Cnr
Dan Girtofan, pe locul 2 la Raliul ?ara Barsei Dunlop Seat
Written by RallyZone   

„Sper sa fie o lupta in 4 pentru titlu, cu noi printre protagonisti”

gartofan1Echipajul brasovean Dan Girtofan/Mita Lazarescu (Subaru N15) a ocupat locul 2 la Raliul ?ara Barsei Dunlop Seat, etapa a 6-a a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2010, care a avut loc in weekend la Bucuresti si Brasov. „Giri” si Mita au avut un debut de raliu mai slab, dar au recuperat in partea a doua, mai ales pe probele lungi, ajungand la final sa ocupe pozitia a doua, care le rezerva un loc in careul de asi ce se va lupta pentru titlul de campion national in ultimele doua runde din finalul sezonului. A fost un raliu dificil, cu probe pe care nu prea aveai timp de povesti sau de dormit, cum am facut noi dimineata pe primele speciale. Nu m-am simtit confortabil cu masina deloc, nu ?tiu ce s-a intamplat. Am avut si suspensia noua, de la Tein, am facut teste, dar nu suficiente si poate de aceea nu am avut o incredere asa mare in masina. Pe parcurs am reusit sa capat din ce in ce mai multa incredere in materialul de concurs, am mai umblat un pic la setari si am putut recupera timp. Evenimentele s-au schimbat foarte mult inainte de ultima proba. Atunci eram 3 piloti in 4 secunde, astfel ca am fortat, am riscat mai mult si am avut castig de cauza. Ca ?i o concluzie, pot sa spun ca am avut o evolutie buna, mai ales pe probele lungi. Mi-as fi dorit sa mai fie inca o proba lunga. Per total, a fost o munca buna unei intregi echipe, a mecanicilor, a copilotului, a mea, a celor care ne sus?in ?i a ie?it bine. Suntem aproape mul?umi?i de ce am facut la acest raliu”, a spus Dan Girtofan.

„Giri” spera sa ramana unul dintre protagonistii in lupta pentru titlul national in CNR Dunlop 2010, alaturi de Bogdan Marisca, Gergo Szabo si Vali Porcisteanu: Ne-am apropiat in clasament de Bogdan si de Gergo, dar am cazut pe locul 4. Se ascute lupta la titlu si cele doua etape ramase sunt  foarte importante si decisive. De acum, toti cei 4 piloti angrenati in lupta vor baga toate punctele in sac, cum se spune, nu mai scade nimeni nimic. Mi-as dori sa fie o lupta in 4 pana la final, iar noi sa fim printre protagonisti”.

Raliul ?ara Barsei Dunlop Seat a fost castigat de Valentin Porcisteanu, in veme ce pe locul 3 a terminat Csaba Spitzmuller. Urmatoarea etapa din CNR Dunlop 2010, Raliul Aradului, va avea loc intre 17 si 19 septembrie.

Echipajul Dan Girtofan/Mita Lazarescu doreste sa multumeasca partenerilor Alexandrion Grup Romania, BKP, Mobil 1 prin Lubexpert, Complexul Valea cu Flori, Aro Palace, Auto Kino Brasov – dealer Subaru si www.giri-rs.ro pentru sprijinul neconditionat acordat.

 

Bogdan Popescu

 
UN FINAL INCINS!
Written by RallyZone   

marisca1Liderii clasamentului general al Campionatului National de Raliuri, Bogdan Marisca si Sebastian Itu au fost nevoiti sa abandoneze cu masina in flacari, chiar pe ultima proba speciala a Raliului Tara Barsei. In ciuda faptului ca au fost sicanati de probleme tehnice pe aproape toate specialele desfasurate sambata, cei doi au avut o evolutie buna in urma careia, cu o proba inainte de abandon, ocupau pozitia a treia si, dupa retragerea lui Gergo Szabo, puteau spera la un loc secund la finalul etapei brasovene. Bogdan a inceput bine Raliul Tara Barsei, obtinand vineri seara al patrulea timp al Baneasa Rally Show, super-speciala de deschidere a celei de-a sasea etape a Campionatului National de Raliuri. Ziua de sambata a inceput insa sub semnul unor setari gresite la masina dar si a prafului, care l-au facut pe pilotul Napoca Rally Academy sa piarda secunde pretiuoase pe primele doua probe speciale. Au urmat apoi pierderea evacuarii, dificultati de comunicare cu copilotul, o pana de cauciuc si, in final, cu doar cativa kilometri inainte de sosire, probleme la turbina in urma carora au rezultat scurgeri de ulei care s-a aprins, flacarile de sub capota determinandu-l pe clujean sa abandoneze. Doar norocul a facut ca pagubele la masina sa fie limitate, povesteste Marisca:  “Nu stiu exact ce s-a intamplat, cred ca a cedat turbina sau un furtun da acolo, cert este ca am luat foc. Am avut totusi foarte mult noroc, era o singura cladire pe toata proba de 25 de kilometri, o pensiune si incidentul s-a intamplat chiar in dreptul ei. Oamenii foloseau un furtun pentru a uda drumul sa nu se ridice praful si, cu ajutorul lor am reusit sa stingem rapid flacarile. Dar am avut o multime de evenimente si inainte. Pe prima proba de sambata am prins praf si a trebuit sa reduc viteza destul de mult si, cu masina prost setata, am pierdut aproximativ 9 secunde, pe a doua proba ne-am confruntat in continuare cu set-up-ul gresit al masinii. Pe PS 4 n-am mers rau, dar, pe la jumatatea probei, am pierdut evacuarea si comportamentul masinii s-a schimbat, a trebuit sa merg mai turat si nu-l mai auzeam bine pe Sebi. Am facut si o pana pe penultima proba iar apoi a survenit problema majora, care ne-a obligat sa ne retragem. In rest n-am mers rau! Sunt, totusi, multumit ca am avut noroc si nu am pierdut masina si ca putem sa ne jucam sansa in ultimele doua etape, a spus Bogdan Marisca la finalul raliului.

 

tempesta1Pentru echipajul Tempesta/Dorin Pulpea, Raliul Tara Barsei s-a terminat cand nici nu incepuse bine. Pe poba speciala numarul 2, prima a zilei de sambata, Tempesta face o mica greseala loveste usor o roata, dar un element al directiei cedeaza si pilotul Napoca Rally Academy este nevoit sa traga pe dreapta dupa doar cativa kilometri. “Se confirma ca 2010 nu este anul nostru. Am franat un pic prea tarziu intr-un viraj in care nu aveam cum sa evit sa ies in decor. Am lovit usor ceva s-a rupt si nu am mai putut continua. Acuma suntem deja cu gandul la Bulgaria si la Ucraina. La Sliven Rally este foarte important sa terminam pe un loc cat mai bun, dar ne propunem, ca si anul trecut, sa invingem in Ucraina si in Rusia pentru a ne adjudeca si anul acesta trofeul FIA European Rally Cup (East).  In ce priveste campionatul intern, cred ca  Bogdan a ratat prima minge de meci, care a trecut acum pe langa el. Este insa totusi in continuare pe primul loc si speram cu totii ca va putea profita de a doua minge de meci. Dar este o batalie interesanta si sunt convins ca si de aceasta data titlul se va juca la Iasi, in ultima etapa, a declarat Tempesta.

Tempesta si Dorin Pulpea vor participa in weekend-ul urmator, in perioada 4-5 septembrie, la Sliven Rally (Bulgaria), iar apoi, in zilele de 11 si 12 septembrie, la Yalta Rally (Ucraina), etape in FIA European Rally Cup (East). Cei doi au castigat Cupa Europei de Est in 2009 si spera sa pastreze trofeul la Cluj si anul acesta.

 

Andi Hutanu – ofiter de presa Napoca Rally Academy

 
UN RALIU CU PERIPETII
Written by RallyZone   

ungur1Echipajul Napoca Rally Academy, Vlad Cosma/Florin Dorca a reusit sa se impuna din nou in Citroen Racing Trophy si sa obtina un nou loc secund la grupa A la a sasea etapa a Campionatului National de Raliuri, Raliul Tara Barsei. Desi au avut parte de multe evenimente, cei doi au reusit inca o evolutie notabila si s-au impus si in clasamentul juniorilor si au obtinut a doua pozitie si in clasamentul masinilor cu doua roti motrice. Pentru noi acest loc doi la grupa A valoreaza cat o victorie. Am avut foarte multe peripetii in acest raliu, suntem foarte multumiti ca am ajuns la final. Vineri, la shake-down am rupt o planetara, sambata, dupa prima proba, pe etapa de legatura, s-a deschis capota, care a lovit parbrizul. Am fost nevoiti sa mergem cu parbrizul spart trei probe speciale, vizibilitatea scadea progresiv, lucru care, evident, ne-a incetinit. Am mers foarte bine pe probele pe care am avut vizibilitate sunt multumit de evolutia noastra. Am reusit partial sa recuperam ce-am pierdut, ne-a iesit la juniori unde ne-am impus in fata lui Bogdan Casian, dar la grupa A nu am putut sa ne adjudecam victoria. Trebuie sa aducem multumiri lui Alex Filip, lui George de la Colina Motors, celor de la Citroen Romania si, bineinteles, echipei de la Transilvania MotorSport, fara de care nu am fi ajuns la final. Puteam fi si mai fericit, dar  este un rezultat care ne multumeste, a declarat Vlad Cosma in ultimul parc de service al Raliului Tara Barsei.

In schimb, celalalt echipaj al Napoca Rally Academy implicat in lupta din cadrul grupei A si a Trofeului Citroen,  Danny Ungur/Toni Avram, a fost nevoit, pentru prima oara in acest sezon, sa traga pe dreapta inainte de final. Un raliu pe care vrem sa-l stergem cat mai repede din memorie si ma refer aici la intreaga echipa. Am abandonat si noi, alaturi de Bogdan si de Marco. Masina a mers foarte bine pana sa cedeze motorul. Era o lupta interesanta, ne apropiasem la doua secunde de Vlad, dar la prima trecere pe proba lunga, pe PS4, temperatura motorului a crescut foarte mult si, la un moment dat, acesta a cedat si a trebuit sa ne oprim. Imi pare rau de munca noastra, a mecanicilor, a tuturor. Avand in vedere ca se aplica regula N-1 (un rezultat din cele opt raliuri din acest sezon nu se ia in considerare in stabilirea clasamentelor la final), dorim sa stergem acest raliu si sa-l uitam cat mai repede. Sper sa ramana primul si ultimul abandon in 2010, a spus Danny Ungur la final.

 

Andi Hutanu – ofiter de presa Napoca Rally Academy

 
„La 20 de secunde de bronz”
Written by RallyZone   

manu_mihalache1Echipajul Manuel Mihalache/Sorin Colceriu a revenit in forta la Raliul Clujului, dupa abandonul inregistrat in confruntarea de la Targu Mures, obtinand locul al 4-lea, la doar 20 de secunde de Szabo Gergo, cel care a luat  medalia de bronz.

 Manu a inceput cu un loc 5 la superspeciala de vineri, preferand, ca de obicei, sa faca spectacol, chiar daca asta a insemnat pierderea catorva zecimi de secunda. Pilotul brasovean a debutat excelent in cea de-a doua zi de concurs, cu un loc 4 pe Tarnita 1, urmat de un 3 pe Rasca. In PS4-Capus, Manu a avut al 6-lea timp, dupa care pe Tarnita 2 a intervenit o rasucire si un loc 5.

 Manu Mihalache: „Am tras foarte tare la Cluj pentru ca le-am promis fanilor un loc pe podium si ne doream si noi o prima medalie in acest an. Am mers din ce in ce mai tare, insa in a 5-a speciala ne-am rasucit intr-un viraj, dupa care am vrut sa recuperez si la 160 km/h, pe linie dreapta, era cat pe ce sa pierd controlul bolidului din cauza apei de pe traseu. M-am gandit ca deja este al 2-lea semn si nu am mai fortat.”

 A doua trecere pe Rasca (PS-6) a insemnat locul 4, dupa care, pe Capus 2, Manu a prins al 6-lea timp si a incheiat confruntarea de la Cluj cu pozitia a 4-a pe superspeciala Polus Center.

Manu Mihalache: „Raliul de la Cluj, desi nu este unul lung, este frumos, dar dificil. Ritmul e din ce in ce mai ridicat, se merge tare si noi ne bucuram ca suntem competitivi. Acum urmeaza raliurile pe macadam si cred ca la Sibiu, daca nu vom avea probleme tehnice din cauza traseului extrem de casant, ne vom urca pe podium. Deocamdata avem 32 de puncte in clasamentul general si ne aflam pe locul 6, dar sunt convins ca finalul sezonului competitional ne va prinde mai sus.”

 Sorin Colceriu: „Ma bucur ca am terminat cu bine Raliul Clujului si ca suntem la bataie. Traseul a fost relativ greu in primul rand pentru ca s-a mers cu viteza mare si ca vremea fost ciudata... ca de altfel ca intotdeauna la acest raliu. Ploaia a ingreunat alegerea pneurilor, mai ales ca au alternat cam tot timpul perioade de averse cu momente de ’liniste’. Astept Sibiul si ma gandesc si eu ca ar fi momentul sa intram si noi in top 3.”

 Echipajul Manuel Mihalache/Sorin Colceriu multumeste partenerilor: Repsol, Materom (Tg Mures), partener strategic al Valtec Romania, sponsorului deja traditional MarK Mobel (Tg Mures), Gaetmo si Kraftwerk.

 

PR: Robo Product Media

 
Edwin Keleti si Victor Ponta – “careu” de victorii
Written by Ana-Maria Pescaru   

Jack Daniel’s Rally Team: raliul Clujului a adus echipei victorii, dar si multe emotii


keleti1Mesajul Jack Daniel’s Rally Team - „Condu responsabil: nu bea la volan” – la jumatatea Campionatului National de Raliuri.

Desfasurat in conditii meteorologice dificile, raliul Clujului a adus echipajului Edwin Keleti – Victor Ponta a 4 victorie in acest campionat. Cu 100 de puncte, cei doi sunt lideri ai grupei A.

Edwin Keleti: Daca la fiecare raliu masina iesea pe partea lui Victor, de data asta am ajuns de 4 ori in sant numai pe partea mea. Avem o noua “regula”: iesiri pe partea pilotului! Si revenind la competitie - iata ca a plouat si tot am invins, in ciuda celor care spuneau ca noi castigam doar datorita masinii!”

Edwin Keleti si Victor Ponta sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, Renault Romania, Pirelli Romania, Colgate-Palmolive (Romania) prin Mennen Speed Stick, autovit.ro, Rin Grand Hotel si vopselele auto Ixell.

 Gergo Szabo si Levente Csegzy – cu locul 3 la Cluj , campionul en titre este pe pozitia 2 in clasamentul general, dupa patru etape

Gergo Szabo: A fost un raliu foarte greu, am avut ceva emotii si cu masina. Ploaia ne-a dat de furca si pentru ca nu am avut cauciucuri potrivite, asa ca am pierdut destul de mult timp pe primele probe sambata. Important este ca am urcat pe podium si asteptam macadamul.”

Gergo Szabo si Levente Csegzy sunt sustinuti in sezonul 2010 de catre Jack Daniel's, Boccardo Entreprise, Iony Piese Auto Sibiu, Wayteq, B.box, Cosmote, Nike, Julius Meinl, szekelyhon.ro.

Titi Aur si Karoly Borbely, accidentati, au fost nevoiti sa abandoneze, in timp ce la grupa K, echipajul Berari /Sandu au fost si ei nevoiti sa abandoneze din cauza unor probleme tehnice.

Viorel Ivan si Gheorge Dumitru la Cupa Dacia au castigat  locul 1, avand deja 100 de puncte dupa 4 etape.

 keleti2Mihai Leu: “La jumatatea campionatului echipa Jack Daniel’s Rally Team conduce in clasamentul pe echipe, iar echipajele evolueaza foarte bine. Am avut si ceva ghinion la Cluj , dar pana la urma am urcat pe podium si pilotii si copilotii nostri au dat tot ce au putut si de data asta. Mesajul nostru de responsabilitate va continua sa se faca auzit si pe macadam, la urmatoarele etape din Campionat.

 Condu responsabil:nu bea la volan” si echipa Jack Daniel’s Rally Team va asteapta sa le fiti alaturi la Sibiu, in perioada 16 – 18 iulie.

 Pentru mai multe informatii contactati:

 Agentia DRAFTFCB

Ana-Maria Pascaru

 
Szabo Gergo – Csegzy Levente harmadik helyen az utolso aszfalti szakasz utan
Written by Catalin Nunu   


gergoszabo1A Szabo Gergo – Csegzy Levente paros harmadik helyen vegzett a podiumon a kolozsvari rallyn, a Roman Orszagos Rally Bajnoksag negyedik szakaszan. Az elso fontos ellenfele a parosnak a kiszamithatatlan ido volt es az utvonal valtozo allapota. Nem hianyoztak a kommunikacios problemak sem, Gergo kenytelen volt a Dangau-i atmenetet a masodpilotaja, Csegzy Levente jelei utan veghezvinni. Vegul, a meglevo tenyezok nyomasa alatt, a parosnak sikerul visszaszerezni ertekes idot, sikerul a szakasz vegere erni es pontszamot nyerni a kolozsvari szakaszon.

Szabo Gergo ertekelte a kulonleges legkort az elso szuper-specialis probakon: a probak a Polus-nal eleg csaladiasak nekem es orvendek az esti probakon  nagy szamban resztvevo kozonsegnek. Egy rendkivuli legkort alkottak, kar, hogy a szombatit elrontotta a rossz ido.

A szombati nap elso turaja szinte kockazatossa valt es a Dangau-i szakasz magaval hozta a kommunikacios problemakat is: Bevallom, eleg rosszul kezdtuk az elso turat a gumik miatt, amiket nem parositottunk jol, hatul eso elleni gumik voltak, elol pedig vagott versenygumik, ezert mozogtunk eleg lassan annak ellenere, hogy kockaztathattunk volna ezzel a gumiparositassal. A masodik turan pedig ugy gondolom, hogy a dolgok kisse helyrejottek, felszereltuk az eso elleni gumikat, de meg igy is eleg fejfajast okozott az ido. Megis meg vagyunk elegedve hogy mukodott az auto, koszonom az egesz csapatnak a professzionalizmust amellyel dolgozott, nem voltak tehnikai problemak a Dangau-i lemenetelen kivul, amikor egy kis gond volt a kommunikacioval, Levit csak hebe-hoba hallottam, mentem az az utvonal utan, amire emlekeztem. Ez ellenben egy nehez szakasz volt es orvendunk, hogy jol atestunk rajta, pontszamban vegeztunk es gratulalok azoknak, akik elottunk vegeztek, gyorsabbak voltak.

Csegzy Levente, aki tapasztalta a navigalsat jelekkel, atlagban elegedett a negyedik Roman Orszagos Rally Bajnoksaggal: Valoban a gumik valasztasa nem volt a legmegfelelobb az elso turan, eleg sokat kockaztattunk, kovetkezeskeppen nem voltunk megelegedve az idovel amit sikerul kihoznunk. A masodik turan ellenben nyertunk idot, sikerult a harmadik helyen vegezni es fontos pontokat nyertunk a bajnoksagnak. Ami a kommunikacios problemakat illeti a Dangau-n, nem tudom milyen okbol, Gergo semmikeppen nem hallotta amit mondok, en tokeletesen hallottam ot, legtobbet jelekkel kommunikaltunk es meg is sikerult kihozni egy nagyon jo idot. Balszerencsenk volt az utolso szuper-specialis elott is, amikor az auto mar nem akart indulni, a szabalyzat szerint a birok segitehettek, hogy lokjuk meg az autot es vegul atestunk ezen a proban is es a szerviz-parkan megoldottuk a problemakat.

Az aszfalti szakasz-sorozat befejezodott a kolozsvari rallyval, kovetkezik mas negy szakasz, ezuttal egy kovezett utszakasszal, a szebeni rally a kovetkezo a listan, ami julius 15 es 18 kozott lesz.

 

A kolozsvari rallyt a Bogdan Marisca/Sebastian Itu paros nyerte meg, a masodik helyen Csaba Spitzmuller es Bea Bahor vegzett, a harmadik hely pedig a Szabo Gergo es Csegzy Levente (Mitsubishi EVO 9) parose lett.

 

A Szabo Gergo es Csegzy Levente paros koszoni a hozzajarulasukat a partnereinek: Jack Daniels, BOCCARDO, Wayteq, Nike, szekelyhon.ro.

Gergo Szabo – Csegzy Levente pe locul trei dup? ultima etap? de asfalt

 

gergoszabo1Echipajul Gergo Szabo – Csegzy Levente, au terminata pe treapa a treia a podimului Raliul Clujului, ce-a de-a patra etap? a Campionatului Na?ional de Raliuri. Primul adversar important al echipajului a fost vremea capricioas? ?i condi?iile variabile în care se prezenta traseul de la o trecere la alta. Problemele de comunicare nu au lipsit nici ele Gergo fiind nevoit s? parcurg? trecerea de pe Dâng?u urm?rind semnele navigatorului s?u Csegzy Levente. În cele din urm? sub presiunea acestor factori echipajul a recuperat timp pre?ios, a reu?it s? ajung? la finalul cursei ?i s? termine în puncte etapa de la Cluj.

Gergo Szabo a apreciat atmosfera deosebit? de la prima Super Special?: speciala de la Polus îmi este una destul de familial? ?i m? bucur pentru num?rul mare de spectatori care au luat parte la super speciala de sear?. Au facut o atmosfera extraordinara, p?cat c? cea de sâmb?ta a fost stricat? de vremea urât?.

Prima bucl? a zilei de sâmb?t? avea s? fie una riscant? iar coborârea de pe Dâng?u a adus ?i problemele de comunicare: M?rturisesc c? am inceput destul de r?u prima bucl? din cauza pneurilor pe care nu le-am potrivit, pe spate am avut gume de ploaie iar pe fa?? am ales slickuri t?iate, din acest motiv ne-am mi?cat destul de încet ?inând cont c? puteam s? risc?m cu aceast? configura?ie. Pe a doua bucl? îins? consider c? lucrurile s-au remediat, am montat gumele de ploaie, chiar ?i a?a vremea ne-a dat b?taie de cap. Totu?i suntem multumi?i de cum a func?ionat ma?ina, mul?umesc întregii echipe pentru profesionalismul cu care a lucrat, nu am avut probleme tehnice în afara faptului c? pe Dâng?u la coborâre, comunicarea ne-a jucate feste, îl auzeam din când în când pe Levi, pilotam mai mult din ce îmi aminteam. Etapa a fost însa una grea ?i ne bucur?m c? am trecut de aceasta, am terminat în puncte ?i îi felicit pe cei care sau clasat înaintea noasta, au fost mai rapizi.

Csegzy Levente, cel care a experimentat navigarea prin semne, este mul?umit per total dup? ce-a de-a patra etap? a CNR: Întradevar alegerea pneurilor nu a fost cea mai inspirat? pe prima bucl?, am riscat destul de mult, în consecin?? nu am fost mul?umi?i de timpul pe care l-am scos. Pe a doua trecere însa am recuperat timp pre?ios am reu?it s? termin?m pe trei ?i am ca?tigat puncte importante pentru campionat. Cât despre probemele de comunicare de pe Dâng?u, nu ?tiu din ce cauz?, Gergo nu ma auzea în niciun fel, eu îl auzeam perfect, am comunicat mai mult prin semne, chiar ?i a?a am reu?it s? ob?inem un timp foarte bun. Ghinion am avut ?i înainte de ultima super special?, când ma?ina nu mai vroia s? porneasca, iar în conformitate cu regulamentul arbitri ne-au putut ajuta s? împingem ma?ina ?i în fine am trecut ?i de aceast? prob? iar în parcul de service am remediat problemele.

Seria etapelor pe asfalt s-a încheiat la Raliul Clujului, urmeaz? alte patru etape de data aceasta pe macadam, Raliul Sibiului fiind urm?torul pe list? între 15-18 iulie.

Raliul Clujului a fost câ?tigat de echipajul Bogdan Mari?ca/Sebastian Itu pe doi a fost urmat de Csaba Spitzmuller ?i Bea Bahor iar Gergo Szabo ?i Levente Csegy (Mitsubishi EVO 9) s-au situat pe trei la aceast? etap?.

Echipajul Gergo Szabo – Levente Csegzy mul?umea?te partenerilor Jack Daniels, BOCCARDO, Wayteq, Nike, szekelyhon.ro.

 

 

 

 

 

 
Raliul Clujului Mobil 1 Star Lubricants 2010 la final
Written by Horatiu Savu   

savu1Desfasurat pe o vreme potrivnica prezentei spectatorilor in numar mare pe marginea probelor speciale, competitia clujeana avea sa aduca totusi in prima zi la Polus Center Cluj, un numar de aproximativ 15.000 spectatori dornici sa ia contactul cu maiestria pilotilor angrenati in lupta cu punctele Campionatului National de Raliuri – Dunlop. Ziua de sambata avea sa aduca o vreme capricioasa, care a pus la grea incercare echipajele, iar loteria alegerii cauciucurilor in aceste conditii a avut un cuvant important in stabilirea ierarhiei finale.

Raliul Clujului Mobil 1 Star Lubricants 2010 a fost castigat de echipajul clujean Bogdan MARISCA / Sebastian ITU (Subaru Impreza N15), fiind urmat de echipajele maghiare Csaba SPITZMULLER / Bea BAHOR (Mitsubishi Lancer Evo 9) si Gergo SZABO / Levente CSEGZY (Mitsubishi Lancer Evo 9). Din cele 44 de echipaje care au luat startul, 31 au reusit sa ajunga la sosire, in conditiile in care lipsa de aderenta, datorata precipitatiilor abundente, a fost una dintre cauzele abandonurilor. Rezultatele finale generale si pe grupe ale raliului pot fi consultate la adresa htttp://www.autorally.ro/index.cfm/page/cnr/subpage/rezultate/calendar/534/rezultate_raliul_clujului_(asfalt).html. Trofeul ,,Laurentiu Moldovan”, instituit incepand cu acest an de catre organizatori si acordat celui mai tanar participant inscris in competitie, a fost acordat lui Marc BANCA, in varsta de 17 ani.

Festivitatea de premiere a fost patronata de Cabral, un fan inrait al motoarelor incinse, iar ,,After Rally Party”, desfasurat in clubul Colours din Cluj-Napoca a adus o binemeritata relaxare a tuturor participantilor la acest regal automobilistic.

Organizatorii doresc sa le multumeasca pe aceasta cale tuturor celor implicati in desfasurarea acestui eveniment, clujenilor pentru intelegerea aratata fata de restrictiile impuse de desfasurarea raliului, tuturor spectatorilor care au fost prezenti pe marginea probelor speciale in ciuda conditiilor atmosferice vitrege si nu in ultimul rand domnului primar Sorin APOSTU pentru disponibilitatea aratata pe parcursul derularii competitiei.

Raliul Clujului Mobil 1 Star Lubricants, editia 2010, s-a desfasurat sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, cu ajutorul: Consiliului Judetean Cluj si al Primariei si Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca, precum si al Directiei Judetene de Sport Cluj; Mobil 1 prin Star Lubricants – sponsor principal, Banca Transilvania, Compexit, Topcar, Polus Center Cluj, MotecX Power, Tetarom, S.C. de Constructii Napoca S.A. – sponsori.

La buna desfasurare a raliului isi aduc aportul partenerii tehnici: Autoworld -dealer Volkswagen, PMA Invest, A-Car Romania, Kopiernicus, Delroti, A&M Graphis, Coca-Cola, Ciuc Premium, Bosch, Best Western Topaz si Diesel Club.

Parteneri: Inspectoratul Judetean de Politie Cluj, Agentia Nationala Antidrog, SMURD Cluj, CERT.

Partenerii de imagine sunt BoomAdvertising, 4Media, Pablo si Hostvision, iar promovarea evenimentului este asigurata de TVR 3, TVR Cluj, Pro TV, TeleEuropaNova, Pro FM, Radio Guerilla, Radio Cluj, Autoshow, AutoBusiness, 24-FUN, Monitorul de Cluj, Faclia, Autorally.ro, Rallymax.ro, Prorally.ro, RallyMagazin.ro, On-Board.ro, MotorsportNews.ro, Rallyphoto.ro, Rallyfanatic.hu.

 
Vlad Cosma si Danny Ungur pe podium
Written by Laura Antonov   

 

cosma1Vlad Cosma si Danny Ungur au terminat Raliul Clujului pe podium la grupa A si, impreuna, au castigat 5.500 Euro in Citroën Racing Trophy Romania. Mihai Lacatus a terminat pe locul 6 si va primi un premiu de 1.000 Euro.

 

Pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania au adunat la Raliul Clujului, ultima etapa pe asfalt din Campionatul National de Raliuri, 6.500 Euro. Vlad Cosma si Danny Ungur au terminat pe locurile doi, respectiv trei, Mihai Lacatus pe sase, iar Alex Filip a iesit din lupta de la grupa A din cauza unei probleme aparute la transmisia masinii sale.

 Vlad Cosma, cel mai tanar pilot inscris in Citroën Racing Trophy Romania, a avut un parcurs excelent, obtinand la Raliul Clujului cel mai bun rezultat din acest sezon. Dupa ce a terminat super speciala de vineri pe pozitia a treia, Vlad Cosma a fost cel mai rapid pe primele doua probe de sambata si, dupa prima bucla, era lider in clasamentul grupei A. Din cauza ploii, pe ultima bucla, Vlad Cosma a pierdut duelul pentru prima pozitie si a terminat Raliul Clujului pe locul secund. „Daca ne uitam la locurile obtinute de noi in acest sezon la grupa A: 5,4,3,2, putem spera sa urmeze si o victorie! La Cluj am fost cei mai buni in Citroën Racing Trophy, dar o victorie la grupa A ar fi fost si mai importanta” a spus Vlad Cosma, care a fost recompensat pentru aceasta clasare cu 3.000 Euro

ungur1 Dupa 108 kilometri de proba speciala, Danny Ungur si Toni Avram au terminat Raliul Clujului pe pozitia a treia, performanta recompensata cu 2.500 Euro. “Motorul masinii noastre nu a dezvoltat puterea maxima si am avut probleme pe probele in urcare. In plus, am mai facut si o pana de cauciuc, dar, tinand cont de conditiile foarte dificile din punct de vedere meteorologic, se putea termina si mai rau. Cred ca toti am avut momente cand am fost pe punctul sa sarim in decor”, a spus Danny Ungur, care se afla acum pe prima pozitie intre pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy cu un total de 19 puncte.

 Pentru echipajul Mihai Lacatus - Rares Silasi etapa de la Cluj a fost inca una de acomodare cu modelul

Citroën C2 R2. „Pentru noi a fost a treia cursa la volanul unei astfel de masini. Mi-ar fi placut sa luam startul si la primele doua etape din 2010, dar nu am avut bugetul necesar. Acum principala mea preocupare este sa gasesc bugetul necesar pentru a lua startul si in etapele pe macadam”, a spus Mihai Lacatus, care a terminat pe locul 6 la grupa A, performanta recompensata in Citroën Racing Trophy cu 1.000 Euro.

 filip1.1Alex Filip, liderul din Citroën Racing Trophy Romania inaintea etapei de la Cluj, a avut un inceput bun, dar dupa patru probe speciale a fost nevoit sa abandoneze cu probleme la transmisia masinii sale. „Speram sa obtinem un rezultat bun la utlima etapa pe asfalt, dar din pacate, dupa 10 raliuri fara probleme tehnice, am fost nevoit sa abandonez. Acum urmeaza sezonul pe macadam unde avem si noi mai multe sanse cu modelul Citroën C2 R2 si voi face tot posibilul sa recuperez din punctele pierdute la Cluj”, a spus si Alex Filip.

 Raliul Sibiului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa si in Citroën Racing Trophy, se va desfasura in perioada 15 – 18 iulie.

 
Fara puncte in ultima etapa din tur
Written by Berti Panaiot   

 

  1. Primul abandon dupa zece clasari consecutive in puncte
  2. „Dinamobilul” invitat special la TVR in „Studio Formula 1”
  3. Urmatoarea provocare: Raliul Sibiului 15 – 18 iulie 2010

filip1.1Nu orice lucru incepe bine se termina la fel. Alex Filip, Bogdan Iancu si „Dinamobilul” au plecat de la Cluj fara niciun punct, dar sunt pregatiti sa recupereze punctele pierdute in retur, pe macadam.

Raliul Clujului, ultima etapa pe asfalt din acest sezon, a inceput vineri, 25 iunie, cu super speciala de la Polus Center. „Suntem pe locul doi la grupa A. Am inceput raliul bine si sunt sigur ca putem termina pe podium si aici. Am facut spectacol pe super speciala si sper ca maine sa ploua”, a spus Alex Filip, dupa prima zi din Raliul Clujului.

Sambata, in ziua a doua a raliului, conditiile pareau ideale pentru ca  Alex Filip si Bogdan Iancu sa-si atinga obiectivul. Din pacate, inca de pe prima speciala a zilei au aparut problemele la transmisia masinii. „Nu am putut merge in acelasi ritm ca in prima zi, iar imediat dupa startul pe speciala a patra am fost nevoit sa abandonez din cauza problemelor de transmisie care s-au agravat”, a explicat Alex Filip. „A fost o cursa in care am avut asteptari mari, dar in care nu am castigat niciun punct. Acum ne concentram pentru urmatoarele patru etape de macadam si sper ca la Raliul Sibiului sa recuperam din punctele pierdute aici la Cluj.”

Pana la Raliul Sibiului, prima etapa pe macadam din sezonul 2010, „Dinamobilul” va avea un program incarcat. Imediat dupa etapa de la Cluj a facut o oprire in studiourile TVR unde a fost „invitat special” la emisiunea Studio Formula 1, iar apoi va intra in programul de pregatire pentru returul pe macadam din Campionatul National de Raliuri. „Nu numai ca masina va fi pregatita special pentru ultimele patru curse din din 2010, dar va participa si la numeroase actiuni de promovare ale sponsorilor nostri. Sunt inca patru curse in acest sezon si sunt sigur ca la finalul anului vom termina pe podium in clasamentul general al grupei A”, a mai spus Alex Filip.

Clasament general grupa A – PILOTI dupa Raliul Clujului  (etapa a 4-a din 8)*

1. Edwin Keleti 100 p, 2. Danny 63 p, 3. Vlad Cosma 55 p, 4. Alex Filip 45 p, 5. Rares Tomita 34 p, 6.  Alexandru Mitroi 15 p, 7. Mihai Lacatus 14 p, 8. Szabo Csongor 12 p, 9. Jerome France 12 p, 10. Nistor Duval 10 p, 11. Octavian Ciovica 8 p, 11. Andrei Cascaval 2 p, Cristian Toader 1p.

In 2010, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu este sustinut de: Orange Romania, Michelin Romania, Computerland, Baumax Romania, Radcom, Citroën Romania, FC Dinamo Bucuresti, Converse, Colina Motors si sustine Fundatia Hospice „Casa Sperantei” Brasov.

*Sub rezerva omologarii rezultatelor de catre FRAS.

 
Dan Girtofan a incheiat pe locul 5 Raliul Clujului Mobil 1
Written by Bogdan Popescu   

Neincrederea in cauciuri pe PS 2 si PS 3 ne-a privat de un loc mai sus in clasament

gartofan1Pilotul brasovean, Dan Girtofan, a terminat pe locul 5 Raliul Clujului Mobil 1, etapa a 4-a a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2010. Pentru etapa clujeana, „Giri” nu l-a avut in dreapta pe copilotul sau obisnuit, Mita Lazarescu, ci pe Ciprian Solomon, in urma unei intelegeri cu Victor Baldescu, de a schimba doar la runda a 4-a, navigatorii. „Am ales sa mergem dimineata pe niste cauciucuri mixte, care s-au dovedit a nu fi cele mai adecvate. A fost si un pic de lipsa de incredere in cauciucuri, apoi, am mers si cu un alt copilot, Ciprian Solomon. Am avut o intelegere pe ultima suta de metri cu Victor Baldescu si am decis sa facem etapa asta un schimb de copiloti. Nu asta a fost problema, dar  dureza un pic pana iti intri in ritm, mai ales ca a fost un raliu scurt. Cum am spus inainte, de la inceput trebuie atacat, din prima proba si trebuie sa ai incredere in ce se intampla pe drum. Ori, pe PS2 si PS3 as da o vina pe cauciucuri, care a dus la o lipsa de incredere. In rest totul a functionat perfect . Bogdan a fost rapid, stiam ca va fi asa, il felicit pentru victorie. In ceea ce ne priveste, sunt niste puncte importante pentru campionat. Nu pot sa zic ca sunt mutumit 100%, dar sunt bucuros ca am terminat cursa si ca nu avem probleme cu masina. Speram la mai mult in urmatoarea etapa”, a spus Dan Girtofan.

„Giri” a atras atentia asupra unor aspecte mai putin placute sesizate la Raliul Clujului. „Traseul a fost foarte murdar, foarte rau. De asemenea, am observat multe probleme de organizare. Timpi destul de strinsi pe etapa, si aici ma refer la etapele din oras. Lipsa punctului de realimentare. S-a decis un punct de realimentare de-abia astazi, in parcul al doilea de service, cand deja strategiile erau facute. O intreaga ambuscada in amplasarea service-ului, o gramada de scandaluri de la directorul organizatoric, care nu ne-a permis amplasarea parcului de service, decit cu o ora inainte start si asta bineinteles ca a dus la un disconfort. Nu se face asa ceva intr-o etapa care se pretinde a fi una de campionat national. Organizatorul trebuie sa fie cu noi si nu importiva noastra. Si aici nu ma refer la domnul Savu, ci la directorul organizatoric, care este pur si simplu impotriva sportivilor”.

Raliul Clujului a fost cistigat  de echipajul Bogdan Marisca/Sebastian Itu (Subaru N15), care a fost urmat de Csaba Spitzmuller/Bea Bahor (Mitsubishi EVO 9) si de Gergo Szabo/Levente Csegy (Mitsubishi EVO 9).

Echipajul Dan Girtofan/Mita Lazarescu doreste sa multumeasca partenerilor Alexandrion Grup Romania, BKP, Mobil 1 prin Lubexpert, Complexul Valea cu Flori, Aro Palace, Auto Kino Brasov - dealer Subaru si www.giri-rs.ro pentru sprijinul neconditionat acordat.

Urmatoarea etapa a CNR Dunlop 2010, Raliul Sibiului, va avea loc intre 16 si 18 iulie, si va fi primul de macadam din actualul sezon.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next > End >>

Page 4 of 8