai sportului auto.
Data fiind complexitatea si spectaculozitatea acestei probe, rugam publicul spectator prezent maine in parcarea Euromall sa respecte indicatiile de securitate ale organizatorului.
Ofiter presa raliul Argesului Euromall
Adriana Aldea
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next > End >>

Page 8 of 8